ІІІ.Қызығушылық-мотивациялық
кезеңі.
Өткен сабақты пысықтау мақсатында ашық
сұрақтар.
-
Балалар, біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз ? (Заттар мен
олардың қасиеттері туралы. Ауа мен
су.
-
Бізді қоршаған барлық нысан не деп аталады? (дене) дене
неден құралады? (заттан )
-
Заттар қандай болады? (табиғи – және
жасанды)
-
Ауа неден құралады? (азот, оттек, көмірқышқыл
газ)
-
Ауадағы оттек қайдан пайда болады? (Оттекті фотосинтез
үдерісі кезінде өсімдіктер бөледі).
-
Су көздері нешеге бөлінеді? (табиғи және жасанды деп
бөлінеді.)
-
Табиғи су көздері нешеге бөлінеді? (жерасты және жерүсті
деп бөлуге болады.)
-
«Неліктен мұхиттың суы қатпайды, (суы тұщы болғаны
үшін).
-
Мұхит дегеніміз не? ( жер бетінің көп бөлігін алып жатқан
су қабаты)
-
Гейзер дегеніміз не? ( бұрқақтың қысымымен әлсін-әлсін
ыстық су мен бу атқылатып шығаратын ыстық қайнар
көзі)
ІV.
Видеоролик (бойынша бүгінгі
тақырыпты ашып алу, видеороликтен көргендері туралы
талқылау)
Жаңа сабақ
: Судың тіршілік үшін маңызы?
Т.ж Оқушыларға суреттер
тарқатып беремін. Топтарға суреттер тарқатып беріп, пікірлерін
тыңдап.
Кітаппен жұмыс. «Суды
пайдалану»
-
Барлық фотосуреттерге
ортақ белгі бар ма? Ойлан.
-
Коллажды қалай атауға
болады?
-
Су не үшін қажет? ( әр
топтан балалардың жауаптарын
тыңдау)
(Т.ж) Тәжірибе жасау, постер
қорғау, зерттеу жұмысы.
1 –Су - тобы: Судың қандай қасиеттерін білесіңдер?
Тәжірибе
жаса, сипатта
2- Бу – тобы: Адам, жануар, өсімдіктер үшін судың маңызы
қандай? постер
қорғау
3 – Мұз - тобы. Суды
қалай үнемдеп пайдалануға болады? зерттеу
жұмысы
(топтар бірін - бірі
бағалайды)
Қорытынды ? «Ақылды 6 қалпағы » әдісі
арқылы
Ақ қалпақ - Бүгінгі тақырып
қандай? Өзің тақырыпқа байланысты мақал- мәтел білесің немесе
жұмбақ айт .
Қара қалпақ - Судың адам өмірі үшін
қандай қауіпі бар? Адам сусыз неше күнге шыдай
алады?
Сары қалпақ
– Су көздері нешеге бөлінеді?
Қызыл қалпақ – Судың қандай қасиеттерін
білесіңдер?
Жасыл қалпақ
– Су-бу-мұз. Осы үшеуін
байланыстырып әңгімеле.
Көк
қалпақ –
Жер бетінің неше бөлігін су алып
жатыр? Бүгін өздеріне қажетті
қандай ақпарат алдыңдар?
Үйге тапсырма:
Дәптермен жұмыс: 53- жұмыс парағы
Оқушыларды
марапаттау
|