Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу. Білім алушыларды
түгелдеу.
2.Білім алушыларды топқа
бөлу.
3.Психологиялық ахуал
орнату. «Барабан»
әдісі
4.
«Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу
жасау.
5.Сабақтың тақырыбы және
мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім алушылар мұғаліммен
амандасады.
2. Білім алушылар Python
бағдарламасының функциялары арқылы екі топқа
бөлінеді. (INPUT,
PRINT)
3. Білім алушылардың сабаққа
деген ынтасын арттыру мақсатында Wordwall сервисінде
құрастырылған «Барабан»
әдісі арқылы
түскен сөзге жақсы тілек
айтады.
4.Білім алушылар өткен
тақырыптарды қорытындылау
мақсатында «сұрақ-жауап»
әдісі арқылы wordwall
сервисінде құрастырылған тест сұрақтарына жауап
береді.
5.Білім алушы сабақтың
тақырыбы және мақсатымен танысады.
|
Әр дұрыс жауапқа
1 балл
Мадақтама сөздер
|
https://wordwall.net/ru/resource/45001525
https://wordwall.net/ru/resource/45761931
|
Сабақтың ортасы
25
мин
|
Жаңа
тақырып
Сызықтық алгоритмдерді
программалау. Жобалық жұмыс
1-тапсырма (2,3) (Жұптық
жұмыс)
2-тапсырма
(1,2)
(Жеке
жұмыс)
3-тапсырма
(1,2)
(Топтық
жұмыс)
Сабақты
бекіту
10
сұрақтан тұратын тест алу.
|
Білім
алушылар рrezi.com web-сервисі арқылы жаңа
такырып бойынша жобалық жұмыстармен
танысады.
Білім алушылар топ ішінде
берілген
1-тапсырманы
(2,3) «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі бойынша дескрипторды пайдалана
отырып орындайды.
І топ – «Input» тобына
тапсырма:
ІІ топ – «Print» тобына
тапсырма:
Б
ілім алушылар
«Қатесін тап»
әдісі бойынша берілген 2-тапсырманы
дескрипторды пайдалана отырып жеке
орындайды.
І топ – «Input» тобына
тапсырма:
2-тапсырма (1)
І І топ –
«Print» тобына тапсырма:
2-тапсырма
(2)
Б ілім
алушылар топ ішінде «Орнын
тап» әдісі бойынша LearningApps.org
платформасында рyhon тілінде берілген программаны рет-ретімен
орналастырады.
І топ – «Input» тобына
тапсырма:
3-тапсырма (1)
ІІ топ – «Print» тобына
тапсырма:
3-тапсырма (2)
Білім
алушылар «Educaplay» онлайн
сервисі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
|
Мадақтама сөздер
Дескриптор:
- берілген
математика-
лық өрнекті рython тілінде
жазады;
-осы өрнектің мәнін табуға
болатын программа құрады және қорғайды
2
балл
Мадақтама сөздер
Дескриптор:
-программа-
дағы қателіктерді табады;
-
рython
программа-
лау тілінде жазып, нәтижесін
экранға шығарады.
2 балл
Мадақтама сөздер
2 балл
ҚБ:
75-100%
3 балл
|
65-84%
2 балл
|
0-64%
1 балл
|
50-75%
2 балл
25-50%
1 балл
|
https://prezi.com/p/5phea37y89xv/?present=1
Информатика.
6-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
Г.А.Көпеева,
Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-117-118
бет
https://learningapps.org/watch?v=pm7fn7um523
https://learningapps.org/watch?v=pc5f513tj23
https://www.educaplay.com/challenge/1028813-my_challenge/
|