Материалдар / Ашық сабақ Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері

Ашық сабақ Статистикалық деректерді көрсету тәсілдері

Материал туралы қысқаша түсінік
7-сыныптарға ашық сабақ алгебра пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қазан 2018
1137
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТақырыбыСтатистикалық деректерді көрсету тәсілдері
Күні,айы:Мұғалімнің аты-жөні:
5-сыныпСабаққа қатысқан оқушылар саны:Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Оқу мақсаты5.4.3.3 кесте немесе диаграмма түрінде берілген статистикалық ақпаратты алу
Сабақ мақсаты Кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйрену.
Бағалау критерийі
  • кестені, бағанды, нүктелік және бағанды диаграмманы, гистограмманы сызуды үйренеді.
  • Тілдік мақсат
  • шеңбер
  • диаграмма
  • дөңгелек
  • дөңгелек секторы
  • шеңбер мен дөңгелектің элементтері (центр, радиус және диаметр)
  • циркуль
  • диаграмма
  • Ойлау дағдыларының деңгейіБілу, түсіну
    Құндылықтарды дарытуӨмірмен байланыстыра алуға үйрету
    Пән аралық байланысБейнелеу (дөңгелектер сызады)
    АКТ қолдануBilimland сайтынан видеоролик көрсетіледі, SMK порталынан тапсырмалар орындайды
    Алдыңғы білімБастауыш сыныптан таныс
    Сабақтың барысы
    Сабақтың кезеңдеріЖоспарланған жұмысРесурстар
    Сабақтың басыОқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Сабақ мақсатымен таныстыру.Миға шабуыл 6 мин 1. Кездейсоқ оқиғалар дегеніміз не? 2. Ақиқат оқиға дегеніміз не? 3. Мүмкін емес оқиға дегеніміз не? 4. Математикалық статистика қай мақсатта қолданылады? 5. Санды мәліметтер қандай мақсатпен реттеледі? 6. Математикалық статистиканы қандай жағдайда қолданған ыңғайлы? . Қайталау сұрақтары.1. Ықтималдықтар теориясы  деп кездейсоқ жағдайлардың пайда болу заңдылығын зерттейтін математиканың бөлігін айтамыз. иә                                          жоқ  2. Ықтималдықтың екі түрі бар.Олар: классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдық.                                                        иә                                          жоқЖауабы: Жоқ, себебі: Ықтималықтың 3 түрі бар.Олар статистикалық ықтималдық, классикалық ықтималдық, геометриялық ықтималдыұ3. Жиілік деп қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын айтамыз. иә                                          жоқжауабы: Жоқ, себебі Жиілік деп белгілі бір сынақта болып жатқан оқиғаның санын айтамыз. Ал қандай да бір сынақ нәтижесінің теңмүмкіндікті болуын элементар оқиға деп атаймыз.4.А оқиғасының иқтималдығы осы оқиғаның болуына себепші нәтижелер саны мен барлық теңмүмкіндік нәтижелер санының қатынасына тең болады. Мұндай ықтималдықты А оқиғасының калассикалық ықтималдығы деп аталады. иә                                         жоқ4.Оқушылар берілген тапсымалар бойынша сөйлеу. 1-оқушы. Кесте2-оқушы Диаграмма3-оқушы Гистограмма



    Сабақтың ортасы Топқа бөлу. Ал енді осы тақырып бойынша топқа бөлінейік. 1-топ Кесте 2-топ диаграмма3-топ гистограмма2.Экранда көрсетілген мақалды жалғасын тауып, астында жасырылған тапсырмаға постер құрауКесте тобы: Жеті   жұрттың тілін білжеті түрлі білім біл. Тапсырмасы: Ауылдағы малдардың санағына бағанды диаграмма құрыңдар.Диаграмма тобына: Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге  тарайды. Тапсырма: мектептегі оқушылар санына кесте құрыңдарГистограмма тобына: Жалқаудың  екі досы бар,    бірі-ұйқы, бірі күлкі. Тапсырма: Балалардың жыл сайынғы туылу санына, нүктелі диаграмма құрыңдар. 3.Оқулықпен жұмыс:1-топ: №468 бағанды диаграмма құру2-топ: №468 нүктелі диаграмма құру3-топ: №470

    Оқулық

    Жұмыс дәптері
    Сабақтың соңыШығармашылыққа тапсырма:Сұрақ жауап1.Статистика деген не?2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері қандай?3.Мәліметтерді жүйелеп қорытындылайтын құралдардың бірі4.Кестенің негізгі үш элементі қандай?5.Гистограмма деге не?2.Қорытынды. Түсіндіріп айту1.Статистика мәліметтерді талдау және жинау ғылымы.2.Статистикалық мәліметтерді кескіндеудің түрлері: кесте арқылы, диаграмма, гистограмма.3.Мәліметтерді жүйелеп, қорытындылайтын құралдардың бірі - кестелер4. Дұрыс құрылған кесте негізгі 3 элеметтен тұрады:1.Мақсаты мен мазмұны көрсетілген кестенің тақырыбы;2.Мәліметтерді бөлінетін обьектілер тізімі;3.Сипатталатын обьектілерге баланысты сандар топтамасы.

    (Қ)Сабақты қортындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.Оқушылар сабақ барысында нені білгенін, қалай жұмыс істегенін ,не қызықты әрі жеңіл болғанын, не киындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады.


    Қосымша ақпарат
    ҚорытындылауТөмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.
    1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе?2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?



    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?1.2.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ