Сабақтың басы
5 мин.
Өткен сабақты тексеру
5мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа дайындығын
бақылау.
Топқа
біріктіру: І топ «Тура пропорционал», ІІ
топ «Сызықтық функция»
(Оқушылар қағаз қиындылары
бойынша топқа бірігеді)
Зейінді
шоғырландыру:
Бір Аллаға сиынып,
Кел, балалар, оқылық ,
Оқығанды көңілге,
Ықыласпен тоқылық.
Оқысаңыз , балалар,
Шамнан шырақ жағылар,
Тілегенің алдыңнан
Іздемей-ақ табылар.
Үй тапсырмасын
пысықтау:
Миға шабуыл сұрақтары арқылы
үй тапсырмасын сұраймын.
№23.6
Өткен сабақты
тексеру
-
Функция дегеніміз не? (А
жиынынан алынған әрбір х элементіне В жиынынан алынған тек бір ғана
у элементін сәйкес қоятвн сәйкестік)
-
Функция терминін тұңғыш рет
қандай ғалым енгізген? (Г.Лейбниц)
-
Функция анықтамасын қай ғалым
ұсынған? (И.Н.Лобачевский)
-
Функция қандай тәсілдермен
беріледі? (формуламен, кестемен,
графикпен)
-
Сызықтық функцияның графигі не
болады? (түзу сызық)
-
Координаталар бас нүктесінен
өтетін сызықтық функцияны не деп атаймыз? (Тура
пропорционал)
-
Бірмүше дегеніміз не?
(Әріптерден, сандардан және олардың дәрежесінен көбейту арқылы
құрастырылған өрнек)
-
Көпмүше дегеніміз не?
(Бірмүшелердің қосындысынан құралған
өрнек)
|
Мұғаліммен амандасады, сабаққа
дайындалады.
Оқушыларды топқа
бөлу.
Өткен сабақтар бойынша
сұрақ-жауапқа жауап береді.
|
Дескриптор:
-Өткен сабақтағы ережелерді
қайталайды.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
-Тақырыпты қайталайды, топта
талқылайды
Жалпы балл-3
|
Қағаз қиындылары
Үлестірме
ДК экран Сұрақтар
Әр
топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер
беріледі.
|
Сабақтың ортасы.
10 мин.
Топпен жұмыс
10 мин
Тақтамен
жұмыс
10
мин
|
Мұғалім оқу материалын
қосымша ресурстар арқылы түсіндіруді
ұйымдастырады.
Тапсырма
№1. GeoGebra бағдарламасы
арқылы
№23.7 есепті
шешеміз
(оқушылар оқулықпен жұмыс
жасайды)
Тапсырма
№2.
№23.9
1)b=-3;5 болғанда
y=0,5x+b;
2)k=4;-1\4 болғанда
y=kx-2 формуласымен берілген
функциялардың графиктерін бір координаталар жазықтыққа
салыңдар.
Тапсырма
№3.
№23.10
Ордината осін 1) А(0;-3,5); 2)
В(0;-2 1/2); 3) С(0;5/6); 4) Д(0;-4,8) нүктесінде қиятын және а)
y=4x-7; ә) у=10-2,5х функциясы графигіне параллель болатын сызықтық
функцияның формуласын жазыңдар.
Сергіту
сәті: «Математикалық
сөзжұмбақ» ойыны
Сөзжұмбақ
сұрақтары:
-
Артық сөзінің
антонимі?
-
Натурал сандарға жатпайтын
цифр?
3) Екі санның қатынасының
теңдігі?
4) Математикалық
амал.
5) Көпмүшені құрайтын
бірмүшелердің әрқайсысы не деп
аталады?
6) Жазықтықта берілген
нүктеден бірдей қашықтықтағы нүктелер
жиыны?
7) Ең кіші жай
сан.
Тапсырма
№4. «Шағын
тест»
1.Тәуелсіз айнымалының әрбір мәніне тәуелді
айнымалының бір ғана мәні сәйкес келетін тәуелділікті функция деп
атайды 2.
Тәуелсіз
айнымалы аргумент деп
аталады 3. Тәуелді
айнымалы функция деп
аталады 4. Функцияның
берілу тәсілдері: формуламен,
кестемен, график түрінде
5. Қандай
функция сызықтық деп аталады? (y=kx+l түріндегі түріндегі функцияны
сызықтық функция деп
атайды) 6. Сызықтық
функцияның графигі қандай болады? (Сызықтық функцияның графигі түзу
сызық болады) 7. Тура
пропорционалдық қандай формуламен беріледі? (y=kx түріндегі функция
тура пропорционалдық )
|
Әр топ өз бір-бірімен, жұппен, топпен өзара
талқылайды.
Оқушылар тақтаға шығып,
тақтамен жұмыс жасайды.
Топтық
жұмыс
Тестты орындайды.
|
Флипчартқа түсіреді , топта
қорғайды.
Оқыту мақсатына жетуді
бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаға оқушылар жауап
жазады.
|
Дербес компъютер,
интербелсенді тақта, GeoGebra
бағдарламасы.
Оқулық, Декарттық
координаталар жүйесі.
|