Материалдар / Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды ашық сабаққа пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2024
83
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



15 мектеп-гимназиясы

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сызықтық алгоритмдерді программалау

(сабақтың тақырыбы)

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні:

Жүсіпбекова Айгүл Дүйсенханқызы

Күні:


Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§22. Сызықтық алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты:

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазуды түсініп, программада қолданады.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Білім алуышының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу. Білім алушыларды түгелдеу.


2.Білім алушыларды топқа бөлу.




3.Психологиялық ахуал орнату. «Барабан» әдісі











4. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау.












5.Жаңа тақырыпты меңгеруге дайындық жұмысын ұсыну.












6.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

1.Білім алушылар мұғаліммен амандасады.



2. Білім алушылар Python бағдарламасының функциялары арқылы топқа бөлінеді. (INPUT, PRINT)


3. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында Wordwall сервисінде құрастырылған «Барабан» әдісі арқылы түскен сөзге жақсы тілек айтады.









4 .Білім алушылар өткен тақырыптарды қорытындылау мақсатында «сұрақ-жауап» әдісі арқылы wordwall сервисінде құрастырылған тест сұрақтарына жауап береді.



5.Білім алушы мына төменде берілген мәліметті оқиды:

Python программасын интернеттен жүктеу алгоритмі:

1.Компьютердегі қолжетімді интернет браузерін іске қосу.

2.Іздеу жолына «Python программасын жүктеу» деп енгізу.

3.Шыққан сілтеме тізімдерінен тиімдісін жүктеу.

4.Жүктеулер бумасын ашып, Python программасын орнату.

5.Орнатылған программаны ашу.


6.Білім алушы алдыңғы іс-әрекет арқылы сабақтың тақырыбын айтады, мақсатымен танысады.























Әр дұрыс жауапқа

1 балл




Мадақтама сөздер










https://wordwall.net/ru/resource/45001525









https://wordwall.net/ru/resource/45761931













Информатика.

6-сынып оқулық./

Г.И.Салғараева

Г.А.Көпеева,

Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116 бет


Сабақтың ортасы



25 мин

Жаңа тақырып

Сызықтық алгоритмдерді программалау.


Жаңа сабақты түсіну үшін мысал қарастыру.










Жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар беру.


1-тапсырма. (Жұптық жұмыс)









2-тапсырма.

(Жеке жұмыс)







3-тапсырма. Постер қорғау.

(Топтық жұмыс)























Сабақты бекіту


10 сұрақтан тұратын тест алу.

Білім алушылар рrezi.com web-сервисі арқылы жаңа такырып бойынша мәліметтермен танысады.



Білім алушы 1-мысалды орындайды.

Б ілім алушылар топ ішінде жұптасып, берілген 1-тапсырманы «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша дескрипторды пайдалана отырып орындайды.


І топ – «Input» тобына тапсырма:

І І топ – «Print» тобына тапсырма:




Ә р білім алушы жеке-жеке Float, Int мәліметтер типінің аудармасын жазып, мысал келтіреді.

Әр топтың білім алушылары

3-тапсырманы берілген дескрипторы бойынша топтаса отырып орындап, постер қорғайды.

І топ – «Input» тобына тапсырма:

ІІ топ – «Print» тобына тапсырма:


Білім алушылар ZipGrade қосымшасы арқылы 10 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындайды.






Мадақтама сөздер











Дескриптор:

- берілген математика-

лық өрнекті рython тілінде жазады;

-осы өрнектің мәнін табуға болатын программа құрады және қорғайды.


2 балл





1 балл




Мадақтама сөздер





Дескриптор:
-мәліметтер типін анықтайды;
-функциялар-

ды анықтайды және ережесін айтады;
-берілген программаны толықтай түсіндіреді
.

3 балл


Мадақтама сөздер





ҚБ:

85-100%

3 балл

65-84%

2 балл

0-64%

1 балл

65-84%

2 балл

0-64%

1 балл

https://prezi.com/view/JXP2OqY7NkQKzdrPokCO/











Информатика.

6-сынып оқулық./

Г.И.Салғараева

Г.А.Көпеева,

Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116 бет











Информатика.

6-сынып оқулық./

Г.И.Салғараева

Г.А.Көпеева,

Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116 бет













Информатика.

6-сынып оқулық./

Г.И.Салғараева

Г.А.Көпеева,

Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-114-116 бет


Сабақтың соңы


5 мин



Рефлексия

Б ілім алушылар Мentimeter онлайн-сервисі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін дауыс беру арқылы көрсетеді.











https://www.menti.com/alaibea9xjxt

Үй тапсырмасы

Оқулық 116 бет. Бірнеше сызықтық алгортим құрастырып келу.

Үй тапсырмасын орындап келеді.





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!