Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымы-ның атауы

    №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    Пәні:

    Қазақ әдебиеті

    Бөлім:

    Тарих тағылымы

    Педагогтің аты-жөні:

    Бакирова Айгул

    Күні:

    14.04. 2023ж.

    Сынып:

    10 «Ә» Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасының тарихи құндылығы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

    10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсіну;

    Сабақтың мақсаты

    шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды, бағалайды;

    әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсінеді;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру



















    Үй тапсырмасын тексеру:

























    Жаңа сабақ:































































































    Бекіту








    Кері байланыс







    Үй тапсырмасы

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

    «CLASSTOOLS.NET»

    платформасы арқылы оқушыларды топқа бөлемін.

    1-топ : «Сталин»

    2-топ: « Бюро мүшелері»

    3-топ: « Ұлт зиялылары»

    Жағымды психологиялық ахуал орнатамын.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек,
    1 рет қол шапалақтаймыз!
    Ұйымшыл боламыз десек,
    2 рет шапалақтаймыз!
    Белсенділік танытамыз десек,
    3 рет шапалақтаймыз!
    Мұғалім: барлық қатысушы топтарға сәттілік тілеймін.


    ІІ. «Wordwall» платформасы арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын. Сандарды таңдау арқылы ұяшықтағы сұрақтарды ашамын.

    Ұяшықтағы сұрақтар:

    1. Қазақстанда ұжымдастыру саясаты қалай жүзеге асты?

    2. Қазақ халқы ашаршылыққа қалай ұшырады?

    3. Голощекин кім? Ол туралы не білесің?

    4. Драманың маңыздылығы неде деп ойлайсың?

    5. Драма дегеніміз не?

    6. « Бесеудің хаты» неге Сталинге жетпеді?

    Ой қозғау.

    «Ұлт», «Адалдық», «Намыс» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып ойларын айтуды тапсырамын

    ІІІ .Жаңа сабақ.

    Тақырыпқа байланысты бейнематериал көрсетемін. Оқушылардың пікірін сұраймын.


    №1 . Жеке жұмыс. Тапсырма

    Драманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, баға беріңіздер.

    Ықтимал жауап:

    Тарихи құндылығы

    Қазақстандағы ұжымдастыру қасіретін, 1930-1933 жылдардағы ашаршылық жайлы ашық көрсетуі;


    Көркемдік құндылығы

    Бұл шығарма тарихи оқиғаны , ел білген шындықты көркем сіздің қуатымен оқырманның жүрегіне жеткізумен қүнды.


    Сіздің берер бағаңыз

    Тарихи шындықты көркем шығарма етіп беру оңай емес.


    №2. Топтық жұмыс. Сараланған тапсырма (Орындалған тапсырманы плакатқа сызып, қорғайды)

    1-топ: «Сталин» тобы .Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңыз.

    Авторы: Ш.Мұртаза

    Тақырыбы:Қасіретті қолдан жасап отырған Сталиннің теріс саясаты, асыра сілтеп отырған Голощекиннің көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов бастаған халық қалаулылары ашына жеткізуі,қуғын-сүргін.

    Әдеби жанр: драмалық тарихи туынды.

    Эпикалық жанр түрі: пьеса

    Негізгі идеясы: ел басына түскен азапты күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың тағдыры.


    2-топ: « Бюро мүшелері» тобы

    Тапсырма . Шығарманың композициялық құрылысын талдауды тапсырамын.

    1.Шығарманың басталуы:Елдегі қиын жағдайды, аштықты өз көзімен көруі.

    2.Шығарманың дамуы:Ғ.Мүсірепов бастаған бесеудің Сталинге хат жазуы.

    3.Шығарманың байланысуы: Хаттың жолда ұсталуы

    4. Шығарманың шиеленісуі: Голощекиннің Сталин алдындағы есебі,коллективизацияны тездетуді тапсырды.

    5.Шарықтау шегі:Хаттың Голощекин қолына түсіп, бесеуін Крайкомға,бюроға шақырылуы.

    6.Шығарманың шешімі:Бюро шешімімен бесеуінің ату жазасына кесілуі


    3-топ: «Ұлт зиялылары» тобы

    Тапсырма.

    Шығармадағы әдеби теориялық ұғымдарды табуды тапсырамын.

    Ирония-жазушысымақ,

    Теңеу: өрт сөндіретіндей,тұяғы күйген тауықтай,

    Құбылту: басбұзар ұлтшылдар,қорқаулар,екіжүзділер

    Дисфемизм: оңбағандар,өтірікші,жалақор,бәлеқор,

    Метафора: қайрат-қыран, қайғы-жылан


    №2. Жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Дәптерге орындаңыз.

    Тапсырма. Шығармадағы өзіңізге ұнаған кейіпкерлерге талдау жасаңыз, іс-әркетіне баға беріңіз.


    Кейіпкер

    Қызметі

    Шығармадағы әрекеті




    Қорытынды




    «Құнды пікір» әдісі арқылы сабақты бекіту.

    «Бесеудің хаты» драмасы тарихи шындығымен елге мұра болып, ел жадында мәңгілік сақталары сөзсіз. Себебі тарихсыз біз ешкім емеспіз....



    «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы PADLET тақтасында сілтеме арқылы керібайланыс жүргіземін.




    Үйге тапсырма: Т.Рысқұлов-өз елінің нағыз патироты. Іздену жұмыстары , Рысқұлов өмірін зерттеу.

    Оқушылар зейінін сабаққа аударады.



    Рондом генераторы арқылы 3-топқа бөлінеді.





    Жағымды ахуал қалыптастырады





    Оқушылар кез-келген ұяшықты таңдай отырып , берілген сұрақтарға шығармадан мысалдар келтіріп жауап береді.

    Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.








    Оқушылар тірек сөздердің мағынасын ашып,талдап, өзіндік көзқарасын білдіреді.




    Оқушылар бейнематариал

    ды талдайды.







    Оқушылар шығарманы талдап, тарихи және көркемдік құндылығын анықтай отырып, өзіндік көзқарасы арқылы баға береді.





    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бакирова Айгул Абдрасилқызы
    15 Сәуір 2023
    10206
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Ш.Мұртаза " Бесеудің хаты" драмасының тарихи құндылығы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Ш.Мұртаза " Бесеудің хаты" драмасының тарихи құндылығы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Білім беру ұйымының атауы №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі Пәні: Қазақ әдебиеті Бөлім: Тарих тағылымы Педагогтің аты-жөні: Бакирова Айгул Күні: 14.04. 2023ж. Сынып: 10 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасының тарихи құндылығы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсіну; Сабақтың мақсаты шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды, бағалайды; әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсінеді;
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымы-ның атауы

    №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

    Пәні:

    Қазақ әдебиеті

    Бөлім:

    Тарих тағылымы

    Педагогтің аты-жөні:

    Бакирова Айгул

    Күні:

    14.04. 2023ж.

    Сынып:

    10 «Ә» Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасының тарихи құндылығы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

    10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсіну;

    Сабақтың мақсаты

    шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды, бағалайды;

    әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсінеді;

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру



















    Үй тапсырмасын тексеру:

























    Жаңа сабақ:































































































    Бекіту








    Кері байланыс







    Үй тапсырмасы

    І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

    «CLASSTOOLS.NET»

    платформасы арқылы оқушыларды топқа бөлемін.

    1-топ : «Сталин»

    2-топ: « Бюро мүшелері»

    3-топ: « Ұлт зиялылары»

    Жағымды психологиялық ахуал орнатамын.

    Бір-бірімізді тыңдаймыз десек,
    1 рет қол шапалақтаймыз!
    Ұйымшыл боламыз десек,
    2 рет шапалақтаймыз!
    Белсенділік танытамыз десек,
    3 рет шапалақтаймыз!
    Мұғалім: барлық қатысушы топтарға сәттілік тілеймін.


    ІІ. «Wordwall» платформасы арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын. Сандарды таңдау арқылы ұяшықтағы сұрақтарды ашамын.

    Ұяшықтағы сұрақтар:

    1. Қазақстанда ұжымдастыру саясаты қалай жүзеге асты?

    2. Қазақ халқы ашаршылыққа қалай ұшырады?

    3. Голощекин кім? Ол туралы не білесің?

    4. Драманың маңыздылығы неде деп ойлайсың?

    5. Драма дегеніміз не?

    6. « Бесеудің хаты» неге Сталинге жетпеді?

    Ой қозғау.

    «Ұлт», «Адалдық», «Намыс» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып ойларын айтуды тапсырамын

    ІІІ .Жаңа сабақ.

    Тақырыпқа байланысты бейнематериал көрсетемін. Оқушылардың пікірін сұраймын.


    №1 . Жеке жұмыс. Тапсырма

    Драманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, баға беріңіздер.

    Ықтимал жауап:

    Тарихи құндылығы

    Қазақстандағы ұжымдастыру қасіретін, 1930-1933 жылдардағы ашаршылық жайлы ашық көрсетуі;


    Көркемдік құндылығы

    Бұл шығарма тарихи оқиғаны , ел білген шындықты көркем сіздің қуатымен оқырманның жүрегіне жеткізумен қүнды.


    Сіздің берер бағаңыз

    Тарихи шындықты көркем шығарма етіп беру оңай емес.


    №2. Топтық жұмыс. Сараланған тапсырма (Орындалған тапсырманы плакатқа сызып, қорғайды)

    1-топ: «Сталин» тобы .Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңыз.

    Авторы: Ш.Мұртаза

    Тақырыбы:Қасіретті қолдан жасап отырған Сталиннің теріс саясаты, асыра сілтеп отырған Голощекиннің көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов бастаған халық қалаулылары ашына жеткізуі,қуғын-сүргін.

    Әдеби жанр: драмалық тарихи туынды.

    Эпикалық жанр түрі: пьеса

    Негізгі идеясы: ел басына түскен азапты күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың тағдыры.


    2-топ: « Бюро мүшелері» тобы

    Тапсырма . Шығарманың композициялық құрылысын талдауды тапсырамын.

    1.Шығарманың басталуы:Елдегі қиын жағдайды, аштықты өз көзімен көруі.

    2.Шығарманың дамуы:Ғ.Мүсірепов бастаған бесеудің Сталинге хат жазуы.

    3.Шығарманың байланысуы: Хаттың жолда ұсталуы

    4. Шығарманың шиеленісуі: Голощекиннің Сталин алдындағы есебі,коллективизацияны тездетуді тапсырды.

    5.Шарықтау шегі:Хаттың Голощекин қолына түсіп, бесеуін Крайкомға,бюроға шақырылуы.

    6.Шығарманың шешімі:Бюро шешімімен бесеуінің ату жазасына кесілуі


    3-топ: «Ұлт зиялылары» тобы

    Тапсырма.

    Шығармадағы әдеби теориялық ұғымдарды табуды тапсырамын.

    Ирония-жазушысымақ,

    Теңеу: өрт сөндіретіндей,тұяғы күйген тауықтай,

    Құбылту: басбұзар ұлтшылдар,қорқаулар,екіжүзділер

    Дисфемизм: оңбағандар,өтірікші,жалақор,бәлеқор,

    Метафора: қайрат-қыран, қайғы-жылан


    №2. Жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Дәптерге орындаңыз.

    Тапсырма. Шығармадағы өзіңізге ұнаған кейіпкерлерге талдау жасаңыз, іс-әркетіне баға беріңіз.


    Кейіпкер

    Қызметі

    Шығармадағы әрекеті




    Қорытынды




    «Құнды пікір» әдісі арқылы сабақты бекіту.

    «Бесеудің хаты» драмасы тарихи шындығымен елге мұра болып, ел жадында мәңгілік сақталары сөзсіз. Себебі тарихсыз біз ешкім емеспіз....



    «Бір ауыз сөз» әдісі арқылы PADLET тақтасында сілтеме арқылы керібайланыс жүргіземін.




    Үйге тапсырма: Т.Рысқұлов-өз елінің нағыз патироты. Іздену жұмыстары , Рысқұлов өмірін зерттеу.

    Оқушылар зейінін сабаққа аударады.



    Рондом генераторы арқылы 3-топқа бөлінеді.





    Жағымды ахуал қалыптастырады





    Оқушылар кез-келген ұяшықты таңдай отырып , берілген сұрақтарға шығармадан мысалдар келтіріп жауап береді.

    Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.








    Оқушылар тірек сөздердің мағынасын ашып,талдап, өзіндік көзқарасын білдіреді.




    Оқушылар бейнематариал

    ды талдайды.







    Оқушылар шығарманы талдап, тарихи және көркемдік құндылығын анықтай отырып, өзіндік көзқарасы арқылы баға береді.





    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 11 сынып
    15.04.2023
    10206
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бакирова Айгул Абдрасилқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации