Бөлімі:
|
2-бөлім.
Құндылықтар.
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Сағатбекова
А.М
|
Күні:
|
|
Сыныбы:4
сынып
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Синтаксис әлеміне
саяхат
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
4.3.6.1- каллиграфиялық
нормаларды сақтау және жазу техникасын
жетілдіру
4.2.5.1* дереккөздерден
(мәтін, сөздік, сызба, кесте, карта, диаграмма) қажетті
ақпараттарды табу, кездескен жаңа сөздердің мағынасын мәтін бойынша
анықтап, ақпаратты қорытындылау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар:
Синтаксис ғылымының нені
зерттейтінін ұғады. Каллиграфиялық
нормаларды сақтап, жаза алады. Қажетті ақпараттарды түрлі дереккөздерден таба
алады. Көптеген
оқушы: Синтаксис сөйлем түрлерін, олардың жасалу жолдарын
қарастыратынын біледі, түсінеді. Кейбір оқушылар: Түрлі
әдіс-тәсілдерді пайдаланып, сөйлем түрлерін, сөйлемнің құрылымы
туралы дәлелдеп айтып, қорытынды жасай алады.Білімді сыныптастарына
түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса
алады.
|
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Қызығушылықты
ояту
5 мин
2 мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Шеңберге
тұру.
«Сенімді үш сөз»
әдісі
Топқа
бөлу
«Кәдесый»
әдісі
1 топ: Домбыра 2 топ: Киіз
үй
3 топ Асық 4 топ:
Бота
Сабақ тақырыбын ашу
мақсатында «Мюссенберг» әдісі.
Әріптер қатарынан
сабаққа арқау болатын тірек сөздерді
табу.
длапксинтаксислтпкпәлемінедлккпоксаяхатдпкп
Сабақ мақсаты
анықталады.
|
Достарына күш беретін 3 тілек
айту. Мысалы:сәттілік, қуаныш,
жігер.
Оқушылар өздеріне ұнаған
кәдесыйларды алады
Тірек сөздерді
табады.
Сабақ тақырыбы
анықталады.
|
|
Әртүрлі кәдесыйлар:киіз үй,
домбыра, бота, асықтар
Слайд
|
5 мин
|
Ойлан, жұптас, бөліс
!
QR-код арқылы мәтін және
сызбамен танысу.Топта жұппен ақылдаса отырып, ортақ шешімге
келу.
Синтаксис туралы жалпы
мағлұматпен танысады.
|
Ұялы телефон арқылы QR-кодпен
мәтінді талдап, қорытынды жасайды
|
ҚБ:
«Үкі»
Үкі түсі арқылы
бағалайды
|
|
Мағынаны
тану
7 мин
|
Топтық
жұмыс
1 топ:«Домбыра» Мәтін
ұсыну
Тапсырма: мәтіндегі
сөйлемдерге тиісті тыныс белгісін қой, сөйлемдерді айтылу мақсатына
және құрылымына қарай ажырат.
2 топ: «Киіз үй» Кесте
беру
Тапсырма: «Креативті
матрица»әдісі. Мәліметтерді тиісті түске
бояу.
3 топ:
«Асық»
Тапсырма: Сөйлемді сөйлем
құрамына қарай талдау.(Сөйлем мүшелеріне
талдау)
«Хакатон » әдісі.
Хакатон-мәселелерді шешу.Ол екі мақсатта
жүргізіледі.
4 топ:
«Бота»
Тапсырма: Сөйлемдегі сөздердің
байланысын анықта және сөз тіркестеріне
ажырат.
|
Дескриптор
1 Сөйлемге тиісті тыныс
белгісін қояды.
2 Айтылу мақсатына қарай
сөйлем түрін ажыратады.
3 Құрылымы бойынша сөйлем
түрін ажыратады.
4 Қорытынды
жасайды.
Дескриптор
1 Мәліметтерді
оқиды
2 Оларды
ажыратады.
3 Тиісті түске
бояйды
Дескриптор
1 Сөйлемдегі сөздердің
байланысын анықтайды.
2 Сөз тіркестерін
ажыратады.
|
ҚБ:
«ОЮ»
|
|
3 мин
|
Сергіту сәті «Көңілді
әуен»
|
Музыка ырғағына шапалақтау
немесе билеу.
|
|
Н Тілендиев
«Асатаяқ»
|
5 мин
|
Жеке
жұмыс.
Платформа
«Гуглтест»
|
Тест тапсырмаларын
орындау
|
Барлығын дұрыс орындаған
балаға 10 балл, бір немесе 2 қатеге 8 балл,3,4 қатеге 6
балл
|
Ұялы
телефон
|
3 мин
Қорытынды
бөлім
10
мин
|
Қиыншылықтарды түзету.Жеке
жұмыс
«Мәселелерді шешу
диаграммасы»
Кестеге «Синтаксистік талдау
неге қиындық тудырады» кестеге тұүсіріп, қорытынды
жасау.
Топтық жұмыс «Үздік
блогер»
Синтаксистік талдаудың адам
өміріндегі мағызы қандай» деген пікірге пост жазып, әлеуметтік
желілерге салу.
«Инстаграм»,
«Тик-ток»,»Фейсбук», «Телеграмм»
|
Түрлі әдістерді кестеге
түсіреді, талдап шешу жолдарын мысал келтіре отырып
түсіндіреді
Әр топ тапсырма бойынша өз
жұмыстарын видео, постер жасап қорғайды.
|
ҚБ:»Тосынсый»
ҚБ:
«Асық»
|
Әлеуметтік желілер
логотипі
|
Рефлексия
5 мин
|
«Білім қоржыны» әдісі
бойынша сабаққа кері байланыс
жасау.
Қызыл түс-барлығы өте
жақсы.
Көк түс-барлығы
жақсы.
Сары түс-әлі де ізденуім
керек.
Үйге тапсырма
беру.
|
Сабақта барлығы түсінікті,өте
жақсы болса қоржынды қызыл түске бояйды.Ал егер жақсы болса көк
түске, әлі де ізденуім керек десе сары түске
бояйды.
|
ҚБ: «білім
қоржыны»
|
|