Ашық сабақ "Сиқырлы кілем" 4- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сиқырлы кілем" 4- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық мектепте 4- сыныпта жасанды интеллектінің мүмкіндіктерін пайдалана отырып өткен ашық сабақ.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: ІІІ. Мәдени мұра

Сынып: 4

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар :

Сабақтың тақырыбы: Сиқырлы кілем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу

4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау

Сабақтың мақсаты :

Оқушылардың барлығы: барыс септігінің сұрақтарына жауап беретін сөздер қатысқан мәтіндегі сөйлемдердің мазмұнын түсінеді, қолдау арқылы оқыған мәтіннің мазмұнын айтады, жаңа сөздермен сөз тіркесін құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі: барыс септігінің сұрақтарына жауап беретін сөздер қатысқан мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, мәтіннің мазмұнын тірек сөздердің көмегімен айтады, мұғалімнің қолдауымен жай сөйлем құрайды.

Оқушылардың кейбірі: барыс септігінің сұрақтарына жауап беретін сөздер қатысқан мәтінге қатысты өз пікірін айтады, мәтіннің жалғасын болжай алады.

Бағалау критерийлері

Тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді, тірек сөздер арқылы айтады.

Тыңдаған мәтінге кері байланыс береді, сөйлеу стилін сақтайды, қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтайды

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

(3 минут)













(2 минут)

1.Ұйымдастыру

Аманадасу, түгелдеу

2. Психологиялық ахуал туғызу


3. Оқушыларды топқа бөлу

1-топ – «Сиқыршылар»

2-топ – «Саяхатшылар»


«Сиқырлы кітапхана» сұрақтары арқылы өткен тақырыпты қайталау, сұрау.


Жұптық жұмыс

Үй тапсырмасын тексеру


Қызығушылығын ояту.

«Ой қозғау» әдісі. Артық суретті тап. Сабақ мақсатымен таныстыру

Бүгінгі сабағымыз не туралы деп ойлайсыңдар?

1.Амандасады, сабаққа дайындалады

2.Жағымды атмосфера туғызу

3. Жақсы тілек айтып, орнына отырады. Топқа бөлінеді.


Wordwall тапсырмасына жауап береді.

Үй тапсырмаларын жұптық жұмыс арқылы тексереді.

Суреттердің ішінен артығын табады, сабақтың тақырыбы ашады.

Қайда баратынын ауызша және жазбаша жеткізуді үйренеді





Қолпаштау






Дескриптор:

1.Сұрақтарға дұрыс жауап береді.1балл

2.Сөйлеу стилін сақтайды. 1балл


Топқа бөліну құралдары






Wordwall платформасы, LED экран





Суреттер, қима қағаздар, аудиожазба












Сабақтың ортасы

(37 минут)

Айтылым алды тапсырмасы.






Айтылым тапсырмасы



















Айтылым тапсырмасы













Айтылым соңы тапсырмасы





Жазылым алды тапсырмасы











Жазылым тапсырмасы





Жазылым соңы тапсырмасы

Жаңа сөздерді меңгерту (сөздер және сол сөздерге жазылған анықтаманы сәйкестендіру)

Көне сарай –

Сиқырлы -

Кірпіш -

Кесене -

Ескерткіш-

Аудиожазба тыңдату


Тыңдалым.Оқылым. Айтылым

Рөлдік тапсырма «Сиқырлы кілемдегі саяхат»

«Балаларға көмектесеміз» әдісі.

1. Сұлтан мен Әсет қайда келе жатыр?

2. Балалар қай жерге тоқтады?

3. Балаларға бірінші кім кездесті?

4. Балаларға ол адам не дейді?

5. сұлтан мен Әсет қайда барады?

6. Балалар неліктен көңілсіз?

7. Әрі қарай қандай оқиға болады? Болжа



Айтылым.

1-тапсырма

1. Мен кесененің ішіне кірдім. 2. Кесененің қасына ағаш отырғызылған. 3. Сазға құмды қоссаң, кірпіш қатты болады. 4. Қоржынға тамақтар салынған. 5. сарайдың терезесіне әйнектер орнатылған. 6. Сарайға барайық, суретке түсейік. 7. Алыстан келген саяхатшылар кесенеге барды. 8. Кірпішке де өрнек салынған. 9. Ескерткішке бір немесе екі жыл болыпты. 10. Базарға жүр. 11. Мына әйнекке қара, өте әдемі.

«Тілдік бағдар» барыс септігінің жалғауларын түсіндіру


Сергіту сәті

«Қозғалыстағы мүсіндер»

«Дүкендегі шар» әдісі арқылы.

2-тапсырма

Бала, баласы, сарай, сарайы, көше, көшесі, құмыра, қоржын, ала жіп, тақиясы, саз, кесене, мұра, дәстүр, кесенесі, батасы, ескерткішің, шапаның, бата, ғасыр, құмырасы, киіз үй, текеметің, түндік, өрнегің, сандығың, шаңырақ, ұста, белдігің, бесігі, көйлегі, ірімшік, құрт, кілем, сиқыр, аспан, өріс.




Жазылым. «Оқулықтан аттама» әдісі

2-тапсырма ә)




Топтық жұмыс. «Ойлан, тап» әдісі арқылы пысықтау

Тыңдалым,айтылым.
Жаңа сөздерді қайталаймыз айтып үйренеміз.

Жаңа сөздер туралы аудиожазба тыңдайды, тыңдаған мәтін бойынша суреттер мен мәліметтерді сәйкестендіреді.

Тыңдалым.Оқылым. Айтылым



Диалогтік қойылымға қатысады.



Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.









Айтылым

Сөйлемдерді оқиды. Ажыратып жазылған сөздің түбірі мен жалғауын ажыратады.

Кімге? Неге? Қайда? сұрақтарына жауап беретін сөздерді тауып жалғауларын ажыратады.


Мәліметтерді тыңдап, үйренеді.

Барыс септігінің жалғауларына мысал келтіріп айтады.

Сергіту сәтін орындайды.


Сөздерді тиісті бағанаға сәйкестендіреді


Қа/ке

Ға/ге

а/е

На/не

Қайда?





Кімге?





Неге?





Жазылым.

Сөйлемдегі сөздерге тиісті жалғауды жалғап жазады.

Барыс септігі бойынша берілген сұрақтарды жауаптарымен жұптастырады

Дескриптор

1.Жаңа сөздерді дұрыс сәйкестендіреді 1балл

2.дауыс ырғағын сақтап сөйлеу 1балл










Дескриптор

1. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. 1балл

2. Сөйлеу сауаттылығын сақтайды 1балл


Дескриптор

1. Берілген сөйлемдерді оқи алады 1балл

2.Ажыратыл ған сөздерді түбірі мен жалғауын ажыратады. 1балл













Дескриптор

1.Берілген сөздерді дұрыс бағанаға сәйкестендіре ді. 1балл

2.Оқу сауаттылығын сақтайды. 1 балл


Дескриптор:

1.Берілген сөздерге дұрыс жалғауды жалғайды. 1балл

2.Жазу сауаттылығын сақтайды. 2 балл

Дескриптор:

1.Дұрыс жауапты табады.1балл

2.Пішінді дұрыс құрастырады.1балл

Сөздік суреттер Ұялы телефон ТТС








Сиқырлы кілем, сұрақтар



















«Қоржын дағы хат», түйе ойыншығы

Wordwall платформасы «Дөңгелек» әдісі








Презентация АКТ





Музыка сүйемелдеуі



Led тақта

Wordwall платформасы





Тақта, LED экран, тақтайша, жазу дәптері

Қима қағаздар, желім

Сабақтың соңы

3 минут











Рефлексия

Оқушылар сабақта алған білімдерін түсінгенін білдіреді. «Жұлдызды сәт» жұлдызшаларға өз аттарын жазып, жұлдызшалардың қалташасына салады.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.12.2024
231
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі