Ашық сабақ Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныптарға ашық сабақ алгебра пәнінен
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы

Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:

5-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу мақсаты

5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу

Сабақ мақсаты

 Кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйрену.

Бағалау критерийі

  • кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйренеді.

Тілдік мақсат

  • шеңбер

  • диаграмма

  • дөңгелек

  • дөңгелек секторы

  • шеңбер мен дөңгелектің элементтері (центр, радиус және диаметр)

  • циркуль

  • диаграмма

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну

Құндылықтарды дарыту

Өмірмен байланыстыра алуға үйрету

Пән аралық байланыс

Бейнелеу (дөңгелектер сызады)

АКТ қолдану

Bilimland сайтынан видеоролик көрсетіледі, SMK порталынан тапсырмалар орындайды

Алдыңғы білім

Бастауыш сыныптан таныс

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.

Миға шабуыл 6 мин 
1. Кездейсоқ оқиғалар дегеніміз не? 
2. Ақиқат оқиға дегеніміз не? 
3. Мүмкін емес оқиға дегеніміз не? 
4. Математикалық статистика қай мақсатта қолданылады? 
5. Санды мәліметтер қандай мақсатпен реттеледі? 
6. Математикалық статистиканы қандай жағдайда қолданған ыңғайлы? 

. Қайталау сұрақтары.

1. Ықтималдықтар теориясы  деп кездейсоқ жағдайлардың пайда болу заңдылығын зерттейтін математиканың бөлігін айтамыз.

 иә                                          жоқ  

2. Ықтималдықтың екі түрі бар.Олар: классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдық.                                                        иә                                          жоқ

Жауабы: Жоқ, себебі: Ықтималықтың 3 түрі бар.Олар статистикалық ықтималдық, классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдыұ

3. Жиілік деп қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын айтамыз.

 иә                                          жоқ

жауабы: Жоқ, себебі Жиілік деп белгілі бір сынақта болып жатқан оқиғаның санын айтамыз. Ал қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын элементар оқиға деп атаймыз.

4.А оқиғасының иқтималдығы осы оқиғаның болуына себепші нәтижелер саны мен барлық теңмүмкіндік нәтижелер санының қатынасына тең болады. Мұндай ықтималдықты А оқиғасының калассикалық ықтималдығы деп аталады.

 иә                                         жоқ

4.Оқушылар берілген тапсымалар бойынша сөйлеу. 1-оқушы. Кесте

2-оқушы Диаграмма

3-оқушы Гистограмма



Сабақтың ортасы

Топқа бөлу. Ал енді осы тақырып бойынша топқа бөлінейік. 

1-топ Кесте 

2-топ диаграмма

3-топ гистограмма

2.Экранда көрсетілген мақалды жалғасын тауып, астында жасырылған тапсырмаға постер құрау

Кесте тобы: Жеті   жұрттың тілін біл,  жеті түрлі білім біл. Тапсырмасы: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар.

Диаграмма тобына: Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге  тарайды. Тапсырма: мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдар

Гистограмма тобына: Жалқаудың  екі досы бар,    бірі-ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма: Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар.

 3.Оқулықпен жұмыс:

1-топ: №468 бағанды диаграмма құру

2-топ: №468 нүктелі диаграмма құру

3-топ: №470


Оқулық


Жұмыс дәптері

Сабақтың соңы

Шығармашылыққа тапсырма:

Сұрақ жауап

1.Статистика деген не?

2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері қандай?

3.Мәліметтерді жүйелеп қорытындылайтын құралдардың бірі

4.Кестенің негізгі үш элементі қандай?

5.Гистограмма деге не?

2.Қорытынды. Түсіндіріп айту

1.Статистика мәліметтерді талдау және жинау ғылымы.

2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері: кесте арқылы, диаграмма, гистограмма.

3.Мәліметтерді жүйелеп, қорытындылайтын құралдардың бірі - кестелер

4. Дұрыс құрылған кесте негізгі 3 элеметтен тұрады:

1.Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы;

2.Мәліметтерді бөлінетін обьектілер тізімі;

3.Сипатталатын обьектілерге баланысты сандар топтамасы.


(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.10.2018
1308
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі