Сабақтыңтақырыбы:СыбызғыменжеткенкөнеәдісМұғалімніңаты-жөні:ГаббасоваД.ЕКүні:12.02.2021СЫНЫП:3«А»Қатысқаноқушыларсаны:Қатыспағаноқушыларсаны:Сабақнегізделгеноқумақсаттары-қазақтыңаңызкүйлерініңдәстүрлімузыкаөнеріндеалатынорнынайғақтау;-сыбызғыаспабынсипаттайбілу,салыстыру-музыкалықсахналыққойылымдардықоябілу.Сабақнәтижесі:Оқушылардыңбарлығымынаныорындайалады:Оқулықтаберілгенжәнеқосымшатапсырмалардыорындайды.Жазбажұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Оқушылардыңкөбісімынаныорындайалады:Топтықжұмыстыбрлесеорындайды.Өзбетіншежұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Қосымшаүлестірмересурстарменжұмысжасайды.Оқушылардыңкейбіреуімынаныорындайалады:Оқулықтантысберілгенқосымшатапсырмаладыорындайды,тақырыпбойыншақосымшамәліметтермендәлелдеркелтіреалады.БағалаукритерийіЖеке,жұптық,топтықтапсырмалардыорындайалады.Сабақбарысындатыңдаушыныңназарынөзінеаудараалады.РесурстарОқулық,суреттер,топқабөлугеарналғанкеспеқағаздар және әртүрлі заттар,топтықтапсырмалар,керібайланыс,стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,көрнекілік.Рефлексия.ПәнаралықбайланысМузыка,қазақтілі.СабақтыңжоспарыЖоспарланғануақытСабақбарысы: Ресурс
Басталуы5минутСәлемдесу.ҮштілдеСоль,минотаОқушылардытүгелдеу.Оқуқұралдарынбайқау.1.ЭкраннанаспаптарарасынансыбызғыаспабынкөрсетТопқабөлемін:«Сыбызғыменсазсырнай»болыптопқабөлінеді.(Оқушыларғасыбызғысазсырнайаспабыныңсуреттерітаратылыды)Бір-біріміздітыңдаймыздесек1ретқолшапалақтаймыз!Ұйымшылболамыздесек2ретБелсенділіктанытамыздесек3ретшапалақтаймыз!
Сыбызғыменөзгеаспаптарсуретінэкраннанкөреді
Жаңабілім15минутБілужәнетүсінуСыбызғы-қазақхалқыныңкөнеүрмеліаспаптарыныңбірі.Оныңөзінетәндауысбояуы«тембрі»бар.Сыбызғымалшылармен аңшылардыңсүйікті аспабыболған.
Қазақмузыкасындакөптегенкүйаңыздарысақталған.Бұлкүйменбіргеайтылатынаңыздардыорындаушыкүйтартаралдындабаяндаған.Олардыкүй-аңыздарыдейді.(Еківарианттааңызконспектісінтаратамын.)
1.ЖорғааюІнұсқа2.ЖорғааюІІнұсқа
Оқулық,мәтіндер.
2.Аңызмазмұнынбаянда.«Екіжұлдыз,біртілек»әдісіменбірбірінбағалайды«Жорғааю.Халықкүйі»тыңдату,аспаптыкөрсету3.СалыстырутақтадаВенндиаграммасыарқылы1.Сыбызғыныңүніқандай?2.Сыртқыпішініқандайаспапқаұқсайды?3.Айырмашылығынеде?Оқулық,қабырғағаілінгенватмандар,түрлі-түстімаркерлер,
Ортасы10минутҚолдануПантомима-сахнақойылымыныңбіртүрі.Ондақойылыммазмұнысөзсіз,денеқозғалысықимылменымарқылыжеткізіледі.4.Аңызсюжетінымарқылыкөрсет
Аңыздыңсюжетібойыншақимылдарорындайды
Сергітусәті3минут5.«Сыбызғысазсырнай»әнінканонәдісіменорындауОқушыларәнайтыпсергіпқалады.
АяқталуыСабақтыбекіту5минут
ОйқорытуБББкестесіБілгенімБілдімБілгімкеледіТақырыпбойыншатүйгенбілімдерінжазады.
Бағалау2минут«Жетістікбаспалдағы»Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып,баспалдаққажабыстырады
Үйгетапсырма:оқу,жаттау.Саралау–Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз?Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?БүгіноқушыларТөмендегібосұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз.СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.
небілді?Сыныптағыахуалқандайболды?Менжоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Менберілгенуақытішіндеүлгердімбе?Менөзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім?