ашық сабақ Сөйлеуді дамыту Жайлауда мад сыныбы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ Сөйлеуді дамыту Жайлауда мад сыныбы

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру дағдысы: Коммуникативтік

Бөлімі : Сөйлеуді дамыту


Күні:

Мектепалды сыныбы тәрбиешісі; Ержанова. А.

Сынып: 0 "А"

Қатысқан балалар саны:

Қатыспағандар:

Тақырыбы:

Жайлауда

ҰІӘ тің міндеттері;

1.Жайлау туралы түсінік беру. «Ж» «Ш» дыбыстарының ұқсастығын үйрету.Үй жануарлары туралы білімдерін кеңейту,олардың қасиеті жайлы түсінік беру.

2.Сөздік қорларын және көру ,есту қабілеттерін дамыту. сөздерді анық айта білуге дағдыландыру.

3. Төрт түлік малды күте білуге және сүйе білуге тәрбиелеу.

Балалардың аңдарға деген сүйіспеншілік сезімдерін арттырып, оларға қамқорлықпен қарауға, табиғатты аялай білуге, адамгершілікке тәрбиелеу. Балалардың ойлау қабілеттерін арттырып, тілдерін дамыту. Қызықты ойындар арқылы балалардың эмоциялық сезімдерін дамыту.

4. Ұжым болып жұмыс жасауға үйрету..

Пәнаралық байланыс:

Таным, әлеумет, шығармашылық

АКТ-ны қолдану дағдылары:

Оқыту технологиясы:

Интербелсенді тақта.


Дамыта оқыту.

Көрнекілігі

Карточкалар, жануарлар суреті төрт түлік және олардың төлдерінің суреті, демонстрациялық құрал, жұмыс дәптері

Осыған дейін меңгерілген білім

Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атау.

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Ресурстар

ҰІӘ басы



Балалар оқу іс-әрекетін бастамас бұрын, қонақтар мен амандасып, бір-бірімізге сәттілік тілейік.

Сәлем деймін күнге мен,
Сәлем деймін мен сізге.
Сәлем деймін ұстазға,
Қонақтарға да мың сәлем



Шаттық шеңбері

 Біз балдырған тең басқан,

Дос құшағын елге ашқан.

Тілегіміз тыныштық,

Ашық болсын кең аспан.

Мықты болсын іргеміз,

Бәріміз де біргеміз

- Жарайсыңдар балалар.







Picture 2

ҰІӘ ортасы


Ал балалар қазір мен сіздерге жұмбақ жасырамын.

Қар суы еріп, сай-салаға толады.

Жер көгеріп, бүршік атып,

Жайлау малға толады.

Ал балалар айтыңдаршы

Бұл қай мезгілде болады?

(Көктем)

Жарайсыңдар – балалар..

Жайлаудың суретін көрсетеді. Бұл жайлау .

Жайлауда нелер жүр екен. Жарайсыңдар бір сөз бен не деп айтамыз. Жануарлар қандай жануарлар –үй жануарлары.

Тіл ұстарту жаттығулары.

Жылқының суретін көрсетіп,

Ж» дыбысының буын ішінде кездесуі.

Жы-жы-жы – жылқы.

Жа-жа-жа – Менің атым – Қожа.

«Ш» дыбысының буын ішінде кездесуі.

Шө-шө-шө – шөре.

Шы-шы-шы – әкем менің аңшы.

Ал балалар сіздер мен ҰІӘ ді бастамас бұрын тобымызға «Жұмбақ зат»

Жұмыртқа әдісі арқылы ат қойып алайық, олай болса әр біріңіздің алдыңызда жұмыртқа суреті тұр, Ол суреттің астына жасырынған тағы да бір сурет бар. Оны білу үшін біз балалар парақты ақырын осылай саусақтарымыз бен ашамыз бұл біздің саусақтарымызғада әрі жаттығу болады осылай ашамыз педагог көрсетеді.

1-топ: Құлыншақтар

2-топ: Ботақандар

Балалар сіздер мен бірге тапсырмалар орындаймыз. Қай топ жақсы орындаса сол топқа ортадағы қорапшаға мадақтамалар салып отырамын ҰІӘ соңында қай топ жақсы жауап бергендігін көреміз.

Балалар мен топтық жұмыс.

Суреттерді құрастырады. Қандай жануар суретін құрастырғандығын сұрайды. Жарайсыңдар!

Жұптық жұмыс:

Бірінші топқа үй жануарларын тауып жапсыру

Екінші топқа :

Дидактикалық ойын жануарлардың төлдерін тап.

Жануарлардың суретіне қарап, төлдерін табады.



сергіту сәті;

Жануарлар биі:

Жеке шығармашылық жұмыс:

Балалар енді сіздер мен сиқырлы сурет әдісі арқылы осы суреттердің үстін тек бастырып, шығамыз.

«Жануарлар жайлы не білем?» ойыны

Екі бала ортаға шығарылады.

Бастарына Жануар суреті қойылады.

Бір-бірінің басында көрсетілген жануар жайлы білгенін айып береді. жарайсыңдар.





Picture 2



Рисунок 19




Рисунок 22






Picture 2



Picture 3


























ҰІӘ

Рефлексия.



Кері байланыс

Picture 16 Picture 23



Мадақтамалар








Күтілетін нәтиже: Үй жануарларын біледі. Қалай күтіп баптау керектігін түсіндіреді.
























































Picture 4


























































































Picture 2 Picture 2 Picture 2







Picture 2 Picture 2 Picture 2





Picture 2 Picture 2 Picture 2



















































































Picture 2 Picture 2 Picture 2







Picture 2 Picture 2 Picture 2





























Picture 3 Picture 3















Picture 3 Picture 3













Picture 2 Picture 2













Picture 2 Picture 2

Picture 2

Picture 2 Picture 2 Picture 17 Picture 18

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.12.2024
244
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі