Бағалау
критерийі:
|
Әріптерді таниды және
ажыратады.
Әріпті
және дыбысты сәйкестендіріп оқиды, дыбыстық талдау
жасайды.
Сөздерді
буынға бөледі, буын санын
ажыратады.
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс
(1,2 тапсырма)
Тапсырманы ұсыну және дұрыс
жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз
бетімен орындауы
|
2 минут
3
минут
3
минут
|
Ұйымдастыру
|
Қайырлы таң
достарым!
Қайырлы күн
болсын!
Сәрсенбіде
күніміз,
Сәттілікке
толсын!
«Серпілген сауал»
әдісі
Сұрақ
–жауап
..Сөйлем неден
құралады?
.. Сөздер неден
құралады?
.. Буындар неден
құралады?
Дыбыстар нешеге
бөлінеді?
Дауысты дыбыстар
қандай болады?
Дауыссыз дыбыстар
қандай болады?
Дыбыс пен әріптің
айырмашылығы қандай?
Қызығушылығын ояту
Сөздің сыры – көп жұмбақ,
Шешуін кім табады?
Кімдер шешсе тез ойлап,
Сол жеңімпаз болады.
«Ой қозғау»
әдісі
Тыңдалым.
Жұмбақ
жасыру
-
Бір көзім: кідір!
дейді
Бір көзім: жүгір! дейді
Бір көзім: абайла! дейді
қарап ал, маңайға! дейді
(бағдаршам)
-
2. Жазу жазып
жалықпаған,
Жаза-жаза арықтаған. (бор)
3. Қанаты жоқ ұшпайды,
су астында қыстайды (балық)
Басы
жалпақ
Көзі
тостақ
Бұты талтақ.Бұл
не?
(Бақа)
Сары ғана ол
мамық
(Балапан)
|
«Ұйымдастыру кезеңі»
оқушылардың көңіл күйлерін көтеріп , жаңа сабақты
бастау.
«Ой қозғау»
әдісі арқылы
1.Жұмбақты
тыңдайды
2.Жұмбақ шешу арқылы жаңа
сабақты таниды
|
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бағалау
|
Презентация №
1-бет
Презентация №
2-бет
Презентация№ 3
|
20
минут
|
Жаңа
сабақ
|
Суретпен
жұмыс
Тіл ұстарту
жаттығуы
«Сөз ойла тез»
әдісі
Оқулықпен
жұмыс
Оқылым
Бақа бөрік
көрік
Бота болат
балық
Ас-қа-бақ бақ-ша
ша-бақ бақ-бақ
|
«Суретпен жұмыс»
әдісі арқылы
Суреттегі заттардың
атын тауып қай дыбыстан басталып турғанын айтады
.
Бб дыбысымен
танысады
Өленді тыңдайды,
есте сақтау қабілетін дамытып жатқа
айтады.
«Сөз ойла тез»
әдісі арқылы
Буындардан сөздер
құрау
Дауыстап
оқу
Сөздерді буындап
оқиды. Бб дыбысы сөздің басында, ортасында соңында кездесетінін
біледі.
|
Дескриптор:
*«Б»
дыбысы бар сөздерді айтады
**«Б»
дыбысы қандай дыбыс екенін біледі
* «Б»
дыбысы сөз басында,ортасында кездесетінін
айтады.
ҚБ: Ынталандыру сөздер арқылы
бағалау
Дескриптор:
*Өлең
жолдарын тез жаттап айтады.
ҚБ: смайлтар арқылы
бағалау
ҚБ: Бағдаршам арқылы
бағалау
Дескриптор:
*Буындардан сөздер құрайды
ҚБ: «Үш шапалақ»
әдісі
Үш шапалақ-
түсіндім
Екі шапалақ-түсініп
келемін
Бір шапалақ-білгім
келеді
|
Презентация
№ 4-бет
Презентация
№ 5-бет
Презентация
№ 6-бет
Презентация
№ 6-бет
|