Материалдар / Ашық сабақ Су-өмір көзі Мектепалды даярлық тобы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Су-өмір көзі Мектепалды даярлық тобы

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Судың табиғатта баға жетпес сый екенін айту, түсініктерін қалыптастырып дамыту. Судың қасиетін тәжірибе арқылы ұғындыру. Қоршаған ортаны қорғауға, суды ластамауға , суды үнемдей білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2021
702
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Авторы: Кубжасарова Динара Жанабирдыновна

Павлодар облысы Павлодар қаласы КМҚК № 7 сәбилер бақшасы тәрбиеші

Білім беру саласы: Вариативтік компонент

Бөлімі: Зерттеу мен тәжірибе

Тақырыбы: «Су – өмір көзі»

Мақсаты: Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. Судың табиғатта баға жетпес сый екенін айту, түсініктерін қалыптастырып дамыту. Судың қасиетін тәжірибе арқылы ұғындыру. Қоршаған ортаны қорғауға, суды ластамауға , суды үнемдей білуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Міндеттері:

Білімділік: Балаларға су туралы түсінік беру және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы түсіндіру. 

Дамытушылық: Судың табиғатта баға жетпес сый екенін айту, түсініктерін қалыптастырып дамыту. Суды үнемдеп пайдалануға және судың барлық ерекшеліктері туралы сипаттау.  

Тәрбиелік: Қазіргі кезде адамзат ауасын жұтып, суын ішіп отырған табиғат-ананы қорғап, аялауға үйрету. Суды ластамауға тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Суреттер, су, стақан, сүт, қасық, түрлі түсті су бояу, ванилин, мұз, қант,тұз, алма шырыны, әйнек, ыстық су, ақ қағаз.

Воскобович, Мурашковская технологиясын қолдану .

Ұйымдастырылған оқу қызыметінің кезеңдері

Тәрбиешінің іс- әрекеті

I. Кіріспе бөлім




































II. Негізгі бөлім



































































































































III. Қорытынды










IV. Мадақтау

Шаттық шеңбері : «Жылы сөз»

Күндей жадыраймыз,

Айдай жарқыраймыз.

Судай таза көңілмен

Бүгінгі күнімізді бастаймыз.

- Қыс мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?
- Балалар, таңертең ұйқыдан тұрғанда кімді көресіңдер?
- Далада, балабақшаға келе жатқанда нені көресіңдер?
- Балалар, қалай ойлайсыңдар,
өлі табиғат бізге керек па?
- Осының барлығын бір сөзбен айтқанда не дейміз?
- Қане бәріміз қайталайық.
- Өлі табиғат және тірі табиғат.
- Өлі табиғатқа: су, ауа, жер күн, бұлт, құм, жаңбыр жатады.
- Ал тірі табиғатқа не жатады: адамдар,
құстар, өсімдіктер, гүлдер, жан - жануарлар, балықтар жатады.

Ғажайып сәт
- Бізге қонаққа Ұлпақар келіпті.
- Қане, балалар, қонақпен сәлемдесейік.
Балалар сәлемдеседі.
Ұлпақар: Сәлеметсіздер ме, достар! Менің атым ұлпақар, сіздердің білімді екендеріңді естідім. Сіздер сияқты білімді,тапқыр болғым келеді. Маған көмектесесіздер ме.
- Ұлпақар, кел төрлет, біз бүгін су әлеміне зерттеу жасаймыз.
- Өзіңнің кім екеніңді білгің келе ме?
-
Ұлпақар: Әрине білгім келеді.
- Ендеше сен де мұқият тыңдап отыр.

Ендеше мен жұмбақ жасырамын кел сенде балалар мен бірге шешуге көмектес.

Жұмбақ
Аспан түстес сұйық,
Әркім ішер құйып. (
су)

Су - тіршілік көзі. Суды қайда пайдаланамыз. (Оны тамаққа пайдаланамыз, шөлімізді басамыз. Сонымен қатар егін суарамыз, өрт сөндіреміз. Жан - жануарлар, балықтар, құстар да сусыз өмір сүре алмайды.) Балалар, мына глобусқа қараңдаршы, қандай түспен бейнеленген. Жер бетінің көп бөлігін су алып жатыр.










Тәжірибе жасау.
Су қандай сұйық сондықтан, ол төгіледі, ағады, суда дәм жоқ.
Балалар түтікше арқылы су ішіп дәмін көреді. Оны салыстыру үшін
Суға қант және тұз қосып дәмін татады.



"Су - мөлдір"
Су мен бояуға тәжірибе жасайды.
Стақанға таза су және бояу құйып салыстырады. Тас салып, қайсысы көрінетінін, қайсысы көрінбейтінін бақылайды.




Сергіту

Күннің нұрын саламыз,

Мөлдір суды шашамыз.

Гүлдей болып жайнаймыз,

Тыныс аламыз,

Жүгіріп,жүгіріп аламыз.


"Судың күйі". Мұздың қатты су екендігін бақылау үшін, тоңазытқыштағы қатқан мұзға бақылау жүргізеді. Қарды қарайықшы,ол қандай ақ, жұмсақ, еріп суға айналады.



Бу - бұл да су. Будың да су екендігін ұғыну үшін қайнатылған судың үстіне әйнекті ұстап, одан тамшы пайда болатынын байқау.
- Балалар, біздер судың әртүрлі қасиеттері бар екендігіне көз жеткіздік. Сонымен қайталап айтайық, судың қандай қасиеттері бар?
Балалардың жауаптары тыңдалады


.



Дидактикалық ойын:

"Ұлпақарды тақтайшаға бейнелеу?"
Ойынның шарты: Мына тақтайшаға, шегеге резенкелер арқылы ұлпақарды құрастырамыз.

Судан мұз ойыншық жасап, серуен кезінде шыршаға ілеміз.

Ал балалар ұлпақармен қоштасатын уақыт келіп жетті.




- Су қандай табиғатқа жатады?
- Бізге қонаққа кім келді?
- Адамдарға су не үшін керек?
- Өсімдіктер, жануарлар, балықтар сусыз өмір сүре ала ма?
- Судың иісі, дәмі, түсі бар ма?
- Адамдар қандай су ішеді? Тұщы су ма, ащы су ма?
- Суды үнемдеу керек пе?

- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі оқу іс - әрекетке өте жақсы қатыстыңдар, сендерге көп - көп рахмет!





Shape1









I. Кіріспе бөлім

Шаттық шеңбер

Күндей жадыраймыз,

Айдай жарқыраймыз.

Судай таза көңілмен

Бүгінгі күнімізді бастаймыз.



Жұмбақ
Аспан түстес сұйық,
Әркім ішер құйып.
(су)


Жұмбақ
Аспан түстес сұйық,
Әркім ішер құйып. (
су)



II. Негізгі бөлім

Су қандай сұйық сондықтан, ол төгіледі ,ағады. "Суда дәм жоқ"
Балалар түтікше арқылы су ішіп дәмін көреді. Оны салыстыру үшін
Суға қант және тұз қосып дәмін татады.


"Су - мөлдір"
Су мен бояуға тәжірибе жасайды.
Стаканға таза су және бояу құйып салыстырады. Тас салып көрінетін, көрінбейтінін бақылайды.



Сергіту жаттығу:

Күннің нұрын саламыз,

Мөлдір суды шашамыз.

Гүлдей болып жайнаймыз,

Тыныс аламыз,

Жүгіріп, жүгіріп аламыз.

Дидактикалық ойын: "Ұлпақарды бейнелеу тақтайшаға?"
Ойынның шарты: Мына тақтайшаға, шегеге резенкелер арқылы ұлпақарды құрастырамыз.




Судан мұз ойыншық жасап, серуенге шыққан уақытта шыршаларға ілеміз.

III. Қорытынды

- Су қандай табиғатқа жатады?
- Өлі
- Бізге қонаққа кім келді?
- Ұлпақар келді.
- Адамдарға су не үшін керек?
- ішеміз, жуынамыз, ас әзірлейміз, кір жуамыз.
- Өсімдіктер, жануарлар, балықтар сусыз өмір сүре ала ма?
- жоқ.
- Судың иісі, дәмі,, түсі бар ма?
- жоқ.
- Адамдар қандай су ішеді? Тұщы су ма, ащы су ма?
- тұщы.
- Суды үнемдеу керек пе?
- Үнемдеу керек.


- Жарайсыңдар, балалар, бүгінгі ұйымдастырылған оқу қызметіне өте жақсы қатыстыңдар, сендерге көп - көп рахмет!

IV. Мадақтау

(Балаларға бағалау ретінде көңілді смайликтер таратылады)




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!