Материалдар / Ашық сабақ "Су - тіршілік көзі" 6 - сынып Қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Су - тіршілік көзі" 6 - сынып Қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып мұғалімдерінің ҚМЖ - на қажет. Мұнда мақсатқа сай топтық тапсырмалар, әдіс - тәсілдер, бағалау, саралау жіне кері байланыс міндетті түрде бар.Көп көмегі тиер деген үміттемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Мамыр 2018
871
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Бөлім: Су – тіршілік көзі.

Тақырып: Су – табиғат құбылысы


Мектеп: 16 жалпы орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Абуова Ару


СЫНЫП: 6


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары



6.1.5.1 Тыңдалған мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру;

6.4.4.1 Сөйлемдегі есімдіктің қызметін түсіну, есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдану;

Бағалау критерийі

-Мәтін бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап бере алады.

- Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады.

- Есімдіктің сөйлемдегі қызметін түсінеді, зат есім мен сын есімнің орнына қолдана алады.

Сабақ мақсаттары









Барлық оқушылар орындай алады:

Мәтін бойынша жалпы сұрақтарға жауап береді

Есімдік туралы біледі, мысалдар келтіреді

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтін бойынша нақты сұрақтарға жауап бере алады,

Сөйлемдегі есімдіктің қызметін, түрлерін түсінеді.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыра алады.

Есімдікті зат есім, сын есімнің орнына қолдана алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Мәтіннен жалпы және нақты сұрақтар құрайды, шынайы өмірмен байланыстырады, есімдіктерді ажыратады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Су, су айналымы, булану, жауын – шашын, жерасты сулары, транспирация, борпылдақ жыныстар, конденсация.


Талқылауға арналған сұрақтар:

Су айналымы дегеніміз не ?

Су - тіршілік көзі” дегенді қалай түсінесің?

Булану дегеніміз не?

Ең үлкен табиғи су қоймалары қайда орналасқан ?

Транспирация дегенді қалай түсінесің?

Еліміздің қандай өзендері мен көлдерін білесің ?


Құндылықтарға баулу

Оқушылардың шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, география,

химия.


Алдыңғы оқу

Есімдік туралы жалпы түсінеді.

Мәтін бойынша нақты, жалпы сұрақтар құрастыруды біледі .

Сабақтың жоспары


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

5 минут











Жағымды ахуал қалыптастыру

Сәлемдесу,түгелдеу;

«Гүлмен тілек» әдісі бойынша оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілеп жағымды ахуал қалыптастырады.


Топтастыру

Көлдердің атаулары жазылған қима қағаздарды құрастыру арқылы 4 топқа топтасады.

1-топ «Теңіздер»

2-топ «Мұхиттар»

3-топ «Көлдер»

4-топ «Өзендер»


Ширату жаттығуы:

«Су-тіршілік көзі» атты бейнебаянды көрсетіп, тақырыпты ашу.









АКТ




https://www.youtube.com/watch?v=3H1P2ivaNr8&t=119s


Ортасы

10 минут
















9 минут






















10 минут































Бағалау

3 минут











1-тапсырма: Топтық жұмыс.

«Су айналымы» атты бейнебаянды көріп, “Қар кесегі ” әдісі бойынша мәтіннің мазмұнына байланысты нақты және жалпы сұрақтар құрастырыңдар.

Дескриптор:

  • Мәтіннің мазмұнын түсінеді;

  • Мәтін бойынша нақты және жалпы сұрақтар құрастыра алады;

  • Сұрақтарға жауап бере алады.



ҚБ.


Өте жақсы жақсы қанағаттанарлық

Әр топ/оқушы бір –бірін смайликтер арқылы бағалайды.


2 - тапсырма: Жұптық жұмыс

Т ” кестесі” әдісі бойынша судың пайдалы және зиянды жағын шынайы өмірмен байланыстырып түсіндіріңдер.


Дескриптор:

  • Суреттермен танысады;

  • Судың пайдасы мен зияны жайында айтады;

  • Шынайы өмірмен мысалдар келтіру арқылы байланыстырады.



Қ Б:



Өте жақсы жақсы қанағаттанарлық

Әр топ/оқушы бір –бірін смайликтер арқылы бағалайды.


3 – тапсырма: Жеке жұмыс.

«Семантикалық кесте» әдісі бойынша сөйлемдердегі есімдіктердің қай сөз табымен байланысып тұрғанын анықта. Кестені үлгі бойынша толтыр.

Есім сөз

Есімдік

Дәлелдеме

Жүніс(зат есім)

ол

«ол» жіктеу есімдігі, сөйлемде «Жүніс»деген деректі зат есіммен мағыналық байланыста тұр.













Дескриптор :

  • Сөйлемдегі есімдіктерді ажырата алады;

  • Есімдіктердің қай сөз табымен байланысып тұрғанын анықтайды;

  • Кестені үлгі бойынша толтырып, дәлелдемелер келтіре алады.


Қ Б:



Өте жақсы жақсы қанағаттанарлық

Әр топ/оқушы бір –бірін смайликтер арқылы бағалайды.




АКТ

А4 қағазы,

қалам.







https://www.youtube.com/watch?v=a5kF5Ks7dDg











Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!