Ашық сабақ "Табиғи және жасанды жарық" жаратылыстану 1 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Табиғи және жасанды жарық" жаратылыстану 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану жаңадан енген пән болғандықтан көп ұстаздарға берілген материал жаңартылған білім мазмұны бойынша білім беретін 1 сынып бастауыш мұғалімдеріне арналған. Бұл жоспар арқылы жаратылыстану сабағында жарық тақырыбына арналған әдістердің түрлері көрсетілген. Сонымен қатар жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ құрылымын көруге болады. Топпен жұмыс жасаудың формалары және әдіс-тәсілдерін қарастыруға болады. Топпен жұмыс түрлерін бағалаудың түрлері тағы жинақталған.Жаңартылған бағдарлама бойынша жұмыс жасайтын ұстаздарға сабақ жоспарлауда көп септігін тигізеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

7- бөлім. Табиғат физикасы.Табиғи және жасанды жарық көздері

Мектеп: № 80 мектеп-гимназия


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Смагулова Марал Ельтаевна

Сынып: 1

Қатысқандар:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Табиғи және жасанды жарық көздері дегеніміз не?


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

1.5.2.1 Жарық пен қараңғылықты салыстыру

1.5.2.2 Жарықтың табиғи және жасанды көздерін ажырату

Сабақ мақсаттары

SMART

Егер оқушылар қоршаған ортадағы құбылыстарды бақылай алса, онда 1 сабақ ішінде-ақ, табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратып, оны өмірде тиімді қолдана алады.

Барлық оқушылар: табиғи және жасанды жарық көздерін ажыратады

Оқушылардың басым бөлігі: қоршаған ортадағы құбылыстарға бақылау жасайды

Кейбір оқушылар: жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады

Тілдік мақсаттар


Қараңғы,жарық,табиғи,жасанды,көзі

Төрт қарым-қатынас дағдыларын әр түрлі іс-әрекеттерде қолдану

Жетістік критерийі:

-күнделікті өмірде адамдардың жасанды жарық көздерін пайдаланатынын біледі

-кейбір жасанды жарық көздерін(шамшырақ, белгі беретін құрал,шамдар) белгі беру үшін пайдаланалатынын біледі

-сабақ барысында оқушының белсенді оқуыарқылы сыни тұрғыдан ойлауын және комуникативті дағдысын қалыптастырады

Құндылықтарды дарыту

Өсімдіктерді зерттеу барысында табиғатты қорғауға,елжандылыққа,қайырымдылық қасиеттерін оқушылардың бойына дарыту

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

Күтілетін нәтижелер:


-Оқушылар. әртүрлі жарық көздерінің жарық шығаратынын біледі

табиғи жарық көздерін негізгі белгілері арқылы ажыратады

-күн сәулесі барлық тірі ағзалар үшін қажет екенін біледі

-Күнделікті өмірде адамдардың жасанды жарық көздерін пайдаланатынын біледі

-Сабақ барысында оқушының белсенді оқуы арқылы сыни тұрғыдан ойлауын және комуникативті дағдысын қалыптастырады.

АКТ

Бейнематериал көрсету http://intellect-video.com/2888/2-seriya-pochemuchka-family-online/.

Ресурстар

Тәуліктің күндкзгі және түнгі уақыттарын көрсететін сюжетті суреттер,ай,күн, жұлдызды бейнелейтін суреттер

Найзағайдың пайда болуы туралы бейнефильмнен үзінді,

Қалыптастырушы бағалау парақшалары

Майшам, балауыз, фонарь,лампа

Гүлзар, стикер

Бастапқы білім

Оқушылар осы сабақтың алдында нені үйреніп үлгерді: жарықтың не екенін білді

Әлі де білуі қажет: жарық көздерінің түрлерін

Бұрыннан бар білімдерін тексеру: жарық көздерінің түрлерін ажыратуда бастапқы білімдерін сабақтастыру

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин













2 мин

I.Ұйымдастыру бөлімі

Шаттық шеңбері «Табиғат -Ана»

Армысың, алтын Күн

Көгілдір көк Аспан

Бармысың, құстарым

Қанатты достарым!

Суларым таза ма?

Талдарым аман ба?-

Табиғат-Ананы

Көруге сағынып

Келген біз балаңыз!

Шеңберде тұрып оқушылар бір-біріне күннің көзі бейнеленген смайликтарды сыйлау.

Топқа бөліну: бағдаршам,күн,түн, балауыз

Мадақтау(ауызша)











Смайликтердің артында жарық көздерінің суреттері бар(шам,бағдаршам,балауыз,шам

Сабақтың ортасы

5 мин































20 мин

Миға шабуыл

-Неліктен түнде дала қараңғы болады?

Дәлелде. Тағы не бізге жарық береді?

(Ұ)«Кім жылдам?» ойыны. Ойынның мақсаты шешуін тауып,жарық көздерін анықтау

Мұғалім жұмбақ жасырып,шешуін сұрайды

Су ішінде екі жайын,

Бірі кетсе, бірі дайын.(Ай- Күн)

Тақиям толған сөк,

Ерте тұрсам жоқ (жұлдыз)

Ай-moon-луна

Күн-sun-солнце

Жұлдыз-star-звезда

Осы сөздерді үш тілде түсіндіріп өту.

-Жұмбақтың шешуіндегі заттар бізге не береді?

-Тағы жарық беретін қандай заттарды білесіңдер? Ол заттарды кім жасайды?

Дескриптор: Жарық көздерін таниды, біледі.

(балауыз, шам, бағдаршам, шырақ, фонарь, от)

«Кім тапқыр?» ойыны Суреттерді топтастыру, яғни табиғи жарықтар және адам қолымен жасалған заттар- деп қорытындылайды.

-Балалар, бүгін сабақта сендер не туралы білетін боласыңдар?

Мақсат: -жасанды және табиғи жарық көздері туралы білетін боласыздар

-жасанды жарық көзін табиғи жарық көзінен ажырата аласыздар

«Басбармақ » әдісімен бағалау

Оқулықпен жұмыс 73-74 беттегі мәтінмен жұмыс

Күн,Ай, жұлдыздар, жарқырауық қоңыздар- табиғи жарық көздері. Қала көшесінің күндізгі, түнгі бейнесі.

Сергіту сәті: »Көңілді күн» әуенімен көңіл-күйді көтеру. Мадақтау

Зерттеу жұмысы

-Екі гүлді салыстыру. Не байқап тұрсыңдар? Екі гүл екі түрлі болып өсіп тұр.

-Неге?( Себебі біреуі қараңғы жерде, екіншісі жарық жерде өскен.)

-Өсімдіктің өсуіне жарықтың қандай әсері бар?

Зерттеудің мақсаты: өсімдіктердің өсуіне жарықтың әсері зор екенін түсінеді.

Өсімдіктерге қамқорлық жасау, табиғатты сүю, елжандылық құндылықтарын дарыту.

«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бағалау.

Топтық жұмыс

Әр топ өз атауларына байланысты топтарын қорғайды

-Топ атауы қандай жарық көзінің түріне жатады? Оның пайдасы қандай? Өмірде қандай қауіп-қатер төндіреді?

Мақсаты: жарық көздерінің түрін, жарық көзінің қажеттілігін айтады, қауіпсіздік ережесін құрастырады

SWOT арқылы топтың жұмысын талдау

Мықты жақтары: жарық көзінің түрін, қажеттіліктерін, пайдасын атады

Әлсіз жақтары: топ мүшелері белсенді қатыспады

Мүмкіндіктері: өмірде қолданады

Кедергі: топтардың бір-бірін дұрыс тыңдамауы












Жарық көздерінің суреттері: шам,бағдаршам, балауыз,от, күн, ай, найзағай, фонарь

































Бөлме өсімдіктері



















А-4 қағаз, түрлі-түсті суреттер

Сабақтың соңы

10минут






Бағалау

Picture 2 Picture 1


Дифференциация:

Барлық оқушылар дәптердегі табиғи жарық көздерін бояп, жеке жұмыс жасайды.

Көпшілігі: тағы бір табиғи жарық көзінің суретін салады

Кейбіреуі: жарық көздеріне байланысты жұмбақ құрастырады



5 мин

Дәптермен жұмыс

49-50-беттегі тапсырмалар



Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Дескриптор:

-Артық суретті табады, табиғи жарық көздерін бояй алады.

-Табиғи және жасанды жарық көздерін ажырата алады, атайды.

«Бағдаршам» әдісі бойынша бір-бірін бағалайды.

Рефлексия( кері байланыс)

Балалар, сендер бүгін жарық түрлерімен таныстыңдар. Егер сендер ата-аналарыңа осы сабақ бойынша хат жазсаңдар, не жазар едіңдер?

Бүгінгі сабақта ұнаған екі нәрсені жазыңдар, қандай бір ұсыныс жазар едіңдер?

Гүлзарға гүл отырғызу(гүл пішіндес стикерге хат жазу)


Дәптер, қалам-қарындаштар









Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары бар парақтар









Стикер, гүлзар












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі