Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ. "Шұғаның белгісі"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қыcқа меpзімді жоcпap
Пәні: Қaзaқ әдебиeті
Бөлім: |
ІІІ тоқсан Адам жанының құпиясы |
|
Мұғaлімніңаты-жөні |
Ибадуллаева Аружан |
|
Мектеп |
Б.Шалғынбаев атындағы №217 ІТ мектеп-лицейі |
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны:20 |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тaқырыбы |
Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаят |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
9.1.1.1 –әдеби шығармаға сюжеттік- композициялық талдау жасау |
|
Сабақтың мақсаты Бағалау критерийлері |
Шығарманы сюжеттік-композициялық талдайды |
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Талдау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 10 мин |
I . Ұйымдаcтыpу кeзeңі Сәлeмдecу, түгeндeу. Оқушылар назарын сабаққа аудару. ІІ.Топқа біріктіру «Мозайка» әдісі (шығармадағы кейіпкер суреттерімен) Суреттер (жазушының, табиғаттың,қыздың) ұсыну. І топ Жазушы ІІ топ Табиғат ІІІ топ Қыз ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау Ұжымдық жұмыс «Сократ» әдісі Шығарма мазмұны бойынша зерттеу сұрақтарына жауап беру 1.Шығармада қандай мәселе көтерілген? 2.Шығарма не туралы? 3. Оқиға қай кезеңді суреттейді? 4.Басты кейіпкерлер кімдер? 5.Шығарманың құндылығы неде? 6.Б.Майлиннің шығармаларын атаңыз 7.Алғaшқы тырнақалды туындысы қай журналда жарық көрді? 8.1934-1937 жылдары атқарған қызметі? 9.Жазушының драматургия саласында жазған еңбектері ата. 10.Жазушының білім алған оқу орындарын ата |
Сәлемдеседі Түгенделеді Оқушылар 3 топқа бірігеді. Үй тапсырмасы бойынша ықтимал жауапты береді. |
Мұғалімнің мадақтау сөзі. . |
Суреттер 1-ресурс |
||||||
Сабақтың ортасы 30 мин |
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру Таныстырылым арқылы оқу мақсатына жету қадамдарын түсіндіреді:
Теориялық білім беру «Шұғаның белгісі» қысқаша мәлімет тыңдaйды. 1- тапсырма. Жұптық жұмыс. «Ықыласпен оқу» әдісі Қай сюжеттен алынған үзінді,табады.
ЕББҚ (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар) Жазбаша үзінділер ұсынылады
2- тапсырма. Топтық жұмыс «Әдеби шеңбер» әдісі І топ Шығарманың мазмұнын игергеннен кейін,композиция, құрылым туралы жинаған білімін жүйелі қолданып, 6 бөлімнен тұратын талдау жасау
Оқиғаның басталуы
баста
Сюжет желісіндегі байланыс
Оқиғаның дамуы
Шиеленісуі
Шарықтау шегі
Оқиғаның шешімі
ІІ топ Берілген бөлімдерге талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасау. 1.Сұлу қыз – Шұға 2.Кездесу 3..Учитель Әбдірахман ІІІ топ 1.Ғашық жүректер 2.Айықпас дерт 3..Соңғы хат
ЕББҚ (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар) Шығармаға топпен бірге талдау жасау ұсынылады
Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма 3-тапсырма Жеке жұмыс «Төрт сөйлем» тәсілі Пікір. Шұғаның бейнесі арқылы жазушы нені көрсетуді көздейді? Дәлел. Пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз. Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып, мысал келтіріңіздер. Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар. ЕББҚ бар жазбаша пікірін ұсынады.
|
Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсатымен танысады. Қадамдарды нақтылайды.
Оқушылар теориялық білім алады.
Берілген үзінділер қай бөлімде айтылғанын табады.
ЕББҚ Оқушы үзіндіні оқып,ұсынатын жауабын жазып береді.
.
Оқушылар топта біріге отырып, сюжетті-композициялық талдау жасайды.
Оқушылар бөлімдерге талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасайды.
ЕББҚ Шығарманы талдау барысында оқушылармен бірге топтық жұмысқа қатысады.
Оқушы берілген тапсырмаға өз көзқарасын білдіреді; өмірмен байланыстырып, қорытынды жасайды |
Топтағы жұптар дұрыс жауаптар арқылы текссеріп бірін-бірі бағалайды.
Дескриптор арқылы бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» |
Таныстырылым, оқулық, флипчарт, маркер, стикер,
2-ресурс https://www.youtube.com/watch?v=OuJSMkKT16 Интербелсенді тақта
3-ресурс Оқулық
Ресурс Қазақ әдебиеті оқулығы 9 -сынып
4-ресурс
Флипчарт, оқулық,маркер, стикер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |