Материалдар / Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2021
987
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Сабақтыңтақырыбы:СыбызғыменжеткенкөнеәдісМұғалімніңаты-жөні:ГаббасоваД.ЕКүні:12.02.2021СЫНЫП:3«А»Қатысқаноқушыларсаны:Қатыспағаноқушыларсаны:Сабақнегізделгеноқумақсаттары-қазақтыңаңызкүйлерініңдәстүрлімузыкаөнеріндеалатынорнынайғақтау;-сыбызғыаспабынсипаттайбілу,салыстыру-музыкалықсахналыққойылымдардықоябілу.Сабақнәтижесі:Оқушылардыңбарлығымынаныорындайалады:Оқулықтаберілгенжәнеқосымшатапсырмалардыорындайды.Жазбажұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Оқушылардыңкөбісімынаныорындайалады:Топтықжұмыстыбрлесеорындайды.Өзбетіншежұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Қосымшаүлестірмересурстарменжұмысжасайды.Оқушылардыңкейбіреуімынаныорындайалады:Оқулықтантысберілгенқосымшатапсырмаладыорындайды,тақырыпбойыншақосымшамәліметтермендәлелдеркелтіреалады.БағалаукритерийіЖеке,жұптық,топтықтапсырмалардыорындайалады.Сабақбарысындатыңдаушыныңназарынөзінеаудараалады.РесурстарОқулық,суреттер,топқабөлугеарналғанкеспеқағаздар және әртүрлі заттар,топтықтапсырмалар,керібайланыс,стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,көрнекілік.Рефлексия.ПәнаралықбайланысМузыка,қазақтілі.СабақтыңжоспарыЖоспарланғануақытСабақбарысы: Ресурс


Page 2

Басталуы5минутСәлемдесу.ҮштілдеСоль,минотаОқушылардытүгелдеу.Оқуқұралдарынбайқау.1.ЭкраннанаспаптарарасынансыбызғыаспабынкөрсетТопқабөлемін:«Сыбызғыменсазсырнай»болыптопқабөлінеді.(Оқушыларғасыбызғысазсырнайаспабыныңсуреттерітаратылыды)Бір-біріміздітыңдаймыздесек1ретқолшапалақтаймыз!Ұйымшылболамыздесек2ретБелсенділіктанытамыздесек3ретшапалақтаймыз!
Сыбызғыменөзгеаспаптарсуретінэкраннанкөреді
Жаңабілім15минутБілужәнетүсінуСыбызғы-қазақхалқыныңкөнеүрмеліаспаптарыныңбірі.Оныңөзінетәндауысбояуы«тембрі»бар.Сыбызғымалшылармен аңшылардыңсүйікті аспабыболған.
Қазақмузыкасындакөптегенкүйаңыздарысақталған.Бұлкүйменбіргеайтылатынаңыздардыорындаушыкүйтартаралдындабаяндаған.Олардыкүй-аңыздарыдейді.(Еківарианттааңызконспектісінтаратамын.)
1.ЖорғааюІнұсқа2.ЖорғааюІІнұсқа
Оқулық,мәтіндер.


Page 3

2.Аңызмазмұнынбаянда.«Екіжұлдыз,біртілек»әдісіменбірбірінбағалайды«Жорғааю.Халықкүйі»тыңдату,аспаптыкөрсету3.СалыстырутақтадаВенндиаграммасыарқылы1.Сыбызғыныңүніқандай?2.Сыртқыпішініқандайаспапқаұқсайды?3.Айырмашылығынеде?Оқулық,қабырғағаілінгенватмандар,түрлі-түстімаркерлер,
Ортасы10минутҚолдануПантомима-сахнақойылымыныңбіртүрі.Ондақойылыммазмұнысөзсіз,денеқозғалысықимылменымарқылыжеткізіледі.4.Аңызсюжетінымарқылыкөрсет
Аңыздыңсюжетібойыншақимылдарорындайды
Сергітусәті3минут5.«Сыбызғысазсырнай»әнінканонәдісіменорындауОқушыларәнайтыпсергіпқалады.
АяқталуыСабақтыбекіту5минут
ОйқорытуБББкестесіБілгенімБілдімБілгімкеледіТақырыпбойыншатүйгенбілімдерінжазады.


Page 4

Бағалау2минут«Жетістікбаспалдағы»Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып,баспалдаққажабыстырады
Үйгетапсырма:оқу,жаттау.Саралау–Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз?Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?БүгіноқушыларТөмендегібосұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз.СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.


Page 5

небілді?Сыныптағыахуалқандайболды?Менжоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Менберілгенуақытішіндеүлгердімбе?Менөзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім?


Page 6


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!