Ашық сабақ "Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылысы" 7-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылысы" 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған әдістемелік көмек ретінде ұсынылады.Кембридж бағдарламасын негізінде жасалған.Сүтқоректілердің түрлерін,тіршілік ортасын,сыртқы құрылысын оқып үйрену
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: 57

Мектеп: Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектебі

Күні:18.04.2017

Мұғалімнің есімі: А.Д.Рахымжанова

Сынып: 7

Қатысқандар саны-9

Қатыспапағандар саны:0

Сабақ тақырыбы

Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылысы

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Сүтқоректілердің түрлерін,тіршілік ортасын,сыртқы құрылысын оқып үйрену

Табыс критерийлері

Барлық оқушылар:сүтқоректілер класының өкілдерін,мекен орталарын айыра алады

Оқушылардың басым бөлігі: әр кластың өкілдеріне сипаттама бере отырып,ерекшеліктерін

атай алады

Кейбір оқушылар:сүтқоректілердің қаңқасын,бұлшықеттерін талдап,айта алады



Тілдік мақсат

Оқушылар:

Сүтқоректілердің түрлерін ажыратады,сыртқы құрылысын талдай алады және тіршілік ортасын нақтылап айта алады

Негізгі сөздер мен тіркестер:мамалогия,териология,түктер,сүт бездер,май бездер,тер бездер,иіс

шығаратын бездер,көкет

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

Сүтқоректілер класы деп неліктен аталған?Сүтқоректілердің терісінде қандай бездер болады?

Түктер қандай қызмет атқарады?Сүтқоректілерде қандай бұлшықеттер пайда болған?

Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба?

Неліктен сүтқоректілерді жылықандылар тобына жатқызамыз?

Неліктен дене температуралары тұрақты болады?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Терминдерді,268 беттегі кестені дәптерге толтыру

Алдыңғы оқу

§56.Құстардың негізгі отрядтары.Үй құстары,олардың қолтұқымдары.

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру

Шаттаық шеңберге тұрып бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілек теледі

2.Оқушыларды топқа бөлу

Оқушыларды сулы,батпақты жердегі құстар мен ашық далалы алқаптардағы құстарды суреттері бойынша 2 топқа бөлу.

1-топ:Сулы,батпақты жердегі құстардың ерекшелігін талдап айтады.

2-топ: Ашық далалы алқаптардағы құстардың ерекшелігін талдап айтады.

Формативті бағалау үшін оқушыларға смайлик таратып беру

3.Үй тапсырмасын пысықтау

Құстардың суреттерінің артындағы цифр бойынша ИТ- арқылы сұрақ қою 1.Құстарды зерттейтін ғылым қалай аталады? Құстардың ерекшелігін ата

2.Құс қауырсындарының қандай маңызы бар?

3.Құстардың денесінде қандай бөлімдерді ажыратады?

4.Құстардың зәр шығару жүйесіндегі ұшуға бейімділік белгілеріне талдау жаса

5.Жыл құстары деген ұғымға анықтама бер

6.Қандай құстар отырықшы құстарға жатады?

7. «Құс қанаты»деген амал нені аңғартады?

8.Құс жұмыртқасын неліктен шайқайды?

9.Құстар дене құрылысына,тіршілік әрекеттеріне байланысты қандай топтарға бөлінеді?

(смайликтер арқылы жауаптарын бағалау)







Құстардың суреттері



Смайликтер









Интерактивті тақта














Слайд


Ватман,

Фломастер,

стикер









Парақша










Флипчарт









Тест парақшасы




Смайлик



Слайд

Ортасы

«Миға шабуыл»

1.Сүтқоректілер қандай жануарлар?

2.Олар қайда мекендейді?

3.Неліктен класс сүтқоректілер деп аталады?

4.«ЖИГСО»стратегиясы (топтық жұмыс)

1-топ.Сүтқоректілердің тіршілік ортасы,тері жабыны

2-топ.Сүтқоректілердің қаңқасы мен бұлшықеттері


5.«Семантикалық карта» дара жұмыс


Теріде болатын бездер

Олардан бөлінген сұйықтық арқылы жауынан қорғанады,аумақты белгілейді

Ұрпақтарын асырап, қоректендіреді

Дене температурасын реттейді

Түктерді майлап тұрады

Сүт бездері





Тер бездері





Май бездері





Иіс шығаратын бездер





Смайлик арқылы бағалау

6.«Ойлан,орналастыр"

(ИТ-дан флипчарт арқылы жылқының қаңқа сүйектерін орнына сәйкестендіріп орналастыру)

7.«Кроссенс»стратегиясы

8.«Синквейн»әдісі

Ой қорытындысын тұжырымды жеткізуге дағдыландыру мақсатында

екі топқа бір сүтқоректі жануарға бес жолды өлең құрастырдырту.

(Әрбір топ келесі топты смайлик арқылы бағалайды)


Аяқталуы


9.Дара жұмыс «Білім кілті»

Қорытынды тест алып тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу,саралау

10.Формативті,суммативті бағалау

Оқушылардың жауап берулері бойынша жинаған смайликтерін санау, формативті бағалау. Қорытындысын жариялату,талдау жасап суммативті бағалау.

9.Рефлексия «Көңіл күй аралдары»

Кемелерің қандай біліммен толықты?Сабақтан қандай көңіл-күймен қайтып барасыңдар?Алдарыңда «эмоцияналдық аралдар» Стикер апарып жабыстырыңдар.


Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы)



§57.Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылыс ерекшеліктері





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
892
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі