Материалдар / Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс. 6-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс. 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материалды ашық сабаққа пайдалануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2024
66
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



15 мектеп-гимназиясы

(білім беру ұйымының атауы)

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс

(сабақтың тақырыбы)

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім:

PYTHON тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні:

Жүсіпбекова Айгүл Дүйсенханқызы

Күні:

06.03.2023 жыл

Сынып: 6

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

§23. Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу.

Сабақтың мақсаты:

Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазуды түсініп, программада қолданады.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Білім алуышының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі.

1.Сәлемдесу. Білім алушыларды түгелдеу.


2.Білім алушыларды топқа бөлу.




3.Психологиялық ахуал орнату. «Барабан» әдісі












4. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа шолу жасау.











5.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.



1.Білім алушылар мұғаліммен амандасады.



2. Білім алушылар Python бағдарламасының функциялары арқылы екі топқа бөлінеді. (INPUT, PRINT)


3. Білім алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында Wordwall сервисінде құрастырылған «Барабан» әдісі арқылы түскен сөзге жақсы тілек айтады.









4.Білім алушылар өткен тақырыптарды қорытындылау мақсатында «сұрақ-жауап» әдісі арқылы wordwall сервисінде құрастырылған тест сұрақтарына жауап береді.


5.Білім алушы сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады.



























Әр дұрыс жауапқа

1 балл


Мадақтама сөздер













https://wordwall.net/ru/resource/45001525









https://wordwall.net/ru/resource/45761931













Сабақтың ортасы



25 мин

Жаңа тақырып

Сызықтық алгоритмдерді программалау. Жобалық жұмыс


1-тапсырма (2,3) (Жұптық жұмыс)




















2-тапсырма (1,2)

(Жеке жұмыс)

























3-тапсырма (1,2)

(Топтық жұмыс)































Сабақты бекіту


10 сұрақтан тұратын тест алу.

Білім алушылар рrezi.com web-сервисі арқылы жаңа такырып бойынша жобалық жұмыстармен танысады.



Білім алушылар топ ішінде берілген

1-тапсырманы (2,3) «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша дескрипторды пайдалана отырып орындайды.


І топ – «Input» тобына тапсырма:


ІІ топ – «Print» тобына тапсырма:

Б ілім алушылар «Қатесін тап» әдісі бойынша берілген 2-тапсырманы дескрипторды пайдалана отырып жеке орындайды.

І топ – «Input» тобына тапсырма:

2-тапсырма (1)

І І топ – «Print» тобына тапсырма:

2-тапсырма (2)

Б ілім алушылар топ ішінде «Орнын тап» әдісі бойынша LearningApps.org платформасында рyhon тілінде берілген программаны рет-ретімен орналастырады.


І топ – «Input» тобына тапсырма:

3-тапсырма (1)


ІІ топ – «Print» тобына тапсырма:

3-тапсырма (2)


Білім алушылар «Educaplay» онлайн сервисі арқылы сұрақтарға жауап береді.







Мадақтама сөздер


Дескриптор:

- берілген математика-

лық өрнекті рython тілінде жазады;

-осы өрнектің мәнін табуға болатын программа құрады және қорғайды


2 балл






Мадақтама сөздер


Дескриптор:
-программа-

дағы қателіктерді табады;

- рython программа-

лау тілінде жазып, нәтижесін экранға шығарады.


2 балл












Мадақтама сөздер


2 балл





























ҚБ:

75-100%

3 балл

65-84%

2 балл

0-64%

1 балл

50-75%

2 балл

25-50%

1 балл

https://prezi.com/p/5phea37y89xv/?present=1























Информатика.

6-сынып оқулық./

Г.И.Салғараева

Г.А.Көпеева,

Ә.Ә.Қаптағаева, А.Ғ.Юсупова – Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2020.-117-118 бет


































https://learningapps.org/watch?v=pm7fn7um523








https://learningapps.org/watch?v=pc5f513tj23




https://www.educaplay.com/challenge/1028813-my_challenge/

Сабақтың соңы


5 мин



Рефлексия

Б ілім алушылар Мentimeter онлайн-сервисі арқылы бүгінгі сабақтан алған әсерлерін дауыс беру арқылы көрсетеді.














https://www.menti.com/alaibea9xjxt

Үй тапсырма-

сы

Оқулық 117-118 бет. Python программалау тілінде әр тапсырманың соңғы есептеріне программа құрып, дәптерге жазып келу.

Үй тапсырмасын орындап келеді.







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!