Материалдар / Ашық сабақ "Шығармашылық жоба" 5-сынып

Ашық сабақ "Шығармашылық жоба" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік көмек ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
520
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Шығармашылық жоба» Сабақтың мақсаты:Шығармашылық жоба туралы білімдерін арттыра отырып, жоба жасау және оны қорғауды үйрету.Қолданылатын әдіс – тәсілдер: топтық жұмыс, АКТ қолдану, сарамандық, ой қозғау.Пәнаралық байланыс: тарих, көркем еңбек, әдебиет, сызу.Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың шығармашылық қабілеттерің арттыру, өзінің қиялың, пікірін, көзқарасын қалыптастыра отырып, ой – өрісін дамыту.Тәрбиелік мақсаты: Ептілікке, шыдамдылыққа, ұқыптылыққа, тазалыққа тәрбиеле отырып, оқушының эстетикалық талғамын арттыру.Оқушылар білуі тиіс:-бұйым және материал туралы ақпаратты іздеу тәмілін;-құрастырма негіздемесі және оны дайындау кезеңдері;-олардың шешудің мүмкін жолдары, теникалық және технологиялық міндеттері;-жобалық құжат түрлері:Оқушылар игерген болуы тиіс:-тұтынушыға және таурдың базардағы сұранысына, қызметіне қарай жобаның тақырыбын таңдау;-бөлшек нобайын құру;-дайындаманы оның пішінінің сызбасын,материалын және өлшемін анықтай отырып таңдау;-есеп жасау және өңдеуге жіберілетіндерді бөлу;-технологиялық картаны оқу-өлшегіш құралдардың және үлгінің көмегімен сызба бойынша бөлшектерге белгі салу;-бөлшектерді әр түрлі құралдармен, әр түрлі тәсілдермен өңдеу;-бөлшектерді жинау және біріктіру;-бұйымдардың базардағы қажеттілігін дәлелдеу, оларды қорғау.

Ұйымдастыру кезеңіОқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу.ІІ.ҮйтапсырмасынтексеруСтикердиологы.Ағаштыөңдеужұмысыныңтәсілдеріната.(ою, нақыштама, мозайка, күйдіру, оюлубезендіру)Металдықысымменөңдеутәсілдері?(Илемдеу, сымдау, баспалау, бос сызғылау, көлемдісозғылау)Басқақозғалтқыштарғасалыстырғандаэлектроқозғалтқыштыңбасымдығынеде?(экологиялық, үнемділік, оңтайлық)Шаруашылық, тұрмыстықжәнекөркемдікзаттардыңатауларынатаңдар.(белбеу, тегене, ожау, сандық, кебеже, қанжар, қылыш)ІІІ.ЖаңасабақШығармашылықжоба.

Оқушыларсіздержобадегенсөздіқалайтүсінесіндер?



ЖобаСендерқалайойлайсындар, адамқандайнәрселердіжобалайалады? Егерсендемүмкінболғанныңбәріндепайтсаңдар, ондадұрысжауапбересіңдер.Жоба – бұладамныңөзшығармашылықәлеуетінбарыншаашумүмкіндігі. Шығармашылықжобаөзінжекелейнемесетоптакөрсетуге, өзкүшінбайқапкөруге, өзбілімін, шеберлігінқолдануға, пайдаәкелуге, қолжеткеннәтижелердікөрсетугемүмкіндікбереді.Жобанытаңдағандаадаммұқтаждықтар мен қажеттіліктердісезінуқажет. Жобанытаңдағаннанкейін оны негіздеу, яғнитаңдаусебебін, дайындаубарасын, қолданусаласынкөрсетукерек.Материалдық – техникалыққамтамасызетумүмкіндіктерін, жобаныдайындаудыңэкологиялықмақсаттылығынескеруқажет.Жобалықжұмыс 3 кезеңнентұрады:
  • Ұйымдастыру – дайындық
  • Технологиялық
  • Қорытынды
Біріншікезеңде (жобалау) жасалатынбұйымтүрінтаңдаңдар.жасауғабайланыстыәдебиеттердіқарастырғанда, бұйымконструкциясыныңүздікнұсқасынанықтандар. Бұйымныңқолданыста бар баламаларыныңконструкциясыментанысыңдар. Олардыңартықшылықтары мен кемшіліктерінанықтаңдар. Осы сараптаманыңнегізіндеанықталғанкмшіліктердіңқайталуынажолберілмейтінжәнеартықшылықтарыенгізілетін конструкция даярлаңдар.Қажеттіорындауреттін, құралдар мен эскиздеріңдаярландар.Екіншікезеңде (жобаныдайындау) қауіпсіздіктехникасын, еңбектәртібі мен еңбекмәдиниетінсақтайотыра, технологиялықпроцеспенқарастырылатыноперациялардыорындаңдар.Қорытындыкезеңде бұйымғабайқаужүргізіп, сынаңдар. Қажетболғанжағдайдаконструкторлық – техникалыққұжаттарғатүзетулеренгізіңдер, жобаныңэкономикалықнегізделгенжәнеэкологиялықбағалауенетінтүсіндірмехатынрәсімдеңдер де жобаларыңдықорғаңдар.





Түсідірме хатТүсіндірме хат мұқиятрәсімделуікерек, анықжазуменжазылуынемесекомпьютердетеріліп. Мазмұныбойыншаоғанмыналаренеді:
  • Титулдықпарақ.
  • Кітаптыңмазмұны.
Титулдықпарақтансоңмазмұныберіледі. Ондатүсіндірмехаттыңбарлықтақырыптарытізіледі, олардыңорналасқанбеттерікөрсетіледі. Тақырыптардықысқартуғанемесебасқаформада, реттілікпенжәнематасабайланыстарыберугеболмайды.
  • Кіріспе.
Кіріспедетаңдалғантақырыптыңөзектілігі, алғақойылғанміндеттер мен мақсаттардыңмазмұнынегізделеді; жоспарланғаннәтижеқисындалады, жобаныңжаңашылдығыкөрсетіледі.
  • Негізгібөлімтараулары.
1 – тарау. Бұйымконструкциясы.Бұйымконтрукциясынсипаттайтынбіріншітараудаәдебиеттердіңқысқашашолуыберіледі, жобадақарастырылатынтақырыптыңшешімібойыншаидеялар мен ұсыныстарбанкідайындалады.Эскиз стандарттыпарақтаорындалып, барлықгабариттік2 – тарау. Жасаутехнологиясы.3 – тарау. Жобаныңэкономикалықнегізделуі.4 – тарау. Жобаныңэкологиялықбағалануы.
  • Қорытынды.
  • Қолданылғанәдебиеттер.
  • Қосымшалар, айқындауыштар.
ІV. ПрактикалықжұмысV. ҚорытындыМатериалдардыбекіту, 10 сұрақәдісіVІ. БағалауVІ. ҮйтапсырмасыҮйдентаңдағантақырыптарынамәнжазбажазыпкелу.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ