Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
-Мен қайдан білейін,бұл
жаққа бірінші келуім,-дедім
.
Алтыбақанға
жақындадық.Сөйлеген сөз,ойын,қараңдаған адам-бәріанық көріне
бастады.Нақ біздің келуімізді күткендей екі қыз арқанға
асылып,ырғалып ән
салды...
Естідің бе,Шұға
қайтыпты-ау,-деді. Суық суды төбемнен құйып жібергендей
болды.Тұрған орнымда қаттым да
қалдым...
ЕББҚ (сөйлеу тілінің
бұзылыстары бар)
Жазбаша үзінділер
ұсынылады
2-
тапсырма.
Топтық
жұмыс
«Әдеби
шеңбер»әдісі
І
топ
Шығарманың мазмұнын игергеннен кейін,композиция, құрылым
туралы жинаған білімін жүйелі қолданып, 6 бөлімнен тұратын талдау
жасау
Оқиғаның
басталуы
баста
Сюжет желісіндегі
байланыс
Оқиғаның
дамуы
Шиеленісуі
Шарықтау
шегі
Оқиғаның
шешімі
ІІ
топ
Берілген бөлімдерге талдау
жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасау.
1.Сұлу қыз –
Шұға
2.Кездесу
3..Учитель
Әбдірахман
ІІІ
топ
1.Ғашық
жүректер
2.Айықпас
дерт
3..Соңғы
хат
ЕББҚ (сөйлеу тілінің
бұзылыстары бар)
Шығармаға топпен бірге
талдау жасау ұсынылады
Функционалдық
сауаттылыққа арналған тапсырма
3-тапсырма
Жеке
жұмыс
«Төрт сөйлем»
тәсілі
Пікір.Шұғаның бейнесі арқылы жазушы
нені көрсетуді көздейді?
Дәлел.Пікірлеріңізді бір сөйлеммен
дәлелдеңіз.
Мысал.Пікірлеріңізді өмірмен
байланыстырып,
мысал
келтіріңіздер.
Қорытынды.Тақырып бойынша қорытынды
шығарыңыздар.
ЕББҚбар жазбаша пікірін
ұсынады.
Жаңа сабақтың тақырыбы
және оқу мақсатымен танысады. Қадамдарды
нақтылайды.
Оқушылар теориялық
білім алады.
Берілген үзінділер қай
бөлімде айтылғанын табады.
ЕББҚОқушы үзіндіні оқып,ұсынатын
жауабын жазып береді.
.
Оқушылар топта біріге
отырып, сюжетті-композициялық талдау
жасайды.
Оқушылар бөлімдерге
талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс
жасайды.
ЕББҚШығарманы талдау барысында
оқушылармен бірге топтық жұмысқа
қатысады.
Оқушы берілген
тапсырмаға өз көзқарасын білдіреді;
өмірмен байланыстырып,
қорытынды жасайды
Топтағы жұптар дұрыс
жауаптар арқылы текссеріп бірін-бірі
бағалайды.
Дескриптор арқылы
бағалау
«Екі жұлдыз,
бір тілек»
Таныстырылым, оқулық,
флипчарт, маркер, стикер,
2-ресурс
https://www.youtube.com/watch?v=OuJSMkKT16
Интербелсенді
тақта
3-ресурс
Оқулық
Ресурс
Қазақ әдебиеті
оқулығы
9
-сынып
4-ресурс
Флипчарт, оқулық,маркер,
стикер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз