Материалдар / Ашық сабақ Сөз құрамы. Түбір мен қосымша 2-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сөз құрамы. Түбір мен қосымша 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату; 2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау; 2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау; 2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қаңтар 2024
327
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

Дені саудың жаны сау

Педагогтің аты-жөні

Кененбаева А

Күні:

19.01.2024ж.

Сынып: 2А

Қатысушылар саны: 28

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Түбір мен қосымша

Оқу бағдар- ламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.4.2.1 мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату;

2.1.2.1 мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау;

2.1.4.1 тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау;

2.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өз ойын (ұнайды/ұнамайды, себебі ..., пайдалы/пайдасыз болды, себебі ...) білдіру

Сабақтың мақсаты

Мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажыратады.

Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжайды.

Тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

(5 мин)

Психологиялық жағымды ахуал қалыптас- тыру.

Ашық аспан болсын!

Әр күніміз біздің

Сәттілікке толсын!

Қазақ тілі пәнінен Білмегенді білейік,

Үйренейік, күлейік!

Оқушылар бір-бірінің қолда- рынан ұстап, бүгінгі күндері- не сәттілік тілейді.



«Бас бар- мақ» арқылы бағалайды.



Shape1





Балалар,

бүгінгі күнімізге сәттілік тілейік.




Ортасы

(35 мин)

Сабақтың күтілетін нәтижесімен таныстыру:

Балалар, бүгінгі сабақта түбір мен қосым- шаны ажыратасыңдар. Мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұ- нын болжауға дағдыланасыңдар. Тірек сөз- дерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрастырыңдар.

«Кім тапқыр?» ойыны ұйымдастырылады. Мұғалім жұмбақ жасырады.

Қайқы тұмсық қос

табан,

Қос таяқпен ұштаған.

Итерсең алға заулайды,

Шойын жолдан аумайды. Ол не?

«Миға шабул» әдісі сұрақтары

-Дені саудың мағынасын қалай түсінесің?

-Сөз мағынасы нешеу?

-Антоним дегеніміз не?

- Омоним дегеніміз не?

Синоним дегеніміз не?

32-жаттығу саралау тапсырмасы ретінде орындалады.

1-деңгей.

Мәтінді оқы. Көл мен көлшіктің айыр- шылығын тап.

2-деңгей.

Самат пен Мараттың қайсысы дұрыс айтты? Көл, көлге, көлшік сөздерін сөз құрамына талда.

3-деңгей.

Қандай көлдерді білесің? Бір көлдің шығу тарихы жайлы дерек жина.

Дескриптор:

мәтінді түсініп оқиды;

  • көл мен көлшіктің айырмашылығын табады;

  • сөздерді сөз құрамына талдайды;

  • өздері білетін көлдер жайлы ойларын ор таға салады.


Күтілетін нәтижені мұқият тыңдайды.






Балалар жұмбақты шешеді. Шешуі: шаңғы.



Оқушылар өз білімдерін ор- таға салады.


Саралау тапсырмасы орында- лады.

Оқушылар үш деңгейлі тапсырманы орындайды.

700 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!