Ашық сабақ. Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны. 10-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны. 10-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2..2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер,тілдік оралымдар,өзгн стиль элементтері) 10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу:
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: Қазақ тілі

Мектеп: «№6 жалпы білім беру орта мектебі» КММ

Күні: 08.10.2019ж

Мұғалімнің есімі: Гузирбаева К

Сынып: 10 «в,г »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Сөз мәдениетінің адам қарым-қатынасындағы орны.

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

10.2..2.1 ғылыми-көпшілік стильді тілдік құралдар арқылы тану (терминдер,тілдік оралымдар,өзгн стиль элементтері)

10.4.1.1 мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу:


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тірек сөздерді анықтайды, салыстырады, тақырыбын қояды, мәтін бойынша сұрақтар құрастырады. Сұрақтарға жауап береді.Сұрақтарға пікірін білдіре алады.Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жаза алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ы.Алтынсариннің әдептілік туралы әңгімесін оқып,авторға арнайтын 3қошемет сөзін айтады, ойтүрткі сұрақтарына жауап береді. «Түзету және редакциялау» әдісі бойынша мәтіндегі қате қолданған сөздерді тауып,дұрысын жазады.

Кейбір оқушылар орындай алады: Ауызша сөйлеуге қандай талаптар қойылатынын толықтырып жазады. Жағдаяттық тапсырманы орындау кезінде сөз орамдарын дұрыс қолданып,осы жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.

Тілдік мақсат:

Негізгі сөздер мен тіркестер: Сөйлесу мәдениетін меңгеру, әдеби тілдің нормалары, әдептілік нормалары,тіл байлығы.

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: менің ойымша,болуы мүмкін,ықтимал....


Бағалау критерийлері

Ақпараттарды іріктейді, ішінара ізденушілік жұмыстарын жүргізеді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылыққа баулу

Ата-баба салтын дәріптеу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, бейнелеу, тарих, т.б.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Қазақ киносы-қазақ тарихы.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы


Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Назарын сабаққа аударту. Ұйымдастыру кезеңдері. Ширату жаттығуы

«Сұрақты қағып ал» әдісі

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап береді.

1.Сөз мәдениеті дегенді қалай түсінесіңдер?

2.Адамдар арасындағы қарым-қатынаста сөз мәдениетінің рөлі қандай?

3.Қазақ тілінің қоғамдағы қолданылу аясы, өзіндік орны қандай деп ойлайсыңдар?




3-күн 6-үлестірме материал.


Сабақтың ортасы


2-тапсырма. Мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырып оқып, негізгі ойды анықтайды. Мәтіндерге тақырып қояды.

Дискрипторлар:

Мәтіндерді графиктік ақпаратпен толықтырып оқи алады;

Мәтіндердегі негізгі ойды анықтай алады;

Мәтіндерге тақырып қояды

3-тапсырма. Мәтіндердегі қате қолданылған сөздерді түзетіп, редакциялап, қайта жазады. Себебін кестеге түсіреді.

Қате қолданған сөздер

Себебі

Күлкінішті

«Күлкілі»сөзінің бұзып айтылған нұақасы.

Дискрипторлар:

Мәтіндердегі қате қолданылған сөздерді табады:

Редакциялап, қайта жазады:

Себебін кестеге түсіреді.

4-тапсырма. Сөз орамдары мен анықтамасын сәйкестендіреді. Шылау сөздер мен одағай сөздерді қатыстырып, берілген сөз орамдарымен сөйлем құрастырады.

Дискрипторлар:

Сөз орамдары мен анықтамасын сәйкестендіре алады:

Шылау сөздер мен одағай сөздерді қатыстырып, берілген сөз орамдарымен сөйлем құрастыра алады.









Графикалық ақпарат











Сабақтың аяқталуы


Рефлексия. . «Гамбургер»

Жақсы тұсы

Ұсыныс

Жақсы тұсы

Бағалау.

Үйге тапсырма беру : «Әсерлі сөйлеу әсерлі ойлауға ықпал етеді»

Тақырыбына өз көзқарастарының себебін,дәлелдері мен мысалдарын дайындайды.




Қосымша ақпарат

Сөз мәдениеті туралы нақыл сөздер

Саралау : Қабілетті оқушылар:Жағдаяттық тапсырманы орындау кезінде сөз орамдарын дұрыс қолданып, осы жағдаяттан шығу жолдарын қарастырады.

Қолдауды қажет ететін оқушылар: Сөз орамдары мен анықтамасын сәйкестендіреді.


Бағалау оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Сабақ кезінде оқушыларды бағалау үнемі жүргізіледі. Оқушыларды үнемі ынталандырып, қолдау көрсету мақсатында қалыптастырушы бағалау ауызша (жетекші сұрақтарға жақсы жауап бердіңіздер, жарайсыңдар, ойыңды нақтыла, ойлан, т.б.), жазбаша (кестеге сай, әлі де толықтыру керек, жанрлық ерекшелігін ескеру қажет, дұрыс толтырылған т.б) жүргізіледі, оқушылардың бірін-бірі бағалауы кері байланыс арқылы жүргізіледі

Пәнаралық байланыс :қазақ әдебиеті, бейнелеу,тарих.


Рефлекция

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды(оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.02.2022
4635
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі