Ұйымдастырылған оқыту
қызметінің конспектісі «Айгүл» ересектер
тобы
Білім беру саласы:
«Әлеумет»
Бөлімдері: Айналадағы әлеммен
танысу
Тақырыбы: «Су өмір
бұлағы»
Мақсаты:
Табиғатты қорғауға
тәрбиелеу.
Балаларға адамдар, жануарлар,
өсімдіктер тіршілігі үшін судың қаншалықты маңызы бар екенін
түсіндіру. Судың қасиеттерін айыруға
үйрету.
Педагогикалық технологиялар:
ойын, денсаулық сақтау технологиясы
Ресурстармен қамтамасыыз
ету: Видеоүзіліс «Ыстық жаздағы
саванна»
Макет «Ландшафт
саванны»
Күннің
көзі
Әр балаға арналған стақандағы
су.
Саваннада өмір сүретін
жануарлар
Ұйымдастырылған оқыту
қызметінің барысы:
1.Ұйымдастыру кезі
.
-Балалар, біз сендермен
жақында қандай кітап оқыдық?
-Оны кім
жазды?
- Бұл кітап не
туралы?
-Бүгін біз Симбамен бірге
саяхатқа шығамыз.
2.Негізгі
бөлім. Видеоүзіліс «Ыстық жаздағы
саванна»
-Күн ыстық. Жарқырап күннің
көзі жоғарыға көтерілді. Симба құрғақ жер үстінен келе жатыр. Ол
әбден шөлдеді, бірақ еш бір жерде бір тамшы су
жоқ...
Бір мезгілде бұлттар күннің
көзін жапты, қатты жаңбыр жауды ( балаларға су шашыратады).
Саваннадағы бар тіршілік жаңбырға қуанды.
«Жауды жаңбыр» өлеңін
орындау.
3.Тәжриби
жұмыс
Опыт № 1 «Су бәріне қажетті,
бұл өмір бұлағы»
Мақсат: су өмір бұлағы, ол
жылжып ағатыны туралы түсінік беру.
-Қарандар, жаңбыр суына біздің
өзен де толды.
Симбаға су ішуге
комектесейік.
-Балалар, айтындаршы неге су
ақты?
-Ендіше қандай шешім айта
аламыз?
Опыт №2 «Судың түсі, иісі,
дәмі жоқ»
Мақсат: судың иіс және дәм
қасиеттерін анықтау.
-Симба су ішіп шөлін
қандырды.
-Қараңдаршы, судың астында не
көрінеді?
-Неге?
-Біз да осы суды ішейік. Су
қандай екен, қасиеттерін айтындар?
Опыт № 3 «Су айнаға
ұқсайды»
Мақсат: Су беті түзу болған
кезінде сәулелерді көрсететінін дәлелдеу.
-Симба мойының созып, өзеңдегі
тастарды көргісі келді. Бір кездешошып қатты айқай
салды...
-Симба неден
қорықты?
-Үлкен көзді, қалқиған құлақты
біреу оған өзеннің түбінен қарады. Қалай ойлайсыңдар бұл
кім?
-Балалар, басқа жануарларды
суға еңкейтіп көріндер.
Опыт№4 «Су
шулайды»
Мақсат: су кедергіге ұшыраған
кезде шу шығаратынын дәлелдеп түсіндіру.
-Күн шыжып тұр, қандай ыстық.
Осы ыстықтан ағаштар да зақым көрді.Құрғақ ағаш өзенге құлап оның
жолына кедергі жасады.Не болып жатыр?
-Су неге
шулайды?
-Симба өзеннен өткісі келді.
Ол ағаш үстіне мініп өтпекші болды, бірақ құлап қалды. Не
естідіндер?
-Кім қатты
шулаған?
Опыт № 5 «Су жылуы
мүнкін»
Мақсат:балаларды су
температурасы әртүрлі болатынын түсінуге
жетілдіру.
-Ыстық күн одан сайын
саваннаны қыздырды№ Өзеңдегі су бізді әлі салқындатады. Көріндер су
қандай?
-Күн одан сайын сәулелерін
жіберіп қыздыртты. Оның ыстығынан құм да, тас та, өзен де тығыла
алмайды. Енді суды көріндер. Не өзгерді?
3.
Қорытынды
-Қарандаршы өзенге және
Симбамен бірге естеріне түсіріндер су қандай бола
алады.