Материалдар / Ашық сабақ. Судың тіршілік үшін маңызы. 3 сынып

Ашық сабақ. Судың тіршілік үшін маңызы. 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал 3 сыныптың жаратылыстану пәні бойынша ашық сабақ. Мұғалімдерге көмекші ретінде қажет сабақ. Өзімнің өткен сабақ барысымен бөлісу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2019
2131
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ү«Бекітемін» --------------------------

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: М.Камалова


Сабақ : Жаратылыстану

Бөлімі: Заттар және олардың қасиеттері

Тақырыбы: Судың тіршілік үшін маңызы

Мектеп:

213 жалпы орта мектебі

Күні: 20. 12. 2018

Мұғалімнің аты – жөні:

Сыныбы: 3

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

3.3.3.3 ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін түсіндіру;

3.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру;

Күтілетін нәтиже

Оқушыларды судың қандай күйде болатынымен танысады. Практикалық жұмыс барысында бақылау, талдау, салыстыру және қорытынды шығара білуге үйренеді

Су туралы түсінік алады және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы біледі.

Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады

Судың табиғатта баға жетпес сый екенін біледі, түсініктерін қалыптастырып дамытады. Суды үнемдеп пайдалануға және судың барлық ерекшеліктері туралы сипаттауға үйренеді

Бағалау критерийлері

Судың адам өміріндегі маңызы туралы мағлұмат ала отырып, суды   қорғауды зерттеу;

Табиғат пен адам үшін ауа қандай рөл атқаратынын зерттейді.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар заттарды сипаттай және көрсете алады.

Пәндік сөздік және терминология:

Ауызсу,үнемдеу, тиімді пайдалану.

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілікті ынтымақтастылық, қайырымдылық құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

Алдыңғы бөлімдері:

Суды қайдан таба аламыз?


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс – әрекет

Дереккөздер

І . Бағдарлау – мотивациялық кезең. (5 – минут)

Бағалау

Сабақтың басы






0 - 3 минут









4 - 6 мин

I.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.

Айналаңды қоршаған
Табиғатты сүйе біл
Қауіп-қатер төнсе оған
Қамқорға алып сүйе біл
Білгін мұны балалар
Сусыз құрғақ далалар
Сусыз қараң далалар
Ескертеміз бар ұлға
Ескертеміз бар қызға
Суды босқа ағызба.

Топқа бөлу: 1 – топ: Су

2- топ; Бу

3 – топ: Мұз.

II.Үй тапсырмасын тексеру.
Сағат тілі арқылы оқушылар бір – бірінің жұмыстарын тексереді.

(әр дұрыс жауапқа (V) , дұрыс емес болса (х) белгі қойылады .
















Жұмбақтардың шешеуі арқылы топқа бөлінеді









Формативті бағалау

(жақсы,

Өте жақсы, керемет,)


Жарайсың!Кереметсің!

Жақсы

Талпын

Сабақ ортасы


7-10 минут


















11 – 20













21- 33










34 - 38


ІІІ.Қызығушылық-мотивациялық кезеңі.

Өткен сабақты пысықтау мақсатында ашық сұрақтар.

  • Балалар, біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз ? (Заттар мен олардың қасиеттері туралы. Ауа мен су.

  • Бізді қоршаған барлық нысан не деп аталады? (дене) дене неден құралады? (заттан )

  • Заттар қандай болады? (табиғи – және жасанды)

  • Ауа неден құралады? (азот, оттек, көмірқышқыл газ)

  • Ауадағы оттек қайдан пайда болады? (Оттекті фотосинтез үдерісі кезінде өсімдіктер бөледі).

  • Су көздері нешеге бөлінеді? (табиғи және жасанды деп бөлінеді.)

  • Табиғи су көздері нешеге бөлінеді? (жерасты және жерүсті деп бөлуге болады.)

  • «Неліктен мұхиттың суы қатпайды, (суы тұщы болғаны үшін).

  • Мұхит дегеніміз не? ( жер бетінің көп бөлігін алып жатқан су қабаты)

  • Гейзер дегеніміз не? ( бұрқақтың қысымымен әлсін-әлсін ыстық су мен бу атқылатып шығаратын ыстық қайнар көзі)

  • Су қандай күйде бола алады?



ІV. Видеоролик (бойынша бүгінгі тақырыпты ашып алу, видеороликтен көргендері туралы талқылау)

Жаңа сабақ : Судың тіршілік үшін маңызы?

Т.ж Оқушыларға суреттер тарқатып беремін. Топтарға суреттер тарқатып беріп, пікірлерін тыңдап.

Кітаппен жұмыс. «Суды пайдалану»

  • Барлық фотосуреттерге ортақ белгі бар ма? Ойлан.

  • Коллажды қалай атауға болады?

  • Су не үшін қажет? ( әр топтан балалардың жауаптарын тыңдау)



(Т.ж) Тәжірибе жасау, постер қорғау, зерттеу жұмысы.

1 –Су - тобы: Судың қандай қасиеттерін білесіңдер? Тәжірибе жаса, сипатта

2- Бу – тобы: Адам, жануар, өсімдіктер үшін судың маңызы қандай? постер қорғау

3 – Мұз - тобы. Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады? зерттеу жұмысы

(топтар бірін - бірі бағалайды)




Қорытынды ? «Ақылды 6 қалпағы » әдісі арқылы

Ақ қалпақ - Бүгінгі тақырып қандай? Өзің тақырыпқа байланысты мақал- мәтел білесің немесе жұмбақ айт .

Қара қалпақ - Судың адам өмірі үшін қандай қауіпі бар? Адам сусыз неше күнге шыдай алады? 

Сары қалпақ – Су көздері нешеге бөлінеді?

Қызыл қалпақ – Судың қандай қасиеттерін білесіңдер?

Жасыл қалпақ – Су-бу-мұз. Осы үшеуін байланыстырып әңгімеле.

Көк қалпақ Жер бетінің неше бөлігін су алып жатыр?  Бүгін өздеріне қажетті қандай ақпарат алдыңдар?


Үйге тапсырма: Дәптермен жұмыс: 53- жұмыс парағы

Оқушыларды марапаттау








«Сиқырлы доп» лақтыру арқылы


















Слайд





Слайдтан көрсетіп ортақ тақырып қойдырту.


Пламастер

Ақ парақ





Түрлі – түсті қалпақтар







Формативті бағалау

(жақсы,

Өте жақсы, керемет




















Екі жұлдыз, бір ұсыныс









Сабақтың соңы

39 - 40 минут


1/ Рефлексия:

критерийлері, бағалауға арналған стикерлер



Қосымша ақпарат



Диффенциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз.

Пәнаралық байланыс:

Денсаулық пен кауіпсіздік

АКТ

Құндылықтар

Топтық жұмыс кезінде оқушыларға бағыт – бағдар беремін. Түрткі сұрақтар қоямын.

Оқушылардың барлығының сабаққа қатысуын қадағалаймын.








Бағалау:

Сабақ мақсатына жеттім бе?












«Бекітемін» --------------------------

Оқу ісі жөніндегі орынбасары: М.Камалова


Сабақ : Жаратылыстану

Бөлімі: Заттар және олардың қасиеттері

Тақырыбы: Судың тіршілік үшін маңызы

Мектеп:

213 жалпы орта мектебі

Күні: 19. 12. 2018

Мұғалімнің аты – жөні:

Сыныбы: 3

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:

Оқу мақсаты:

3.3.3.3 ауыз суды үнемді қолдану қажеттілігін түсіндіру;

3.3.3.6 судың тіршілік үшін маңыздылығын түсіндіру;

Күтілетін нәтиже

Оқушыларды судың қандай күйде болатынымен танысады. Практикалық жұмыс барысында бақылау, талдау, салыстыру және қорытынды шығара білуге үйренеді

Су туралы түсінік алады және судың қажеттілігін, оның адамның, құстың, жануарлар мен өсімдіктердің тіршілігіндегі маңызы туралы біледі.

Жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады

Судың табиғатта баға жетпес сый екенін біледі, түсініктерін қалыптастырып дамытады. Суды үнемдеп пайдалануға және судың барлық ерекшеліктері туралы сипаттауға үйренеді

Бағалау критерийлері

Судың адам өміріндегі маңызы туралы мағлұмат ала отырып, суды   қорғауды зерттеу;

Табиғат пен адам үшін ауа қандай рөл атқаратынын зерттейді.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар заттарды сипаттай және көрсете алады.

Пәндік сөздік және терминология:

Ауызсу,үнемдеу, тиімді пайдалану.

Құндылықтарды дарыту

Жауапкершілікті ынтымақтастылық, қайырымдылық құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс

Дүниетану

Алдыңғы бөлімдері:

Суды қайдан таба аламыз?


Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс – әрекет

Дереккөздер

І . Бағдарлау – мотивациялық кезең. (5 – минут)

Бағалау

Сабақтың басы






0 - 3 минут
















4 - 7 мин

I.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.

Айналаңды қоршаған
Табиғатты сүйе біл
Қауіп-қатер төнсе оған
Қамқорға алып сүйе біл
Білгін мұны балалар
Сусыз құрғақ далалар
Сусыз қараң далалар
Ескертеміз бар ұлға
Ескертеміз бар қызға
Суды босқа ағызба.

Топқа бөлу: 1 – топ: Су

2- топ; Бу

3 – топ: Мұз.





II.Үй тапсырмасын тексеру.
Сағат тілі арқылы оқушылар бір – бірінің жұмыстарын тексереді.

(әр дұрыс жауапқа (V) , дұрыс емес болса (х) белгі қойылады .

ІІІ.Қызығушылық-мотивациялық кезеңі.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • Балалар, біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз ? Заттар мен олардың қасиеттері туралы. Ауа мен су.

ІV. Видеоролик

(Ж.ж) Ашық сұрақтар:

- Бізді қоршаған барлық нысан не деп аталады? (дене)

- дене неден құралады (заттан )

  • Заттар қандай болады? (табиғи – және жасанды)

  • Ауа неден құралады? (азот, оттек, көмірқышқыл газ)

  • Ауадағы оттек қайдан пайда болады? (Оттекті фотосинтез үдерісі кезінде өсімдіктер бөледі).

  • Су көздері нешеге бөлінеді? (табиғи және жасанды деп бөлінеді.)

  • Табиғи су көздері нешеге бөлінеді? (жерасты және жерүсті деп бөлуге болады.)

  • «Неліктен мұхиттың суы қатпайды, (суы тұщы болғаны үшін).

  • Мұхит дегеніміз не? ( жер бетінің көп бөлігін алып жатқан су қабаты)

  • Гейзер дегеніміз не? ( бұрқақтың қысымымен әлсін-әлсін ыстық су мен бу атқылатып шығаратын ыстық қайнар көзі)

  • Су қандай күйде бола алады?



Таратпа

материалдар









Жұмбақтарды шешілуіне қарай топтарға бөлінеді















Қоржындағы асықтың номерлері бойынша сұрақтарға жауап береді.

Тақтаға сұрақтарды номерлеп іліп қоямын.









Формативті бағалау

(жақсы,

Өте жақсы, керемет,)






Жарайсың!Кереметсің!

Жақсы

Талпын










Формативті бағалау

(жақсы,

Өте жақсы, керемет,)



Сабақ ортасы


8-10 минут




11 - 22





23 – 25





26 - 35







Жаңа сабақ : Судың тіршілік үшін маңызы?

Кітаппен жұмыс. «Суды пайдалану»

  • Барлық фотосуреттерге ортақ белгі бар ма? Ойлан.

  • Коллажды қалай атауға болады?

  • Су не үшін қажет? ( әр топтан балалардың жауаптарын тыңдау)


(Т.ж) Тәжірбие жасау, постер қорғау, зерттеу жұмысы.

1 –Су - тобы: Судың қандай қасиеттерін білесіңдер?

2- Бу – тобы: Адам, жануар, өсімдіктер үшін судың маңызы қандай?

3 – Мұз - тобы. Суды қалай үнемдеп пайдалануға болады?

(топтар бірін - бірі бағалайды)



Дәптермен жұмыс:


Қорытынды ? «Ақылды 6 қалпағы » әдісі арқылы

Ақ қалпақ - Бүгінгі тақырып қандай? Өзің тақырыпқа байланысты мақал- мәтел білесің немесе жұмбақ айт .

Қара қалпақ - Судың зияны бар ма? Адам сусыз неше күнге шыдай алады? 

Сары қалпақ – Су көздері нешеге бөлінеді?

Қызық қалпақ – Судың қандай қасиеттерін білесіңдер?

Жасыл қалпақ – Су-бу-мұз. Осы үшеуін байланыстырып әңгімеле.

Көк қалпақ Жер бетінің неше бөлігін су алып жатыр?  Бүгін өздеріне қажетті қандай ақпарат алдыңдар?



слайд




Пламастер

Ақ парақ













Түрлі – түсті қалпақтар

Формативті бағалау

(жақсы,

Өте жақсы, керемет,)



Екі жұлдыз, бір ұсыныс









Сабақтың соңы

35-40 минут

1/ Рефлексия:

-Бүгін сабақта не білдік?

-Қандай қорытындылар жасадық?

-Қандай бағалау критерийлерін құрдық?

.

критерийлері, бағалауға арналған стикерлер



Қосымша ақпарат



Диффенциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз.

Пәнаралық байланыс:

Денсаулық пен кауіпсіздік

АКТ

Құндылықтар










Бағалау:

Сабақ мақсатына жеттім бе?












Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!