Материалдар / Ашық сабақ Ш.Мұртаза " Бесеудің хаты" драмасының тарихи құндылығы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ш.Мұртаза " Бесеудің хаты" драмасының тарихи құндылығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Білім беру ұйымының атауы №32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі Пәні: Қазақ әдебиеті Бөлім: Тарих тағылымы Педагогтің аты-жөні: Бакирова Айгул Күні: 14.04. 2023ж. Сынып: 10 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: Сабақтың тақырыбы: Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасының тарихи құндылығы Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау; 10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсіну; Сабақтың мақсаты шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды, бағалайды; әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсінеді;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2023
9319
47 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымы-ның атауы

32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Тарих тағылымы

Педагогтің аты-жөні:

Бакирова Айгул

Күні:

14.04. 2023ж.

Сынып:

10 «Ә» Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ш. Мұртаза «Бесеудің хаты» драмасының тарихи құндылығы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.3.1.1 шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, бағалау;

10.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсіну;

Сабақтың мақсаты

шығарманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтайды, бағалайды;

әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрылымына талдау жасау арқылы шығарма мазмұнын түсінеді;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру



















Үй тапсырмасын тексеру:

























Жаңа сабақ:































































































Бекіту








Кері байланыс







Үй тапсырмасы

І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

«CLASSTOOLS.NET»

платформасы арқылы оқушыларды топқа бөлемін.

1-топ : «Сталин»

2-топ: « Бюро мүшелері»

3-топ: « Ұлт зиялылары»

Жағымды психологиялық ахуал орнатамын.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек,
1 рет қол шапалақтаймыз!
Ұйымшыл боламыз десек,
2 рет шапалақтаймыз!
Белсенділік танытамыз десек,
3 рет шапалақтаймыз!
Мұғалім: барлық қатысушы топтарға сәттілік тілеймін.


ІІ. «Wordwall» платформасы арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын. Сандарды таңдау арқылы ұяшықтағы сұрақтарды ашамын.

Ұяшықтағы сұрақтар:

1. Қазақстанда ұжымдастыру саясаты қалай жүзеге асты?

2. Қазақ халқы ашаршылыққа қалай ұшырады?

3. Голощекин кім? Ол туралы не білесің?

4. Драманың маңыздылығы неде деп ойлайсың?

5. Драма дегеніміз не?

6. « Бесеудің хаты» неге Сталинге жетпеді?

Ой қозғау.

«Ұлт», «Адалдық», «Намыс» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып ойларын айтуды тапсырамын

ІІІ .Жаңа сабақ.

Тақырыпқа байланысты бейнематериал көрсетемін. Оқушылардың пікірін сұраймын.


1 . Жеке жұмыс. Тапсырма

Драманың тарихи және көркемдік құндылығын анықтап, баға беріңіздер.

Ықтимал жауап:

Тарихи құндылығы

Қазақстандағы ұжымдастыру қасіретін, 1930-1933 жылдардағы ашаршылық жайлы ашық көрсетуі;


Көркемдік құндылығы

Бұл шығарма тарихи оқиғаны , ел білген шындықты көркем сіздің қуатымен оқырманның жүрегіне жеткізумен қүнды.


Сіздің берер бағаңыз

Тарихи шындықты көркем шығарма етіп беру оңай емес.


2. Топтық жұмыс. Сараланған тапсырма (Орындалған тапсырманы плакатқа сызып, қорғайды)

1-топ: «Сталин» тобы .Шығармаға сатылай кешенді талдау жасаңыз.

Авторы: Ш.Мұртаза

Тақырыбы:Қасіретті қолдан жасап отырған Сталиннің теріс саясаты, асыра сілтеп отырған Голощекиннің көрсоқырлығын жазушы Ғ.Мүсірепов бастаған халық қалаулылары ашына жеткізуі,қуғын-сүргін.

Әдеби жанр: драмалық тарихи туынды.

Эпикалық жанр түрі: пьеса

Негізгі идеясы: ел басына түскен азапты күндер, қолдан жасалған аштықтан қырылған екі миллион халықтың тағдыры.


2-топ: « Бюро мүшелері» тобы

Тапсырма . Шығарманың композициялық құрылысын талдауды тапсырамын.

1.Шығарманың басталуы:Елдегі қиын жағдайды, аштықты өз көзімен көруі.

2.Шығарманың дамуы:Ғ.Мүсірепов бастаған бесеудің Сталинге хат жазуы.

3.Шығарманың байланысуы: Хаттың жолда ұсталуы

4. Шығарманың шиеленісуі: Голощекиннің Сталин алдындағы есебі,коллективизацияны тездетуді тапсырды.

5.Шарықтау шегі:Хаттың Голощекин қолына түсіп, бесеуін Крайкомға,бюроға шақырылуы.

6.Шығарманың шешімі:Бюро шешімімен бесеуінің ату жазасына кесілуі


3-топ: «Ұлт зиялылары» тобы

Тапсырма.

Шығармадағы әдеби теориялық ұғымдарды табуды тапсырамын.

Ирония-жазушысымақ,

Теңеу: өрт сөндіретіндей,тұяғы күйген тауықтай,

Құбылту: басбұзар ұлтшылдар,қорқаулар,екіжүзділер

Дисфемизм: оңбағандар,өтірікші,жалақор,бәлеқор,

Метафора: қайрат-қыран, қайғы-жылан


2. Жұптық жұмыс. Оқулықпен жұмыс. Дәптерге орындаңыз.

Тапсырма. Шығармадағы өзіңізге ұнаған кейіпкерлерге талдау жасаңыз, іс-әркетіне баға беріңіз.


Кейіпкер

Қызметі

Шығармадағы әрекеті




Қорытынды




«Құнды пікір» әдісі арқылы сабақты бекіту.

«Бесеудің хаты» драмасы тарихи шындығымен елге мұра болып, ел жадында мәңгілік сақталары сөзсіз. Себебі тарихсыз біз ешкім емеспіз....



«Бір ауыз сөз» әдісі арқылы PADLET тақтасында сілтеме арқылы керібайланыс жүргіземін.




Үйге тапсырма: Т.Рысқұлов-өз елінің нағыз патироты. Іздену жұмыстары , Рысқұлов өмірін зерттеу.

Оқушылар зейінін сабаққа аударады.



Рондом генераторы арқылы 3-топқа бөлінеді.





Жағымды ахуал қалыптастырады





Оқушылар кез-келген ұяшықты таңдай отырып , берілген сұрақтарға шығармадан мысалдар келтіріп жауап береді.

Оқушылар өз пікірлерін білдіреді.








Оқушылар тірек сөздердің мағынасын ашып,талдап, өзіндік көзқарасын білдіреді.




Оқушылар бейнематариал

ды талдайды.







Оқушылар шығарманы талдап, тарихи және көркемдік құндылығын анықтай отырып, өзіндік көзқарасы арқылы баға береді.





450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!