Сабақ: 58 | Мектеп: Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектебі |
Күні:22.04.2017 | Мұғалімнің есімі: А.Д.Рахымжанова |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны-9 | Қатыспапағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы | §58.Сүтқоректілердің ішкі құрылыс ерекшеліктері |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Сүтқоректілердің ішкі құрылысын,атқаратын қызметтерін оқып үйрену |
Табыс критерийлері | Барлық оқушылар:сүтқоректілердің күрделі құрылысты екенін біледі |
| Оқушылардың басым бөлігі:жануарлардың ішкі құрылысына қандай жүйелер жататынын біледі |
| Кейбір оқушылар:мүшелер жүйесінің қызметтерін талдап айта алады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Сүтқоректілердің ішкі құрылыс ерекшеліктерін оқып,талдап бір-біріне айта алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:диафрагма,үзеңгі,балғашық,төстік,ұрт,тақия қарын,ұлтабар,ірі қыл |
| шықты мұртша,сойдақ тіс,қатпаршақ қарын,үлкен қарын. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Сүтқоректілердің күрделі мінез-құлығы немен байланысты? |
| Сүтқоректілердің дене температурасының бірқалыпты болып сақталуы неге байланысты? |
| Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? |
| Неліктен сиырдың қарны төрт қуысты? |
| Неліктен сүтқоректілердің мінез-құлық әрекеттері күрделі? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Жаңа терминдерге анықтама жазу |
Алдыңғы оқу | §57.Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылыс ерекшеліктері |
Жоспар |
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | 1.Психологиялық ахуал қалыптастыруЕлбасымыздың: «Үштілділік қазақ тілі-мемлекеттік тіл,орыс тілі-ұлтаралық қатынас тілі және ағылшын тілі-жаһандық экономикаға ойдағыдай кіру тілі» деген салиқалы үндеуі жастарға жаңа серпін,жаңа жігер берері сөзсіз.Үш тілде амандасу.2.Оқушыларды топқа бөлуА,В,С жетондарын ала отырып ,сынып 3 топқа бөлінедіБағалау парақшасын әр оқушыға таратып беру3.Үй тапсырмасын пысықтау«Веер»әдісі бойынша1-топ-Өздеріңе таныс жабайы сүтқоректілерді атаңдар және қандай ортада тіршілік ететінін айтыңдар2-топ-Сүтқоректілердің қаңқасын талдап,түсіндіріңдер3-топ-Сүтқоректілерде болатын бездердің атқаратын қызметтерін талдау
|
А,В,С жетондарыБағалау парақшасы
Веер бөліктері
|
Ортасы | 4.Жаңа сабақ «Қарлы кесек 2»әдісіОқушылар А,В,С жетондарын ала отырып,үш топқа бөлінедіА тобындағы оқушылар А1,А2,А3 Тақырыпша:дене қуысы,асқорыту жүйесіВ тобындағы оқушылар В1,В2,В3Тақырыпша:тыныс алу жүйесі,қанайналым жүйесі,зәр шығару және зат алмасуыС тобындағы оқушылар С1,С2,С3Тақырыпша :жүйке жүйесі,сезім мүшелеріӘр топ бөлінген мәтінді оқиды және оның мазмұнын берілген уақыт аралығында талқылайды.Талқылау аяқталған соң №1,№2 ,№3 жетондарды алған оқушылар біргежиналып өздері меңгерген мәтін бөлігін бір-біріне әңгімелейді. 1-топ А1 В1 С12-топ А2 В2 С23-топ А3В3 С3 |
Жетондар |
Аяқталуы | Мәтін барлық топқа түсінікті болғанын тексеру,бекіту мақсатында әр топтан сұрақтар қояды Жаңа топ құру1-топ А1 В2 С32-топ В 1 С2 А33-топ С1 А2 В35.«Галереяда ой шарлау» әдісіТақырыпқа байланысты сурет көрмесін ұйымдастыруӘр топ бірін-бірі бағалау «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы
6. «Биологиялық хат» әдісі1.Сүтқоректілердің асқорыту мүшелерін ретімен атаңдар.2.Сүтқоректілердің қанайналым жүйесінің ерекшеліктерін атап көрсет3.Омыртқалылардың ми құрылысын салыстырыңдар4.Сүтқоректілердің тынысалу мүшелеріне сипаттама беріңдер 7.Кері байланыс «Табыс гүлі»Стикерге сабақтан не ұқты,қандай әсер алды,соны жазып табыс гүліне іледі
8.Формативті,суммативті бағалауБағалау парақшасындағы бағаларын жариялау
|
Ватман,фломас-тер
Конверт
Табыс гүлі
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) | §58.Сүтқоректілердің ішкі құрылыс ерекшеліктері |