Ортасы
(33 мин)
|
«СМС» әдісімен жұмыс ұйымдастырылады.
Үстел үстінде екі баған
сызылған көлемді ақ қағаздар болады. 3 топтан 3 оқушы шығып
біреуден алып, телефонның, теле- дидардың, кітаптың пайдалы және
зиянды жақтарын
жазады.
– Теледидардың қандай пайдасы
бар? Зи- янды жағы бар ма? Телефонның пайдалы және зиянды жағын
жаз. Кітаптың ше? Әр топ мүшелері екі түрлі
түсініктемені жазып, ортада
қорғайды.
«Бейне таспа»
әдісі
36-жаттығу. Мәтінді түсініп оқу. Мәтін мазмұнын
талдау.
Аудио-бейнежазба көрсетіледі.
«Компью- тердің пайдасы мен зияны» тақырыбына негізделген жазбаны
көреді. https://www.youtube.com сайтынан
«Ком- пьютер алдында дұрыс отыру» бейнежазба- сы
көрсетіледі.
Талқылаулар жасайды.
Дескриптор:
-
мәтінді
түсініп оқиды;
-
мәтінге ат
қояды;
-
мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қояды;
-
компьютердің пайдасы мен зияны
жайлы топта талқылаулар
жүргізеді;
-
қосымша ақпараттар алады.
|
Оқушылар өз білімдерін
ортаға салады. Қайсысының пайдалы жағы мен
зиянды жағы көбірек екеніне өздері қорытынды жасап
айтады.
Мәтінді түсініп оқып, мазмұ-
нына талдау жасайды. Мәтін- нің негізгі ойын
анықтайды. Оқушылар өз білімдерін ортаға салады. Қайсысының пайдалы
жағы мен зиянды жағы көбірек екеніне өздері қорытынды жасап
айтады.
Талқылаулар жасайды. Флип-
чартқа өз ойларын
түсіреді.
Топта жұмыстарын жария- лап,
компьютердің пайдасы мен зиянын анықтап,
дәлел- дейді.
|
ҚБ.
«Отшашу»
арқылы
бағалау.
«Жұлдызша» арқылы
бағалау
|
https:// www.
youtube. com Компьютер алдында дұрыс
оты- ру
|