|
Тақырыбы |
Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері |
||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
5-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Оқу мақсаты |
5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйрену. |
||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмірмен байланыстыра алуға үйрету |
||||
|
Пән аралық байланыс |
Бейнелеу (дөңгелектер сызады) |
||||
|
АКТ қолдану |
Bilimland сайтынан видеоролик көрсетіледі, SMK порталынан тапсырмалар орындайды |
||||
|
Алдыңғы білім |
Бастауыш сыныптан таныс |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл 6
мин . Қайталау сұрақтары. 1. Ықтималдықтар теориясы деп кездейсоқ жағдайлардың пайда болу заңдылығын зерттейтін математиканың бөлігін айтамыз. иә жоқ 2. Ықтималдықтың екі түрі бар.Олар: классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдық. иә жоқ Жауабы: Жоқ, себебі: Ықтималықтың 3 түрі бар.Олар статистикалық ықтималдық, классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдыұ 3. Жиілік деп қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын айтамыз. иә жоқ жауабы: Жоқ, себебі Жиілік деп белгілі бір сынақта болып жатқан оқиғаның санын айтамыз. Ал қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын элементар оқиға деп атаймыз. 4.А оқиғасының иқтималдығы осы оқиғаның болуына себепші нәтижелер саны мен барлық теңмүмкіндік нәтижелер санының қатынасына тең болады. Мұндай ықтималдықты А оқиғасының калассикалық ықтималдығы деп аталады. иә жоқ 4.Оқушылар берілген тапсымалар бойынша сөйлеу. 1-оқушы. Кесте 2-оқушы Диаграмма 3-оқушы Гистограмма |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Топқа бөлу. Ал енді осы тақырып бойынша топқа бөлінейік. 1-топ Кесте 2-топ диаграмма 3-топ гистограмма 2.Экранда көрсетілген мақалды жалғасын тауып, астында жасырылған тапсырмаға постер құрау Кесте тобы: Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Тапсырмасы: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар. Диаграмма тобына: Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды. Тапсырма: мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдар Гистограмма тобына: Жалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма: Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар. 3.Оқулықпен жұмыс: 1-топ: №468 бағанды диаграмма құру 2-топ: №468 нүктелі диаграмма құру 3-топ: №470 |
Оқулық Жұмыс дәптері |
|||
|
Сабақтың соңы |
Шығармашылыққа тапсырма: Сұрақ жауап 1.Статистика деген не? 2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері қандай? 3.Мәліметтерді жүйелеп қорытындылайтын құралдардың бірі 4.Кестенің негізгі үш элементі қандай? 5.Гистограмма деге не? 2.Қорытынды. Түсіндіріп айту 1.Статистика мәліметтерді талдау және жинау ғылымы. 2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері: кесте арқылы, диаграмма, гистограмма. 3.Мәліметтерді жүйелеп, қорытындылайтын құралдардың бірі - кестелер 4. Дұрыс құрылған кесте негізгі 3 элеметтен тұрады: 1.Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы; 2.Мәліметтерді бөлінетін обьектілер тізімі; 3.Сипатталатын обьектілерге баланысты сандар топтамасы. (Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері
Ашық сабақ Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері
|
Тақырыбы |
Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері |
||||
|
Күні,айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||
|
5-сынып |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
|||
|
Оқу мақсаты |
5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйрену. |
||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||
|
Тілдік мақсат |
|
||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну |
||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Өмірмен байланыстыра алуға үйрету |
||||
|
Пән аралық байланыс |
Бейнелеу (дөңгелектер сызады) |
||||
|
АКТ қолдану |
Bilimland сайтынан видеоролик көрсетіледі, SMK порталынан тапсырмалар орындайды |
||||
|
Алдыңғы білім |
Бастауыш сыныптан таныс |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
|||
|
Сабақтың басы |
Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл 6
мин . Қайталау сұрақтары. 1. Ықтималдықтар теориясы деп кездейсоқ жағдайлардың пайда болу заңдылығын зерттейтін математиканың бөлігін айтамыз. иә жоқ 2. Ықтималдықтың екі түрі бар.Олар: классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдық. иә жоқ Жауабы: Жоқ, себебі: Ықтималықтың 3 түрі бар.Олар статистикалық ықтималдық, классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдыұ 3. Жиілік деп қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын айтамыз. иә жоқ жауабы: Жоқ, себебі Жиілік деп белгілі бір сынақта болып жатқан оқиғаның санын айтамыз. Ал қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын элементар оқиға деп атаймыз. 4.А оқиғасының иқтималдығы осы оқиғаның болуына себепші нәтижелер саны мен барлық теңмүмкіндік нәтижелер санының қатынасына тең болады. Мұндай ықтималдықты А оқиғасының калассикалық ықтималдығы деп аталады. иә жоқ 4.Оқушылар берілген тапсымалар бойынша сөйлеу. 1-оқушы. Кесте 2-оқушы Диаграмма 3-оқушы Гистограмма |
|
|||
|
Сабақтың ортасы |
Топқа бөлу. Ал енді осы тақырып бойынша топқа бөлінейік. 1-топ Кесте 2-топ диаграмма 3-топ гистограмма 2.Экранда көрсетілген мақалды жалғасын тауып, астында жасырылған тапсырмаға постер құрау Кесте тобы: Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл. Тапсырмасы: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар. Диаграмма тобына: Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге тарайды. Тапсырма: мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдар Гистограмма тобына: Жалқаудың екі досы бар, бірі-ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма: Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар. 3.Оқулықпен жұмыс: 1-топ: №468 бағанды диаграмма құру 2-топ: №468 нүктелі диаграмма құру 3-топ: №470 |
Оқулық Жұмыс дәптері |
|||
|
Сабақтың соңы |
Шығармашылыққа тапсырма: Сұрақ жауап 1.Статистика деген не? 2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері қандай? 3.Мәліметтерді жүйелеп қорытындылайтын құралдардың бірі 4.Кестенің негізгі үш элементі қандай? 5.Гистограмма деге не? 2.Қорытынды. Түсіндіріп айту 1.Статистика мәліметтерді талдау және жинау ғылымы. 2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері: кесте арқылы, диаграмма, гистограмма. 3.Мәліметтерді жүйелеп, қорытындылайтын құралдардың бірі - кестелер 4. Дұрыс құрылған кесте негізгі 3 элеметтен тұрады: 1.Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы; 2.Мәліметтерді бөлінетін обьектілер тізімі; 3.Сипатталатын обьектілерге баланысты сандар топтамасы. (Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
|||
|
Қосымша ақпарат |
|||||
|
Қорытындылау |
Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||
|
1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? 2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
|
||||
|
Қорытынды бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді? 1. 2. |
|||||
шағым қалдыра аласыз













