«Келісемін» ________ «Бекітемін» ____________
«___» _______2021 ж «____» ______ 2021ж
ДБСБОІ орынбасары: Х.Турдалиева Мектеп директоры: Б.Умиралиева
Сайрам ауданы №28 «Ақбай» жалпы орта мектебі
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ КЕЗІНДЕГІ
ОНЛАЙН АШЫҚ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Пәні: Сауат ашу
Сыныбы: 1-«Ә»
Тақырыбы: «Табиғатқа саяхат» Бб дыбысы және әрпі
Мұғалімі: Турдыбекова Ф
2020-2021ж
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
Турдыбекова Фатима Абдашимовна |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән/Сынып: |
Сауат ашу.1-«Ә» сынып |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
Табиғатқа саяхат |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Б б дыбысы мен әрпі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
Әріптерді таниды және ажыратады. Әріпті және дыбысты сәйкестендіріп оқиды, дыбыстық талдау жасайды. Сөздерді буынға бөледі, буын санын ажыратады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 минут 3 минут 3 минут |
Ұйымдастыру |
Қайырлы таң достарым! Қайырлы күн болсын! Сәрсенбіде күніміз, Сәттілікке толсын! «Серпілген сауал» әдісі Сұрақ –жауап ..Сөйлем неден құралады? .. Сөздер неден құралады? .. Буындар неден құралады? Дыбыстар нешеге бөлінеді? Дауысты дыбыстар қандай болады? Дауыссыз дыбыстар қандай болады? Дыбыс пен әріптің айырмашылығы қандай?
Қызығушылығын ояту «Ой қозғау» әдісі Тыңдалым. Жұмбақ жасыру
2. Жазу жазып
жалықпаған,
Басы жалпақ Көзі тостақ Бұты талтақ.Бұл не? (Бақа) Сары ғана ол мамық (Балапан) |
«Ұйымдастыру кезеңі» оқушылардың көңіл күйлерін көтеріп , жаңа сабақты бастау. «Ой қозғау» әдісі арқылы 1.Жұмбақты тыңдайды 2.Жұмбақ шешу арқылы жаңа сабақты таниды |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бағалау |
Презентация № 1-бет Презентация № 2-бет Презентация№ 3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
20 минут |
Жаңа сабақ |
Суретпен жұмыс
Тіл ұстарту жаттығуы
«Сөз ойла тез» әдісі
Оқулықпен жұмыс Оқылым Бақа бөрік көрік Бота болат балық Ас-қа-бақ бақ-ша ша-бақ бақ-бақ |
«Суретпен жұмыс» әдісі арқылы Суреттегі заттардың атын тауып қай дыбыстан басталып турғанын айтады . Бб дыбысымен танысады Өленді тыңдайды, есте сақтау қабілетін дамытып жатқа айтады. «Сөз ойла тез» әдісі арқылы Буындардан сөздер құрау Дауыстап оқу Сөздерді буындап оқиды. Бб дыбысы сөздің басында, ортасында соңында кездесетінін біледі. |
Дескриптор: *«Б» дыбысы бар сөздерді айтады **«Б» дыбысы қандай дыбыс екенін біледі * «Б» дыбысы сөз басында,ортасында кездесетінін айтады. ҚБ: Ынталандыру сөздер арқылы бағалау
Дескриптор: *Өлең жолдарын тез жаттап айтады.
ҚБ: смайлтар арқылы бағалау
ҚБ: Бағдаршам арқылы бағалау
Дескриптор: *Буындардан сөздер құрайды ҚБ: «Үш шапалақ» әдісі Үш шапалақ- түсіндім Екі шапалақ-түсініп келемін Бір шапалақ-білгім келеді |
Презентация № 4-бет Презентация № 5-бет Презентация № 6-бет |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
5минут |
Тәжірибе |
Дәптермен жұмыс Б әрпін жазу |
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру |
Дескриптор: Бб әрпін көркем етіп жазады. |
Презентация
№ 7-
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз «Келісемін» ________ «Бекітемін» ____________ «___»
_______2021
ж
«____»
______ 2021ж ДБСБОІ орынбасары:
Х.Турдалиева Мектеп директоры:
Б.Умиралиева Сайрам ауданы №28 «Ақбай»
жалпы орта мектебі ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУ
КЕЗІНДЕГІ ОНЛАЙН АШЫҚ САБАҚ
ЖОСПАРЫ Пәні: Сауат
ашу Сыныбы:
1-«Ә» Тақырыбы: «Табиғатқа саяхат»
Бб дыбысы және әрпі Мұғалімі: Турдыбекова
Ф 2020-2021ж Мұғалімнің
аты-жөні: Турдыбекова Фатима
Абдашимовна Пән/Сынып: Сауат ашу.1-«Ә»
сынып Тарау немесе бөлім
атауы: Табиғатқа
саяхат Сабақтың
тақырыбы: Б б дыбысы мен
әрпі Оқу
мақсаты: Әріпті тану және
ажырату Сөздегі дыбыс
түрлерін (дауысты, дауыссыз,
жуан ежәне жіңішке дауыстылар)
ажырату және дұрыс
дыбыстау Жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай
жазу. Бағалау
критерийі:
Әріптерді таниды және
ажыратады.
Әріпті
және дыбысты сәйкестендіріп оқиды, дыбыстық талдау
жасайды.
Сөздерді
буынға бөледі, буын санын
ажыратады.
Саралап оқыту
тапсырмалары
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
Жеке
жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы Уақыты Кезеңдері Тапсырма Тапсырманың
мақсаты Бағалау Ресурстар
2 минут
3
минут 3
минут Ұйымдастыру
Қайырлы таң
достарым!
Қайырлы күн
болсын!
Сәрсенбіде
күніміз,
Сәттілікке
толсын!
«Серпілген сауал»
әдісі
Сұрақ
–жауап
..Сөйлем неден
құралады?
.. Сөздер неден
құралады?
.. Буындар неден
құралады?
Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
Дауысты дыбыстар
қандай болады?
Дауыссыз дыбыстар
қандай болады?
Дыбыс пен әріптің
айырмашылығы қандай?
Қызығушылығын ояту
«Ой қозғау»
әдісі
Тыңдалым. Жұмбақ
жасыру
Бір көзім: кідір!
дейді
2. Жазу жазып
жалықпаған,
Басы
жалпақ
Көзі
тостақ
Бұты талтақ.Бұл
не?
(Бақа)
Сары ғана ол
мамық
(Балапан)
«Ұйымдастыру кезеңі»
оқушылардың көңіл күйлерін көтеріп , жаңа сабақты
бастау.
«Ой қозғау»
әдісі арқылы
1.Жұмбақты
тыңдайды 2.Жұмбақ шешу арқылы жаңа
сабақты таниды ҚБ: Бас бармақ арқылы
бағалау
Презентация №
1-бет
Презентация №
2-бет
Презентация№ 3 20
минут Жаңа
сабақ
Суретпен
жұмыс
Тіл ұстарту
жаттығуы
«Сөз ойла тез»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
Оқылым
Бақа бөрік
көрік
Бота болат
балық
Ас-қа-бақ бақ-ша
ша-бақ бақ-бақ
«Суретпен жұмыс»
әдісі арқылы
Суреттегі заттардың
атын тауып қай дыбыстан басталып турғанын айтады
.
Бб дыбысымен
танысады
Өленді тыңдайды,
есте сақтау қабілетін дамытып жатқа
айтады.
«Сөз ойла тез»
әдісі арқылы
Буындардан сөздер
құрау
Дауыстап
оқу
Сөздерді буындап
оқиды. Бб дыбысы сөздің басында, ортасында соңында кездесетінін
біледі.
Дескриптор:
*«Б»
дыбысы бар сөздерді айтады
**«Б»
дыбысы қандай дыбыс екенін біледі
* «Б»
дыбысы сөз басында,ортасында кездесетінін
айтады.
ҚБ: Ынталандыру сөздер арқылы
бағалау
Дескриптор:
*Өлең
жолдарын тез жаттап айтады.
ҚБ: смайлтар арқылы
бағалау
ҚБ: Бағдаршам арқылы
бағалау
Дескриптор:
*Буындардан сөздер құрайды
ҚБ: «Үш шапалақ»
әдісі
Үш шапалақ-
түсіндім
Екі шапалақ-түсініп
келемін
Бір шапалақ-білгім
келеді
Презентация
№ 4-бет
Презентация
№ 5-бет Презентация
№ 6-бет 5минут Тәжірибе
Дәптермен
жұмыс Б әрпін
жазу Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы
меңгеру
Дескриптор:
Бб әрпін
көркем етіп жазады.
Презентация
№ 7-
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















