Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ашық сабақ. сирек кездесетін жануарлар ме өсімдіктердің жойылып кету қауіпі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
11.4А Биосфера, экожүйе.Популяция Түрлердің алуантүрлілігі |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы: 11 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау. |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату |
Сабақтың мақсаты: |
Қазақстанда орналасқан қорықтардың атын және орналасқан орнын анықтау; - Әрбір қорықтың флорасы мен фаунасын зерттеу; - Әрбір қорықтың эндемиктері мен сирек кездесетін өсімдіктері мен жануарларын білу; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады. ә) «Онлайн» платформасында топқа бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды; «Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді. https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/ |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ІІ Үй тапсырмасы Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады |
Оқушылар «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап» «Талпын» |
Экран |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе Мағынаны білу
|
ІІІ. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды
|
«Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады
https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.
|
презентация
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны түсіну |
ІV Оқулықпен жұмыс Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;) |
. Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады |
Оқулық
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны қолдану
|
V Топтық жұмыс. Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады 1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар 2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар 3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер
|
Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды 1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар 2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар 3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады. Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды.
|
Кері байланыс: « Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі
Әр топ оқушылары қалған топ оқушыларына кері байланыс береді. |
А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны талдау
|
Тапсырмалар айдарындағы 1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. Мәтінді окып шығуды ұсыну «Кубизм» әдісі арқылы жаңа білімді меңгереді Дәлелде Қазақстанда түрлік алуантүрілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылды? Сипатта – жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жанаулардың түрлерінің тізімін жасаңдар және сипаттаңдар. Зертте – Жойылып бара жатқан себептерін анықтаңдар Салыстыр- өсімдіктер мен жауарларды салыстырыңдар. |
1-тапсырма Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады а) Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді атаңдар (b) Жануарлар мен өсімдіктерді жойылудың алдын алу шаралары (с) Жануар өсімдіктер түрлерінің Қызыл кітапқа еңгізу шараларын сипаттаңыз.
|
Дескриптор: Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады Жалпы балл-2 |
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау
|
Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады. бақылайды
|
2-тапсырма Кестемен жұмыс жасау
|
Дескриптор: - Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді Жалпы балл-2
|
Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырма беріледі. Топта жұптаса отырып, кестемен платформада орындайды
Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жбекіту тапсырмасы беріледі.
Оқулықта берілген бағалау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді
Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау. «Зерттеуші» әдісі
|
3-тапсырма WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма. 1 жұп тапсырмасы https://wordwall.net/resource/57194539 2 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/57190741 3 жұп тапсырмасы: https://wordwall.net/resource/57194095
4 тапсырма: Жеке жұмыс 1300 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |