
Сабақтыңтақырыбы:СыбызғыменжеткенкөнеәдісМұғалімніңаты-жөні:ГаббасоваД.ЕКүні:12.02.2021СЫНЫП:3«А»Қатысқаноқушыларсаны:Қатыспағаноқушыларсаны:Сабақнегізделгеноқумақсаттары-қазақтыңаңызкүйлерініңдәстүрлімузыкаөнеріндеалатынорнынайғақтау;-сыбызғыаспабынсипаттайбілу,салыстыру-музыкалықсахналыққойылымдардықоябілу.Сабақнәтижесі:Оқушылардыңбарлығымынаныорындайалады:Оқулықтаберілгенжәнеқосымшатапсырмалардыорындайды.Жазбажұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Оқушылардыңкөбісімынаныорындайалады:Топтықжұмыстыбрлесеорындайды.Өзбетіншежұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Қосымшаүлестірмересурстарменжұмысжасайды.Оқушылардыңкейбіреуімынаныорындайалады:Оқулықтантысберілгенқосымшатапсырмаладыорындайды,тақырыпбойыншақосымшамәліметтермендәлелдеркелтіреалады.БағалаукритерийіЖеке,жұптық,топтықтапсырмалардыорындайалады.Сабақбарысындатыңдаушыныңназарынөзінеаудараалады.РесурстарОқулық,суреттер,топқабөлугеарналғанкеспеқағаздар және әртүрлі заттар,топтықтапсырмалар,керібайланыс,стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,көрнекілік.Рефлексия.ПәнаралықбайланысМузыка,қазақтілі.СабақтыңжоспарыЖоспарланғануақытСабақбарысы: Ресурс

Басталуы5минутСәлемдесу.ҮштілдеСоль,минотаОқушылардытүгелдеу.Оқуқұралдарынбайқау.1.ЭкраннанаспаптарарасынансыбызғыаспабынкөрсетТопқабөлемін:«Сыбызғыменсазсырнай»болыптопқабөлінеді.(Оқушыларғасыбызғысазсырнайаспабыныңсуреттерітаратылыды)Бір-біріміздітыңдаймыздесек1ретқолшапалақтаймыз!Ұйымшылболамыздесек2ретБелсенділіктанытамыздесек3ретшапалақтаймыз!
Сыбызғыменөзгеаспаптарсуретінэкраннанкөреді
Жаңабілім15минутБілужәнетүсінуСыбызғы-қазақхалқыныңкөнеүрмеліаспаптарыныңбірі.Оныңөзінетәндауысбояуы«тембрі»бар.Сыбызғымалшылармен аңшылардыңсүйікті аспабыболған.
Қазақмузыкасындакөптегенкүйаңыздарысақталған.Бұлкүйменбіргеайтылатынаңыздардыорындаушыкүйтартаралдындабаяндаған.Олардыкүй-аңыздарыдейді.(Еківарианттааңызконспектісінтаратамын.)
1.ЖорғааюІнұсқа2.ЖорғааюІІнұсқа
Оқулық,мәтіндер.

2.Аңызмазмұнынбаянда.«Екіжұлдыз,біртілек»әдісіменбірбірінбағалайды«Жорғааю.Халықкүйі»тыңдату,аспаптыкөрсету3.СалыстырутақтадаВенндиаграммасыарқылы1.Сыбызғыныңүніқандай?2.Сыртқыпішініқандайаспапқаұқсайды?3.Айырмашылығынеде?Оқулық,қабырғағаілінгенватмандар,түрлі-түстімаркерлер,
Ортасы10минутҚолдануПантомима-сахнақойылымыныңбіртүрі.Ондақойылыммазмұнысөзсіз,денеқозғалысықимылменымарқылыжеткізіледі.4.Аңызсюжетінымарқылыкөрсет
Аңыздыңсюжетібойыншақимылдарорындайды
Сергітусәті3минут5.«Сыбызғысазсырнай»әнінканонәдісіменорындауОқушыларәнайтыпсергіпқалады.
АяқталуыСабақтыбекіту5минут
ОйқорытуБББкестесіБілгенімБілдімБілгімкеледіТақырыпбойыншатүйгенбілімдерінжазады.

Бағалау2минут«Жетістікбаспалдағы»Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып,баспалдаққажабыстырады
Үйгетапсырма:оқу,жаттау.Саралау–Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз?Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?БүгіноқушыларТөмендегібосұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз.СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.

небілді?Сыныптағыахуалқандайболды?Менжоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Менберілгенуақытішіндеүлгердімбе?Менөзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім?

жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып
Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып

Сабақтыңтақырыбы:СыбызғыменжеткенкөнеәдісМұғалімніңаты-жөні:ГаббасоваД.ЕКүні:12.02.2021СЫНЫП:3«А»Қатысқаноқушыларсаны:Қатыспағаноқушыларсаны:Сабақнегізделгеноқумақсаттары-қазақтыңаңызкүйлерініңдәстүрлімузыкаөнеріндеалатынорнынайғақтау;-сыбызғыаспабынсипаттайбілу,салыстыру-музыкалықсахналыққойылымдардықоябілу.Сабақнәтижесі:Оқушылардыңбарлығымынаныорындайалады:Оқулықтаберілгенжәнеқосымшатапсырмалардыорындайды.Жазбажұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Оқушылардыңкөбісімынаныорындайалады:Топтықжұмыстыбрлесеорындайды.Өзбетіншежұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Қосымшаүлестірмересурстарменжұмысжасайды.Оқушылардыңкейбіреуімынаныорындайалады:Оқулықтантысберілгенқосымшатапсырмаладыорындайды,тақырыпбойыншақосымшамәліметтермендәлелдеркелтіреалады.БағалаукритерийіЖеке,жұптық,топтықтапсырмалардыорындайалады.Сабақбарысындатыңдаушыныңназарынөзінеаудараалады.РесурстарОқулық,суреттер,топқабөлугеарналғанкеспеқағаздар және әртүрлі заттар,топтықтапсырмалар,керібайланыс,стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,көрнекілік.Рефлексия.ПәнаралықбайланысМузыка,қазақтілі.СабақтыңжоспарыЖоспарланғануақытСабақбарысы: Ресурс

Басталуы5минутСәлемдесу.ҮштілдеСоль,минотаОқушылардытүгелдеу.Оқуқұралдарынбайқау.1.ЭкраннанаспаптарарасынансыбызғыаспабынкөрсетТопқабөлемін:«Сыбызғыменсазсырнай»болыптопқабөлінеді.(Оқушыларғасыбызғысазсырнайаспабыныңсуреттерітаратылыды)Бір-біріміздітыңдаймыздесек1ретқолшапалақтаймыз!Ұйымшылболамыздесек2ретБелсенділіктанытамыздесек3ретшапалақтаймыз!
Сыбызғыменөзгеаспаптарсуретінэкраннанкөреді
Жаңабілім15минутБілужәнетүсінуСыбызғы-қазақхалқыныңкөнеүрмеліаспаптарыныңбірі.Оныңөзінетәндауысбояуы«тембрі»бар.Сыбызғымалшылармен аңшылардыңсүйікті аспабыболған.
Қазақмузыкасындакөптегенкүйаңыздарысақталған.Бұлкүйменбіргеайтылатынаңыздардыорындаушыкүйтартаралдындабаяндаған.Олардыкүй-аңыздарыдейді.(Еківарианттааңызконспектісінтаратамын.)
1.ЖорғааюІнұсқа2.ЖорғааюІІнұсқа
Оқулық,мәтіндер.

2.Аңызмазмұнынбаянда.«Екіжұлдыз,біртілек»әдісіменбірбірінбағалайды«Жорғааю.Халықкүйі»тыңдату,аспаптыкөрсету3.СалыстырутақтадаВенндиаграммасыарқылы1.Сыбызғыныңүніқандай?2.Сыртқыпішініқандайаспапқаұқсайды?3.Айырмашылығынеде?Оқулық,қабырғағаілінгенватмандар,түрлі-түстімаркерлер,
Ортасы10минутҚолдануПантомима-сахнақойылымыныңбіртүрі.Ондақойылыммазмұнысөзсіз,денеқозғалысықимылменымарқылыжеткізіледі.4.Аңызсюжетінымарқылыкөрсет
Аңыздыңсюжетібойыншақимылдарорындайды
Сергітусәті3минут5.«Сыбызғысазсырнай»әнінканонәдісіменорындауОқушыларәнайтыпсергіпқалады.
АяқталуыСабақтыбекіту5минут
ОйқорытуБББкестесіБілгенімБілдімБілгімкеледіТақырыпбойыншатүйгенбілімдерінжазады.

Бағалау2минут«Жетістікбаспалдағы»Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып,баспалдаққажабыстырады
Үйгетапсырма:оқу,жаттау.Саралау–Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз?Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?БүгіноқушыларТөмендегібосұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз.СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.

небілді?Сыныптағыахуалқандайболды?Менжоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Менберілгенуақытішіндеүлгердімбе?Менөзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім?

шағым қалдыра аласыз













