Материалдар / ашық сабақ. сирек кездесетін жануарлар ме өсімдіктердің жойылып кету қауіпі

ашық сабақ. сирек кездесетін жануарлар ме өсімдіктердің жойылып кету қауіпі

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныпта биология пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2024
255
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

11.4А

Биосфера, экожүйе.Популяция Түрлердің алуантүрлілігі

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы: 11

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сирек кездесетін және жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жануарлардың түрлерін қорғау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

11.3.1.2 - экожүйенің алуантүрлілігі мен тұрақтылығы арасындағы өзара байланысты орнату

Сабақтың мақсаты:

 Қазақстанда орналасқан қорықтардың атын және орналасқан орнын анықтау;

- Әрбір қорықтың флорасы мен фаунасын зерттеу;

- Әрбір қорықтың эндемиктері мен сирек кездесетін өсімдіктері мен жануарларын білу;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту


І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.

ә) «Онлайн» платформасында топқа бірігуге нұсқау береді.



Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;







«Онлайн» платформасында оқушылар топтарға бірігеді.

https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.





ІІ Үй тапсырмасы

Оқушылардан «Банкомат» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша жауап алады


Оқушылар

«Банкомат» әдісі

арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»

«Талпын»

Экран

Жаңа сабаққа кіріспе

Мағынаны білу


ІІІ. «Кинометафора» тәсілі арқылы бейнеролик көрсетеді, сұрақтарға жауап ала отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды




«Кинометафора» әдісі Оқушының ой-өрісін, ойлау қабілетін дамыту.Оқушының логикалық ойлау қабілеті дамиды.Бір мәселе бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады





https://youtu.be/d5VI2raI21E?si=5GxqIMu1_VYQx2Tx


Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация




Сабақтың ортасы мағынаны түсіну



ІV Оқулықпен жұмыс

Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді.

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)

. Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады

Оқулық




Сабақтың ортасы

Мағынаны қолдану




V Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді, топтық жұмыс ұйымдастырады

1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар

2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар

3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер




Оқушылар топтарда мұғалімнің бағыт берумен берілген тақырыпты талдап, жаттығу жұмыстарын орындайды

1-топ. Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді қорғауға арналған қорықшалар мен қорықтар

2-топ. Қазақстанда сирек кездесетін жануарлар

3-топ. Қазақстанда сирек кездесетін өсімдіктер

Оқушылар жұмыс барысында оқулықпен қатар әлеуметтік желі ресурстарын қолдана алады.

Суреттер мен кестелерді, пайдалана отырып тұжырымдамалық карта, тірек сызба түрінде қорғайды.



Кері байланыс:

« Ойды аяқта» әдісі арқылы беріледі

Әр топ оқушылары қалған топ оқушыларына кері байланыс береді.

А4, А3 форматтар, компьютер, ғаламтор желісі, стикерлер, түрлі түсті қағаздармаркерлер


Сабақтың ортасы мағынаны талдау



Тапсырмалар айдарындағы

1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

Мәтінді окып шығуды ұсыну

«Кубизм» әдісі арқылы жаңа білімді меңгереді

Дәлелде Қазақстанда түрлік алуантүрілікті сақтау бойынша қандай шаралар атқарылды?

Сипатта – жойылып бара жатқан өсімдіктер мен жанаулардың түрлерінің тізімін жасаңдар және сипаттаңдар.

Зертте – Жойылып бара жатқан себептерін анықтаңдар

Салыстыр- өсімдіктер мен жауарларды салыстырыңдар.

1-тапсырма

Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды

Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады

а) Сирек кездесетін жануарлар мен өсімдіктерді атаңдар

(b) Жануарлар мен өсімдіктерді жойылудың алдын алу шаралары

(с) Жануар өсімдіктер түрлерінің Қызыл кітапқа еңгізу шараларын сипаттаңыз.




Дескриптор:

Оқушылар берілген тапсырманы топтасып орындайды

Берілген суреттердің қолдана отырып Дәлелдеп, сиапттап, зерттеп, салыстырады

Жалпы балл-2

Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






Тапсырмалар айдарындағы 2-тапсырманы орындатады. бақылайды



2-тапсырма

Кестемен жұмыс жасау

Қорықтың атауы, орналасқан орны

Қазақстанның қай өңірінде орналасқан

Қорықтағы эндемиктер

Сонда мекендейтін 2 жануар және өсімдік

Ақсу – Жабағылы қорығы




Наурызым қорығы




Алматы қорығы




Барсакелмес қорығы




Қорғалжың қорығы




Марқакөл қорығы




Үстірт қорығы




Алакөл қорығы




Батыс Алтай қорығы




Қаратау қорығы








Дескриптор:

- Кестедегі бос торкөзді дұрыс толтырады мысал келтіреді

Жалпы балл-2













Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері







Сабақтың ортасы мағынаны бағалау






















Оқушыларға жалпылама төмендегі тапсырма беріледі. Топта жұптаса отырып, кестемен платформада орындайды























Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жбекіту тапсырмасы беріледі.
















Оқулықта берілген бағалау айдарындағы тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді





















Жаңа сабақты бекіту тапсырмасын орындау.

«Зерттеуші» әдісі


3-тапсырма

WORTWALL тапсырмаларын орындау. Жұптық тапсырма.

1 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/57194539

2 жұп тапсырмасы:

https://wordwall.net/resource/57190741

3 жұп тапсырмасы:

https://wordwall.net/resource/57194095


4 тапсырма: Жеке жұмыс

1300 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ