Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді сабақ жоспары

    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

    Су тіршілік көзі


    Сынып: 3 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Су- табиғат сыйы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.Т.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау

    3.О.3.2.1 Жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

    3Ж.4.2.1Оқыған, аудио/ бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу


    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    Тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

    Сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады

    Жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған «Су - табиғат сыйы» мәтініндегі негізгі ойды түсінеді.

    «Су - табиғат сыйы»мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады


    Көпшілігі: Суды адам не үшін пайдаланады деген диаграмманы толтырады .

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Суды үнемдеуге байланысты кеңестер жазады

    Бағалау критерийі

    Мәтінді тыңдайды.

    Мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады.

    Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.

    Оқыған мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады.

    Диаграмманы толтырады .

    Кеңестер жазады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Мәтінді тыңдайды, оқиды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Сюжеттің даму желісі бойынша суреттер орналастырады.

    Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді

    Оқыған мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    глобус, тұнық, көл, пайдалы, ащы, тұщы, фабрика, зауыт

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    су аз, адам мен жануарға қажет, өмір сүруге, төгуге болмайды, жағажайда демаламыз, ластамау керек

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Сусыз өмір сүруге болама?

    Су жер бетінде кімге керек?

    Адамға судың қандай пайдасы бар?

    Не себепті суды үнемдеу керек деп ойлайсыңдар?

    Ишара

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының
    білім беру құндылығы.

    Оқушыларды суды үнемдеп пайдалануға тәрбиелеу. Табиғатты аялауға, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану

    Алдыңғы оқу

    Су тақырыбына байланысты сөздік, су көздері жөнінде түсініктері қалыптасқан.

    Жоспар

    Жоспар-

    ланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    7 мин

    2 мин








    3 мин








    2 мин

    Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір бірлеріне жақсы тілектер айтады.

    Топқа бөлу. Бірден үшке дейін санап үш топқа бөлінеді:

    1. Бұлақ тобы

    2. Өзентобы

    3. Көл тобы


    Қызығушылықты арттыру. Аудио дыбыс. Судың ағып жатқан дыбысын естиді.

    Балалар бұл ненің дыбысы?

    Судың дыбысын естігенде қандай ой келеді?

    Сусыз өмір бар ма?


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.















    Аудио жазба


    Сабақтың ортасы

    25 мин

    7 мин











    10 мин

























    8 мин

    1 тапсырма. ЖЖ «Бірге ойлаймыз» әдісі.

    «Су - табиғат сыйы» атты мәтінді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады.


    Дескриптор:

    • мәтінді тыңда;

    • сұрақтарға жауап бер;

    • суреттерді сюжеттің даму желісі

    • бойынша орналастыр.


    ҚБ. Бағдаршам


    2. Тапсырма. ТЖ

    «Маңыздылық аймағы» әдісі

    Мәтінді оқиды

    Тірек сөздерді қолдана отырып негізгі ойды анықтайды


    «Су не үшін керек деген ?» диаграмманы толтырады. (Көпшілігі) Мысалы:

    1) ішуге

    2) тамақ дайындауға
    3) кір жууға -
    4) жуынуға -
    5) ыдыс шаюға -
    6) ылғалды үй жинауға-

    7) шомылуға-
    8)
    ыдыс жууға


    Дескриптор:

    Мәтінді оқы

    Мәтіннен тірек сөздерді теріп жаз.

    Негізгі ойды анықта.

    Мәтіннің мазмұнын жаз.

    Диаграмманы толтыр


    ҚБ «Жапондық бағалау» (бірін –бірі бағалайды)


    3 Тапсырма Ж. «Еркін жазу» әдісі

    Тірек сөздерді қолдана отырып, «Су - табиғат сыйы» мәтіннің мазмұнын жазады.

    Суды үнемдеуге байланысты кеңестер жазады( кейбіреулері)

    Дескриптор:

    Мәтіннің мазмұнын жаз

    Кеңестер жаз


    ҚБ «Сэнгвич» әдісі бойынша оқушылар бір-бірінің жазғандарын бағалайды.

    (Екі жақсы жағын, бір ұсынысын айтады).


    вGroup 1 идео жазба

    1 – 4 дейін сандар









































    Тірек сөздер: су аз, адам мен жануарға қажет, өмір сүруге, төгуге болмайды, үнемдеу керек.










    Сабақтың

    Соңы

    8 мин







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    02 Ақпан 2022
    490
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Су- табиғат сыйы 3-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Су- табиғат сыйы 3-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді Сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады Жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған «Су - табиғат сыйы» мәтініндегі негізгі ойды түсінеді. «Су - табиғат сыйы»мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқамерзімді сабақ жоспары

    Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

    Су тіршілік көзі


    Сынып: 3 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Су- табиғат сыйы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    3.Т.1.3.1 Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1,5-2 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру/кесте толтыру/мазмұндау

    3.О.3.2.1 Жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну

    3Ж.4.2.1Оқыған, аудио/ бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу


    Сабақ мақсаттары



    Барлық оқушылар орындай алады:

    Тыңдаған материалдың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді

    Сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады

    Жиі қолданылатын сөздер мен фразалардан құрастырылған «Су - табиғат сыйы» мәтініндегі негізгі ойды түсінеді.

    «Су - табиғат сыйы»мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады


    Көпшілігі: Суды адам не үшін пайдаланады деген диаграмманы толтырады .

    Кейбір оқушылар орындай алады:

    Суды үнемдеуге байланысты кеңестер жазады

    Бағалау критерийі

    Мәтінді тыңдайды.

    Мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады.

    Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді.

    Оқыған мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады.

    Диаграмманы толтырады .

    Кеңестер жазады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:

    Мәтінді тыңдайды, оқиды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Сюжеттің даму желісі бойынша суреттер орналастырады.

    Мәтіндегі негізгі ойды түсінеді

    Оқыған мәтіннің мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    глобус, тұнық, көл, пайдалы, ащы, тұщы, фабрика, зауыт

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    су аз, адам мен жануарға қажет, өмір сүруге, төгуге болмайды, жағажайда демаламыз, ластамау керек

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Сусыз өмір сүруге болама?

    Су жер бетінде кімге керек?

    Адамға судың қандай пайдасы бар?

    Не себепті суды үнемдеу керек деп ойлайсыңдар?

    Ишара

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының
    білім беру құндылығы.

    Оқушыларды суды үнемдеп пайдалануға тәрбиелеу. Табиғатты аялауға, жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланыс

    Дүниетану

    Алдыңғы оқу

    Су тақырыбына байланысты сөздік, су көздері жөнінде түсініктері қалыптасқан.

    Жоспар

    Жоспар-

    ланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың

    басы

    7 мин

    2 мин








    3 мин








    2 мин

    Ұйымдастыру кезеңі. Сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу.

    Психологиялық ахуал. «Шаттық шеңбер» арқылы оқушылар бір бірлеріне жақсы тілектер айтады.

    Топқа бөлу. Бірден үшке дейін санап үш топқа бөлінеді:

    1. Бұлақ тобы

    2. Өзентобы

    3. Көл тобы


    Қызығушылықты арттыру. Аудио дыбыс. Судың ағып жатқан дыбысын естиді.

    Балалар бұл ненің дыбысы?

    Судың дыбысын естігенде қандай ой келеді?

    Сусыз өмір бар ма?


    Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері анықталады.















    Аудио жазба


    Сабақтың ортасы

    25 мин

    7 мин











    10 мин

























    8 мин

    1 тапсырма. ЖЖ «Бірге ойлаймыз» әдісі.

    «Су - табиғат сыйы» атты мәтінді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді, сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастырады.


    Дескриптор:

    • мәтінді тыңда;

    • сұрақтарға жауап бер;

    • суреттерді сюжеттің даму желісі

    • бойынша орналастыр.


    ҚБ. Бағдаршам


    2. Тапсырма. ТЖ

    «Маңыздылық аймағы» әдісі

    Мәтінді оқиды

    Тірек сөздерді қолдана отырып негізгі ойды анықтайды


    «Су не үшін керек деген ?» диаграмманы толтырады. (Көпшілігі) Мысалы:

    1) ішуге

    2) тамақ дайындауға
    3) кір жууға -
    4) жуынуға -
    5) ыдыс шаюға -
    6) ылғалды үй жинауға-

    7) шомылуға-
    8)
    ыдыс жууға


    Дескриптор:

    Мәтінді оқы

    Мәтіннен тірек сөздерді теріп жаз.

    Негізгі ойды анықта.

    Мәтіннің мазмұнын жаз.

    Диаграмманы толтыр


    ҚБ «Жапондық бағалау» (бірін –бірі бағалайды)


    3 Тапсырма Ж. «Еркін жазу» әдісі

    Тірек сөздерді қолдана отырып, «Су - табиғат сыйы» мәтіннің мазмұнын жазады.

    Суды үнемдеуге байланысты кеңестер жазады( кейбіреулері)

    Дескриптор:

    Мәтіннің мазмұнын жаз

    Кеңестер жаз


    ҚБ «Сэнгвич» әдісі бойынша оқушылар бір-бірінің жазғандарын бағалайды.

    (Екі жақсы жағын, бір ұсынысын айтады).


    вGroup 1 идео жазба

    1 – 4 дейін сандар









































    Тірек сөздер: су аз, адам мен жануарға қажет, өмір сүруге, төгуге болмайды, үнемдеу керек.










    Сабақтың

    Соңы

    8 мин







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 3 сынып
    02.02.2022
    490
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Камалиева Салтанат Мошановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации