Сабақтың басы
5 минут
|
(Ұ) Ертеңгілік
шеңбері
Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен
«Сәлем!» деп амандасады.
Берілген өлеңді түрлі
эмоциямен айту. (көңілді, көңілсіз,
ашулы)
Бірінші күн- дүйсенбі
Екінші күн – сейсенбі
Үшінші күн – сәрсенбі
Төртінші күн — бейсенбі
Бесінші күн — жұма
Алтыншы күн- сенбі
Жетінші күн- жексенбі.
Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып
өту.
|
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы
8 минут
1 минут
5 минут
3 минут
16 минут
|
(МК Ұ)Жаңа сабақты
түсіндіру
Ақиқатты жолға алып, адалдықпен өмір
бастаймыз!
Елеместің адамгершілігі.
Түсіндіру.
Сұраққа жауап беріңдер:
-
Қарт Елемеске қандай кеңес
берді?
-
Елеместің өмірі қалай жалғасты?
-
Елемес қандай адам?
-
Оның адалдығын қандай істен көруге
болады?
-
Адал болу үшін не қажет?
(МК) Ар ұждан, адалдық туралы даналық
сөздер
Өлімнен ұят күшті. Ерді -
намыс өлтірер, қоянды - қамыс өлтірер. Жарлы болма, арлы
бол.
(Ө) 3-тапсырма. Көп нүктенің орына қажетті
сөздерді қойып айтыңдар.
СЕРГІТУ СӘТІ.
Еркiн ұста денеңдi,
Тарсылдатпай едендi
Орнымыздан тұрып ап
Жүгiрейiк бiр уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.
Аяқты алға созайық
Тiк көтерiп, қозғайық.
Тым сылбыр да болмайық
Алға қарай озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.
Жұмбақ шешіп, дамалайық!
Ызақор бұғып жатыр,
Сақалы шығып
жатыр. (жуа)
Қалың киім ұнатады
Шешіндірсең жылатады. (жуа)
Бұл не деген көп
киім, жетпіс қабат көп киім.
Жаңбыр одан өтпейді, қабат-қабат тоны бар, түймелеуге
жетпейді. (орамжапырақ)
Үстіне тігіп көк
шатыр,
Астында қызыл дәу жатыр
(қызылша)
|
Сергіту сәті
Сұрақ парақшалары.
Оқулық, дәптерлер.
Сызба парақшалары.
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін
тексеру жоспарыңыз?
Сөйлеу-речи-speeches
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
|
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары
оқушылар айтылған сөздер мен
сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай
алады.
|
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне
қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді,
көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі
сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет
көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|