Ашық сабақ "Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен заттардың пішінін білемін. "

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен заттардың пішінін білемін. "

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың геометриялық фигураларды ажырата білуі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы


Күні:16.01.2019ж.

Білім беру саласы:«Таным»

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.

Тақырыбы: Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен

заттардың пішінін білемін.

Оқыту мақсаттары: Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,

шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратып, дұрыс атау.

0.3.1.2.Фигураларды (шаршы, тіктөртбұрыш) екі қасиеті бойынша жіктеу.


Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жұмыс түрлері

Ресурстар

Басталуы

0–5 минут


Ынталандыру.

Ортақ мекен жер шары

Төбемізде бір аспан

Барлық ұлттың баласы

Достығымыз жарасқан.

Жер шары қандай фигураға ұқсайды?

-Шар

Балалар осы өлең жолдарында қандай пішінді айтып өттік.

Балалар жауабы.

Ендеше балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз «Фигуралар мен пішіндер» болады.

Өткен сабақта танысқан пішіндерді атап олардың неге ұқсайтының айтып беруды ұсыну

Өзектендіру.

Тапсырмаларға кіріспес бұрын «Дəл осындай фигураны тап» дидактикалық ойыны өткізіледі. Балалардың алдыңда үлкен көлемдегі пішіндер жатады.

  • Шаршы, тіктөртбұрыш,үшбұрыш, дөңгелекті ауада жасап көрсетеміз.

  • Ендеше балалар, сендердің алдарында жатқан пішінге ұқсас пішінді тауып оларды сәйкестендірейік.

  • Педагог суреттерді көрсетеді, балалар тиісті пішімдегі фигураларды атайды немесе карточкалардан көрсетеді.

Қостілдік компонент:

Дөңгелек – circle, қызғылтсары- orange

Сопақ –oval, алқызыл-pink

Үшбұрыш – tringle, жасыл-green

Шаршы –skuare, сары- yellow

Кеспе материал.

Пəндік суреттер

Ортасы

6–15


Мақсат қою (проблемалық жағдай).

(Ұ) Бүгін біз түрлі фигураларды тауып, салыстырып

жаттығамыз.

Педагог көліктің əр алуан түрлерімен саяхат жасауға

болатыны туралы əңгімеге тартады. Осы ҰОҚ-де

кейіпкерлеріміз атпен саяхатқа аттанады.

Өздік жұмыс. Балалармен қимыл ойынын ойнату.

«Ат жарыс» Балалар өз орындарында тұрып қимыл қозғалысын орындайды

(Ж) Əліппе-дəптердегі 1-тапсырма. Тапсырманы

орындамас бұрын балалар күтілетін бағытқа түсінік береді. Бұдан əрі – тексеру бойынша өздік жұмыс жүргізіледі.

Балалардың жұмыстарың тексеріп дұрыс нұсқасын көрсетіп салыстыру. Дұрыс орындаған балаларды мадақтау бағалау.(жұлдызша беру)

Сергіту сәті.

Резенкемен геметриялық фигуралардың сызбасын жасатамын.

Топпен жұмыс ұйымдастырылады.


Кесілген

фигуралар

Əліппе-дəптер


16–25

Өткен материалмен жұмыс.

(Ж) Практикалық жеке жұмыс.

2-тапсырмада əрбір бала өзіне суретті таңдап,

аппликацияны орындайды. Жұмыс дәптеріне әдемілеп жапсыру тапсырманы орындауы ұсынылады

Əліппе-дəптер.

Кесілген

фигуралар


Рефлексия

26–30

Рефлексия.


(Ж) «Сиқырлы дорба» ойыны. Өткен сабақта танысқан

көлемді жəне тегіс фигуралар мөлдір емес дорбаға немесе қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, нені алғанын анықтауы тиіс.

Қандай фигураны ұстағанын табу үшін қандай сезімдерді бастан кешкендерін сипаттауға болады.Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды.

Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы

бағалауды ұсынады.

Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі

сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады.

Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады.

Əліппе-дəптер

Сиқырлы дорба.

Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:

-заттар мен фигураларды атап, оларды суреттей алады.

Пəндік лексика жəне терминология:

-геометриялық фигуралар(шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелер (шар, текше, цилиндр).

Пікір алмасуға арналған сұрақтар:

Заттар топқа қандай белгісі (қасиеті) бойынша жиналған?

Сендер фигураларды көлемі, пішіні, түсі бойынша жинай аласыңдар ма?

Жазу:

- бояу.

Алдыңғы білім Ауыр – жеңіл.

Күтілетін нəтижелер

Барлық тəрбиеленушілер:

-геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратады.

Көптеген тəрбиеленушілер:

-фигураларды (шаршы, тіктөртбұрыш) екі қасиеті бойынша жіктейді.

Кейбір тəрбиеленушілер:

-жіктеуге арналған негіздерді өз бетінше таңдай отырып, фигуралар мен денелерді топтастырады.

























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.01.2019
2423
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі