Пәні: Қазақ
тілі
Тақырыбы: Сөз және оның
мағынасы
Сабақтың
мақсаты: Сөз мағынасы туралы алған
білімдерін қайталау, бекіту.
Күтілетін
нәтижесі: Сөздің белгілі бір мағынада
жұмсалатыны, кейбір сөздердің мағыналары бір-біріне жуық,
қарама-қарсы және айтылуы бірдей, бірақ мағыналары әртүрлі сөздер
болатыны туралы берілген білімді еске түсіреді. Сөздерді мағынасына
қарай сөйлем ішінде орынды қолдана білуге
үйренеді.
Сабақ
түрі: Жаңа
сабақ
Сабақтың
жабдықталуы: Интербелсенді тақта, флипчарт,
жұмыс парағы, бағалау парағы.
Кіріктірілген
модульдер: ОүБ, Талантты және
дарынды балаларды оқыту,
Сынтұрғысынан ойлау, ЖЕ,
Көшбасшылық, АКТ (Блум таксономия)
Жұмыстың
формасы: жұппен,
топпен.
Кезең
|
Уа
қыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушылардың
іс-әрекеті
|
Модуль
|
Бағалау
|
Психологиялық
кезең
|
2
мин
|
«Данышпан мен адам» атты
аңыз
|
Ертеде бір данышпан
өмір сүріпті. Ол бәрін біледі екен. Ал бір адам оны көре алмапты.
Елдің көзінше оның да бірдеңені білмейтінін дәлелдегісі келіпті.
Бірде көп адамдар отырған жерде әлгі адам алақанына бір көбелекті
қысып ұстап тұрып, данышпаннан «- Айтшы данышпаным, менің қолымдағы
қандай көбелек, тірі ме? өлі ме?» - деп сұрайды. Ол өзі ішінен
«Егер тірі десе - мыжып жіберемін, ал егер өлі десе - онда қоя
беремін.» деп ойлап тұрады. Данышпан болса, сәл ойланып тұрып «бәрі
сенің қолыңда» депті.
Аңызда айтылғандай сендердің де табысты, алғыр сезінуілерің бәрі өз
қолдарында екен.
|
|
|
1.Білу
|
7
мин
|
«Кофе таяқшалары» арқылы
оқушыларды таңдау.
|
Сөз мағынасы туралы алған
білімдерін еске түсіреді.
|
ЖЕ
|
Қолпаштау
|
2.Түсіну
|
7
мин
|
Оқулықпен
жұмыс
|
2-жаттығу
93бет
Сөйлемдегі қарамен жазылған
сөздердің басқа мағыналарын тауып, сөйлем құрастырып
жазады.
|
Жеке
жұмыс
|
Жұппен
тексереді.
|
3.Қолдану
Сергіту
сәті
|
7
мин
|
«Тақырыптық түйінді сөздер» әдісі
|
Тақырыпқа қатысы бар сөздерді
ажыратады.
|
Топпен
жұмыс
|
Бағдаршам
әдісі
|
4.Талдау
|
5
мин
|
«Стоп-кадр»
әдісі.
|
Суретте бейнеленген зат
атауларымен бірдей дыбысталатын сөздердің басқа мағыналарын тауып
айтады.
|
Көшбасшылық
|
Смайлик арқылы сезімдерін
білдіреді.
|
5.Жинақтау
|
7
мин
|
« Сұрақтар
қобдишасы» әдісі
|
Түрлі түсті
үлестірме карточкалармен жұмыс
|
СТО
|
Басбармақ
әдісі
|
6. Үй тапсырмасын
беру
|
2
мин
|
5-жаттығу 94
бет
|
7.
Бағалау
|
3
мин
|
Топ басшысы бағалау
парақшаларының қорытындысы бойынша
бағалайды.
|
Кері
байланыс
|
2
мин
|
«Көңіл-күй
таразысы»
Сол жақта суретте –
бұлт, жаңбыр.
Оң жақта күннің
көзі, бұлтсыз аспан.
Көңіл-күйдің «күнді» немесе
«жауынды» болуына байланысты, таразы аяқтары сабақтың соңында солға
немесе оңға ауытқиды.
|