Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Білім
алушыларды топқа бөлу.
3.Психологиялық ахуал орнату. «Барабан»
әдісі
4. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жасау.
5.Жаңа тақырыпты меңгеруге
дайындық жұмысын ұсыну.
6.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім
алушылар Python бағдарламасының функциялары арқылы топқа
бөлінеді. (INPUT,
PRINT)
3. Білім
алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында Wordwall
сервисінде құрастырылған «Барабан»
әдісі арқылы
түскен сөзге
жақсы тілек айтады.
4 .Білім
алушылар өткен тақырыптарды қорытындылау мақсатында
«сұрақ-жауап» әдісі арқылы wordwall
сервисінде құрастырылған тест сұрақтарына жауап
береді.
5.Білім
алушы мына төменде берілген мәліметті оқиды:
Python программасын
интернеттен жүктеу алгоритмі:
1.Компьютердегі қолжетімді
интернет браузерін іске қосу.
2.Іздеу
жолына «Python программасын жүктеу» деп енгізу.
3.Шыққан сілтеме тізімдерінен
тиімдісін жүктеу.
4.Жүктеулер
бумасын ашып, Python
программасын
орнату.
5.Орнатылған программаны
ашу.
6.Білім алушы алдыңғы
іс-әрекет арқылы сабақтың тақырыбын айтады, мақсатымен
танысады.
|
Әр дұрыс жауапқа
1 балл
Мадақтама сөздер
|
https://wordwall.net/ru/resource/45001525
https://wordwall.net/ru/resource/45761931
Информатика.
6-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116
бет
|
Сабақтың
ортасы
25
мин
|
Жаңа
тақырып
Сызықтық
алгоритмдерді программалау.
Жаңа
сабақты түсіну үшін мысал
қарастыру.
Жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар
беру.
1-тапсырма. (Жұптық жұмыс)
2-тапсырма.
(Жеке
жұмыс)
3-тапсырма. Постер қорғау.
(Топтық
жұмыс)
Сабақты
бекіту
10 сұрақтан тұратын тест алу.
|
Білім
алушылар рrezi.com web-сервисі арқылы жаңа
такырып бойынша мәліметтермен танысады.
Білім алушы
1-мысалды орындайды.
Б ілім
алушылар топ ішінде жұптасып, берілген 1-тапсырманы
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі бойынша дескрипторды
пайдалана отырып орындайды.
І топ – «Input» тобына
тапсырма:
І І топ –
«Print» тобына тапсырма:
Ә р білім
алушы жеке-жеке Float,
Int мәліметтер типінің
аудармасын жазып, мысал келтіреді.
Әр топтың
білім алушылары
3-тапсырманы
берілген дескрипторы бойынша топтаса отырып орындап, постер
қорғайды.
І топ – «Input» тобына
тапсырма:
ІІ топ – «Print» тобына
тапсырма:
Білім алушылар ZipGrade
қосымшасы арқылы 10 сұрақтан тұратын
тест тапсырмасын орындайды.
|
Мадақтама сөздер
Дескриптор:
- берілген математика-
лық өрнекті рython тілінде
жазады;
-осы өрнектің мәнін табуға
болатын программа құрады және қорғайды.
2
балл
1
балл
Мадақтама сөздер
Дескриптор:
-мәліметтер типін
анықтайды;
-функциялар-
ды анықтайды және ережесін
айтады;
-берілген программаны толықтай
түсіндіреді.
3
балл
Мадақтама сөздер
ҚБ:
85-100%
3 балл
|
65-84%
2 балл
|
0-64%
1 балл
|
65-84%
2 балл
0-64%
1 балл
|
https://prezi.com/view/JXP2OqY7NkQKzdrPokCO/
Информатика.
6-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116
бет
Информатика.
6-сынып
оқулық./
Г.И.Салғараева
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116
бет
Информатика.
6-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116
бет
|