Ашық сабақ Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері» 6 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері» 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Шоқан Уәлихановтың «Жоңғария очерктері» үзіндісінің стильдік ерекшелігін анықтайды. Стильдік ерекшелікті сақтай отырып бір күнге күнделік жазады. Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

«Саяхат және туризм»


Сынып:6

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы


Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.О2 Ресми стильдегі мәтіндердің стильдік ерекшелігін анықтау (күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян, түйіндеме).

6.Ж1 Мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, күнделік, мінездеме, түсініктеме, өмірбаян жазу.

6ТБ2 Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастыру.

Сабақ мақсаттары



Барлық оқушылар орындай алады:

Шоқан Уәлихановтың «Жоңғария очерктері» үзіндісінің стильдік ерекшелігін анықтайды.

Стильдік ерекшелікті сақтай отырып бір күнге күнделік жазады.

Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Өздерінің туған жерінде саяхаттап барған көрнекті жерлер туралы «Уақыт тізбегін» жасайды.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария очерктері» үзіндісіне түсініктеме жаза алады.

Бағалау критерийі

Шоқан Уәлихановтың «Жоңғария очерктері» үзіндісінің стильдік ерекшелігін анықтайды.

Стильдік ерекшелікті сақтай отырып бір күнге күнделік жазады.

Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады. Өздерінің туған жерінде саяхаттап барған көрнекті жерлер туралы «Уақыт тізбегін» жасайды.

Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария очерктері» үзіндісіне түсініктеме жаза алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Шоқан Уәлихановтың «Жоңғария очерктері» үзіндісінің стильдік ерекшелігін анықтайды.

Стильдік ерекшелікті сақтай отырып бір күнге күнделік жазады.

Жазба жұмыстарында сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады. Өздерінің туған жерінде саяхаттап барған көрнекті жерлер туралы «Уақыт тізбегін» жасайды.

Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария очерктері» үзіндісіне түсініктеме жаза алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

бағдар, өлкетану, заңғар, жоспарлау, аспалы, деректер

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: нақыл сөздер, халықтың тұрмысы, әдет-ғұрпы, белгілі жыршылар, сөз жүйелелері, терең із

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Сендер саяхаттап көрдіңдер ме?

2.Саяхаттау сендерге ұнай ма?

3.Саяхаттан алған әсерлерді қалай есте сақтайсыңдар?

4.Сендер өз күнделіктеріңді жазып көрдіңдер ме?

5.Сендердің ойларыңша күнделік жазудың қажеттілігі бар ма?

Не себептен күнделік жазу керек деп ойлайсың?

ишара:

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы «Тарихтың мәдениет пен тілдік біртұтастығы»тармағы Отансүйгіштікке, туған жерінің тарихына деген қызығушылыққа өз елінің Ұлы адамдарын қадірлей білуге тәрбиеленеді.

Пәнаралық байланыс

Тарих, өлкетану, география

Алдыңғы оқу

Шоқан Уәлихановтың өмірбаянын біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың

басы (7 мин)




3 мин
















4 мин

Ұйымдастыру кезеңі: сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, психологиялық ахуалға көңіл бөлу,сабаққа дайындығын тексеру.

Жағымды психологиялық ахуал туғызу.

«Шаттық шеңбері».

  • Балалар шеңберге тұрып, төрт түрлі түсті (қызыл, сары, жасыл,ақ) әуе шарларын алады;

  • Балалар шарларды тек ауамен емес, жақсы көңіл күймен толтырады;

  • Шарды бір-біріне лақтырып, жақсы көңіл- күймен бөліседі;

  • Балалар шарды көтереді, олардың түсіне байланысты топтарға бөлінеді.

Топқа бөлу. Түрлі түсті шарлар арқылы оқушыларды 3 топқа бөлу.

Ой шақыру.

Сабақтың тақырыбын болжау мақсатында интербелсенді тақтадан Шоқан Уәлихановтың суреті көрсетіледі.

-Шоқан Уәлиханов туралы не білесіңдер?

-Жоңғария туралы не білесіңдер?

-Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай деп ойлайсыңдар?

-Сабақтың тақырыбы: Шоқан Уәлиханов «Жоңғария очерктері»

Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстырады.






Сабақтың ортасы (25 мин)


9 мин

















9 мин































7 мин

1-тапсырма Т. Ж.

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы

«Жоңғария очерктері» мәтінді 2 рет түсініп оқып шығыңдар.

Стиль түрлерінің ерекшеліктері жазылған дайын парақтар үлгі ретінде беріледі.

«Жоңғария очерктері»мәтіннің стильдік ерекшелігін анықтайды.

Дескрипторлар:

1.«Жоңғария очерктері» мәтінді 2 рет түсініп оқып шық.

2. Стиль түрлерінің ерекшеліктері жазылған дайын парақтарды қолданып, «Жоңғария очерктері»мәтіннің стильдік ерекшелігін анықта.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар өзара бірін-бірі бағалайды.


2-тапсырма Ж.Ж.

«Екі жақты күнделік» әдісі арқылы өздері демалыс кезінде уақытты жақсы өткізген кездеріне бір күндік күнделік жазады.

Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырыңдар.

Өз күнделігінді негізге алып «Уақыт тізбегін» толтыр (көпшілігі).

Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария очерктері» үзіндісіне түсініктеме жазыңдар (кейбіреулері)

Дескрипторлар:

1.Өздері демалыс кезінде уақытты жақсы өткізген кездеріне бір күндік күнделік жаз.

2. Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыр.

3. Өздерінің туған жерінде саяхаттап барған көрнекті жерлер туралы «Уақыт тізбегін» жаса.

4. Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария очерктері» үзіндісіне түсініктеме жаз.

ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жұп бір-бірін бағалайды.


3-тапсырма Ж.Ж.

Сөз тіркестері:

Табиғи сипаты, Сібір штабы,физикалық жағрапия деректер,бес ай, алғаш рет, Шренк Влангали, Семенов, экспедициясына қатысқаны, ғылыми тұрғыдан зерттеген сөз тіркестерін пайдалана отырып, сөздердің орын тәртібін сақтап 3 жай сөйлем құрастырыңдар.

Дескрипторлар:

1.Сөз тіркестерін пайдалана отырып, сөздердің орын тәртібін сақтай отырып 3 жай сөйлем құрастыр.


ҚБ «+ - ?» белгілері арқылы бір-бірін бағалайды.













Күнделік жазуға арналған дайын кестенің үлгісі

Менің күнделігім

күні

әдемі жерлер, табиғаты, оқиға т.б.




Флипчарт, маркер,

түрлі-түсті қағаздар













Сабақтың

соңы (8 мин)

5 мин




3 мин






«Күнделік жазу керек пе?» тақырыбынада «Попс» формуласымен бүгінгі сабақты бекітеді.


Рефлексия

«Ойды аяқта»

1.Бүгін мен білдім.....

2.Мен үйрендім.....

3.Қолымнан келді.....

4.Қиындық тұдырды.....



«ПОПС» формуласының үлгісі





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.01.2022
1301
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі