Сабақ: 57 | Мектеп: Ғ.Мұратбаев атындағы орта мектебі |
Күні:18.04.2017 | Мұғалімнің есімі: А.Д.Рахымжанова |
Сынып: 7 | Қатысқандар саны-9 | Қатыспапағандар саны:0 |
Сабақ тақырыбы | Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылысы |
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) | Сүтқоректілердің түрлерін,тіршілік ортасын,сыртқы құрылысын оқып үйрену |
Табыс критерийлері | Барлық оқушылар:сүтқоректілер класының өкілдерін,мекен орталарын айыра алады |
| Оқушылардың басым бөлігі: әр кластың өкілдеріне сипаттама бере отырып,ерекшеліктерін |
| атай алады |
| Кейбір оқушылар:сүтқоректілердің қаңқасын,бұлшықеттерін талдап,айта алады |
|
|
|
|
Тілдік мақсат | Оқушылар:Сүтқоректілердің түрлерін ажыратады,сыртқы құрылысын талдай алады және тіршілік ортасын нақтылап айта алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер:мамалогия,териология,түктер,сүт бездер,май бездер,тер бездер,иіс |
| шығаратын бездер,көкет |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік біліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
| Сүтқоректілер класы деп неліктен аталған?Сүтқоректілердің терісінде қандай бездер болады? |
| Түктер қандай қызмет атқарады?Сүтқоректілерде қандай бұлшықеттер пайда болған? |
| Сіз неліктен ...екенін айта аласыз ба? |
| Неліктен сүтқоректілерді жылықандылар тобына жатқызамыз? |
| Неліктен дене температуралары тұрақты болады? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Терминдерді,268 беттегі кестені дәптерге толтыру |
Алдыңғы оқу | §56.Құстардың негізгі отрядтары.Үй құстары,олардың қолтұқымдары. |
Жоспар |
Сабақ кезеңдеріЖоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулар мен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы | 1.Психологиялық ахуал қалыптастыруШаттаық шеңберге тұрып бір-біріне бүгінгі сабаққа сәттілек теледі2.Оқушыларды топқа бөлуОқушыларды сулы,батпақты жердегі құстар мен ашық далалы алқаптардағы құстарды суреттері бойынша 2 топқа бөлу.1-топ:Сулы,батпақты жердегі құстардың ерекшелігін талдап айтады.2-топ: Ашық далалы алқаптардағы құстардың ерекшелігін талдап айтады.Формативті бағалау үшін оқушыларға смайлик таратып беру 3.Үй тапсырмасын пысықтауҚұстардың суреттерінің артындағы цифр бойынша ИТ- арқылы сұрақ қою 1.Құстарды зерттейтін ғылым қалай аталады? Құстардың ерекшелігін ата2.Құс қауырсындарының қандай маңызы бар?3.Құстардың денесінде қандай бөлімдерді ажыратады?4.Құстардың зәр шығару жүйесіндегі ұшуға бейімділік белгілеріне талдау жаса5.Жыл құстары деген ұғымға анықтама бер6.Қандай құстар отырықшы құстарға жатады?7. «Құс қанаты»деген амал нені аңғартады?8.Құс жұмыртқасын неліктен шайқайды?9.Құстар дене құрылысына,тіршілік әрекеттеріне байланысты қандай топтарға бөлінеді?(смайликтер арқылы жауаптарын бағалау)
|
Құстардың суреттері
Смайликтер
Интерактивті тақта
Слайд
Ватман,Фломастер,стикер
Парақша
Флипчарт
Тест парақшасы
Смайлик
Слайд |
Ортасы | «Миға шабуыл» 1.Сүтқоректілер қандай жануарлар?2.Олар қайда мекендейді?3.Неліктен класс сүтқоректілер деп аталады?4.«ЖИГСО»стратегиясы (топтық жұмыс)1-топ.Сүтқоректілердің тіршілік ортасы,тері жабыны2-топ.Сүтқоректілердің қаңқасы мен бұлшықеттері
5.«Семантикалық карта» дара жұмыс
Смайлик арқылы бағалау 6.«Ойлан,орналастыр"(ИТ-дан флипчарт арқылы жылқының қаңқа сүйектерін орнына сәйкестендіріп орналастыру)7.«Кроссенс»стратегиясы8.«Синквейн»әдісіОй қорытындысын тұжырымды жеткізуге дағдыландыру мақсатындаекі топқа бір сүтқоректі жануарға бес жолды өлең құрастырдырту.(Әрбір топ келесі топты смайлик арқылы бағалайды)
|
|
Аяқталуы |
9.Дара жұмыс «Білім кілті»Қорытынды тест алып тақырып бойынша алған білімдерін жүйелеу,саралау10.Формативті,суммативті бағалауОқушылардың жауап берулері бойынша жинаған смайликтерін санау, формативті бағалау. Қорытындысын жариялату,талдау жасап суммативті бағалау.9.Рефлексия «Көңіл күй аралдары»Кемелерің қандай біліммен толықты?Сабақтан қандай көңіл-күймен қайтып барасыңдар?Алдарыңда «эмоцияналдық аралдар» Стикер апарып жабыстырыңдар.
|
|
Келесі оқуға арналған тапсырмалар (үй тапсырмасы) |
§57.Сүтқоректілердің мекен ортасы және сыртқы құрылыс ерекшеліктері |