|
Білім беру дағдысы: Коммуникативтік Бөлімі : Сөйлеуді дамыту |
|
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі; Ержанова. А. |
||||
|
Сынып: 0 "А" |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Жайлауда |
||||
|
ҰІӘ тің міндеттері; |
1.Жайлау туралы түсінік беру. «Ж» – «Ш» дыбыстарының ұқсастығын үйрету.Үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту,олардың қасиеті жайлы түсінік беру. 2.Сөздік қорларын және көру ,есту қабілеттерін дамыту. сөздерді анық айта білуге дағдыландыру. 3. Төрт түлік малды күте білуге және сүйе білуге тәрбиелеу. Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға, табиғатты аялай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту. Қызықты ойындар арқылы балалардың эмоциялық сезімдерін дамыту. 4. Ұжым болып жұмыс жасауға үйрету.. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Таным, әлеумет, шығармашылық |
||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: Оқыту технологиясы: |
Интербелсенді тақта.
Дамыта оқыту. |
||||
|
Көрнекілігі |
Карточкалар, жануарлар суреті төрт түлік және олардың төлдерінің суреті, демонстрациялық құрал, жұмыс дәптері |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атау. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік.
Сәлем деймін күнге
мен,
Шаттық шеңбері Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын елге ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз - Жарайсыңдар балалар. |
|
|||
|
ҰІӘ ортасы |
Ал балалар қазір мен сіздерге жұмбақ жасырамын. Қар суы еріп, сай-салаға толады. Жер көгеріп, бүршік атып, Жайлау малға толады. Ал балалар айтыңдаршы Бұл қай мезгілде болады? (Көктем) Жарайсыңдар – балалар.. Жайлаудың суретін көрсетеді. Бұл жайлау . Жайлауда нелер жүр екен. Жарайсыңдар бір сөз бен не деп айтамыз. Жануарлар қандай жануарлар –үй жануарлары. Тіл ұстарту жаттығулары. Жылқының суретін көрсетіп, Ж» дыбысының буын ішінде кездесуі. Жы-жы-жы – жылқы. Жа-жа-жа – Менің атым – Қожа. «Ш» дыбысының буын ішінде кездесуі. Шө-шө-шө – шөре. Шы-шы-шы – әкем менің аңшы. Ал балалар сіздер мен ҰІӘ ді бастамас бұрын тобымызға «Жұмбақ зат» Жұмыртқа әдісі арқылы ат қойып алайық, олай болса әр біріңіздің алдыңызда жұмыртқа суреті тұр, Ол суреттің астына жасырынған тағы да бір сурет бар. Оны білу үшін біз балалар парақты ақырын осылай саусақтарымыз бен ашамыз бұл біздің саусақтарымызғада әрі жаттығу болады осылай ашамыз педагог көрсетеді. 1-топ: Құлыншақтар 2-топ: Ботақандар Балалар сіздер мен бірге тапсырмалар орындаймыз. Қай топ жақсы орындаса сол топқа ортадағы қорапшаға мадақтамалар салып отырамын ҰІӘ соңында қай топ жақсы жауап бергендігін көреміз. Балалар мен топтық жұмыс. Суреттерді құрастырады. Қандай жануар суретін құрастырғандығын сұрайды. Жарайсыңдар! Жұптық жұмыс: Бірінші топқа үй жануарларын тауып жапсыру Екінші топқа : Дидактикалық ойын жануарлардың төлдерін тап. Жануарлардың суретіне қарап, төлдерін табады.
сергіту сәті; Жануарлар биі: Жеке шығармашылық жұмыс: Балалар енді сіздер мен сиқырлы сурет әдісі арқылы осы суреттердің үстін тек бастырып, шығамыз. «Жануарлар жайлы не білем?» ойыны Екі бала ортаға шығарылады. Бастарына Жануар суреті қойылады. Бір-бірінің басында көрсетілген жануар жайлы білгенін айып береді. жарайсыңдар. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. |
Кері байланыс
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: Үй жануарларын біледі. Қалай күтіп баптау керектігін түсіндіреді. |
|||||




























жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ Сөйлеуді дамыту Жайлауда мад сыныбы
ашық сабақ Сөйлеуді дамыту Жайлауда мад сыныбы
|
Білім беру дағдысы: Коммуникативтік Бөлімі : Сөйлеуді дамыту |
|
||||
|
Күні: |
Мектепалды сыныбы тәрбиешісі; Ержанова. А. |
||||
|
Сынып: 0 "А" |
Қатысқан балалар саны: |
Қатыспағандар: |
|||
|
Тақырыбы: |
Жайлауда |
||||
|
ҰІӘ тің міндеттері; |
1.Жайлау туралы түсінік беру. «Ж» – «Ш» дыбыстарының ұқсастығын үйрету.Үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту,олардың қасиеті жайлы түсінік беру. 2.Сөздік қорларын және көру ,есту қабілеттерін дамыту. сөздерді анық айта білуге дағдыландыру. 3. Төрт түлік малды күте білуге және сүйе білуге тәрбиелеу. Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға, табиғатты аялай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту. Қызықты ойындар арқылы балалардың эмоциялық сезімдерін дамыту. 4. Ұжым болып жұмыс жасауға үйрету.. |
||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Таным, әлеумет, шығармашылық |
||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары: Оқыту технологиясы: |
Интербелсенді тақта.
Дамыта оқыту. |
||||
|
Көрнекілігі |
Карточкалар, жануарлар суреті төрт түлік және олардың төлдерінің суреті, демонстрациялық құрал, жұмыс дәптері |
||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атау. |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
|||
|
ҰІӘ басы |
Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік.
Сәлем деймін күнге
мен,
Шаттық шеңбері Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын елге ашқан. Тілегіміз тыныштық, Ашық болсын кең аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәріміз де біргеміз - Жарайсыңдар балалар. |
|
|||
|
ҰІӘ ортасы |
Ал балалар қазір мен сіздерге жұмбақ жасырамын. Қар суы еріп, сай-салаға толады. Жер көгеріп, бүршік атып, Жайлау малға толады. Ал балалар айтыңдаршы Бұл қай мезгілде болады? (Көктем) Жарайсыңдар – балалар.. Жайлаудың суретін көрсетеді. Бұл жайлау . Жайлауда нелер жүр екен. Жарайсыңдар бір сөз бен не деп айтамыз. Жануарлар қандай жануарлар –үй жануарлары. Тіл ұстарту жаттығулары. Жылқының суретін көрсетіп, Ж» дыбысының буын ішінде кездесуі. Жы-жы-жы – жылқы. Жа-жа-жа – Менің атым – Қожа. «Ш» дыбысының буын ішінде кездесуі. Шө-шө-шө – шөре. Шы-шы-шы – әкем менің аңшы. Ал балалар сіздер мен ҰІӘ ді бастамас бұрын тобымызға «Жұмбақ зат» Жұмыртқа әдісі арқылы ат қойып алайық, олай болса әр біріңіздің алдыңызда жұмыртқа суреті тұр, Ол суреттің астына жасырынған тағы да бір сурет бар. Оны білу үшін біз балалар парақты ақырын осылай саусақтарымыз бен ашамыз бұл біздің саусақтарымызғада әрі жаттығу болады осылай ашамыз педагог көрсетеді. 1-топ: Құлыншақтар 2-топ: Ботақандар Балалар сіздер мен бірге тапсырмалар орындаймыз. Қай топ жақсы орындаса сол топқа ортадағы қорапшаға мадақтамалар салып отырамын ҰІӘ соңында қай топ жақсы жауап бергендігін көреміз. Балалар мен топтық жұмыс. Суреттерді құрастырады. Қандай жануар суретін құрастырғандығын сұрайды. Жарайсыңдар! Жұптық жұмыс: Бірінші топқа үй жануарларын тауып жапсыру Екінші топқа : Дидактикалық ойын жануарлардың төлдерін тап. Жануарлардың суретіне қарап, төлдерін табады.
сергіту сәті; Жануарлар биі: Жеке шығармашылық жұмыс: Балалар енді сіздер мен сиқырлы сурет әдісі арқылы осы суреттердің үстін тек бастырып, шығамыз. «Жануарлар жайлы не білем?» ойыны Екі бала ортаға шығарылады. Бастарына Жануар суреті қойылады. Бір-бірінің басында көрсетілген жануар жайлы білгенін айып береді. жарайсыңдар. |
|
|||
|
ҰІӘ Рефлексия. |
Кері байланыс
|
Мадақтамалар
|
|||
|
Күтілетін нәтиже: Үй жануарларын біледі. Қалай күтіп баптау керектігін түсіндіреді. |
|||||




























шағым қалдыра аласыз

















