Күні | 10 сынып |
Сабақтың тақырыбы | Шоқан Уәлиханов |
Сабақтың мақсаты | Шоқан Уәлиханов жайында алған білімдерін тексере отырып, сабақтың тақырыбы бойынша қорытып, бекіту. Сөздер,диалог,әңгіме,аударма арқылы балалардың сөздік қорын байыту, сөйлеу тілін жетілдіру , грамматикалық тақырып бойынша сауатты лығын арттыру. Шоқан Уәлиханов қазақ халқының ұлы ғалымы екенін тамашалату , ғылым саласында қосқан үлесін үлгі ету, өнер адамдарына де- ген сүйіспеншілігін арттыру , басқа ұлт өкілдерімен осы ұлы ғалыммен , оның өнері мен таныстырып , құрметтеу , сыйлау сезімдерін ояту. |
Күтілетін нәтиже | 1. Оқушылардың өз беттерімен оқып білу мүмкіндігін ескеру;2. Әр оқушының жеке ойын тыңдауға, өзіндік пікірін жеткізуге жұмыстандыру;3. Шоқан туралы туралы айтылған өзге жазушылардың ойларын оқушылардың өздеріне қорыту арқылы ұлы саяхатшының шеберлігі туралы ой қорытынды жасату. |
Әдіс-тәсілдер | Сөзжұмбақ шешу, Аялдама, топтастыру, талдау жасаты, жазба жұмысы, диалогтік оқыту, 6 қалпақ стратегиясы, ой толғау жаздыру |
Құрал-жабдық | Оқулыө, суреттер, плакат,маркер, АКТ |
Ұйымдастыру кезеңі | 1. Амандасу, |
Мақсатты қою кезеңі | С- ауал 1. сұрақ синониміА-яқ кезі 2.бас кезі синониміЯ- пырай 3. Таңдану білдіретін сөзХ- абар 4. Ақпарат сөзінің синониміА- тақты 5. Аты шыққан сөз тіркесінің синониміТ – арбағатай тауы 6. Шоқан Гасфортпен бірге аралаған тау атыҚа-Ш-қар 7. Шоқанның ғылыми атағын шығарған , ұлы еңбектерін жазған жер аты Ы-с тықкөл – 8.Қырғыз елінің көлі Қандай сөз шықты? Саяхатшы сөзінің Ш. Уәлихановқа қандай қатысы бар? Ендеше сабағымыз не туралы болмақ? топқа бөлу талант, талап сөздері арқылы 2 топқа бөлу. Талап, талант сөздерінің ш.Уәлихановқа қатысы бар ма? |
Білу – үй тапсырмасын тексеру кезеңі | «Аялдама» әдісі 1-топ «Шоқан кім, қандай адам?»2-топ «Шоқан еңбектері» |
Түсіну | 1.Ұлылар сөзіне құлақ түру- 108-б2.Жалпы деген сөзді түсіндіру, сөз тіркесін құрастыру жалпы есім, жалпы атауЖалпы атау: Ертіс, Шу, Іле- өзен, Ереже туралы түсінік беру |
Талдау | 1-топ Мәтіннен жалпылауыш мүше- Шоқан аралаған тау атауын, 2-топ: Шоқан аралаған жер атауын жазып шығып, сөз құрамын талдаңдар 4,7 |
Қолдану | №10 сөйлем құру, синтаксисік талдау3.Мәтін бойынша диалог құрастыру.Жұппен жұмыс , тақырып бойынша Бір оқушы сұрақ қойып , екіншісі – жауап береді. |
сергіту | «Ол қандай мамандық ?» ойыны. Ал – ғым – Шіре – тсу – Шыжа - уз – Его – граф – Лорист – лькоф – |
Жинақтау | 6-қалпақ стратегиясыАқ телпек – Статистикалық (деректерді талассыз келтіреді)Шоқан кім?Сары телпек – Сәттілік (сәтті кезеңдерді айтады)Қара телпек – Сәтсіздік (Шоқан өміріндегі сәтсіз тұстарын айтады)Көк телпек – Аналитикалық ()Жасыл телпек – Шығармашылық (30 өлмегенде не болар еді?)Қызыл телпек – Сезімтал (Шоқанды оқу барысында бастан кешірген сезімдерін тұжырымдайды) |
Қорытынды | Сабақ ұнады ма?Бағалау жүргізуҮйге тапсырма : Ой толғау «Мен таныған Шоқан» |