Материалдар / Ашық сабақ "Сырмақ"

Ашық сабақ "Сырмақ"

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ "Сырмақ"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қаңтар 2018
1131
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:__________________________
Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Тақырыбы«Сырмақ»


Оқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту. Оқушылар «Сырмақ» тақырыбында әңгімелей біледі, сурет салады.Барлығы: «Сырмақ» сурет. Өрнек және оның түрлері туралы білімді бекіту. Декоративтік өрнек жасау.Көпшілігі: Оқушылар дәстүрлі және дәстүрден тыс әдістерді пайдалана отырып сурет салады.Кейбірі: Өз ойларын ұштастыра отырып, сурет салады.

Күтілетін нәтижеОқушылар уақытты тиімді пайдалануға, топпен жұмыс жасауға, өз ойларын еркін, ашық бейнелеуге дағдылануы және сәндік бейнені суреттеуде графикалық дағдыларды қалыптастыруы.
7 Модульдің қолданылуы‘‘АКТ’’, ‘‘Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер’’, ‘‘Оқыту үшін бағалау және оқудыбағалау’’, ‘‘Сыни тұрғыда ойлауды үйрету’’, ‘‘Оқытуды басқару және көшбасшылық’’.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер«Миға шабуыл», «Кім шапшаң?», «Қайталау – оқу айнасы», «Ойлан тап».
ҚолданылатынресурстарИнтерактивті тақтада көрсететін слайд, оқулық, үлестірмелік қима қағаздар, «Сырмақ» суреттері
Сабақ барысыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңіОқушыларды қима суреттер арқылы топқа бөлу. топ : 1.Зооморфтық 2.Өсімдік тектес 3.Геометриялық Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.
Тренинг«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуӘртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелеу
БілуМиға шабуылИнтерактивті тақтаға «Қайталау – оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледіИнтерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады.Оқушылар интерактивті тақтадағы сұрақтарды кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
ТүсінуБейнеролик көрсету «Сырмақ»Осы көрсетілген бейнеролик арқылы жаңа тақырыпты оқушыларға ашу үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз беттерінше дайындық жасату. Ол үшін мұғалім сурет салу үлгісін көрсетеді.Оқушылармен бірге киізден жасалған сырмақтардағы ұлттық ою-өрнектер бенеленген фотосуреттер мен слайдтарды қарайды. Өрнектің әрбір элементі – құпия белгінің бейнесі және оқуға да болады. Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, бейнероликке назар қою, өз ойлары мен пікірлерін айту

Қолдану«Сырмақ» тақырыбында постер жасауОқушылар берілген мәтінді топпен талқылайды түсініктері бойынша сурет салады. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой – пікірлерімен санаса білуТоппен жұмыс жасуПостер арқылы бар білімдерін топпен талқылап ортаға топтан оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты жинақтайды
Талдау «Ойлан тап»Әр топқа тапсырма бойынша тапсырмалар таратылады.Әр топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап береді.
Бағалау Бағалау шкаласы мен бағалау парақтарын тарату Әр топ бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға ілу керекӘр топ бағалау парақшасын өздерін бағалайды
Үйге тапсырмаТақырып бойынша «Сырмақ» сурет салып келу







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ