Пәннің
аты
|
Уақыты:
|
Кабинет:
|
Мұғалім
|
Тақырыбы
|
«Сырмақ»
|
|
Оқушыларға оқытудың
жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу
дағдыларын қалыптастырып дамыту. Оқушылар «Сырмақ» тақырыбында
әңгімелей біледі, сурет салады.
Барлығы: «Сырмақ» сурет. Өрнек
және оның түрлері туралы білімді бекіту. Декоративтік өрнек
жасау.
Көпшілігі: Оқушылар дәстүрлі және
дәстүрден тыс әдістерді пайдалана отырып сурет
салады.
Кейбірі: Өз ойларын ұштастыра
отырып, сурет салады.
|
Күтілетін нәтиже
|
Оқушылар уақытты тиімді пайдалануға, топпен жұмыс жасауға,
өз ойларын еркін, ашық бейнелеуге дағдылануы және сәндік бейнені
суреттеуде графикалық дағдыларды қалыптастыруы.
|
7
Модульдің қолданылуы
|
‘‘АКТ’’, ‘‘Оқыту мен
оқудағы жаңа тәсілдер’’, ‘‘Оқыту үшін бағалау және оқудыбағалау’’,
‘‘Сыни тұрғыда ойлауды үйрету’’, ‘‘Оқытуды басқару және
көшбасшылық’’.
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
|
«Миға шабуыл», «Кім шапшаң?», «Қайталау – оқу
айнасы», «Ойлан тап».
|
Қолданылатын
ресурстар
|
Интерактивті тақтада көрсететін слайд, оқулық, үлестірмелік
қима қағаздар, «Сырмақ» суреттері
|
Сабақ
барысы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі
|
Оқушыларды қима
суреттер арқылы топқа бөлу. топ :
1.Зооморфтық
2.Өсімдік
тектес
3.Геометриялық
|
Оқушылар топқа бөлініп,
өз топбасшыларын сайлайды.
Топ
ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын
ережесін құрады.
|
Тренинг
|
«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды
жақсарту
|
Әртоп өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,
қимылымен бейнелеу
|
Білу
Миға
шабуыл
Интерактивті тақтаға «Қайталау – оқу айнасы» әр түрлі
деңгейдегі сұрақтар беріледі
|
Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен
жауап беруі сұралады.
|
Оқушылар
интерактивті тақтадағы сұрақтарды кезектесіп жауап береді. Оқушылар
еске түсіреді, талдайды.
|
Түсіну
Бейнеролик
көрсету
«Сырмақ»
|
Осы көрсетілген бейнеролик арқылы жаңа тақырыпты оқушыларға
ашу үшін жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз
беттерінше дайындық жасату. Ол үшін мұғалім сурет салу үлгісін
көрсетеді.Оқушылармен бірге киізден жасалған сырмақтардағы ұлттық
ою-өрнектер бенеленген фотосуреттер мен слайдтарды қарайды.
Өрнектің әрбір элементі – құпия белгінің бейнесі және оқуға да
болады.
|
Оқушылардың мақсаты
мұғалімді тыңдау, бейнероликке назар қою, өз ойлары мен пікірлерін
айту
|
Қолдану
«Сырмақ» тақырыбында постер жасау
|
Оқушылар берілген мәтінді топпен талқылайды түсініктері
бойынша сурет салады.
|
Оқушылардың мұндағы
мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой – пікірлерімен
санаса білу
Топпен жұмыс
жасу
Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап ортаға топтан
оқушы шығып, тапсырманы постер арқылы қорғайды және өз пікірлерін
ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді, тақырыпты
жинақтайды
|
Талдау
«Ойлан
тап»
|
Әр топқа тапсырма бойынша тапсырмалар
таратылады.
|
Әр топтан оқушы шығып сұрақтарға жауап
береді.
|
Бағалау
Бағалау
шкаласы мен бағалау парақтарын тарату
|
Әр топ бағалау парақтарын тарату, бағалау шкаласын тақтаға
ілу керек
|
Әр топ бағалау парақшасын өздерін
бағалайды
|
Үйге
тапсырма
|
Тақырып бойынша «Сырмақ» сурет салып келу
|
|