Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдарламасынан сілтеме)
|
5.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің
мазмұнын түсіну, негізгі және қосымша ақпаратты
анықтау.
5.О6. Оқылым статегияларын
қолдану: жалпы мазмұнын түсіну үшін оқу, нақты ақпаратты табу үшін
оқу.
5.ӘТН3.Тура және ауыспалы
мағыналы сөздерді, көп мағыналы сөздер, омоним, омоним,
синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану.
|
Сабақтың
ортасы
7
минут
7
минут
10
минут
5
минут
5
минут
|
1-тапсырма.
М
ағынаны тану кезеңі. Жұптық жұмыс. «Ойлан,
жұптас, бөліс».
Жазылым алды
тапсырма.
Оқушылардың назарына «іMektep.
Денсаулық» бейнебаяны (00:15-02:21 минут аралығы) ұсынылып,
бейнебаянда кездесетін омоним, антоним, синоним сөздерді
табу.
Омоним
|
тамақ
(ас)
|
тамақ (ауыз
қуысы)
|
Синоним
|
жазылу
|
сауығу
|
Антоним
|
шымыр
|
әлсіз
|
Иммунитетті
күшейту
|
|
Дұрыс
тамақтану
|
|
Тазалық
сақтау
|
|
Оқушылар сөз тіркестерін
тауып, сәйкестендіреді.
|
Сөздер
|
|
Сөздер
|
Сәйкестендіру
жауабы
|
А
|
Тазалық
|
1
|
күшейту
|
|
В
|
Иммунитетті
|
2
|
айналысу
|
|
С
|
Дене
шынықтырумен
|
3
|
сақтау
|
|
D
|
Дұрыс
|
4
|
тамақтану
|
|
Дұрыс
жауап: А3, В1, С2,
D4.
3-тапсырма. Топтық жұмыс
/10
минут/
Оқылым
тапсырмасы:
мәтіндерді мұқият оқып,
төмендегі тапсырмаларды орындаңыздар.
1. Мәтіндердегі негізгі
айтылған ойға қатысты ат қойыңыздар.
2.Мәтінге жоспар
құрыңыздар
4-тапсырма. Өлеңдерді латын
қәріпбиінде жазу.
I
топ.
Спорт, спорт,
спорт,
Денсаулыққа пайдалы.
Секірген әрі жүгірткен
Жаттықтырған адамды.
II
топ
Денсаулық
ол - күлуің
Көңіл – күйің жадырай,
Денсаулық
ол – жүруің,
Ешбір жерің ауырмай.
III топ
Түзу отыр, қисаймай,
Бүкіреймей, жантаймай.
Күш сап бас пен арқаға,
Жатып алма партаға.
5-тапсырма. Денсаулыққа,
спортқа байланысты мақал-мәтелдер сайысы. Шарты: Үш топтан бір-бір
оқушы шығып, мақал-мәтел айта отырып, жұмыртқа салынған қасықты
құлатып алмай, өз тобына жеткізеді.
|
https://www.youtube.com/watch?v=O7Lg63vLt2Y
Сөздер
Суреттер
|
Диференциация - Сіз
оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары
оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп
отырсыз?
|
Бағалау - оқушылардың
ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай
тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыс
Қауіпсіздік
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтармен байланыс
(тәрбиелік элемент)
|
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді?
Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Диференциацияны жүзеге
асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және
неліктен?
|
Төменде берілген бөлімді
осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ
бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап
беріңіз.
|