Ашық сабақ. Сызу. Тақырыбы: "Геометриялық денелер беттерінің жазбалары" 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Сызу. Тақырыбы: "Геометриялық денелер беттерінің жазбалары" 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ш.Бектасов атындағы ЖОМ


Сызу пәнінің мұғалімі Қарамендиева Роза


Сызу

45 минут

9 сынып


Сабақ тақырыбы:

Геометриялық денелер беттерінің жазбалары

Жалпы мақсат:

1.Әртүрлі аксонометриялық проекциялау осьтерін, бөлшектердің графикалық сызбасын орындау тәсілдерін біліп, оны іс жүзінде орындап жаттығуына үйрету, аксонометриялық проекциялау сызбасының үлгісі, геометриялық денелердің орындалу жолдартын көрсету.

2 Сөздік қорын, ой- өрісін кеңейту. Сызба сызу кезінде ережелерді тиімді пайдалана білуді үйрету, біліктілігін дамытк, техникалық білімге қызығушылығын арттыру

Сілтеме:

Нұсқаулық, сызу кітабі

Оқушылар үшін оқу нәтижелері:

.Оқушылардың өзара пікір алмасуларына мүмкіндік тудыру, жұмыстарына қолдау көрсету. Оқушылардың жеке дара қабілеттерін бақылау саралау.Өзін-өзі бағалай білуге, еңбек сүйгіштікке, өзара сыйластыққа тәрбиелеу.


Негізгі идеялар:

Нақты ойлау арқылы ой қорыту;

Сабақта қолданылатын материалдар:

Топтық жұмыс арқылы , қайталау, орындау, ойлау, жарысу, бақылау түрінде өткен аралас сабақта кестелер , жеке карточкалық тапсырмалар, слайдтар,плакаттар, түрлі-түсті қағаздар,геометриялық фигуралар

Оқыту әдістері:

Түсіндіру, сарамандық,сұрақ-жауап,Сыни тұрғыдан ойлау.Практикалық жұмыс

  1. Жеке жұмыс

  2. Топтық жұмыс

Жұпық жұмыс

Дерек көздері:

«Бейнелеу өнері» журналдар, Интернет желісі, газеттер















Ойлау деңг.

Мақсат

Күтілетін нәтиже

Түрткі

(сұрақ, тапсырма, жағдаят)

Бағалау

Мұғалімнің

іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Білу


Сәндік қол өнер туындылары жөнінде танымын қалыптастыру Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту.

Көпір”тапсырмаларды өткен тақырыптар бойынша жаңа сабақты меңгеруге негіз болатын қайталау тапсырмалары




1-слайд. «Миға шабул»

2.Сәйкестендіру «Проекция»
* Сызбаларда бұрыштарды өлшеу және салу үшін қолданылатын құрал.
(транспортир)
*Қорапқа салынған сызу аспаптарының жиынтығы. (даярша)
*Қисық сызықтарды сызу үшін қолданылатын шаблон. (лекало)
*Сызу барысында параллель сызықтарды жүргізу үшін қолданылатын, бекітелген ролигі бар сызғыш. (рейсшина)
*Симметрия осьтері болып табылатын осьтік сызықтарды, сондай-ақ доғалар мен шеңберлердің центрін сызатын жіңішке сызық. (штрихпунктир)
*Егер нәрсенің кескінін салуға көмектесетін проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шығатын болса, мұндай проекция қалай аталады?. (центрлік)
*Бақылаушының бүйір жағынан орналасқан жазықтық қалай аталады (профиль) 
*Детальдың екі жағы бірдей (симметрия)

критерийлер

дескриптор

ұпай

Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын құру.

«Қарама-қарсы» сап әдісі бойынша оқушылардың бір-бірімен амандасуын, тілек айтуын ұйымдастыру

Топқа бөлуShape1

1 топ пирамида

2 топ призма

3 топ параллилипипед


Топтарға сұрақтар дайындау

Түрткі тапсырма

береді

Бақылайды

Тыңдайды

. Ойлан, Бірік, Бөліс әдісі бойынша топ мүшелерін сайлап алуды, топ ережесін сақтап отыруды тапсыру.

Оқушылар қарама-қарсы сапта тұрып бір­-бірінің қолын алып амандасады, бір-біріне жағымды сөздер арқылы комплименттер айтады .Суреттерді жіктейді,

Талдайды,

Ой пікірін

Білдіреді

Топ мүшелерін сайлайды. Ережені сақтауға уәде береді.

Білім көлемін зерделеу


8 максималды бал






Түсіну

10м

Геометриялық фигураларды түріне қарай ажырата білуге проекциялауға . негізгі үш көріісті сала білу.

Түсіну” үшін Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін? Сұрақтары (дәлелде, түсіндір сөздерімен бірге) оқушының жоғарыда берген жауаптарына қойылады ( оларды тереңдету үшін)


Карточкамен жұмыс үш жазықтыққа проекциялау

Слайдпен жұмыс

Сергіту сәті

            Графикалық диктант
    Жоғары – 1 см
          Оңға – 2 см
          Төмен – 2 см
          Солға – 3 см
          Жоғары – 3 см
          Оңға – 4 см
          Төмен – 5 см
          Оңға – 5 см
          Төмен – 4 см
          Солға – 3 см
          Жоғары – 3 см
          Оңға – 2 см
          Төмен – 2 см

Солға- 1 см

Топтардың бір-бірін бағалауы

тақырыптың басты идеясын табуы,ашуы

12максималды балл


Жіктелімдерді талдау, мәні мен мазмұнын айту

Қасиеттерін көрсету

Мадақтау

Суреттерді жіктейді,

Талдайды,

Ой пікірін

білдіреді





Қолдану

Геометриялық фигуралардың жазбаларын үлгісін дайындай білуге балу

практика жүзінде “Қолдану” (оқулықпен жұмыс жүргізу барысында тек қарапайым тапсырмалармен бекіту жүргізіледі

дайындай білуге балу

Әр оқушыға жеке жұмыс.Түрлі түсті қағаз таратамын. Топтағы фигуралар бойынша

Геометриялық фигураның жазбасын салу және макетін жасау

Алты бұрышты призма

Диаметрі ø 50мм

Биіктігі -100мм

Табаны төртбұрышты пирамида

Диаметрі ø 50мм

Биіктігі -100мм

Параллелипипед

Биіктігі -60мм

Ені- 30мм

Ұзындығы-100мм



Іс-тәжірибе жасау дағдысын қалыптастыру

15 максималды балл


Тапсырма береді, нұсқаулық береді

Қауіпсіздік ережесімен

Таныстырады

бақылайды

Қолпаштау, таңдану,

тамсану



------------------------





Талдау

Геометриялық фигуралар жасауды өздігінен үйренуге баулу

Талдау” үшін

1.Салыстыр

2.Айырмашылыға неде?

3.Ұқсастығы неде?

4.Тақырыптың басты идеясын жаз деген тапсырмалар болу керек. Немесе 1-3 тапсырмаларды Венн диаграммасы арқылы қамтуға болады



Бір-бірінің жасаған проекцияларын талдау


Фронталь диметриялық проекциямен горизонталь проекциясын салыстыру

Вен диаграммасы

өз ойларын анық жеткізу

Өзара бағалау


Тыңдайды бақылайды

Жетелеу сұрақтарын қояды

Әріптестерімен бірлесе тапсырманы орындайды, өзінше ізденеді

Тапсырманы талдайды пікір білдіреді






Синтез

Өздері қолдан жасаған туындыларын жетілдіре түсу жөнінде ойлануға баулу және өнердегі өзіндік талғамын дамыту

Жинақтау” үшін қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйеле,кестені,тірек сызбаны,сөзжұмбақтар толтыр немесе өзің құрастыр,тағы с.с. Басқа түрдегі тапсымалар оқушының жоғарыдағы “тақырыптың басты идеясына” жазған жауабына қойылады.


Қорыту үшін әр топ өзара сұрақ қояды. Сұрақ:

Сызбада нәрсені өзара перпендикуляр үш проекция жазықтықтарына проекциялау үшін біз негізгі қандай проекцияларды білуіміз керек?

өзін-өзі бағалау



Тыңдайды бақылайды

Жетелеу сұрақтарын қояды

Жасаған туындыларын қорғайды,










Бағалау

Өзін-өзі және әріптесін бағалай білуге баулу

Көрме ұйымдастыру

Алған білімнің өзі үшін құндылығын бағалау




Үйге тапсырма:

Цилиндр мен конустың жазба беттерін салып макет жасау


Топпен жұмыс


Кері байланыс

«Табыс сатысы» әдісі: кәдімгі сатының суреті, сатының 1 - ші баспалдағы

*Мен.............. БІЛЕМІН*,

2 - ші баспалдағы *Мен.................. ТҮСІНЕМІН*,

3 - ші баспалдағы *Мен............. ЖАСАЙ АЛАМЫН* ,


Топпен жұмыс жасауда белсенділік жасап отыр.салыстырды дәлелдемелер келтірді. өз көзқарасын дәлелді жеткізді. Салу этаптарын дұрыс қолданылды.

Жасалған қорытындының жарамдылығын бағалай біледі





















Сәйкестендіру

1

Сызбаларда бұрыштарды өлщеу және салу үшін қолданылатын құрал

ш т р и х п у н к т и р

2

Қорапқа салынған сызу аспаптарының жиынтығы

с и м м е т р и я

3

Қисық сызықтарды сызу үшін қолданылатын шаблон

п р о ф и л ь

4

Сызу барысында параллель сызықтарды жүргізу үшін қолданылатын, бекітелген ролигі бар сызғыш.

т р а н с п о р т и р

5

Симметрия осьтері болып табылатын осьтік сызықтарды, сондай-ақ доғалар мен шеңберлердің центрін сызатын жіңішке сызық.

Центрлік

6

Егер нәрсенің кескінін салуға көмектесетін проекциялаушы сәулелер бір нүктеден шығатын болса, мұндай проекция қалай аталады?.

д а я р ш а

7

Бақылаушының бүйір жағынан орналасқан жазықтық қалай аталады

р е й с ш и н а

8

Детальдың екі жағы бірдей

л е к а л о







Жаттығуға арналған тапсырма: Геометриялық денелер тобының сызбасын жетіспейтін проекцияларымен толықтырып сызыңдар, мұндағы цилиндрдің өлшемдері: биіктігі 30, табаныø20; параллелепипед тің өлшемі-10*20*40, текшенің өлшемі-20*20; пирамиданың өлшемі- Биіктігі -30, конустың өлшемдері- биіктігі 30, табаныø20, шардың өлшемі- ø20

Shape3

Shape8 Shape6





Shape10











Shape12

Shape14

Shape16



Shape17





Жаттығуға арналған тапсырма: Геометриялық денелер тобының сызбасын жетіспейтін проекцияларымен толықтырып сызыңдар, мұндағы цилиндрдің өлшемдері: биіктігі 30, табаныø20; параллелепипед тің өлшемі-10*20*40, текшенің өлшемі-20*20; пирамиданың өлшемі- Биіктігі -30, конустың өлшемдері- биіктігі 30, табаныø20, шардың өлшемі- ø20

Shape19

Shape22 Shape21 Shape23





Shape24











Shape27



Shape30











Жаттығуға арналған тапсырма: Геометриялық денелер тобының сызбасын жетіспейтін проекцияларымен толықтырып сызыңдар, мұндағы цилиндрдің өлшемдері: биіктігі 30, табаныø20; параллелепипед тің өлшемі-10*20*40, текшенің өлшемі-20*20; пирамиданың өлшемі- Биіктігі -30, конустың өлшемдері- биіктігі 30, табаныø20, шардың өлшемі- ø20

Shape37 Shape34



Shape38 Shape39 Shape40



Shape41











Shape45

Shape47



Shape50

Shape51







Жиынтық бағалау парағы

Жиынтық бағалау (жб)

сәйкестендіру

Үш жазықтыққа геометриялық денелердің сызбалары

Карточкамен жұмыс

Үш көрінісін табу

Геометриялық денелер беттерінің жазбаларын салу,

макетін жасау

қорытынды


Нақты жб



Максималды жб



Нақты жб



Максималды жб



Нақты жб



Максималды жб



Нақты жб



Максималды жб



Нақты жб



Максималды жб




2-бөлім

бойынша

ЖБ





8




12



15

















15
















Балдың бағаға ауыстыру шәкілі

Балдың пайыздық мазмұны

Баға көрсеткіші

Баға

1 %– 20%

Қанағаттанғысыз

«2»

21 %-50%

Қанағаттанарлық

«3»

51% -80%

Жақсы

«4»

81% -100%

Өте жақсы

«5»



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
17.01.2019
869
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі