Тақырыбы | Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері |
Күні,айы: | Мұғалімнің аты-жөні: |
5-сынып | Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу мақсаты | 5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу |
Сабақ мақсаты | Кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйрену. |
Бағалау критерийі | кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйренеді. |
Тілдік мақсат | шеңбердиаграммадөңгелекдөңгелек секторышеңбер мен дөңгелектің элементтері (центр, радиус және диаметр)циркульдиаграмма |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну |
Құндылықтарды дарыту | Өмірмен байланыстыра алуға үйрету |
Пән аралық байланыс | Бейнелеу (дөңгелектер сызады) |
АКТ қолдану | Bilimland сайтынан видеоролик көрсетіледі, SMK порталынан тапсырмалар орындайды |
Алдыңғы білім | Бастауыш сыныптан таныс |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар |
Сабақтың басы | Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.Миға шабуыл 6 мин 1. Кездейсоқ оқиғалар дегеніміз не? 2. Ақиқат оқиға дегеніміз не? 3. Мүмкін емес оқиға дегеніміз не? 4. Математикалық статистика қай мақсатта қолданылады? 5. Санды мәліметтер қандай мақсатпен реттеледі? 6. Математикалық статистиканы қандай жағдайда қолданған ыңғайлы? . Қайталау сұрақтары.1. Ықтималдықтар теориясы деп кездейсоқ жағдайлардың пайда болу заңдылығын зерттейтін математиканың бөлігін айтамыз. иә жоқ 2. Ықтималдықтың екі түрі бар.Олар: классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдық. иә жоқЖауабы: Жоқ, себебі: Ықтималықтың 3 түрі бар.Олар статистикалық ықтималдық, классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдыұ3. Жиілік деп қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын айтамыз. иә жоқжауабы: Жоқ, себебі Жиілік деп белгілі бір сынақта болып жатқан оқиғаның санын айтамыз. Ал қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын элементар оқиға деп атаймыз.4.А оқиғасының иқтималдығы осы оқиғаның болуына себепші нәтижелер саны мен барлық теңмүмкіндік нәтижелер санының қатынасына тең болады. Мұндай ықтималдықты А оқиғасының калассикалық ықтималдығы деп аталады. иә жоқ4.Оқушылар берілген тапсымалар бойынша сөйлеу. 1-оқушы. Кесте2-оқушы Диаграмма3-оқушы Гистограмма
|
|
Сабақтың ортасы | Топқа бөлу. Ал енді осы тақырып бойынша топқа бөлінейік. 1-топ Кесте 2-топ диаграмма3-топ гистограмма2.Экранда көрсетілген мақалды жалғасын тауып, астында жасырылған тапсырмаға постер құрауКесте тобы: Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Тапсырмасы: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар.Диаграмма тобына: Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды. Тапсырма: мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдарГистограмма тобына: Жалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма: Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар. 3.Оқулықпен жұмыс:1-топ: №468 бағанды диаграмма құру2-топ: №468 нүктелі диаграмма құру3-топ: №470 |
Оқулық
Жұмыс дәптері |
Сабақтың соңы | Шығармашылыққа тапсырма:Сұрақ жауап1.Статистика деген не?2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері қандай?3.Мәліметтерді жүйелеп қорытындылайтын құралдардың бірі4.Кестенің негізгі үш элементі қандай?5.Гистограмма деге не?2.Қорытынды. Түсіндіріп айту1.Статистика мәліметтерді талдау және жинау ғылымы.2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері: кесте арқылы, диаграмма, гистограмма.3.Мәліметтерді жүйелеп, қорытындылайтын құралдардың бірі - кестелер4. Дұрыс құрылған кесте негізгі 3 элеметтен тұрады:1.Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы;2.Мәліметтерді бөлінетін обьектілер тізімі;3.Сипатталатын обьектілерге баланысты сандар топтамасы.
(Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
Қосымша ақпарат |
Қорытындылау | Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?
|
|
Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2. |