Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    11.4А

    Биосфера, экожүйе.Популяция Түрлердің алуантүрлілігі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату

    Сабақтың мақсаты:

     Қазақстанда орналасқан қорықтардың атын және орналасқан орнын анықтау;

    - Әрбір қорықтың флорасы мен фаунасын зерттеу;

    - Әрбір қорықтың эндемиктері мен сирек кездесетін өсімдіктері мен жануарларын білу;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

    ә) «Онлайн» платформасында топқа бірігуге нұсқау береді.



    Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;







    «Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді.

    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





    ІІ Үй тапсырмасы

    Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады


    Оқушылар

    «Банкомат» әдісі

    арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


    Кері байланыс:

    Мадақтау арқылы бағаланады.

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    «Талпын»

    Экран

    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    ІІІ. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды




    «Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады





    https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx


    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    презентация




    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну



    ІV Оқулықпен жұмыс

    Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

    . Кері байланыс:

    Мадақтау арқылы бағаланады

    Оқулық




    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану




    V Топтық жұмыс.

    Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

    1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар

    2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар

    3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер




    Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды

    1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар

    2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар

    3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер

    Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады.

    Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды.



    Кері байланыс:

    « Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі

    Әр топ оқушылары қалған топ оқушыларына кері байланыс береді.

    А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер


    Сабақтың ортасы мағынаны талдау



    Тапсырмалар айдарындағы

    1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Мәтінді окып шығуды ұсыну

    «Кубизм» әдісі арқылы жаңа білімді меңгереді

    Дәлелде Қазақстанда түрлік алуантүрілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылды?

    Сипатта – жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жанаулардың түрлерінің тізімін жасаңдар және сипаттаңдар.

    Зертте – Жойылып бара жатқан себептерін анықтаңдар

    Салыстыр- өсімдіктер мен жауарларды салыстырыңдар.

    1-тапсырма

    Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды

    Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады

    а) Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді атаңдар

    (b) Жануарлар мен өсімдіктерді жойылудың алдын алу шаралары

    (с) Жануар өсімдіктер түрлерінің Қызыл кітапқа еңгізу шараларын сипаттаңыз.




    Дескриптор:

    Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды

    Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады

    Жалпы балл-2

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






    Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады. бақылайды



    2-тапсырма

    Кестемен жұмыс жасау

    Қорықтың атауы, орналасқан орны

    Қазақстанның қай өңірінде орналасқан

    Қорықтағы эндемиктер

    Сонда мекендейтін 2 жануар және өсімдік

    Ақсу – Жабағылы қорығы




    Наурызым қорығы




    Алматы қорығы




    Барсакелмес қорығы




    Қорғалжың қорығы




    Марқакөл қорығы




    Үстірт қорығы




    Алакөл қорығы




    Батыс Алтай қорығы




    Қаратау қорығы








    Дескриптор:

    - Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді

    Жалпы балл-2













    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері







    Сабақтың ортасы мағынаны бағалау






















    Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырма беріледі. Топта жұптаса отырып, кестемен платформада орындайды























    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жбекіту тапсырмасы беріледі.
















    Оқулықта берілген бағалау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді





















    Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.

    «Зерттеуші» әдісі


    3-тапсырма

    WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма.

    1 жұп тапсырмасы

    https://wordwall.net/resource/57194539

    2 жұп тапсырмасы:

    https://wordwall.net/resource/57190741

    3 жұп тапсырмасы:

    https://wordwall.net/resource/57194095


    4 тапсырма: Жеке жұмыс

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кунтореева Эндира Рсалиевна
    15 Сәуір 2024
    418
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ашық сабақ. сирек кездесетін жануарлар ме өсімдіктердің жойылып кету қауіпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ашық сабақ. сирек кездесетін жануарлар ме өсімдіктердің жойылып кету қауіпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    11 сыныпта биология пәнінен ашық сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім:

    11.4А

    Биосфера, экожүйе.Популяция Түрлердің алуантүрлілігі

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы: 11

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату

    Сабақтың мақсаты:

     Қазақстанда орналасқан қорықтардың атын және орналасқан орнын анықтау;

    - Әрбір қорықтың флорасы мен фаунасын зерттеу;

    - Әрбір қорықтың эндемиктері мен сирек кездесетін өсімдіктері мен жануарларын білу;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

    Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

    ә) «Онлайн» платформасында топқа бірігуге нұсқау береді.



    Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;







    «Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді.

    https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





    ІІ Үй тапсырмасы

    Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады


    Оқушылар

    «Банкомат» әдісі

    арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


    Кері байланыс:

    Мадақтау арқылы бағаланады.

    «Жарайсың!»

    «Тамаша жауап»

    «Талпын»

    Экран

    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    ІІІ. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды




    «Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады





    https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx


    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    презентация




    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну



    ІV Оқулықпен жұмыс

    Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

    . Кері байланыс:

    Мадақтау арқылы бағаланады

    Оқулық




    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану




    V Топтық жұмыс.

    Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

    1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар

    2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар

    3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер




    Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды

    1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар

    2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар

    3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер

    Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады.

    Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды.



    Кері байланыс:

    « Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі

    Әр топ оқушылары қалған топ оқушыларына кері байланыс береді.

    А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер


    Сабақтың ортасы мағынаны талдау



    Тапсырмалар айдарындағы

    1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

    Мәтінді окып шығуды ұсыну

    «Кубизм» әдісі арқылы жаңа білімді меңгереді

    Дәлелде Қазақстанда түрлік алуантүрілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылды?

    Сипатта – жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жанаулардың түрлерінің тізімін жасаңдар және сипаттаңдар.

    Зертте – Жойылып бара жатқан себептерін анықтаңдар

    Салыстыр- өсімдіктер мен жауарларды салыстырыңдар.

    1-тапсырма

    Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды

    Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады

    а) Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді атаңдар

    (b) Жануарлар мен өсімдіктерді жойылудың алдын алу шаралары

    (с) Жануар өсімдіктер түрлерінің Қызыл кітапқа еңгізу шараларын сипаттаңыз.




    Дескриптор:

    Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды

    Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады

    Жалпы балл-2

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






    Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады. бақылайды



    2-тапсырма

    Кестемен жұмыс жасау

    Қорықтың атауы, орналасқан орны

    Қазақстанның қай өңірінде орналасқан

    Қорықтағы эндемиктер

    Сонда мекендейтін 2 жануар және өсімдік

    Ақсу – Жабағылы қорығы




    Наурызым қорығы




    Алматы қорығы




    Барсакелмес қорығы




    Қорғалжың қорығы




    Марқакөл қорығы




    Үстірт қорығы




    Алакөл қорығы




    Батыс Алтай қорығы




    Қаратау қорығы








    Дескриптор:

    - Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді

    Жалпы балл-2













    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері







    Сабақтың ортасы мағынаны бағалау






















    Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырма беріледі. Топта жұптаса отырып, кестемен платформада орындайды























    Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жбекіту тапсырмасы беріледі.
















    Оқулықта берілген бағалау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді





















    Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.

    «Зерттеуші» әдісі


    3-тапсырма

    WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма.

    1 жұп тапсырмасы

    https://wordwall.net/resource/57194539

    2 жұп тапсырмасы:

    https://wordwall.net/resource/57190741

    3 жұп тапсырмасы:

    https://wordwall.net/resource/57194095


    4 тапсырма: Жеке жұмыс

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 11 сынып
    15.04.2024
    418
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кунтореева Эндира Рсалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации