І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын
сабаққа аудару.
«CLASSTOOLS.NET»
платформасы арқылы
оқушыларды топқа бөлемін.
1-топ :
«Сталин»
2-топ: « Бюро
мүшелері»
3-топ: « Ұлт
зиялылары»
Жағымды психологиялық ахуал
орнатамын.
Бір-бірімізді тыңдаймыз
десек,
1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек,
2 рет шапалақтаймыз!
Белсенділік танытамыз десек,
3 рет шапалақтаймыз! Мұғалім: барлық қатысушы топтарға
сәттілік тілеймін.
ІІ. «Wordwall» платформасы арқылы үй
тапсырмасын пысықтаймын. Сандарды таңдау арқылы ұяшықтағы
сұрақтарды ашамын.
Ұяшықтағы
сұрақтар:
1.
Қазақстанда ұжымдастыру саясаты қалай жүзеге
асты?
2. Қазақ халқы ашаршылыққа қалай
ұшырады?
3. Голощекин кім? Ол туралы не
білесің?
4. Драманың маңыздылығы неде деп
ойлайсың?
5. Драма дегеніміз
не?
6. « Бесеудің хаты» неге Сталинге
жетпеді?
Ой
қозғау.
«Ұлт», «Адалдық», «Намыс»
тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып ойларын айтуды
тапсырамын
ІІІ .Жаңа
сабақ.
Тақырыпқа байланысты
бейнематериал көрсетемін. Оқушылардың пікірін
сұраймын.
№1 . Жеке жұмыс.
Тапсырма
Ықтимал
жауап:
Тарихи
құндылығы
Қазақстандағы ұжымдастыру
қасіретін, 1930-1933 жылдардағы ашаршылық жайлы ашық
көрсетуі;
Көркемдік
құндылығы
Бұл шығарма тарихи оқиғаны ,
ел білген шындықты көркем сіздің қуатымен оқырманның жүрегіне
жеткізумен қүнды.
Сіздің берер
бағаңыз
Тарихи шындықты көркем шығарма
етіп беру оңай емес.
№2. Топтық жұмыс. Сараланған
тапсырма (Орындалған тапсырманы плакатқа
сызып, қорғайды)
1-топ: «Сталин» тобы
.Шығармаға сатылай кешенді
талдау жасаңыз.
Авторы: Ш.Мұртаза
Тақырыбы:Қасіретті қолдан жасап
отырған Сталиннің теріс саясаты, асыра сілтеп отырған Голощекиннің
көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов бастаған халық қалаулылары ашына
жеткізуі,қуғын-сүргін.
Әдеби жанр: драмалық тарихи
туынды.
Эпикалық жанр түрі: пьеса
Негізгі идеясы: ел басына түскен азапты
күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың
тағдыры.
2-топ: « Бюро мүшелері»
тобы
Тапсырма
. Шығарманың композициялық
құрылысын талдауды
тапсырамын.
1.Шығарманың басталуы:Елдегі
қиын жағдайды, аштықты өз көзімен
көруі.
2.Шығарманың дамуы:Ғ.Мүсірепов
бастаған бесеудің Сталинге хат
жазуы.
3.Шығарманың
байланысуы: Хаттың жолда
ұсталуы
4. Шығарманың шиеленісуі:
Голощекиннің Сталин алдындағы есебі,коллективизацияны тездетуді
тапсырды.
5.Шарықтау шегі:Хаттың
Голощекин қолына түсіп, бесеуін Крайкомға,бюроға
шақырылуы.
6.Шығарманың шешімі:Бюро
шешімімен бесеуінің ату жазасына
кесілуі
3-топ: «Ұлт зиялылары»
тобы
Тапсырма.
Шығармадағы әдеби теориялық ұғымдарды табуды
тапсырамын.
Ирония-жазушысымақ,
Теңеу: өрт сөндіретіндей,тұяғы күйген
тауықтай,
Құбылту: басбұзар
ұлтшылдар,қорқаулар,екіжүзділер
Дисфемизм:
оңбағандар,өтірікші,жалақор,бәлеқор,
Метафора: қайрат-қыран,
қайғы-жылан
№2.
Жұптық жұмыс. Оқулықпен
жұмыс. Дәптерге
орындаңыз.
Тапсырма. Шығармадағы өзіңізге
ұнаған кейіпкерлерге талдау жасаңыз, іс-әркетіне баға
беріңіз.
Кейіпкер
|
Қызметі
|
Шығармадағы
әрекеті
|
|
|
|
Қорытынды
|
|
«Құнды пікір»
әдісі арқылы сабақты
бекіту.
«Бесеудің хаты» драмасы тарихи
шындығымен елге мұра болып, ел жадында мәңгілік сақталары сөзсіз.
Себебі тарихсыз біз ешкім
емеспіз....
«Бір ауыз сөз» әдісі
арқылы PADLET
тақтасында сілтеме арқылы керібайланыс
жүргіземін.
Үйге
тапсырма: Т.Рысқұлов-өз елінің нағыз патироты. Іздену
жұмыстары , Рысқұлов өмірін
зерттеу.
|