Ашық сабақ "Сиқырлы кілем" 4 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сиқырлы кілем" 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпта "Сиқырлы кілем" тақырыбында өткізген ашық сабағым
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ашық сабақ. 4 «в» сыныбы. Қазақ тілі 17.11.2022.


Бөлім


Мәдени мұра

Педогогтің аты-жөні

Досқалиева О.Кю

Күні

17.11.2022ж

Сынып

4 «в»

Сабақтың тақырыбы

Сиқырлы кілем

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.3.5.1. қажеттті ақпараттарды табу үшінтүрлі дерек көздерді (сөздіктер,инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу

4.2.3.1. белгілі бір тақырыпты сұхбаттасу барысында шағын мәліметті баяндау; кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау; дуыс ырғағын келтіріп сөйлеу;

Сабақтың мақсаты

Оқушылар қажетті ақпараттарды табу үшін, дереккөздерді қолдана алады. Сұхбаттасу барысында шағын мәліметті баяндап, сөйлеу стилін сақтап, дауыс ырғағын келтіріп сөйлейді.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педогогтің іс-әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І

Психологиялық ахуал туғызу

Оқушылар жаттығу жасайды



ІІ

Үй тапсырмасын тексеру

Үй тапсырмасын 4-5 оқушы айтады

Смайликтер беру

Торсық, қоржын, сәукеле т.б.

ІІІ

Ой қозғау «Клем» туралы жұмбақ шешу

Жұмбақ шешті


Клем суреті

IV









Сабақтың мақсатын айту

Топпен жұмыс

Оқушылар дәптерге жазады

Суреттер бойынша оқушылар айтады

Дескриптор

Оқушылар топ арқылы тапсырманы орындайды

Шапалақ әдісі

Кесене, ескерткіш, көне сарай

V

Кітаппен жұмыс

1 тапсырма Қайда? Кімге? Неге? Барыс септігі

Оқушылар 1-ші тапсырманы оқиды, сұрағын айтады

Дескриптор

Барыс септігінің жалғаулары туралы түсінік алды

Бас бармақ

Сұрақтар Кімге? Неге? Қайда?

VI

Жазылым

Жеке жұмыс

2а Қайда? Кімге? Неге?

Тақтаға 3 оқушы шығады

Дескриптор барыс септігінің жалғауларын жазды

Смайлик


VII

Сергіту

«Ұшты,ұшты»


Оқушылар сергіту жаттығуларын жасайды



VIII

«Жұбыңды тап!»

2ә жұппен жұмыс


Оқушылар жұптасып, тапсырманы орындайды

Дескриптор

Оқушылар жұппен тапсырманы құрастырды

«Бас бармақ» әдісі

-ға, -ге, -а, -е, -на, -не

ІХ

Рольдік ойын

4 тасырма

Түсініп оқы

Рольге бөліп айтады

Дескриптор

Рольге бөліп оқыды, кері байланыс болды

Смайлик

Сығанақ

Х

Кері байланыс

«Білім гүлі»

Оқушылар кері байланыс береді

Смайлик үлестіру


ХІ

Бағалау

Баллмен бағалау


10, 9, 8, 7 ұпайлары


ХІІ

Үйге тапсырма

2ә жазу, 3 тапсырма оқу






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.08.2023
909
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі