Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Сыбызғымен жеткен көне аңыз" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
Page 1

Сабақтыңтақырыбы:СыбызғыменжеткенкөнеәдісМұғалімніңаты-жөні:ГаббасоваД.ЕКүні:12.02.2021СЫНЫП:3«А»Қатысқаноқушыларсаны:Қатыспағаноқушыларсаны:Сабақнегізделгеноқумақсаттары-қазақтыңаңызкүйлерініңдәстүрлімузыкаөнеріндеалатынорнынайғақтау;-сыбызғыаспабынсипаттайбілу,салыстыру-музыкалықсахналыққойылымдардықоябілу.Сабақнәтижесі:Оқушылардыңбарлығымынаныорындайалады:Оқулықтаберілгенжәнеқосымшатапсырмалардыорындайды.Жазбажұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Оқушылардыңкөбісімынаныорындайалады:Топтықжұмыстыбрлесеорындайды.Өзбетіншежұмысжасайды.Сұраққажауапбереді.Қосымшаүлестірмересурстарменжұмысжасайды.Оқушылардыңкейбіреуімынаныорындайалады:Оқулықтантысберілгенқосымшатапсырмаладыорындайды,тақырыпбойыншақосымшамәліметтермендәлелдеркелтіреалады.БағалаукритерийіЖеке,жұптық,топтықтапсырмалардыорындайалады.Сабақбарысындатыңдаушыныңназарынөзінеаудараалады.РесурстарОқулық,суреттер,топқабөлугеарналғанкеспеқағаздар және әртүрлі заттар,топтықтапсырмалар,керібайланыс,стикер.Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,көрнекілік.Рефлексия.ПәнаралықбайланысМузыка,қазақтілі.СабақтыңжоспарыЖоспарланғануақытСабақбарысы: Ресурс


Page 2

Басталуы5минутСәлемдесу.ҮштілдеСоль,минотаОқушылардытүгелдеу.Оқуқұралдарынбайқау.1.ЭкраннанаспаптарарасынансыбызғыаспабынкөрсетТопқабөлемін:«Сыбызғыменсазсырнай»болыптопқабөлінеді.(Оқушыларғасыбызғысазсырнайаспабыныңсуреттерітаратылыды)Бір-біріміздітыңдаймыздесек1ретқолшапалақтаймыз!Ұйымшылболамыздесек2ретБелсенділіктанытамыздесек3ретшапалақтаймыз!
Сыбызғыменөзгеаспаптарсуретінэкраннанкөреді
Жаңабілім15минутБілужәнетүсінуСыбызғы-қазақхалқыныңкөнеүрмеліаспаптарыныңбірі.Оныңөзінетәндауысбояуы«тембрі»бар.Сыбызғымалшылармен аңшылардыңсүйікті аспабыболған.
Қазақмузыкасындакөптегенкүйаңыздарысақталған.Бұлкүйменбіргеайтылатынаңыздардыорындаушыкүйтартаралдындабаяндаған.Олардыкүй-аңыздарыдейді.(Еківарианттааңызконспектісінтаратамын.)
1.ЖорғааюІнұсқа2.ЖорғааюІІнұсқа
Оқулық,мәтіндер.


Page 3

2.Аңызмазмұнынбаянда.«Екіжұлдыз,біртілек»әдісіменбірбірінбағалайды«Жорғааю.Халықкүйі»тыңдату,аспаптыкөрсету3.СалыстырутақтадаВенндиаграммасыарқылы1.Сыбызғыныңүніқандай?2.Сыртқыпішініқандайаспапқаұқсайды?3.Айырмашылығынеде?Оқулық,қабырғағаілінгенватмандар,түрлі-түстімаркерлер,
Ортасы10минутҚолдануПантомима-сахнақойылымыныңбіртүрі.Ондақойылыммазмұнысөзсіз,денеқозғалысықимылменымарқылыжеткізіледі.4.Аңызсюжетінымарқылыкөрсет
Аңыздыңсюжетібойыншақимылдарорындайды
Сергітусәті3минут5.«Сыбызғысазсырнай»әнінканонәдісіменорындауОқушыларәнайтыпсергіпқалады.
АяқталуыСабақтыбекіту5минут
ОйқорытуБББкестесіБілгенімБілдімБілгімкеледіТақырыпбойыншатүйгенбілімдерінжазады.


Page 4

Бағалау2минут«Жетістікбаспалдағы»Сабақтаналғанәсерлерінстикергежазып,баспалдаққажабыстырады
Үйгетапсырма:оқу,жаттау.Саралау–Сізқосымшакөмеккөрсетудіқалайжоспарлайсыз?Сізқабілетіжоғарыоқушыларғатапсырманыкүрделендірудіқалайжоспарлайсыз?
Бағалау-Оқушылардыңүйренгенінтексерудіқалайжоспарлайсыз?ПəнаралықбайланысҚауіпсіздікжəнееңбектіқорғауережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланысРефлексияСабақ/оқумақсаттарышынайыма?БүгіноқушыларТөмендегібосұяшыққасабақтуралыөзпікіріңіздіжазыңыз.СолұяшықтағыСіздіңсабағыңыздыңтақырыбынасəйкескелетінсұрақтарғажауапберіңіз.


Page 5

небілді?Сыныптағыахуалқандайболды?Менжоспарлағансаралаушараларытиімдіболдыма?Менберілгенуақытішіндеүлгердімбе?Менөзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжəненеліктен?ҚорытындыбағамдауҚандайекінəрсетабыстыболды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды(оқытудыда,оқудыдаескеріңіз)?1:2:Сабақбарысындаменсыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымдыжетілдіругекөмектесетіннебілдім?


Page 6


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
16.02.2021
1151
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі