Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қыcқа меpзімді жоcпap

    Пәні: Қaзaқ әдебиeті

    Бөлім:

    ІІІ тоқсан Адам жанының құпиясы

    Мұғaлімніңаты-жөні

    Ибадуллаева Аружан

    Мектеп

    Б.Шалғынбаев атындағы №217 ІТ мектеп-лицейі

    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:20

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тaқырыбы

    Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаят

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.1.1 –әдеби шығармаға сюжеттік- композициялық талдау жасау

    Сабақтың мақсаты

    Бағалау критерийлері

    Шығарманы сюжеттік-композициялық талдайды


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Талдау

          Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин

    I . Ұйымдаcтыpу кeзeңі

    Сәлeмдecу, түгeндeу.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару.

    ІІ.Топқа біріктіру

    «Мозайка» әдісі

    (шығармадағы кейіпкер суреттерімен)

    Суреттер (жазушының, табиғаттың,қыздың) ұсыну.

    І топ Жазушы

    ІІ топ Табиғат

    ІІІ топ Қыз

    ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау

    Ұжымдық жұмыс

    «Сократ» әдісі

    Шығарма мазмұны бойынша зерттеу сұрақтарына жауап беру

    1.Шығармада қандай мәселе көтерілген?

    2.Шығарма не туралы?

    3. Оқиға қай кезеңді суреттейді? 4.Басты кейіпкерлер кімдер? 5.Шығарманың құндылығы неде?

    6.Б.Майлиннің шығармаларын атаңыз

    7.Алғaшқы тырнақалды туындысы қай журналда жарық көрді?

    8.1934-1937 жылдары атқарған қызметі?

    9.Жазушының драматургия саласында жазған еңбектері ата.

    10.Жазушының білім алған оқу орындарын ата


    Сәлемдеседі

    Түгенделеді


    Оқушылар 3 топқа бірігеді.











    Үй тапсырмасы бойынша ықтимал жауапты береді.



















    Мұғалімнің мадақтау сөзі.












    .


    Суреттер







    1-ресурс




    Сабақтың ортасы

    30 мин
















































    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

    Таныстырылым арқылы оқу мақсатына жету қадамдарын түсіндіреді:

    1. Әдеби шығарманың сюжетін түсінеміз.

    2. Шығармаға композициялық талдау жасаймыз.

    Теориялық білім беру

    «Шұғаның белгісі» қысқаша мәлімет тыңдaйды.

    1- тапсырма.

    Жұптық жұмыс.

    «Ықыласпен оқу» әдісі

    Қай сюжеттен алынған үзінді,табады.

    ... –Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау,-деді.

    -Мен қайдан білейін,бұл жаққа бірінші келуім,-дедім .      



    Алтыбақанға жақындадық.Сөйлеген сөз,ойын,қараңдаған адам-бәріанық көріне бастады.Нақ біздің келуімізді күткендей екі қыз арқанға асылып,ырғалып ән салды...



    Естідің бе,Шұға қайтыпты-ау,-деді. Суық суды төбемнен құйып жібергендей болды.Тұрған орнымда қаттым  да қалдым...




    ЕББҚ (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар)

    Жазбаша үзінділер ұсынылады


    2- тапсырма.

    Топтық жұмыс

    «Әдеби шеңбер» әдісі

    І топ

    Шығарманың мазмұнын игергеннен кейін,композиция, құрылым туралы жинаған білімін жүйелі қолданып, 6 бөлімнен тұратын талдау жасау


    Оқиғаның

    басталуы



    баста



    Сюжет желісіндегі байланыс



    Оқиғаның дамуы






    Шиеленісуі



    Шарықтау шегі



    Оқиғаның шешімі






    ІІ топ

    Берілген бөлімдерге талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасау.

    1.Сұлу қыз – Шұға

    2.Кездесу

    3..Учитель Әбдірахман

    ІІІ топ

    1.Ғашық жүректер

    2.Айықпас дерт

    3..Соңғы хат


    ЕББҚ (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар)

    Шығармаға топпен бірге талдау жасау ұсынылады


    Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс

    «Төрт сөйлем» тәсілі

    Пікір. Шұғаның бейнесі арқылы жазушы нені көрсетуді көздейді?

    Дәлел. Пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз.

    Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып,

    мысал келтіріңіздер.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.

    ЕББҚ бар жазбаша пікірін ұсынады.





    Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсатымен танысады. Қадамдарды нақтылайды.



    Оқушылар теориялық білім алады.







    Берілген үзінділер қай бөлімде айтылғанын табады.































    ЕББҚ Оқушы үзіндіні оқып,ұсынатын жауабын жазып береді.




    .




    Оқушылар топта біріге отырып, сюжетті-композициялық талдау жасайды.









    Оқушылар бөлімдерге талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасайды.









    ЕББҚ Шығарманы талдау барысында оқушылармен бірге топтық жұмысқа қатысады.







    Оқушы берілген тапсырмаға өз көзқарасын білдіреді;

    өмірмен байланыстырып, қорытынды жасайды



















    Топтағы жұптар дұрыс жауаптар арқылы текссеріп бірін-бірі бағалайды.












































    Дескриптор арқылы бағалау




































    «Екі жұлдыз, бір тілек»



    Таныстырылым, оқулық, флипчарт, маркер, стикер,



    2-ресурс

    https://www.youtube.com/watch?v=OuJSMkKT16

    Интербелсенді тақта







    3-ресурс

    Оқулық




















    Ресурс

    Қазақ әдебиеті оқулығы

    9 -сынып














    4-ресурс


    Флипчарт, оқулық,маркер, стикер








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ибадуллаева Аружан Алмасқызы
    23 Ақпан 2023
    488
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. "Шұғаның белгісі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. "Шұғаның белгісі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қысқа мерзімдді сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қыcқа меpзімді жоcпap

    Пәні: Қaзaқ әдебиeті

    Бөлім:

    ІІІ тоқсан Адам жанының құпиясы

    Мұғaлімніңаты-жөні

    Ибадуллаева Аружан

    Мектеп

    Б.Шалғынбаев атындағы №217 ІТ мектеп-лицейі

    Сынып: 9

    Қатысушылар саны:20

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тaқырыбы

    Б.Майлин «Шұғаның белгісі» хикаят

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.1.1.1 –әдеби шығармаға сюжеттік- композициялық талдау жасау

    Сабақтың мақсаты

    Бағалау критерийлері

    Шығарманы сюжеттік-композициялық талдайды


    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Талдау

          Сабақтың барысы


    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин

    I . Ұйымдаcтыpу кeзeңі

    Сәлeмдecу, түгeндeу.

    Оқушылар назарын сабаққа аудару.

    ІІ.Топқа біріктіру

    «Мозайка» әдісі

    (шығармадағы кейіпкер суреттерімен)

    Суреттер (жазушының, табиғаттың,қыздың) ұсыну.

    І топ Жазушы

    ІІ топ Табиғат

    ІІІ топ Қыз

    ІІІ. Үй тапсырмасын сұрау

    Ұжымдық жұмыс

    «Сократ» әдісі

    Шығарма мазмұны бойынша зерттеу сұрақтарына жауап беру

    1.Шығармада қандай мәселе көтерілген?

    2.Шығарма не туралы?

    3. Оқиға қай кезеңді суреттейді? 4.Басты кейіпкерлер кімдер? 5.Шығарманың құндылығы неде?

    6.Б.Майлиннің шығармаларын атаңыз

    7.Алғaшқы тырнақалды туындысы қай журналда жарық көрді?

    8.1934-1937 жылдары атқарған қызметі?

    9.Жазушының драматургия саласында жазған еңбектері ата.

    10.Жазушының білім алған оқу орындарын ата


    Сәлемдеседі

    Түгенделеді


    Оқушылар 3 топқа бірігеді.











    Үй тапсырмасы бойынша ықтимал жауапты береді.



















    Мұғалімнің мадақтау сөзі.












    .


    Суреттер







    1-ресурс




    Сабақтың ортасы

    30 мин
















































    Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру

    Таныстырылым арқылы оқу мақсатына жету қадамдарын түсіндіреді:

    1. Әдеби шығарманың сюжетін түсінеміз.

    2. Шығармаға композициялық талдау жасаймыз.

    Теориялық білім беру

    «Шұғаның белгісі» қысқаша мәлімет тыңдaйды.

    1- тапсырма.

    Жұптық жұмыс.

    «Ықыласпен оқу» әдісі

    Қай сюжеттен алынған үзінді,табады.

    ... –Шұғаның белгісін сіз білмейтін шығарсыз-ау,-деді.

    -Мен қайдан білейін,бұл жаққа бірінші келуім,-дедім .      



    Алтыбақанға жақындадық.Сөйлеген сөз,ойын,қараңдаған адам-бәріанық көріне бастады.Нақ біздің келуімізді күткендей екі қыз арқанға асылып,ырғалып ән салды...



    Естідің бе,Шұға қайтыпты-ау,-деді. Суық суды төбемнен құйып жібергендей болды.Тұрған орнымда қаттым  да қалдым...




    ЕББҚ (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар)

    Жазбаша үзінділер ұсынылады


    2- тапсырма.

    Топтық жұмыс

    «Әдеби шеңбер» әдісі

    І топ

    Шығарманың мазмұнын игергеннен кейін,композиция, құрылым туралы жинаған білімін жүйелі қолданып, 6 бөлімнен тұратын талдау жасау


    Оқиғаның

    басталуы



    баста



    Сюжет желісіндегі байланыс



    Оқиғаның дамуы






    Шиеленісуі



    Шарықтау шегі



    Оқиғаның шешімі






    ІІ топ

    Берілген бөлімдерге талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасау.

    1.Сұлу қыз – Шұға

    2.Кездесу

    3..Учитель Әбдірахман

    ІІІ топ

    1.Ғашық жүректер

    2.Айықпас дерт

    3..Соңғы хат


    ЕББҚ (сөйлеу тілінің бұзылыстары бар)

    Шығармаға топпен бірге талдау жасау ұсынылады


    Функционалдық сауаттылыққа арналған тапсырма

    3-тапсырма

    Жеке жұмыс

    «Төрт сөйлем» тәсілі

    Пікір. Шұғаның бейнесі арқылы жазушы нені көрсетуді көздейді?

    Дәлел. Пікірлеріңізді бір сөйлеммен дәлелдеңіз.

    Мысал. Пікірлеріңізді өмірмен байланыстырып,

    мысал келтіріңіздер.

    Қорытынды. Тақырып бойынша қорытынды шығарыңыздар.

    ЕББҚ бар жазбаша пікірін ұсынады.





    Жаңа сабақтың тақырыбы және оқу мақсатымен танысады. Қадамдарды нақтылайды.



    Оқушылар теориялық білім алады.







    Берілген үзінділер қай бөлімде айтылғанын табады.































    ЕББҚ Оқушы үзіндіні оқып,ұсынатын жауабын жазып береді.




    .




    Оқушылар топта біріге отырып, сюжетті-композициялық талдау жасайды.









    Оқушылар бөлімдерге талдау жүргізіп, шығармашылық жұмыс жасайды.









    ЕББҚ Шығарманы талдау барысында оқушылармен бірге топтық жұмысқа қатысады.







    Оқушы берілген тапсырмаға өз көзқарасын білдіреді;

    өмірмен байланыстырып, қорытынды жасайды



















    Топтағы жұптар дұрыс жауаптар арқылы текссеріп бірін-бірі бағалайды.












































    Дескриптор арқылы бағалау




































    «Екі жұлдыз, бір тілек»



    Таныстырылым, оқулық, флипчарт, маркер, стикер,



    2-ресурс

    https://www.youtube.com/watch?v=OuJSMkKT16

    Интербелсенді тақта







    3-ресурс

    Оқулық




















    Ресурс

    Қазақ әдебиеті оқулығы

    9 -сынып














    4-ресурс


    Флипчарт, оқулық,маркер, стикер








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 10 сынып
    23.02.2023
    488
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ибадуллаева Аружан Алмасқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации