Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Балалар мен үлкендер

    Педагогтың аты – жөні:

    Кульмаханова Д.С.

    Күні:

    25.02.2022ж.

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сұрапыл соғыс азабы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    7.А/И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

    7.А/И4. Шығармашылық жұмыс. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

    Бағалау критерийі

    -Әдеби шығарманың композициясын талдайды.

    -Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

    -Шығармашылық жұмыс жүргізеді

    -Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    45 минут




    7минут


















    10 минут









    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу сабаққа дайындығын бақылау.

    2.Үй тапсырмасын сұрау және топқа бөлу

    Қима қағаздарға сұрақтар беріледі

    1.Қасым Қайсеновтің туған жылы мен туған жері?

    2.«Жау тылындағы бала» повесінің идеясы қандай?

    3.«Жау тылындағы бала» повесі қай жылы жазылған?

    4. «Жау тылындағы бала» повесін жазуға не түрткі болды?

    5.«Жау тылындағы бала» повесінің кейіпкерлерін ата

    6.Қ.Қайсенов отанына оралғаннан соң қандай қызмет атқарады?


    7.Жамал қайтыс болғаннан кейін Серікке кімдер көмектеседі

    8.Серік пен Бористің ерлік істері туралы баяндап бер

    9.Шығарма кейіпкері Серікті жасы нешеде болды?

    10.Серікті әкесінің аты кім?

    11.Серіктің досының атын ата?

    12.Қ.Қайсенов әскери-барлау мектебін қай жылы бітіреді?

    13. «Жас партизандар » қашан жарық көрген?

    14. «Жау тылындағы бала» повесіндегі оқиғалар қай жерде болған?

    15. «Жау тылындағы бала» повесі тарихтағы қай кезеңдерді суреттейді?

    16.Бористің анасының аты кім?

    Топқа бөлу. І.Бейбітшілік

    ІІ. Тыныштық

    ІІІ. Жарқын болашақ

    3.Жаңа тақырып.

    Қызығушылығын ояту.

    Бейнеролик көрсетіледі.


    1-тапсырма. Топтық тапсырма.

    Әр тоқа тапсырмалар ұсынылады,таңдаған тапсырмаларды топта орындау

    1.Уақыт тізбегі

    2.Бейнелер

    3.Жүйрік ой
















    2-тапсырма.

    Бұрыштағы бейнелер

    Осы шығармадағы кейіпкерлердің қайсысы сұрапыл соғыстың азабын көбірек тартты деп ойлайсыздар?

    1.Серік

    2.Серіктің әкесі Жомарт

    3.Серіктің анасы Жамал

    4.Анна Ивановна














    3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі

    Оқушылар «Үшбу хат» айдарында ақынға хат, кейіпкерге хат немесе болашаққа хат жазады










    4-тапсырма. «Синквейн» әдісі

    1.Бір сөз (зат есім)

    2.Екі сөз (сын есім)

    3.Тақырыпқа қатысты үш сөз (етістік)

    4.Төрт сөйлемнен тұратын сөйлем

    5. Cиноним





    Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі.

    Бүгінгі сабақта не білдің?

    Өз ойыңды бес саусақ тізбегіне жаз түйіндеп жаз.

    «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.



    -1918жылы Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданы Асубұлақ ауылында дүниеге келген

    -Жас балалар мен ел тағдыры,бейбітшілікке ұмтылу

    -1961жылы

    -Серік,Борис,Анна Иванновна т.б

    -«Жазушы» және «Қайнар» бапаларының редакторы,бас редактордың орынбасары

    -Борис пен оның анасы

    -Жау тылындағы барлаушы болып, ерен еңбек жасады

    -10 жаста

    -Жомарт Мергенбаев

    -Борис

    -1941жылы

    -1954ж.

    -Украина

    -Ұлы отан соғысы 1941-1945ж

    -Анна Иванновна


















    1-тапсырма. Топтық тапсырма

    -Комазициялық құрлын талдайды

    1.Басталуы:Жаудың елге кірген телефон арқылы хабары

    2.Байланысуы: Серік пен анасының эшилонмен ауылына қайтуы

    3. Шиеленісуі: Серіктің анасының жау оғынан көз жұмуы және Серіктің партизан атануы

    4.Шарықтау шегі: Серік Бористің жау тылында көрсеткен ерліктері.

    5.Шешімі: Жау тылынан ман оралуы мен жеңісі

    -Бейнелер.Серік,Анна Иванновна, Борис,Спижевой бейнелерін салыстыру.

    - Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    Дескриптор:

    -Әдеби шығарманың композициясын талдай алады

    -Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады

    -Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаза алады



    2-тапсырма.

    Жомарт: Асылы, елге қайтқандарың жөн болар. Барлық туған-тусқандарға сәлем айт!-деді Жомарт та жарының сөзін мақұлдап.

    Анасы:Жамал әрі ойланып,бері ойланып, Серіктің атасы мен әжесінің қолынан алып келгеніне қатты өкінді. Жап-жас баланың ендігі күндері немен шектелмек.

    Анна Иванновна -Серік неге жылайсың?Мамаң жаралы ма?-деп, Анна Ивановна Жамалдың бетіне қарап,тамырын ұстап көрсе, ол жан тәсілім еткен екен.Енді Анна Ивановна не істерін білмей,Серіктің басынан сипап аңырап тұрып қалды.

    Серік -Мама,ана ағаш ішіне жетелік,жұрттың бәрі соған барып тығылды. Мама,жүрші!-деді Серік тағы да оң қолымен көзінің жасын сүртіп.Аузынан әлсіз үн,болымсыз дем шығады. Серік көгендеген қозыдай ешқайда кете алмай,шешесінің жанында жылап тұра берді.

    Дескриптор:

    • Эпизоттар мен бейнелерді сәйкестендіре алады

    • Бейнелерді салыстыра алады

    3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі

    Ақынға хат

    Кейіпкерге хат

    Болашаққа хат

    Оқушылар көкейінде жүрген сұрақтар,арман-тілектері,сенімдерін хатқа түсіріп өздері қалаған адамдарына жазады.

    Дескриптор:

    • Хат жазу үлгісін сақтап жаза алады

    • Сауатты жазады.

    4-тапсырма. «Синквейн» әдісі

    1.Соғыс

    2.Азапты,қорқынышты

    3. Жаумен ерлікпен шайқасу

    4.Жойылсын соғыс деген алапат.

    5.Ұрыс,шайқас.







    Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Бүгінгі сабақта не білдің? Өз ойыңды бес сөйлеммен түйіндеп жазады




















    Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің»

    «Мұқият бол» Жарайсың

    Жақсы








    Графикалық

    «Кордината жазықтығы»

    Жеке оқушы бағаланады.









    Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің»

    «Мұқият бол» Жарайсың

    Жақсы




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Кульмаханова Дина Сахытжановна
    03 Қаңтар 2023
    394
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Сұрапыл соғыс азабы" 7- сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Сұрапыл соғыс азабы" 7- сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ұстаздарға қосымша көмек
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім

    Балалар мен үлкендер

    Педагогтың аты – жөні:

    Кульмаханова Д.С.

    Күні:

    25.02.2022ж.

    Сынып: 7

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Сұрапыл соғыс азабы

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    7.А/И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

    7.А/И4. Шығармашылық жұмыс. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

    Бағалау критерийі

    -Әдеби шығарманың композициясын талдайды.

    -Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

    -Шығармашылық жұмыс жүргізеді

    -Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    45 минут




    7минут


















    10 минут









    10 минут

    Ұйымдастыру кезеңі

    1.Оқушылармен амандасу, түгендеу сабаққа дайындығын бақылау.

    2.Үй тапсырмасын сұрау және топқа бөлу

    Қима қағаздарға сұрақтар беріледі

    1.Қасым Қайсеновтің туған жылы мен туған жері?

    2.«Жау тылындағы бала» повесінің идеясы қандай?

    3.«Жау тылындағы бала» повесі қай жылы жазылған?

    4. «Жау тылындағы бала» повесін жазуға не түрткі болды?

    5.«Жау тылындағы бала» повесінің кейіпкерлерін ата

    6.Қ.Қайсенов отанына оралғаннан соң қандай қызмет атқарады?


    7.Жамал қайтыс болғаннан кейін Серікке кімдер көмектеседі

    8.Серік пен Бористің ерлік істері туралы баяндап бер

    9.Шығарма кейіпкері Серікті жасы нешеде болды?

    10.Серікті әкесінің аты кім?

    11.Серіктің досының атын ата?

    12.Қ.Қайсенов әскери-барлау мектебін қай жылы бітіреді?

    13. «Жас партизандар » қашан жарық көрген?

    14. «Жау тылындағы бала» повесіндегі оқиғалар қай жерде болған?

    15. «Жау тылындағы бала» повесі тарихтағы қай кезеңдерді суреттейді?

    16.Бористің анасының аты кім?

    Топқа бөлу. І.Бейбітшілік

    ІІ. Тыныштық

    ІІІ. Жарқын болашақ

    3.Жаңа тақырып.

    Қызығушылығын ояту.

    Бейнеролик көрсетіледі.


    1-тапсырма. Топтық тапсырма.

    Әр тоқа тапсырмалар ұсынылады,таңдаған тапсырмаларды топта орындау

    1.Уақыт тізбегі

    2.Бейнелер

    3.Жүйрік ой
















    2-тапсырма.

    Бұрыштағы бейнелер

    Осы шығармадағы кейіпкерлердің қайсысы сұрапыл соғыстың азабын көбірек тартты деп ойлайсыздар?

    1.Серік

    2.Серіктің әкесі Жомарт

    3.Серіктің анасы Жамал

    4.Анна Ивановна














    3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі

    Оқушылар «Үшбу хат» айдарында ақынға хат, кейіпкерге хат немесе болашаққа хат жазады










    4-тапсырма. «Синквейн» әдісі

    1.Бір сөз (зат есім)

    2.Екі сөз (сын есім)

    3.Тақырыпқа қатысты үш сөз (етістік)

    4.Төрт сөйлемнен тұратын сөйлем

    5. Cиноним





    Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі.

    Бүгінгі сабақта не білдің?

    Өз ойыңды бес саусақ тізбегіне жаз түйіндеп жаз.

    «Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.



    -1918жылы Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданы Асубұлақ ауылында дүниеге келген

    -Жас балалар мен ел тағдыры,бейбітшілікке ұмтылу

    -1961жылы

    -Серік,Борис,Анна Иванновна т.б

    -«Жазушы» және «Қайнар» бапаларының редакторы,бас редактордың орынбасары

    -Борис пен оның анасы

    -Жау тылындағы барлаушы болып, ерен еңбек жасады

    -10 жаста

    -Жомарт Мергенбаев

    -Борис

    -1941жылы

    -1954ж.

    -Украина

    -Ұлы отан соғысы 1941-1945ж

    -Анна Иванновна


















    1-тапсырма. Топтық тапсырма

    -Комазициялық құрлын талдайды

    1.Басталуы:Жаудың елге кірген телефон арқылы хабары

    2.Байланысуы: Серік пен анасының эшилонмен ауылына қайтуы

    3. Шиеленісуі: Серіктің анасының жау оғынан көз жұмуы және Серіктің партизан атануы

    4.Шарықтау шегі: Серік Бористің жау тылында көрсеткен ерліктері.

    5.Шешімі: Жау тылынан ман оралуы мен жеңісі

    -Бейнелер.Серік,Анна Иванновна, Борис,Спижевой бейнелерін салыстыру.

    - Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

    Дескриптор:

    -Әдеби шығарманың композициясын талдай алады

    -Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады

    -Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаза алады



    2-тапсырма.

    Жомарт: Асылы, елге қайтқандарың жөн болар. Барлық туған-тусқандарға сәлем айт!-деді Жомарт та жарының сөзін мақұлдап.

    Анасы:Жамал әрі ойланып,бері ойланып, Серіктің атасы мен әжесінің қолынан алып келгеніне қатты өкінді. Жап-жас баланың ендігі күндері немен шектелмек.

    Анна Иванновна -Серік неге жылайсың?Мамаң жаралы ма?-деп, Анна Ивановна Жамалдың бетіне қарап,тамырын ұстап көрсе, ол жан тәсілім еткен екен.Енді Анна Ивановна не істерін білмей,Серіктің басынан сипап аңырап тұрып қалды.

    Серік -Мама,ана ағаш ішіне жетелік,жұрттың бәрі соған барып тығылды. Мама,жүрші!-деді Серік тағы да оң қолымен көзінің жасын сүртіп.Аузынан әлсіз үн,болымсыз дем шығады. Серік көгендеген қозыдай ешқайда кете алмай,шешесінің жанында жылап тұра берді.

    Дескриптор:

    • Эпизоттар мен бейнелерді сәйкестендіре алады

    • Бейнелерді салыстыра алады

    3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі

    Ақынға хат

    Кейіпкерге хат

    Болашаққа хат

    Оқушылар көкейінде жүрген сұрақтар,арман-тілектері,сенімдерін хатқа түсіріп өздері қалаған адамдарына жазады.

    Дескриптор:

    • Хат жазу үлгісін сақтап жаза алады

    • Сауатты жазады.

    4-тапсырма. «Синквейн» әдісі

    1.Соғыс

    2.Азапты,қорқынышты

    3. Жаумен ерлікпен шайқасу

    4.Жойылсын соғыс деген алапат.

    5.Ұрыс,шайқас.







    Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Бүгінгі сабақта не білдің? Өз ойыңды бес сөйлеммен түйіндеп жазады




















    Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің»

    «Мұқият бол» Жарайсың

    Жақсы








    Графикалық

    «Кордината жазықтығы»

    Жеке оқушы бағаланады.









    Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің»

    «Мұқият бол» Жарайсың

    Жақсы




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қаржылық сауаттылық пәні Презентация 8 сынып
    03.01.2023
    394
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Кульмаханова Дина Сахытжановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации