Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары
|
3.1.4.2 спорт түрлерін
топтастыру, спорттың қандай да бір түрімен айналысу үшін қажетті
негізгі және өзінің қабілеттерін
анықтау
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
«Сиқырлы айналу»
жылулық шеңбері. «Мен және
аспан»
Педагог балалардың назарын
аспанның әдемілігіне аударады.Балалар аспандағы бұлттарды түрлі
заттарға ұқсатып айтады;үлпілдік ақша бұлттаға,жауар бұлттай
түнерген аспанға,мейірімді жылы күнге,ай мен
жұлдыздарға,қарлығашқа,бозторғайға,шымшыққа,бүркітке
т.б.айналады.
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта
бір-бірімізді сыйлаймыз,
тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы бағааламыз!
Алдыңғы білімді
еске түсіру (ұжымда)
«Айналмалы
бекеттер»
Әр шағын топты бекетте
орналастырып, арандататын сұрақты талқылауға және ойларын қағазға
немесе тақтаға жазуға 10 минут беріңіз. Уақыт аяқталғанда топ басқа
бекетке ауысып алдағы топтың жұмысын жалғастырады. Ауысу әр 10
минут сайын болып тұрады, әр топ барлық позицияларда болып шыққанға
және барлық топтардың ойларын ойлап шыққанға дейін жалғаса
береді.
ашар» деген баға қоясыңдар.
Барлығыңа сəттілік
тілеймін.
|
Психологиялық
ахуалға берілген психогиялық жаттыңуларды орындау арқылы жаңа
сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді,
жұмысты берілген түріне қарай
орындайды.
|
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Психологиялық
ахуал.
Алдыңғы білімді еске
түсірутапсырмалары.
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
-
Қандай спорт түрімен
айналысқан дұрыс?
-
Спортқа келерде
алдыңа қандай мақсат қойдың?
-
Адамдар неліктен спорпен айналысады деп
ойлайсыңдар?
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
Дескриптор:
Қандай спорт түрімен
айналысқан дұрыс?
Спортқа келерде
алдыңа қандай мақсат қойдың?
Адамдар неліктен спорпен айналысады деп
ойлайсыңдар?
|
Берілген сұраққа
жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай
орындайды.
Белсенді оқу
тапсырмалары
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Форматив
ті
бағалау.
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
|
Оқылым, жазылым
тапсырмалары.
|
Соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы қаралады. Галлерияда ой шарлау тапсырмасын орында
үшін бірінші берілген мәтінмен танысып
алады.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
|
ҚБ: Бағдаршам
көздері арқылы бір-бірін
бағалау.
|
Топтық
тапсырмалар.
|
Кері
байланыс
|
«Бағдаршам» кері
байланыс.
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, суретін
жібереді.
|
«Бағдар
шам»
|
Кері байланыс
тақтай
шасы.
|