Материалдар / Ашық сабақ "Шынықсаң шымыр боласың" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Шынықсаң шымыр боласың" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің ұстаздарына керек. Жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспар. Қазақ тілі пәні бойынша 5-сыныпқа арналған, "Бос уақыт және хобби" бөлімі бойынша берілген 5-6 сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
7928
17 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім:

5-бөлім: Бос уақыт және хобби

Мектеп:


40 орта мектеп

Күні:

20.12.2017


Мұғалімнің аты-жөні:

Тундебаева Н.Қ.


Сынып:


5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Шынықсаң шымыр боласың


Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдарламасынан сілтеме)

5.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты анықтау.

5.О6. Оқылым статегияларын қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін оқу.

5.ӘТН3.Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, омоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.


Сабақтың мақсаты

Барлығы: берілген тақырыптарға байланысты көтерілген мәселені түсіндіреді.

Көбі: оқылым стратегияларын қолдана біледі.

Кейбірі: омоним мен көп мағыналы сөздерді ажырата алады.

Бағалау критерийі

1.Мәтіндегі негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды.

2.Омоним, синоним, антоним сөздерді біледі.


Тілдік мақсаттар

Иммунитетті күшейту, тазалық сақтау, дене шынықтырумен айналысу, дұрыс тамақтану.

Құндылықтар

Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, құрмет

АКТ дағдысын қолдану

Интербелсенді тақта аудиовизуалды материалды демонстрациялауға қолданылады.

Өмірмен байланыс

Спортпен, салауатты өмір салтымен сабақтастыру

Пәнаралық байланыс

Денешынықтыру, тарих, биология

Сабақ барысы

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дерек көздер

Сабақтың басы

3 минут




Қызығушылықты ояту.

«Әлқисса» сергіту сәтінен бастау. Оқушылармен жаттығу жасау. Мұғалім оқушыларға жаттығу жасату арқылы сабақтың тақырыбын болжатады.

Сабақтың оқу мақсаттары мен бағалау талаптарымен таныстыру.

Бейне

баян


Сабақтың ортасы

7 минут


















7 минут

































10 минут













5 минут



















5 минут

1-тапсырма.

М ағынаны тану кезеңі. Жұптық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс».

Жазылым алды тапсырма.

Оқушылардың назарына «іMektep. Денсаулық» бейнебаяны (00:15-02:21 минут аралығы) ұсынылып, бейнебаянда кездесетін омоним, антоним, синоним сөздерді табу.


Омоним

тамақ (ас)

тамақ (ауыз қуысы)

Синоним

жазылу

сауығу

Антоним

шымыр

әлсіз

Иммунитетті күшейту


Дұрыс тамақтану



Тазалық сақтау




Оқушылар сөз тіркестерін тауып, сәйкестендіреді.



Сөздер


Сөздер

Сәйкестендіру жауабы

А

Тазалық

1

күшейту


В

Иммунитетті

2

айналысу


С

Дене шынықтырумен

3

сақтау


D

Дұрыс

4

тамақтану



Дұрыс жауап: А3, В1, С2, D4.


3-тапсырма. Топтық жұмыс /10 минут/

Оқылым тапсырмасы: мәтіндерді мұқият оқып, төмендегі тапсырмаларды орындаңыздар.

1. Мәтіндердегі негізгі айтылған ойға қатысты ат қойыңыздар.

2.Мәтінге жоспар құрыңыздар

Shape1


4-тапсырма. Өлеңдерді латын қәріпбиінде жазу.

I топ.

Спорт, спорт, спорт,
Денсаулыққа пайдалы.
Секірген әрі жүгірткен
Жаттықтырған адамды.

II топ

Денсаулық ол - күлуің
Көңіл – күйің жадырай,
Денсаулық ол – жүруің,
Ешбір жерің ауырмай.

III топ
Түзу отыр, қисаймай,
Бүкіреймей, жантаймай.
Күш сап бас пен арқаға,
Жатып алма партаға.


5-тапсырма. Денсаулыққа, спортқа байланысты мақал-мәтелдер сайысы. Шарты: Үш топтан бір-бір оқушы шығып, мақал-мәтел айта отырып, жұмыртқа салынған қасықты құлатып алмай, өз тобына жеткізеді.


https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y





Сөздер










Суреттер






Сабақтың соңы

3 минут


Рефлексия


Үйге тапсырма: 80-бет, 2-тапсырма



Диференциация - Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау - оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
















Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Диференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы бағалау



Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз)

1:


2:


Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралыойланыңыз)

1:


2:

Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назараудару қажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!