Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Сұрапыл соғыс азабы" 7- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім |
Балалар мен үлкендер |
|
Педагогтың аты – жөні: |
Кульмаханова Д.С. |
|
Күні: |
25.02.2022ж. |
|
Сынып: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Сұрапыл соғыс азабы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
7.А/И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. 7.А/И4. Шығармашылық жұмыс. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу. |
|
Бағалау критерийі |
-Әдеби шығарманың композициясын талдайды. -Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады. -Шығармашылық жұмыс жүргізеді -Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
45 минут
7минут
10 минут
10 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу сабаққа дайындығын бақылау. 2.Үй тапсырмасын сұрау және топқа бөлу Қима қағаздарға сұрақтар беріледі 1.Қасым Қайсеновтің туған жылы мен туған жері? 2.«Жау тылындағы бала» повесінің идеясы қандай? 3.«Жау тылындағы бала» повесі қай жылы жазылған? 4. «Жау тылындағы бала» повесін жазуға не түрткі болды? 5.«Жау тылындағы бала» повесінің кейіпкерлерін ата 6.Қ.Қайсенов отанына оралғаннан соң қандай қызмет атқарады? 7.Жамал қайтыс болғаннан кейін Серікке кімдер көмектеседі 8.Серік пен Бористің ерлік істері туралы баяндап бер 9.Шығарма кейіпкері Серікті жасы нешеде болды? 10.Серікті әкесінің аты кім? 11.Серіктің досының атын ата? 12.Қ.Қайсенов әскери-барлау мектебін қай жылы бітіреді? 13. «Жас партизандар » қашан жарық көрген? 14. «Жау тылындағы бала» повесіндегі оқиғалар қай жерде болған? 15. «Жау тылындағы бала» повесі тарихтағы қай кезеңдерді суреттейді? 16.Бористің анасының аты кім? Топқа бөлу. І.Бейбітшілік ІІ. Тыныштық ІІІ. Жарқын болашақ 3.Жаңа тақырып. Қызығушылығын ояту. Бейнеролик көрсетіледі. 1-тапсырма. Топтық тапсырма. Әр тоқа тапсырмалар ұсынылады,таңдаған тапсырмаларды топта орындау 1.Уақыт тізбегі 2.Бейнелер 3.Жүйрік ой
2-тапсырма. Бұрыштағы бейнелер Осы шығармадағы кейіпкерлердің қайсысы сұрапыл соғыстың азабын көбірек тартты деп ойлайсыздар? 1.Серік 2.Серіктің әкесі Жомарт 3.Серіктің анасы Жамал 4.Анна Ивановна
3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі Оқушылар «Үшбу хат» айдарында ақынға хат, кейіпкерге хат немесе болашаққа хат жазады
4-тапсырма. «Синквейн» әдісі 1.Бір сөз (зат есім) 2.Екі сөз (сын есім) 3.Тақырыпқа қатысты үш сөз (етістік) 4.Төрт сөйлемнен тұратын сөйлем 5. Cиноним
Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Бүгінгі сабақта не білдің? Өз ойыңды бес саусақ тізбегіне жаз түйіндеп жаз. |
«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. -1918жылы Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданы Асубұлақ ауылында дүниеге келген -Жас балалар мен ел тағдыры,бейбітшілікке ұмтылу -1961жылы -Серік,Борис,Анна Иванновна т.б -«Жазушы» және «Қайнар» бапаларының редакторы,бас редактордың орынбасары -Борис пен оның анасы -Жау тылындағы барлаушы болып, ерен еңбек жасады -10 жаста -Жомарт Мергенбаев -Борис -1941жылы -1954ж. -Украина -Ұлы отан соғысы 1941-1945ж -Анна Иванновна 1-тапсырма. Топтық тапсырма -Комазициялық құрлын талдайды 1.Басталуы:Жаудың елге кірген телефон арқылы хабары 2.Байланысуы: Серік пен анасының эшилонмен ауылына қайтуы 3. Шиеленісуі: Серіктің анасының жау оғынан көз жұмуы және Серіктің партизан атануы 4.Шарықтау шегі: Серік Бористің жау тылында көрсеткен ерліктері. 5.Шешімі: Жау тылынан ман оралуы мен жеңісі -Бейнелер.Серік,Анна Иванновна, Борис,Спижевой бейнелерін салыстыру. - Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады Дескриптор: -Әдеби шығарманың композициясын талдай алады -Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады -Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаза алады
2-тапсырма. Жомарт: Асылы, елге қайтқандарың жөн болар. Барлық туған-тусқандарға сәлем айт!-деді Жомарт та жарының сөзін мақұлдап. Анасы:Жамал әрі ойланып,бері ойланып, Серіктің атасы мен әжесінің қолынан алып келгеніне қатты өкінді. Жап-жас баланың ендігі күндері немен шектелмек. Анна Иванновна -Серік неге жылайсың?Мамаң жаралы ма?-деп, Анна Ивановна Жамалдың бетіне қарап,тамырын ұстап көрсе, ол жан тәсілім еткен екен.Енді Анна Ивановна не істерін білмей,Серіктің басынан сипап аңырап тұрып қалды. Серік -Мама,ана ағаш ішіне жетелік,жұрттың бәрі соған барып тығылды. Мама,жүрші!-деді Серік тағы да оң қолымен көзінің жасын сүртіп.Аузынан әлсіз үн,болымсыз дем шығады. Серік көгендеген қозыдай ешқайда кете алмай,шешесінің жанында жылап тұра берді. Дескриптор:
3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі Ақынға хат Кейіпкерге хат Болашаққа хат Оқушылар көкейінде жүрген сұрақтар,арман-тілектері,сенімдерін хатқа түсіріп өздері қалаған адамдарына жазады. Дескриптор:
4-тапсырма. «Синквейн» әдісі 1.Соғыс 2.Азапты,қорқынышты 3. Жаумен ерлікпен шайқасу 4.Жойылсын соғыс деген алапат. 5.Ұрыс,шайқас. Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Бүгінгі сабақта не білдің? Өз ойыңды бес сөйлеммен түйіндеп жазады |
Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің» «Мұқият бол» Жарайсың Жақсы
Графикалық «Кордината жазықтығы» Жеке оқушы бағаланады.
Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің» «Мұқият бол» Жарайсың Жақсы
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |