Сабақ
кезеңдері:
1-кезең.
Қызығушылықты
ояту:
|
5
минут
|
Қызығушылықты
ояту
Ұйымдастыру
Сергіту сәті ( видеодан
қайталап би билеу)
топқа
бөлу
(сандар реті
бойынша)
Топтық
жұмыс
Аттарынының бас әрпінен сын
есім айту
Инт. Тақтадан тапсырма көрініп
тұрады.
«Мен бастаймын ,сен жалғастыр» ойыны. Қазір мен
сөйлемді бастаймын сендер
жалғастырасыңдар.
1.Сөйлем аяқталған …………… .
(ойды білдіреді).
2. Сөйлем сөзден ………… . (құралады).
3. Сөйлемдегі сөздер ……… . (бөлек жазылады).
4. Сөйлемнің бірінші ……… . (сөзі бас әріппен басталып
жазылады).
5. Сөйлемнің соңына ………. . (нүкте қойылады).
6. Хабарлы сөйлемнен кейін ……….. . (нүкте қойылады).
7. Сұраулы сөйлемнен кейін ……….. . (сұрақ белгісі
қойылады).
8.Лепті сөйлемнен кейін
.........(леп белгісі
қойылады)
«Дұрыс/бұрыс»
тәсілімен тексеріледі.Әр топ екі тапсырмадан
кезекпен оқып жариялайды,қалғандары тексеріп
отырады.
|
Ұйымдасады
Топтарға
бөлінеді,
рөлдерді
бөліседі.
Оқушылар топта
талдайды,
хатшы жазады, соңынан
баяндамашы баяндайды.
Әр топ екі тапсырмадан орындап
жариялайды.
Дұрыс/бұрысын басқа топтағылар
тексеріп отырады.
|
2-кезең.
Мағынаны
ажырату:
|
5
минут
5
минут
5
минут
3
минут
5
минут
5
минут
|
1-
тапсырма
«Сен маған , мен саған»
әдісі
Бір-біріне жұппен тапсырма
береді
1.Күн ретін
жазу.
2.Көркем жазу. (жұппен
жұмыс, бір- бірлеріне бір әріпті жазып береді,
тексереді).
2-
тапсырма
"Жіктеу"әдісі
560-жат.мәтінде берілген
сөйлемдерді хабарлы, сұраулы сөйлемдерге
жіктеу
Дұрыс/бұрыс тәсілімен
тексеру(жұппен)
3-тапсырма
Топпен
жұмыс
«Нөмірлермен ауысу»
әдісі
1 топ-
561-жат
Тыныс белгісін қойып, көшіріп
жазады,түсіндіреді.
2-топ
562-жат.
Алақай, қандай тамаша сөздерін
қатыстырып сөйлем
құрайды
3-топ 563-
жат
Ребус шешіп, сөйлем
құрайды,сұраулы сөйлем екенін
дәлелдеу
4- топ 564-
жат
Құстар келді тақырыбына әңгіме
құрайды,топпен жазады
топтар сандар ретімен ауысып,
бір – бірлеріне орындаған тапсырмаларын
түсіндіреді.
Сергіту сәті
«Маймыл»
және арқаға сурет
салу
4-
тапсырма
топқа
бөлу
(түске
байланысты)
Деңгейлік тапсырмалар
беру
А)
Сөздердің орындарын ауыстырып, сөйлем
құрау
ойнайды топпен балалар
жазда,неткен тамаша табиғат,
бардың қайда сен
бүгін.
Б)Суретпен жұмыс.Сурет бойынша
хабарлы, сұраулы сөйлем
құрау.
С)Ал,
біз да болдық. Онда ойынға қатыстық. Салқын қымыз
іштік. (
хабарлы сөйлемдерді сұраулы және лепті
сөйлемдерге айналдыр)
5-
тапсырма
Топтық
жұмыс «Ойлан тап» жұмбақ
жасыру
Өзім сөзден тұрамын.
Біткен ойды құрамын.
(Сөйлем)
Қоя салсаң бір тары,
Жаңалықты жеткіземін.
(Хабарлы
сөйлем)
Ойды аяқтап орақ тұрады,
Жауап сөз қалап
тұрады.
(Сұраулы
сөйлем)
Ұранды,
шаттықты,
Өкініш,
аптықты,
Білдіріп ойын талайдың,
Шарға ине қадаймын.
(Лепті сөйлем)
|
.1-
тапсырмада
Бір-біріне жұппен тапсырма
береді.
Күн ретін жазу.
2. Көркем жазу. (жұппен жұмыс, бір- бірлеріне бір
әріпті жазып береді,
тексереді).
2-
тапсырмада
Сұраулы, хабарлы сөйлемді
жіктеп жазады
3-
тапсырманы
Топта талдайды, нөмірлері
бойынша ауысып бір-бірлеріне
түсіндіреді.
4-
тапсырмада Деңгейлеріне
байланысты топқа бөлінеді.
Оқушылар деңгейлеріне
байланысты тапсырма
орындайды.
5-
тапсырмада
Топтар бір- біріне жұмбақ
жасырады.
|
3-кезең. Ой-
толғаныс:
|
4
минут
|
6-
тапсырма
Рөлдік
ойындар
Көрініс:
Нүкен
Ей, кішкентай ғана нүкте!
Сенің осы керегің жоқ–ау түкке.
Керек болсаң, айта қойшы,
Сырыңды меннен бүкпе.
Нүкте.
Мен сөйлемнің соңында тұрам.
Сөйлемдердің жігін ажыратып,
Кідіріс белгісі орында тұрам.
Тиянаұты ойды біткенін білдірем. Сөйлем соңына таман,
Дауысыңды бәсеңдетіп үлгерем.
Мен емеспе бөліп тұрған ой
арасын?
Сұраған.
Аузыңды ашып сұрайсың да тұрасың,
Осы саған не керек?
Сұрақ белгісі.
Киноға барасың ба?
Газет аласың ба?
Деген секілді сөйлемдерді
Кейде оқушы сен секілді
Тыныс белгі қоймай кетеді,
Өзің айтшы білсең,
Осылардың соңында,
Қандай белгі келеді?
Ілебай.
Осы сен неге айғайлай бересің!
Сөйлемде қандай мағына бересің?
Жөн-жосығынды түсіндірші,
Жазуға қандай жерге келесің!
Леп
белгісі.
Мен ылғи айғайлай бермеймін,
Қуана да, күледе білемін.
Кейде өкініп, ренжісем де,
Көбінесе көтеріңкі, көңілді
жүрем.
7-
тапсырмада
Кластер
жасау
|
6-
тапсырманы
Хабарлы, сұраулы, лепті
сөйлемдерді рөлге бөлініп
ойнайды
7-
тапсырмада
кластер
жасады
|
Бағалау
|
2
минут
|
«Светофор»
ойыны.
Мұғалім сөйлемдерді оқиды,
оқушылар сөйлемге қандай тыныс белгісін қоя керек екенін анықтап,
қолдарындағы таңбаны көрсетеді. (. ? !
).
16-желтоқсан Тәуелсіздік күні
ме?
2. Алақай! Ауылдан әжем келді!
3. Қыста аю не істейді?
4. Анам дүкеннен келді.
5. Мереке құтты болсын!
6. Күн суытты ма?
«Жарық
жұлдыз»
Блоб ағашын
бояу
Стикер
жапсыру
|
Хабарлы,сұраулы,лепті
сөйлемдерді анықтап таңбасын
көрсетеді
Бүгін не үйренгендерін
жазады.
Блоб ағашын
бояйды.
Алған әсерін, тілегін, сұрағын
жазады
|