Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Сыныптағы достық 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Өзiн-өзi тану сабағының жопары
Мектеп: БҚО, Орал қаласы, М.Б.Ықсанов атындағы №36 ЖОББМ
Тақырыбы: Сыныптағы достық №20
Құндылық: Сүйіспеншілік
Қасиеттер: толеранттылық (кеңпейілділік); ақжарқындылық, татулық, бірлік.
Мұғалiм: Абиева Асемгуль Бахытжановна
Сынып: 6
Уақыты:
Сабақтың мақсаты: оқушыларға татулық, бірлік, ынтымақ туралы ұғындыра отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Сабақтың міндеттері:
|
Ресурстар, дәйексөз, стикер қағазы. |
Сабақтың барысы:
Сәлемдесу, оқушылардың көңіл-күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру. 5 «Т» -ны сақтау: Тәртіп, Тыныштық, Тазалық, Татулықты Талап сақтауға шақыру. Жағымды көңіл-күйге ену. Жағымды қүйге келу. «СУ АСТЫ ПАТШАЛЫҒЫНА САЯХАТ» Көзіңді жұмып, терең дем ал, денеңді босат. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз. Теңіз жағасымен келе жатқаныңды елестет. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түр. Жалаң аяқтарыңмен құмды сезін. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсың: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндің. Ол сені теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті екен, сені шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отыр, мықтап ұстап, жолға шықтыңдар. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезін, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңа қара: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қарашы, қандай орасан зор әдемі балықтар. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сен бір нәрсені байқадың ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде бол (бірнеше секунд үнсіз қалады). Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындал. Айналаға жақсылып қара. Ғажап түстерге тағы бір рет қара және тыныштыққа құлақ түр. Осындай тыныштық саған самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. |
|
2.Үй тапсырмасы 1-тапсырма, «Дос», «достық» тақырыбында эссе жазып келу. |
|
3.Дәйексөз «Айнымас досы бар адам- ең бақытты адам» Халық нақылы
|
Оқушыларға үш рет айтқызып, дәптерге жазгызады. |
Мұғалім сыйы Бейнефильм карайды Bilimland.kz Мен және менің достарым. Достық дегеніміз не? Сұрақтар:
|
|
4.Әңгімелесу Қалихан Ысқақ Қоңыр күз еді
|
Сиқырлы қобдиша Сұрақтар жазырынған қобдтшаларды алып сұрақтарға жауап береді |
5.Шығармашылық жұмыс 4-тапсырма: Сыныптастарыңның, достарыңның алдындағы жауапкершіліктерің жайлы тізбектеп жазып, пікірлеріңді ортаға салыңдар. 5-тапсырма: Жанбай Өзденбаевтің «Дос» өлеңін оқып, достық туралы ойларыңды бөлісіңдер.
6-тапсырма: Төмендегі қанатты сөздерге ойыңды айтып бер.
Жүсіп Баласағұни 4-тапсырма: Буриме әдісі төмендегі сөздерге ұйқастырып өлең жолдарын жазу 1-топ: ............................жеңісін ...........................достарым. ...........................жемісін ...........................достарым 2-топ: ............................кездерде ...........................достарым. ...........................өзгеге ...........................достарым 3-топ: ...........................қосумен ...........................досым-ау. ...........................досыммен ...........................осынау |
|
6.Топпен ән айту Жан-досым Т.Молдағалиев Iздегенде табылатын
қасыңнан, |
|
7.Үйге тапсырма: Келесі сабақ: «Қоршаған ортаға қызмет етемін» тақырыбында жоба жоспарын жасап келу. |
|
8.Сабақтың қорытынды сәті. Бүгінгі сабақтан алған игі қасиеттерімізді жүрегімізге қондырып , барлығымыз бірге Cүйіспеншілік, сүйіспеншілік, сүйіспеншілік бар жерде. Cүйіспеншілік, сүйіспеншілік, сүйіспеншілік бүкіл әлемде. |
|