Материалдар / Ашық сабақ "Сұрапыл соғыс азабы" 7- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Сұрапыл соғыс азабы" 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға қосымша көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2023
295
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім

Балалар мен үлкендер

Педагогтың аты – жөні:

Кульмаханова Д.С.

Күні:

25.02.2022ж.

Сынып: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сұрапыл соғыс азабы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

7.А/И1. Әдеби шығарманың композициясы. Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

7.А/И4. Шығармашылық жұмыс. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.

Бағалау критерийі

-Әдеби шығарманың композициясын талдайды.

-Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстырады.

-Шығармашылық жұмыс жүргізеді

-Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

45 минут




7минут


















10 минут









10 минут

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу сабаққа дайындығын бақылау.

2.Үй тапсырмасын сұрау және топқа бөлу

Қима қағаздарға сұрақтар беріледі

1.Қасым Қайсеновтің туған жылы мен туған жері?

2.«Жау тылындағы бала» повесінің идеясы қандай?

3.«Жау тылындағы бала» повесі қай жылы жазылған?

4. «Жау тылындағы бала» повесін жазуға не түрткі болды?

5.«Жау тылындағы бала» повесінің кейіпкерлерін ата

6.Қ.Қайсенов отанына оралғаннан соң қандай қызмет атқарады?


7.Жамал қайтыс болғаннан кейін Серікке кімдер көмектеседі

8.Серік пен Бористің ерлік істері туралы баяндап бер

9.Шығарма кейіпкері Серікті жасы нешеде болды?

10.Серікті әкесінің аты кім?

11.Серіктің досының атын ата?

12.Қ.Қайсенов әскери-барлау мектебін қай жылы бітіреді?

13. «Жас партизандар » қашан жарық көрген?

14. «Жау тылындағы бала» повесіндегі оқиғалар қай жерде болған?

15. «Жау тылындағы бала» повесі тарихтағы қай кезеңдерді суреттейді?

16.Бористің анасының аты кім?

Топқа бөлу. І.Бейбітшілік

ІІ. Тыныштық

ІІІ. Жарқын болашақ

3.Жаңа тақырып.

Қызығушылығын ояту.

Бейнеролик көрсетіледі.


1-тапсырма. Топтық тапсырма.

Әр тоқа тапсырмалар ұсынылады,таңдаған тапсырмаларды топта орындау

1.Уақыт тізбегі

2.Бейнелер

3.Жүйрік ой
















2-тапсырма.

Бұрыштағы бейнелер

Осы шығармадағы кейіпкерлердің қайсысы сұрапыл соғыстың азабын көбірек тартты деп ойлайсыздар?

1.Серік

2.Серіктің әкесі Жомарт

3.Серіктің анасы Жамал

4.Анна Ивановна














3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі

Оқушылар «Үшбу хат» айдарында ақынға хат, кейіпкерге хат немесе болашаққа хат жазады










4-тапсырма. «Синквейн» әдісі

1.Бір сөз (зат есім)

2.Екі сөз (сын есім)

3.Тақырыпқа қатысты үш сөз (етістік)

4.Төрт сөйлемнен тұратын сөйлем

5. Cиноним





Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі.

Бүгінгі сабақта не білдің?

Өз ойыңды бес саусақ тізбегіне жаз түйіндеп жаз.

«Зымыран сұрақтар» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.



-1918жылы Шығыс Қазақстан облысы Ұлан ауданы Асубұлақ ауылында дүниеге келген

-Жас балалар мен ел тағдыры,бейбітшілікке ұмтылу

-1961жылы

-Серік,Борис,Анна Иванновна т.б

-«Жазушы» және «Қайнар» бапаларының редакторы,бас редактордың орынбасары

-Борис пен оның анасы

-Жау тылындағы барлаушы болып, ерен еңбек жасады

-10 жаста

-Жомарт Мергенбаев

-Борис

-1941жылы

-1954ж.

-Украина

-Ұлы отан соғысы 1941-1945ж

-Анна Иванновна


















1-тапсырма. Топтық тапсырма

-Комазициялық құрлын талдайды

1.Басталуы:Жаудың елге кірген телефон арқылы хабары

2.Байланысуы: Серік пен анасының эшилонмен ауылына қайтуы

3. Шиеленісуі: Серіктің анасының жау оғынан көз жұмуы және Серіктің партизан атануы

4.Шарықтау шегі: Серік Бористің жау тылында көрсеткен ерліктері.

5.Шешімі: Жау тылынан ман оралуы мен жеңісі

-Бейнелер.Серік,Анна Иванновна, Борис,Спижевой бейнелерін салыстыру.

- Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазады

Дескриптор:

-Әдеби шығарманың композициясын талдай алады

-Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыра алады

-Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаза алады



2-тапсырма.

Жомарт: Асылы, елге қайтқандарың жөн болар. Барлық туған-тусқандарға сәлем айт!-деді Жомарт та жарының сөзін мақұлдап.

Анасы:Жамал әрі ойланып,бері ойланып, Серіктің атасы мен әжесінің қолынан алып келгеніне қатты өкінді. Жап-жас баланың ендігі күндері немен шектелмек.

Анна Иванновна -Серік неге жылайсың?Мамаң жаралы ма?-деп, Анна Ивановна Жамалдың бетіне қарап,тамырын ұстап көрсе, ол жан тәсілім еткен екен.Енді Анна Ивановна не істерін білмей,Серіктің басынан сипап аңырап тұрып қалды.

Серік -Мама,ана ағаш ішіне жетелік,жұрттың бәрі соған барып тығылды. Мама,жүрші!-деді Серік тағы да оң қолымен көзінің жасын сүртіп.Аузынан әлсіз үн,болымсыз дем шығады. Серік көгендеген қозыдай ешқайда кете алмай,шешесінің жанында жылап тұра берді.

Дескриптор:

  • Эпизоттар мен бейнелерді сәйкестендіре алады

  • Бейнелерді салыстыра алады

3-тапсырма «Үшбу хат» әдісі

Ақынға хат

Кейіпкерге хат

Болашаққа хат

Оқушылар көкейінде жүрген сұрақтар,арман-тілектері,сенімдерін хатқа түсіріп өздері қалаған адамдарына жазады.

Дескриптор:

  • Хат жазу үлгісін сақтап жаза алады

  • Сауатты жазады.

4-тапсырма. «Синквейн» әдісі

1.Соғыс

2.Азапты,қорқынышты

3. Жаумен ерлікпен шайқасу

4.Жойылсын соғыс деген алапат.

5.Ұрыс,шайқас.







Кері байланыс: «Бес саусақ» әдісі. Бүгінгі сабақта не білдің? Өз ойыңды бес сөйлеммен түйіндеп жазады




















Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің»

«Мұқият бол» Жарайсың

Жақсы








Графикалық

«Кордината жазықтығы»

Жеке оқушы бағаланады.









Ауызша: «Өте жақсы» «Дұрыс жауап бердің»

«Мұқият бол» Жарайсың

Жақсы




770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!