Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Тақырыбы: Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен
заттардың пішінін білемін.
Оқыту мақсаттары: Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,
шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратып, дұрыс атау.
0.3.1.2.Фигураларды (шаршы, тіктөртбұрыш) екі қасиеті бойынша жіктеу.
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Басталуы 0–5 минут
|
Ынталандыру. Ортақ мекен жер шары Төбемізде бір аспан Барлық ұлттың баласы Достығымыз жарасқан. Жер шары қандай фигураға ұқсайды? -Шар Балалар осы өлең жолдарында қандай пішінді айтып өттік. Балалар жауабы. Ендеше балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз «Фигуралар мен пішіндер» болады. Өткен сабақта танысқан пішіндерді атап олардың неге ұқсайтының айтып беруды ұсыну Өзектендіру. Тапсырмаларға кіріспес бұрын «Дəл осындай фигураны тап» дидактикалық ойыны өткізіледі. Балалардың алдыңда үлкен көлемдегі пішіндер жатады.
Қостілдік компонент: Дөңгелек – circle, қызғылтсары- orange Сопақ –oval, алқызыл-pink Үшбұрыш – tringle, жасыл-green Шаршы –skuare, сары- yellow |
Кеспе материал. Пəндік суреттер |
|
Ортасы 6–15
|
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Бүгін біз түрлі фигураларды тауып, салыстырып жаттығамыз. Педагог көліктің əр алуан түрлерімен саяхат жасауға болатыны туралы əңгімеге тартады. Осы ҰОҚ-де кейіпкерлеріміз атпен саяхатқа аттанады. Өздік жұмыс. Балалармен қимыл ойынын ойнату. «Ат жарыс» Балалар өз орындарында тұрып қимыл қозғалысын орындайды (Ж) Əліппе-дəптердегі 1-тапсырма. Тапсырманы орындамас бұрын балалар күтілетін бағытқа түсінік береді. Бұдан əрі – тексеру бойынша өздік жұмыс жүргізіледі. Балалардың жұмыстарың тексеріп дұрыс нұсқасын көрсетіп салыстыру. Дұрыс орындаған балаларды мадақтау бағалау.(жұлдызша беру) Сергіту сәті. Резенкемен геметриялық фигуралардың сызбасын жасатамын. Топпен жұмыс ұйымдастырылады.
|
Кесілген фигуралар Əліппе-дəптер
|
|
16–25 |
Өткен материалмен жұмыс. (Ж) Практикалық жеке жұмыс. 2-тапсырмада əрбір бала өзіне суретті таңдап, аппликацияны орындайды. Жұмыс дәптеріне әдемілеп жапсыру тапсырманы орындауы ұсынылады |
Əліппе-дəптер. Кесілген фигуралар
|
|
Рефлексия 26–30 Рефлексия.
|
(Ж) «Сиқырлы дорба» ойыны. Өткен сабақта танысқан көлемді жəне тегіс фигуралар мөлдір емес дорбаға немесе қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, нені алғанын анықтауы тиіс. Қандай фигураны ұстағанын табу үшін қандай сезімдерді бастан кешкендерін сипаттауға болады.Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
Əліппе-дəптер Сиқырлы дорба. |
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:
-заттар мен фигураларды атап, оларды суреттей алады.
Пəндік лексика жəне терминология:
-геометриялық фигуралар(шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелер (шар, текше, цилиндр).
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
–Заттар топқа қандай белгісі (қасиеті) бойынша жиналған?
–Сендер фигураларды көлемі, пішіні, түсі бойынша жинай аласыңдар ма?
Жазу:
- бояу.
Алдыңғы білім Ауыр – жеңіл.
Күтілетін нəтижелер
Барлық тəрбиеленушілер:
-геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратады.
Көптеген тəрбиеленушілер:
-фигураларды (шаршы, тіктөртбұрыш) екі қасиеті бойынша жіктейді.
Кейбір тəрбиеленушілер:
-жіктеуге арналған негіздерді өз бетінше таңдай отырып, фигуралар мен денелерді топтастырады.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен заттардың пішінін білемін. "
Ашық сабақ "Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен заттардың пішінін білемін. "
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы:«Таным»
Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру.
Тақырыбы: Серуенге атпен шығамыз. Фигуралар мен
заттардың пішінін білемін.
Оқыту мақсаттары: Геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш,
шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратып, дұрыс атау.
0.3.1.2.Фигураларды (шаршы, тіктөртбұрыш) екі қасиеті бойынша жіктеу.
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
|
Басталуы 0–5 минут
|
Ынталандыру. Ортақ мекен жер шары Төбемізде бір аспан Барлық ұлттың баласы Достығымыз жарасқан. Жер шары қандай фигураға ұқсайды? -Шар Балалар осы өлең жолдарында қандай пішінді айтып өттік. Балалар жауабы. Ендеше балалар бүгінгі біздің тақырыбымыз «Фигуралар мен пішіндер» болады. Өткен сабақта танысқан пішіндерді атап олардың неге ұқсайтының айтып беруды ұсыну Өзектендіру. Тапсырмаларға кіріспес бұрын «Дəл осындай фигураны тап» дидактикалық ойыны өткізіледі. Балалардың алдыңда үлкен көлемдегі пішіндер жатады.
Қостілдік компонент: Дөңгелек – circle, қызғылтсары- orange Сопақ –oval, алқызыл-pink Үшбұрыш – tringle, жасыл-green Шаршы –skuare, сары- yellow |
Кеспе материал. Пəндік суреттер |
|
Ортасы 6–15
|
Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ) Бүгін біз түрлі фигураларды тауып, салыстырып жаттығамыз. Педагог көліктің əр алуан түрлерімен саяхат жасауға болатыны туралы əңгімеге тартады. Осы ҰОҚ-де кейіпкерлеріміз атпен саяхатқа аттанады. Өздік жұмыс. Балалармен қимыл ойынын ойнату. «Ат жарыс» Балалар өз орындарында тұрып қимыл қозғалысын орындайды (Ж) Əліппе-дəптердегі 1-тапсырма. Тапсырманы орындамас бұрын балалар күтілетін бағытқа түсінік береді. Бұдан əрі – тексеру бойынша өздік жұмыс жүргізіледі. Балалардың жұмыстарың тексеріп дұрыс нұсқасын көрсетіп салыстыру. Дұрыс орындаған балаларды мадақтау бағалау.(жұлдызша беру) Сергіту сәті. Резенкемен геметриялық фигуралардың сызбасын жасатамын. Топпен жұмыс ұйымдастырылады.
|
Кесілген фигуралар Əліппе-дəптер
|
|
16–25 |
Өткен материалмен жұмыс. (Ж) Практикалық жеке жұмыс. 2-тапсырмада əрбір бала өзіне суретті таңдап, аппликацияны орындайды. Жұмыс дәптеріне әдемілеп жапсыру тапсырманы орындауы ұсынылады |
Əліппе-дəптер. Кесілген фигуралар
|
|
Рефлексия 26–30 Рефлексия.
|
(Ж) «Сиқырлы дорба» ойыны. Өткен сабақта танысқан көлемді жəне тегіс фигуралар мөлдір емес дорбаға немесе қорапқа жасырылады. Балалар қолмен ұстап, нені алғанын анықтауы тиіс. Қандай фигураны ұстағанын табу үшін қандай сезімдерді бастан кешкендерін сипаттауға болады.Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтайды. Сабақтағы өз жұмысын «Сəттілік сатысы» арқылы бағалауды ұсынады. Педагог түсіндіреді: егер қателіктер көп болса, төменгі сатыда көңілсіз смайликтің суретін салуға болады. Қателіктер аз болса, ортаңғы сатыда аузы түзу смайликті салуға болады. Қателіктер болмаса жəне бала барлығын жақсы түсінсе, жоғарғы сатыда күлімдеген смайликті салуға болады. |
Əліппе-дəптер Сиқырлы дорба. |
Тілдік мақсаттар Дағдыларын дамыту:
-заттар мен фигураларды атап, оларды суреттей алады.
Пəндік лексика жəне терминология:
-геометриялық фигуралар(шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелер (шар, текше, цилиндр).
Пікір алмасуға арналған сұрақтар:
–Заттар топқа қандай белгісі (қасиеті) бойынша жиналған?
–Сендер фигураларды көлемі, пішіні, түсі бойынша жинай аласыңдар ма?
Жазу:
- бояу.
Алдыңғы білім Ауыр – жеңіл.
Күтілетін нəтижелер
Барлық тəрбиеленушілер:
-геометриялық фигуралар (шеңбер, сопақ, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) ажыратады.
Көптеген тəрбиеленушілер:
-фигураларды (шаршы, тіктөртбұрыш) екі қасиеті бойынша жіктейді.
Кейбір тəрбиеленушілер:
-жіктеуге арналған негіздерді өз бетінше таңдай отырып, фигуралар мен денелерді топтастырады.
шағым қалдыра аласыз













