1-тапсырма Т. Ж.
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі
арқылы
«Жоңғария очерктері» мәтінді 2 рет түсініп оқып
шығыңдар.
Стиль түрлерінің ерекшеліктері жазылған дайын
парақтар үлгі ретінде беріледі.
«Жоңғария очерктері»мәтіннің стильдік ерекшелігін
анықтайды.
Дескрипторлар:
1.«Жоңғария очерктері» мәтінді 2 рет түсініп оқып
шық.
2. Стиль түрлерінің ерекшеліктері жазылған дайын
парақтарды қолданып, «Жоңғария очерктері»мәтіннің стильдік
ерекшелігін анықта.
ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы топтар
өзара бірін-бірі бағалайды.
2-тапсырма Ж.Ж.
«Екі жақты күнделік» әдісі
арқылы өздері демалыс кезінде уақытты жақсы
өткізген кездеріне бір күндік күнделік жазады.
Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастырыңдар.
Өз күнделігінді негізге алып
«Уақыт тізбегін» толтыр (көпшілігі).
Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария
очерктері» үзіндісіне түсініктеме жазыңдар
(кейбіреулері)
Дескрипторлар:
1.Өздері демалыс кезінде уақытты жақсы өткізген
кездеріне бір күндік күнделік жаз.
2. Күнделік жазуда сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып, жай сөйлем құрастыр.
3. Өздерінің туған жерінде саяхаттап барған
көрнекті жерлер туралы «Уақыт тізбегін» жаса.
4. Сөздердің орын тәртібін сақтай отырып, «Жоңғария
очерктері» үзіндісіне түсініктеме жаз.
ҚБ «Бағдаршам» әдісі арқылы жұп бір-бірін
бағалайды.
3-тапсырма Ж.Ж.
Сөз тіркестері:
Табиғи сипаты, Сібір штабы,физикалық жағрапия
деректер,бес ай, алғаш рет, Шренк Влангали, Семенов, экспедициясына
қатысқаны, ғылыми тұрғыдан зерттеген сөз тіркестерін пайдалана
отырып, сөздердің орын тәртібін сақтап 3 жай сөйлем
құрастырыңдар.
Дескрипторлар:
1.Сөз тіркестерін пайдалана
отырып, сөздердің орын тәртібін сақтай отырып 3 жай сөйлем
құрастыр.
ҚБ «+ - ?» белгілері арқылы бір-бірін
бағалайды.
|