Материалдар / Ашық сабақ Сүйікті ойыншығым 3-арнаулы сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Сүйікті ойыншығым 3-арнаулы сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Арнаулы сынып мұғалімдері көмекші сабақ үлгісі түрінде көріп қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2021
839
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың ақпараттық картасы

( қысқа мерзімді жоспар)

Пән: әдебиеттік оқу

Күні: 16.01.2021

Ернарұлы Елназар

Сынып:3

В. Воронкова бойынша типологиялық топ:IV

Мұғалімі:

К.С.Кентыбаева

Пән:

Әдебиеттік оқу


Бөлім

Тыңдалым және айтылым

Бөлімше

1.6 Берілген тақырыпқа әңгіме құрастыру

Тақырыбы

Сүйікті ойыншығым

Оқу мақсаты

3.1.6.1 тақырыптағы тірек сөздер арқылы: Менің отбасым, балалар ойыны, сүйікті ойыншығым, мектептік үзілісте, менің досым берілген тақырыптарға ұжымдық әңгіме құрастыру

Осы сабақта қол жеткізілетін сабақ мақсаты

В.Воронкованың типологикалық тобы бойынша IV- топ оқушысы: тақырыпты түсінеді,жазуда қиналады.

Сабақтың түзету мақсаттары

Мәтінмен, суретпен жұмыс жасауда дұрыс әңгімелеуді үйрету

Көрсету жабдықтары

Тақырып бойынша суреттер,оқулық.

Тарату материалдары

үлестірме сурет

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңдері


Мұғалім мен оқушының біріккен қызметі мазмұны

Жекеленген тәсілдер.

Оқушының

қызметінің нәтижесі

Ұйымдастыру кезеңі

Баламен амандасу ,құралдарын даярлау.


Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Сүйікті ойыншығым


Сабақтың мақсаты : Сүйікті ойыншығым тақырыбына әңгіме құрастыру.



Сұрақ - жауап әдісі








































Негізгі кезең














1. Не артық? Әдісі арқылы тақырыпты ашу.

  • Мына суреттерде не бейнеленген?

  • Не артық?

  • Неге?

  • Қалған суреттерді не деп атаймыз?

Ендеше, біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Сүйікті ойыншығым »

Олай болса ойыншықтар әлеміне қош келдің!


2. Сурет арқылы ойыншықтарға түсіндірме жұмыстар жүргізу.



Күнделікті ойыншықтарымыздың неден жасалатынын білеміз бе? Онда мына ойыншықтарымызға мұқият қарайықшы. Ойыншықтардың мынадай түрлері бар екен. Ойыншықтардың түрлерімен таныстырып кетейін.
1. пластмассалы
2. резиналы
3. матадан
4. ағаштан
5. Темірден


3. Видео

Ойыншықтар жайлы видео арқылы түсіндірме жұмысы
- Сен енді өзіңнің ойыншықтарыңды неден жасалатындығын білдің.

«Үш шапалақ» ҚБ


4. «Сиқырлы қорап» ойыны бойынша, ойыншықтарды табу.


- Қораптан көзін жұмып тұрып кез-келген ойыншықтарды алады да, оның қандай және не екендігін атап береді.

«Бас бармақ» ҚБ


Сұрақ-жауап арқылы қораптан алған заттарды сипаттап және атап береді.

  • Осы ойыншықтардың ішінде сенің сүйікті ойыншығын бар ма?

  • Ол не?

Ендеше, сол сүйікті ойыншығын туралы шағын әңгіме құрастырайық.

    5. Сұрақ- жауап арқылы әңгіме құрастыру:          

Сүйікті ойыншықтарым
Менің ойыншықтарым бар. Олар машина, қонжық, доп, текшелер. Мен ойыншықтарымды жақсы көремін. Менің сүйікті ойыншығым-машина.. Ол өте үлкен және сүйкімді. Мен ойыншық машинамды ерекше жақсы көремін.
Ойыншықтар үлкендердің еңбегінің арқасында жасалады. Сондықтан ойыншықтарды сындырмай, кірлетпей, лақтырмай, ұқыпты ұстауымыз керек.


«От шашу» ҚБ











































Сылка:

blob:https://www.youtube.com/24024292-9d77-4057-914e-f81f36e5b64b





















Сергіту сәті

Оқушы видеодан сергіту сәтін қайталап жасайды


Сергіту жаттығуын менімен бірге қайтала


https://youtu.be/bC3nDHF5D9s

Бекіту

«Кластер» әдісі арқылы буындап сөздер оқыту

Сұрақ-жауап

Қорытынды

Синквейн әдісі арқылы сабақты қорытындылау;

1. Зат еім: Сенің сүйікті ойыншығын не?  

2.Сын есім: Ол қандай?

3. Етістік: Ол не істейді?

4. Сөйлем: Менің сүйікті ойыншығым-машина.

Синоним:Машинаны тағы қалай атайды?

                                 


  Үй тапсырмасын беру:
1.Ойыншықтар туралы жұмбақтар жаттап келу.

Бағалау:оқушыны сабақтағы белсенділігіне қарай бағалау

Рефлексия

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!