Материалдар / Ашық сабақ "Сыйқырлы пішіндер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Сыйқырлы пішіндер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Тақырыбы: "Сыйқырлы пішіндер" Мақсаты:Балаларға пішіндер туралы түсінік беру.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ортаңғы тобының ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы.


Тәрбиеші: Раза Р.Ж

Күні: 26.11.2019ж

Білім беру саласы: «Таным», «Қатынас», «Шығармашылық»

Бөлімі: Тіл дамыту, Жапсыру

Тақырыбы: Буратинода қонақта

Мақсаты: Дөңгелек, шаршы, үшбұрыш геометриялық пішіндерді атап және танып білуін жаңдандыру. Осы геометриялық пішіндеріне ұқсас заттарды табуға үйрету. «Үлкен», «кіші» ұғымдарын бекіту. Ойлау қабілетін, сөздік қорын, сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру. Жапсыру жұмыстары арқылы,балалардың логикалық ойлауымен ,саусақ қимылдырын дамыту

Билингвальдық компоненті: алтын кілт – золотой ключик, дөңгелек – круг, шаршы – квадрат, үшбұрыш – треугольник,гүл-цветок .




Іс-әрекет бөлімдері

Тәрбиеші іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті









Мотивациялық қозғаушы














Таңғы шеңбер:

Арайлап таң атты

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жарқырайды даламыз.

Қайырлы таң балалар,

Қайырлы таң қонақтар!

Сәлеметсіздер ме!

  • Балалар бізге топқа телеграмма келіпті. Қазір мен сендерге оны оқып беремін. Телеграмманы оқимын:

«Сәлеметсіңдерме балалар! »маған сендердің көмектерің керек еді. Мені жақын арада күтіңдер. Мен Буратино»

  • Балалар, сендер білесіңдерме Буратиноның кім екенін?

Балалардың жауаптарын тыңдаймын, толықтырамын




Буратино:Таңғы шеңберді қайталайды


Тәрбиешімен , қонақтармен амандасады.




Балалар қимыл іс-әрекетпен шаттық шеңберді жасайды.











Сабаққа қызығушылықтары артады.

Сұрақтарға жауап береді.





Ұйымдастырушылық ізденіс





















































Музыка буратино келеді көңіл күйі жоқ.

  • -Сәлеметсізбе, Буратино! Неге көңіл күйің жоқ? Сені кім ренжітті?

  • Буратино:

-Сәлеметсіздерме, балалар! Менің алтын кілтімді Карабас барабас ұрлап алып кетті.

Карабас барабас

  • -Және оны геометриялық пішендерге арналған тапсырмаларды дұрыс орындасам ғана қайтарып береді. Ал мен тапсырмаларды бір өзім орындай алмаймынғой, маған көмектесесіңдер ме?

  • -Қане, балалар Буратино досымызға көмектесеміз бе?

  • Рахмет, балалар. Ол тапсырмалар менің ертегілер әлемінде жасырылған. Сондықтан баріміз ертегілер еліне поезбен аттанамыз.


Поезбен саяхат

  • Міне, балалар, менің ертегілер әлеміне қош келдіңдер!


Құрақ көрпе құрастыру

1.тапсырма.Пішіндерді құрастыр

-Апамыздың құрақ көрпесі тозып кетіпті,енді соны құрастырып берейік

  • Жарайсыңдар, балалар!


Үйшік суреті

2 тапсырма «Үлкен, кішкентай» ойыны.Салыстыр үйшіктерді түстерін ата 3 тілде


3тапсырма

Көкеністер мен жемістерді топтастыр



4тапсырма.Қорапшаны табу

  • Балалар енді карабас барабастың соңғы тапсырмасын дұрыс орындасақ, Буратино досымыздың алтын кілтін тауып береміз. Қане, орындаймызба тапсырманы?

Ойыншықтардың арасынан қорапшаны тауып,ішіндегі кілтті буратиноға береді

















-Ия көмектесеміз




-Ия



Балалар бірінің артына бірі тұрып,пойыз боп,бір айналып отырады





Пішіндерді қағаз картон макет ішіне,бір бала ортаға шығып құрастырып көрсетеді

Балалар қандай пішіндер екенін айтады



үйшіктерді салыстырыды.Үйшіктердің түсін 3 тілде атап айтады.



Балалар карзинаға біреуне көкеніс екіншісіне жеміс салады






-ия






























































Рефлекстік түзету

Қабылдайды


Түсінеді 


Тәрбиеші:

Буратино бізге сенімен ойнаған қатты ұнады.

Буратино:

Мағанда ұнады


Буратино:

-Рахмет балалар! Енді сандықтағы кілтімді ала алатын болдым.

-Буратино бізге сенімен ойнаған қатты ұнады.

Буратино:

Мағанда ұнады.

Орамал

5 тапсырма:

Буратино:Балалар, менің сендерден басқа тағы көп достарым барғой. Соларға арнап орамалды безендіріп бересіңдер ме?


-Арине, Буратино біз кішкене бойымызды жазып демалып аламыз. Сонан соң саған көмектесем

Сергіту сәті музыкамен


- Балалар неше гүл жапсырдық?







-Балалар, біз бүгін қандай пішіндерді өттік?

- Буратиноға қалай көмектестік?




-Сендерге бүгінгі саяхат ұнадыма?

-Ендеше Буратино досымызбен қоштасатын уақыт болды.

Буратино балаларға көмектескені үшін тәтті сыйлықтарын береді.


Поезбен топқа оралу.

Сұрақтарға жауап береді.


Топқа оралу.









Геометриялық пішіндердің аттарын қабылдайды.

Пішіндердің аттарын, бір – бірінен айырмашылықтарын ажыратады. Заттарды салыстыра біледі. және оған байланысты тапсырмаларды орындайды, сұрақтарға жауап береді, гүлдің суреттерін пайдалана отырып, жапсыру жұмыстарын орындауды.




































-Қағазға орамал бейнесі бейнеленген суретке 3 гүл жапсырады.

Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!