Материалдар / Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2021
854
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақт
ыңт
ақырыбы:
Сыбызғ
ыменжет
кенкөнеәді
с
СЫНЫП:3«
А» Қат
ысқаноқу
шыларсаны:

Сабақ
не
г
і
з
де
лг
е
ноқу
ма
қс
а
т
т
а
ры
Сабақ
нәт
ижесі
:

Мұғ
алі
мні
ңат
ыжөні
:
ГаббасоваД.
Е
Күні
: 12.
02.
2021
Қат
ыспағ
аноқу
шыларсаны:

-қазақт
ыңаңызкүйлері
ні
ңдәст
үрлі
му
зыкаөнері
ндеалат
ын
орнынайғ
ақт
ау
;
-сыбызғ
ыаспабынсипат
т
айбі
лу
,
салыст
ыру
му
зыкалықсахналыққойылымдардықоябі
лу
.
Оқу
шылардыңбарлығ
ымынаныорындайалады:Оқу
лықт
абері
лг
енжәнеқосымшат
апсырмаларды
орындайды.Жазбажұ
мысжасайды.Сұраққажау
апбереді
.
Оқу
шылардыңкөбі
сімынаныорындайалады:Топт
ықжұмыст
ыбрлесеорындайды.
Өзбет
і
ншежұмыс
жасайды.Сұраққажау
апбереді
.Қосымшаүлест
і
рмересу
рст
арменжұмысжасайды.
Оқу
шылардыңкейбі
реу
імынаныорындайалады:
Оқу
лықт
ант
ысбері
лг
енқосымшат
апсырмаладыорындайды,
т
ақырыпбойыншақосымшамәлі
мет
т
ер
мендәлелдеркелт
і
реалады.

Бағ
алау
крит
ерийі

Жеке,
жұпт
ық,
т
опт
ықт
апсырмалардыорындайалады.Сабақбарысындат
ыңдау
шыныңназарын
өзі
неау
дараалады.

Ресу
рст
ар

Оқу
лық,
су
рет
т
ер,
т
опқабөлу
г
еарналғ
анкеспеқағ
аздар және 
әрт
үрлі
 
зат
т
ар,
т
опт
ықт
апсырмалар,
кері
байланыс,
ст
икер.

Әді
ст
әсі
лдер

Сұрақжау
ап,
әңг
і
мелеу
,
т
үсі
нді
ру
,
көрнекі
лі
к.Рефлексия.

Пәнаралық
байланыс

Му
зыка,
қазақт
і
лі
.

Сабақт
ыңжоспары
Жоспарланғ Сабақбарысы:
ану
ақыт

Ресу
рс

Баст
алу
ы
5мину
т

Сәлемдесу
.Үшт
і
лдеСоль,
минот
а
Оқу
шылардыт
үг
елдеу
.Оқуқұралдарынбайқау
.

Сыбызғ
ыменөзг
еаспапт
арсу
рет
і
н
экраннанкөреді

1.
Экраннанаспапт
арарасынансыбызғ
ыаспабынкөрсет
Топқабөлемі
н:
«
Сыбызғ
ыменсазсырнай»болыпт
опқа
бөлі
неді
.(
Оқу
шыларғ
асыбызғ
ысазсырнайаспабының
су
рет
т
ері
т
арат
ылыды)
Бі
рбі
рі
мі
здітыңдаймыздесек1ретқолшапалақтаймыз!
Ұйымшылболамыздесек2рет
Белсенді
лі
ктанытамыздесек3ретшапалақтаймыз!

Жаңабі
лі
м

Бі
лужәнет
үсі
ну

1.
Жорғ
ааюІнұ
сқа

15мину
т

Сыбызғ
ықазақхалқыныңкөнеүрмелі
аспапт
арыныңбі
рі
.
Оныңөзі
нет
әндау
ысбояу
ы
«
т
ембрі
»бар.Сыбызғ
ымалшылармен

2.Жорғ
ааюІ
Інұсқа

сүйі
кт
і

аңшылардың
аспабыболғ
ан.

Оқу
лық,
мәт
і
ндер.

Қазақму
зыкасындакөпт
ег
енкүйаңыздарысақт
алғ
ан.
Бұ
л
күйменбі
рг
еайт
ылат
ынаңыздардыорындау
шыкү
йт
арт
ар
алдындабаяндағ
ан.
Олардыкүйаңыздарыдейді
.
(
Екі
вариант
т
а
аңызконспект
і
сі
нт
арат
амын.
)

2.
Аңызмазмұнынбаянда.
«
Екіжұлдыз,
бі
рт
і
лек»әді
сі
менбі
рбі
рі
нбағ
алайды

«
Жорғ
ааю.
Халықкүйі
»т
ыңдат
у
,
аспапт
ыкөрсет
у
3.
Салыст
ырут
ақт
адаВенндиаг
раммасыарқылы
1.
Сыбызғ
ыныңүні
қандай?
2.
Сырт
қыпі
ші
ніқандайаспапқаұқсайды?

Оқу
лық,
қабырғ
ағ
аі
лі
нг
енват
мандар,
т
ү
рлі
т
үст
і
маркерлер,

3.
Айырмашылығ
ынеде?
Орт
асы

Қолдану

10мину
т

Пант
омимасахна қойылымының бі
р т
үрі
.
Онда қойылым
мазмұны сөзсі
з,
дене қозғ
алысы қимыл мен ым арқылы
жет
кі
зі
леді
.

Аңыздыңсюжет
і
бойыншақимылдар
орындайды

4.
Аңызсюжет
і
нымарқылыкөрсет

Серг
і
т
усәт
і 5.
«
Сыбызғ
ысазсырнай»әні
нканонәді
сі
менорындау

Оқу
шыларәнайт
ыпсерг
і
пқалады.

3мину
т

Аяқт
алу
ы
Сабақт
ы
бекі
т
у
5мину
т

Ойқорыт
у БББкест
есі
Бі
лг
ені
м

Бі
лді
м

Бі
лг
і
мкеледі

Тақырыпбойыншат
ү
йг
енбі
лі
мдері
н
жазады.

Бағ
алау

2мину
т

Сабақт
аналғ
анәсерлері
нст
икерг
е
жазып,
баспалдаққажабыст
ырады

«
Жет
і
ст
і
кбаспалдағ
ы»

Үйг
ет
апсырма:оқу
,
жат
т
ау
.
Саралау–Сі
зқосымша

Бағ
алау-Оқу
шылардың

Пəнаралықбайланыс

көмеккөрсет
у
ді
қалай

үйренг
ені
нт
ексеру
ді

Қау
і
псі
зді
кжəнееңбект
і

жоспарлайсыз?Сі
з

қалайжоспарлайсыз?

қорғ
ауережелері

қабі
лет
і
жоғ
ары

АКТменбайланыс

оқу
шыларғ
ат
апсырманы

Құндылықт
ардағ
ы

күрделенді
ру
ді
қалай

байланыс

жоспарлайсыз?
Рефлексия
Сабақ/оқу
мақсат
т
ары

Төмендег
і
босұяшыққасабақт
у
ралыөзпі
кі
рі
ңі
здіжазыңыз.

шынайыма?

Солұяшықт
ағ
ыСі
зді
ңсабағ
ыңыздыңт
ақырыбынасəйкес

Бүг
і
ноқу
шылар

келет
і
нсұрақт
арғ
ажау
апбері
ңі
з.

небі
лді
?
Сыныпт
ағ
ыах
у
ал
қандайболды?
Менжоспарлағ
ан
саралаушаралары
т
иі
мді
болдыма?
Менбері
лг
ен
у
ақыті
ші
нде
ү
лг
ерді
мбе?Мен
өзжоспарыма
қандайт
ү
зет
у
лер
енг
і
зді
мжəне
нелі
кт
ен?
Қорыт
ындыбағ
амдау
Қандайекі
нəрсет
абыст
ыболды(
оқыт
у
дыда,
оқу
дыдаескері
ңі
з)
?
1:
2:
Қандайекі
нəрсесабақт
ыжақсарт
аалды(
оқыт
у
дыда,
оқу
дыдаескері
ңі
з)
?
1:
2:
Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелег
еноқу
шыларт
у
ралымені
ңкелесі
сабағ
ымды
жет
і
лді
ру
г
екөмект
есет
і
ннебі
лді
м?
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!