Ашық сабақ. Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы. 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр түрлі платформада тапсырмалар құрастырылып жасалған ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлімі:

Функция. Функцияның графигі

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (бар болған жағдайда)

Габдуллина Асылгүл Ерболатқызы

Күні:

20.11.24ж

Сыныбы: 7 «Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық функциялардың графиктерінің өзара орналасуы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;

Сабақтың мақсаты:




1. Графигі берілген функцияның графигіне параллель сызықтық функция формуласын табу

2. Графигі берілген функцияның графигіне перпендикуляр сызықтық функция формуласын табу

3. Графигі берілген функцияның графигіне қиятын сызықтық функция формуласын табу

4.Сызықтық функция графигінің координаталар осьтеріне қарай орналасуын табу.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/

Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Білім алушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

5 минут

















Өткен сабақты тексеру

5минут











Негізгі бөлім

10 минут

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа дайындығын бақылау.

Ынтымақтастықты қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін арттыру. Психологиялық ахуал тудыру: «Менің қалпағым»


Отырғызу талоны арқылы оқушыларды үш топқа бөлу: І топ. ІІ топ. ІІІ топ






Үй жұмысын тексеру. №23.5 есеп. «Өзіңді тексер» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру



Қайталау- білім айнасы

Өткен тақырыпты қайталау мақсатында «сәйкестендіру» тапсырмаларын беру



Сабақтың мақсатын атап айту: 7.4.1.7 у = kx + b сызықтық функциясының графигінен k және b таңбаларын анықтау;

Топтық жұмыс

Әр топқа есепті бөліп беру.

1 топқа:

2 топқа:

3 топқа:

Функцияның графигін салмай-ақ, сызықтық функция графиктерінің өзара орналасуын негіздеңдер

А) у = 5х – 6 және у = 2х – 6; Б) у = 7 – 3х және у = - 3х – 7

Мұғаліммен амандасу.



«Менің қалпағым» тренингі арқылы мұғалімнің көрсеткенін қайталау.



Оқушылар таңдаған талон (үлестірме қағаздары) арқылы 3 топқа бөлініп, отыру





Интербелсенді тақтада көрсетілген есептің жауаптары арқылы үй тапсырмасының дұрыстығын тексеру.



Таратылған қағаздағы тапсырмаларды сәйкестендіру (топпен)







Жаңа сабақтың мақсатымен танысу







Әр топ өз міндеттерін орындайды.





Өздеріне берілген тапсырмаларды топпен орындап, талдайды



Оқушылардың белсенділігіне қарай мұғалім ауызша мақтау сөздермен бағалау













Отырғызу талонындағы өзін-өзі бағалауды қолдану

Жалпы балл-2


Дескриптор:

-Өткен сабақтағы ережелерді қайталайды.



Дескриптор:

-Тақырыпты оқиды, топта талқылайды

- Флипчартқа түсіреді , топта қорғайды

Жалпы балл-3








Тақта, слайд, оқу құралдары









Үлестірме қағаздар





Интербелсінді тақта

Таратпа қағаздар













Әр топқа флипчарт , маркер, түрлі түсті фломастер беріледі.

Сабақтың ортасы.

10 мин.






Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмалар: Оқулықпен (жеке) жұмыс

Оқушыларға оқулықтан №23.11 есепті беру

Оқыту мақсатына жетуді бағалауға мүмкіндік беретін тапсырмаларды орындау, дәптерге жауаптарын жазу


Дескриптор:

-сызықтық функция графиктерін салады;

-b-ның мәнін табады


Тапсырмаларды орындайды.

Жалпы балл -3

Слайд

Кітап

Дәптер




Сабақтың соңы.

10 минут





























Үй тапсырмасы

Кері байланыс, бағалау

5 минут




Қорытындылау «EDUCAPLAY» платформасында викторина

23.12 №23.13

Әр тапсырманың бағалау критериилері бойынша 10 баллдық жүйемен бағалау

Оқушылардың кері байланысын интербелсенді тақтада шығару


Оқушылар тапсырмамен жұмыс жасайды





Дескриптор
-Берілген сызықтық функцияға тура пропорционал функцияны жазады





-Бос орындарды толтырады















QR кодты сканерлеу арқылы бүгінгі сабаққа кері байланыс беру

Жалпы балл-2



























Жалпы тапсырмалар бойынша 10 балл


ДК экран









Интербелсенді тақта
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2024
182
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі