Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ :Табиғи карбондар 10 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.15 2(ІІ) топ элементтерінің химиялық қасиеттері Күні: |
Мектеп: Алматы қаласы, Ғ.Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия Мұғалімнің аты-жөні: Амантаева Айгерим Кайратовна |
|||
Сынып: 10 (ЖМБ) |
Қатысқандар: 25 |
Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы: |
Табиғи карбонаттар |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.1.14 Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құру және олардың қолданылу аймағын атау |
|||
Сабақтың мақсаты |
Табиғи карбонаттар түзілістері мен түрлерін анықтайды. Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырады. Карбонаттардың табиғаттағы айналымының қолданылу аймағын негіздейді. |
|||
Ойлау деңгейінің дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану |
|||
Бағалау критерийі |
- Табиғи карбонаттар түзілістерінің химиялық реакцияларын жазады. - Карбонаттардың табиғаттағы айналымының схемасын құрастырады. - Табиғи карбонаттардың қолдану аймағын көрсететін тұжырымдамалық карта түзеді. |
|||
Тілдік мақсаттар |
Оқытудың тілдік мақсаты: Табиғи карбонаттарды біледі. Карбонаттардың табиғаттағы айналымының тіршілік үшін маңызын түсіндіре алады. Пәнге қатысты лексика мен терминология: табиғи карбонаттар, минералдар, сталактиттер, сталагмиттер, кальцит, әктас, бор, мәрмәр, малахит. Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Табиғи карбонаттарға не жатады? Табиғи карбонаттардың табиғаттағы айналымы қандай? Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырыңдар. Табиғи қарбонаттардың қолданылу аймағын атаңдар. |
|||
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы: топтық, жұптық жұмыс барысында сыйластық, жауапкершілікті сезіну, өзіне және айналадағы адамдарға құрмет, сын тұрғысынан ойлау арқылы өмір бойы білім алуға дайын болу білім құндылықтары ретінде жүзеге асады. |
|||
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану пәнінен алған табиғаттағы заттардың химиялық айналымы туралы білімдерімен байланысады. География пәнінің табиғи ресурстар тарауынан алынған білімдерін пайдаланады. Карбонаттарға байланысты есептерді шығаруда математикалық амалдар бойынша алған білімдерін қолданады. |
|||
Алдыңғы білім |
8-9 сыныптағы «Көміртек және оның қосылыстары» тарауынан көміртектің химиялық қаситеттерін, қарапайым көміртек циклін біледі және құра алады. |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 0-3 мин 3-5 мин 5-8 мин |
1. Сәлемдесу. 2. «Көңілді қалпақ» жаттығуы: жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында оқушылар шеңберге тұрып ойнақы, көңілді музыканың әуенімен қалпақты шеңбер бойымен жылжытады. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында қалса, сол бүгінгі сабаққа ізгі тілегін білдіреді. 3. «Мозайка» стратегиясы (топтастыру) Қолданылуы: таратылған қима қағаздарды құрастыру арқылы топтастыру. 1-топ – «Бор» 2-топ – «Мәрмәр» 3-топ – «Графит» 4. Өткен біліммен байланыстыру: «Бір қадам артқа» әдісімен жүргізіледі.
ҚБ: «Жарайсыңдар» (уәж тудыру) (мұғалімнің ауызша бағалауы). 5.Олай болатын болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – Табиғи карбонаттар. Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады. |
АКТ Көңілді музыка Мозайка суретінің сілтемесі АКТ, таныстырылым |
||
Сабақтың ортасы 8-13 мин 13-18 мин 18-20 мин 20-28 мин 28-30 мин 30-35 мин 35--37 мин |
Жаңа сабақты меңгерту: Оқулықтағы мәтінмен жұмыс (оқылым мен айтылым дағдысын дамыту). Топтық жұмыс: «Борт журналы» әдісімен тақырып бойынша топ оқушылары кесте толтырады. Онда «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім», «Мәтінді оқып жаңадан білдім», «Болжамдар», «Тың ақпарат» бағандары болады. Мәтінді оқи отырып толтырады. Тапсырма №1. Топтық жұмыс: Табиғи карбонаттар түзілістерінің химиялық реакцияларын жазу үшін Оқулықта берілген материалға қосымша суретті пайдалана отырып карбонаттардың табиғатта айналымына қатысатын заттардың түзілуі мен ыдырауын анықтап, айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазады.
А ) Na2 Na2CO3 NaHCO3 CO2 Ә ) CaO Ca (OH )2 CaCO3 Ca (HCO3)2 Дескриптор:
ҚБ: «Стикерлермен диалог» тәсілімен топтар бір-бірін бағалайды. Оқушылар өз пікірлерін стикерлерге жазады. Тапсырма №2 «Аялдама» әдісімен әр шағын топ өз бекеттерінде суретті пайдалана отырып, карбонаттардың табиғаттағы айналымының схемасын құрастырады. Суретте көрсетілген кабонаттармен бірге сталактиттер, сталагмиттер түзілісін, ретімен орналастыруға тапсырмалар беріледі, уакыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдыңғы топтың тапсырмасын жалғастырады. Дұрыс болмаған жағдайда түзейді. Өз топтарына оралғанда жұмыстарын қорытындылап, өз пікірлерін қорғайды. Дескриптор:
ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен оқушы өзіне кері байланыс жасайды. Оқушыларға қызыл, сары және жасыл түсті карточкалар беріледі. Оқушылар:
Тапсырма №3. Жұптық жұмыс. Берілген тізбені пайдалана отырып, табиғи карбонаттардың қолдану аймағын көрсететін тұжырымдамалық карта түзеді. 1.Кәдімгі күйе 2. Графит 3. Алмаз. 4. Карбин. 5. Поликумилен 6. Антрацит 7.СаСО3 әктас немесе бор, 8.МgCO3 магнезит, 9.СаСО3 * МgCO3 доломит,10. Сталагнат. Дескриптор:
ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек» тәсілімен оқушылардың өзара кері байланысы. Тапсырма №4. Жеке жұмыс. Қабілеті жоғары оқушылар үшін тапсырма: Оқулықтың 36-бетіндегі 1-4 есептерін шығару. ҚБ: Мұғалімнің ауызша кері байланысы (мадақтауы). |
http://okulyk-edu.kz/ Тапсырмалар жазылған парақшалар
Тапсырмалар жазылған парақшалар
Түрлі түсті стикерлер Тапсырмалар жазылған парақшалар
kz/search екі+жұлдыз+бір+тілек
|
||
Сабақтың соңы 37-40 мин |
Оқушылар
«Аяқталмаған сөздер»
тәсілімен< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |