Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.15 2(ІІ) топ элементтерінің химиялық қасиеттері


    Күні:

    Мектеп: Алматы қаласы, Ғ.Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия



    Мұғалімнің аты-жөні: Амантаева Айгерим Кайратовна

    Сынып: 10 (ЖМБ)

    Қатысқандар: 25

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Табиғи карбонаттар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.14 Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құру және олардың қолданылу аймағын атау

    Сабақтың мақсаты

    Табиғи карбонаттар түзілістері мен түрлерін анықтайды.

    Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырады.

    Карбонаттардың табиғаттағы айналымының қолданылу аймағын негіздейді.

    Ойлау деңгейінің дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    - Табиғи карбонаттар түзілістерінің химиялық реакцияларын жазады.

    - Карбонаттардың табиғаттағы айналымының схемасын құрастырады.

    - Табиғи карбонаттардың қолдану аймағын көрсететін тұжырымдамалық карта түзеді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты: Табиғи карбонаттарды біледі. Карбонаттардың табиғаттағы айналымының тіршілік үшін маңызын түсіндіре алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология: табиғи карбонаттар, минералдар, сталактиттер, сталагмиттер, кальцит, әктас, бор, мәрмәр, малахит.

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Табиғи карбонаттарға не жатады?

    Табиғи карбонаттардың табиғаттағы айналымы қандай?

    Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырыңдар.

    Табиғи қарбонаттардың қолданылу аймағын атаңдар.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы: топтық, жұптық жұмыс барысында сыйластық, жауапкершілікті сезіну, өзіне және айналадағы адамдарға құрмет, сын тұрғысынан ойлау арқылы өмір бойы білім алуға дайын болу білім құндылықтары ретінде жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану пәнінен алған табиғаттағы заттардың химиялық айналымы туралы білімдерімен байланысады.

    География пәнінің табиғи ресурстар тарауынан алынған білімдерін пайдаланады.

    Карбонаттарға байланысты есептерді шығаруда математикалық амалдар бойынша алған білімдерін қолданады.

    Алдыңғы білім

    8-9 сыныптағы «Көміртек және оның қосылыстары» тарауынан көміртектің химиялық қаситеттерін, қарапайым көміртек циклін біледі және құра алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин







    3-5 мин






    5-8 мин

    1. Сәлемдесу.

    2. «Көңілді қалпақ» жаттығуы: жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында оқушылар шеңберге тұрып ойнақы, көңілді музыканың әуенімен қалпақты шеңбер бойымен жылжытады. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында қалса, сол бүгінгі сабаққа ізгі тілегін білдіреді.

    3. «Мозайка» стратегиясы (топтастыру)

    Қолданылуы: таратылған қима қағаздарды құрастыру арқылы топтастыру.

    1-топ – «Бор»

    2-топ – «Мәрмәр»

    3-топ – «Графит»

    4. Өткен біліммен байланыстыру: «Бір қадам артқа» әдісімен жүргізіледі.

    1. Топ атаулары туралы не білеміз?

    2. Топ атауларында қандай байланыс бар?

    3. Қалай біріктіруге болады?

    ҚБ: «Жарайсыңдар» (уәж тудыру) (мұғалімнің ауызша бағалауы).

    5.Олай болатын болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – Табиғи карбонаттар.

    Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


    АКТ

    Көңілді музыка


    Мозайка суретінің сілтемесі

    https://www.google.kz


    АКТ, таныстырылым










    Сабақтың ортасы


    8-13 мин









    13-18 мин































    18-20 мин





    20-28 мин







































    28-30 мин









    30-35 мин















    35--37 мин

    Жаңа сабақты меңгерту:

    Оқулықтағы мәтінмен жұмыс (оқылым мен айтылым дағдысын дамыту). Топтық жұмыс: «Борт журналы» әдісімен тақырып бойынша топ оқушылары кесте толтырады. Онда «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім», «Мәтінді оқып жаңадан білдім», «Болжамдар», «Тың ақпарат» бағандары болады. Мәтінді оқи отырып толтырады.

    Тапсырма №1. Топтық жұмыс: Табиғи карбонаттар түзілістерінің химиялық реакцияларын жазу үшін Оқулықта берілген материалға қосымша суретті пайдалана отырып карбонаттардың табиғатта айналымына қатысатын заттардың түзілуі мен ыдырауын анықтап, айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазады.













    АDrawObject3 DrawObject1 DrawObject2 ) Na2  Na2CO3   NaHCO3   CO2

    ӘDrawObject6 DrawObject5 DrawObject4 ) CaO Ca (OH )2  CaCO3  Ca (HCO3)2

    Дескриптор:

    1. Табиғаттағы көміртек айналымына қатысты заттарды атайды.

    2. Табиғи карбонаттар қосылыстарын түзетін үрдістерді сипаттайды.

    3. Табиғи карбонаттар айналымына қатысатын заттарды анықтайды.

    4. Табиғи карбонаттар айналымына қатысатын заттардың түзілу реакциясының теңдеулерін жазады.


    ҚБ: «Стикерлермен диалог» тәсілімен топтар бір-бірін бағалайды. Оқушылар өз пікірлерін стикерлерге жазады.


    Тапсырма №2 «Аялдама» әдісімен әр шағын топ өз бекеттерінде суретті пайдалана отырып, карбонаттардың табиғаттағы айналымының схемасын құрастырады. Суретте көрсетілген кабонаттармен бірге сталактиттер, сталагмиттер түзілісін, ретімен орналастыруға тапсырмалар беріледі, уакыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдыңғы топтың тапсырмасын жалғастырады. Дұрыс болмаған жағдайда түзейді. Өз топтарына оралғанда жұмыстарын қорытындылап, өз пікірлерін қорғайды.



    Дескриптор:

    1. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерін анықтайды.

    2. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерінің байланыстарын табады.

    3. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерінің реттілігін табады.

    4. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерінің схемасын құрастырады.

    5. Топ жұмысын қорғайды.


    ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен оқушы өзіне кері байланыс жасайды.

    Оқушыларға қызыл, сары және жасыл түсті карточкалар беріледі. Оқушылар:

    • Толықтай түсінсе, сенімді болса Жасыл түсті

    • Түсінуге жақын болса, аздап білсе Сары түсті;

    • Түсінбесе, сенімді болмаса Қызыл түсті көрсетеді.


    Тапсырма №3. Жұптық жұмыс. Берілген тізбені пайдалана отырып, табиғи карбонаттардың қолдану аймағын көрсететін тұжырымдамалық карта түзеді.

    1.Кәдімгі күйе 2. Графит 3. Алмаз. 4. Карбин.

    5. Поликумилен 6. Антрацит 7.СаСО3 әктас немесе бор, 8.МgCO3 магнезит, 9.СаСО3 * МgCO3 доломит,10. Сталагнат.


    Дескриптор:

    1. Табиғи карбонаттарға сипаттама береді

    2. Әрбір табиғи карбонаттаың қолдану аймағын табады.

    3. Көміртектің маңызды қосылыстарының қоршаған орта мен адам өміріндегі рөлін түсіндіре біледі.

    4. Әр жұп тұжырымдамалық карталарын қорғайды.


    ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек» тәсілімен оқушылардың өзара кері байланысы.


    Тапсырма №4. Жеке жұмыс. Қабілеті жоғары оқушылар үшін тапсырма: Оқулықтың 36-бетіндегі 1-4 есептерін шығару.

    ҚБ: Мұғалімнің ауызша кері байланысы (мадақтауы).


    http://okulyk-edu.kz/








    Тапсырмалар жазылған парақшалар




























    Тапсырмалар жазылған парақшалар







































    Түрлі түсті стикерлер



    Тапсырмалар жазылған парақшалар









    kz/search

    екі+жұлдыз+бір+тілек




    Сабақтың соңы

    37-40 мин

    Оқушылар «Аяқталмаған сөздер» тәсілімен<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Амантаева Айгерим Кайратовна
    27 Желтоқсан 2021
    3193
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ :Табиғи карбондар 10 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ :Табиғи карбондар 10 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Табиғи карбонаттар түзілістері мен түрлерін анықтайды. Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырады. Карбонаттардың табиғаттағы айналымының қолданылу аймағын негіздейді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.15 2(ІІ) топ элементтерінің химиялық қасиеттері


    Күні:

    Мектеп: Алматы қаласы, Ғ.Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия



    Мұғалімнің аты-жөні: Амантаева Айгерим Кайратовна

    Сынып: 10 (ЖМБ)

    Қатысқандар: 25

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Табиғи карбонаттар

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.2.1.14 Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құру және олардың қолданылу аймағын атау

    Сабақтың мақсаты

    Табиғи карбонаттар түзілістері мен түрлерін анықтайды.

    Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырады.

    Карбонаттардың табиғаттағы айналымының қолданылу аймағын негіздейді.

    Ойлау деңгейінің дағдылары

    Білу, түсіну, қолдану

    Бағалау критерийі

    - Табиғи карбонаттар түзілістерінің химиялық реакцияларын жазады.

    - Карбонаттардың табиғаттағы айналымының схемасын құрастырады.

    - Табиғи карбонаттардың қолдану аймағын көрсететін тұжырымдамалық карта түзеді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты: Табиғи карбонаттарды біледі. Карбонаттардың табиғаттағы айналымының тіршілік үшін маңызын түсіндіре алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология: табиғи карбонаттар, минералдар, сталактиттер, сталагмиттер, кальцит, әктас, бор, мәрмәр, малахит.

    Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Табиғи карбонаттарға не жатады?

    Табиғи карбонаттардың табиғаттағы айналымы қандай?

    Табиғаттағы карбонаттар айналымының схемасын құрастырыңдар.

    Табиғи қарбонаттардың қолданылу аймағын атаңдар.

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» ұлттық идеясының «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылығы: топтық, жұптық жұмыс барысында сыйластық, жауапкершілікті сезіну, өзіне және айналадағы адамдарға құрмет, сын тұрғысынан ойлау арқылы өмір бойы білім алуға дайын болу білім құндылықтары ретінде жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану пәнінен алған табиғаттағы заттардың химиялық айналымы туралы білімдерімен байланысады.

    География пәнінің табиғи ресурстар тарауынан алынған білімдерін пайдаланады.

    Карбонаттарға байланысты есептерді шығаруда математикалық амалдар бойынша алған білімдерін қолданады.

    Алдыңғы білім

    8-9 сыныптағы «Көміртек және оның қосылыстары» тарауынан көміртектің химиялық қаситеттерін, қарапайым көміртек циклін біледі және құра алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3 мин







    3-5 мин






    5-8 мин

    1. Сәлемдесу.

    2. «Көңілді қалпақ» жаттығуы: жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында оқушылар шеңберге тұрып ойнақы, көңілді музыканың әуенімен қалпақты шеңбер бойымен жылжытады. Музыка тоқтағанда қалпақ кімнің басында қалса, сол бүгінгі сабаққа ізгі тілегін білдіреді.

    3. «Мозайка» стратегиясы (топтастыру)

    Қолданылуы: таратылған қима қағаздарды құрастыру арқылы топтастыру.

    1-топ – «Бор»

    2-топ – «Мәрмәр»

    3-топ – «Графит»

    4. Өткен біліммен байланыстыру: «Бір қадам артқа» әдісімен жүргізіледі.

    1. Топ атаулары туралы не білеміз?

    2. Топ атауларында қандай байланыс бар?

    3. Қалай біріктіруге болады?

    ҚБ: «Жарайсыңдар» (уәж тудыру) (мұғалімнің ауызша бағалауы).

    5.Олай болатын болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы – Табиғи карбонаттар.

    Оқушыларға сабақтың мақсаты мен бағалау критерийі таныстырылады.


    АКТ

    Көңілді музыка


    Мозайка суретінің сілтемесі

    https://www.google.kz


    АКТ, таныстырылым










    Сабақтың ортасы


    8-13 мин









    13-18 мин































    18-20 мин





    20-28 мин







































    28-30 мин









    30-35 мин















    35--37 мин

    Жаңа сабақты меңгерту:

    Оқулықтағы мәтінмен жұмыс (оқылым мен айтылым дағдысын дамыту). Топтық жұмыс: «Борт журналы» әдісімен тақырып бойынша топ оқушылары кесте толтырады. Онда «Берілген тақырып бойынша бұрыннан білетінім», «Мәтінді оқып жаңадан білдім», «Болжамдар», «Тың ақпарат» бағандары болады. Мәтінді оқи отырып толтырады.

    Тапсырма №1. Топтық жұмыс: Табиғи карбонаттар түзілістерінің химиялық реакцияларын жазу үшін Оқулықта берілген материалға қосымша суретті пайдалана отырып карбонаттардың табиғатта айналымына қатысатын заттардың түзілуі мен ыдырауын анықтап, айналымды жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазады.













    АDrawObject3 DrawObject1 DrawObject2 ) Na2  Na2CO3   NaHCO3   CO2

    ӘDrawObject6 DrawObject5 DrawObject4 ) CaO Ca (OH )2  CaCO3  Ca (HCO3)2

    Дескриптор:

    1. Табиғаттағы көміртек айналымына қатысты заттарды атайды.

    2. Табиғи карбонаттар қосылыстарын түзетін үрдістерді сипаттайды.

    3. Табиғи карбонаттар айналымына қатысатын заттарды анықтайды.

    4. Табиғи карбонаттар айналымына қатысатын заттардың түзілу реакциясының теңдеулерін жазады.


    ҚБ: «Стикерлермен диалог» тәсілімен топтар бір-бірін бағалайды. Оқушылар өз пікірлерін стикерлерге жазады.


    Тапсырма №2 «Аялдама» әдісімен әр шағын топ өз бекеттерінде суретті пайдалана отырып, карбонаттардың табиғаттағы айналымының схемасын құрастырады. Суретте көрсетілген кабонаттармен бірге сталактиттер, сталагмиттер түзілісін, ретімен орналастыруға тапсырмалар беріледі, уакыт аяқталғанда топ басқа бекетке ауысып алдыңғы топтың тапсырмасын жалғастырады. Дұрыс болмаған жағдайда түзейді. Өз топтарына оралғанда жұмыстарын қорытындылап, өз пікірлерін қорғайды.



    Дескриптор:

    1. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерін анықтайды.

    2. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерінің байланыстарын табады.

    3. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерінің реттілігін табады.

    4. Карбонаттардың табиғаттағы қосылыс түрлерінің схемасын құрастырады.

    5. Топ жұмысын қорғайды.


    ҚБ: «Бағдаршам» әдісімен оқушы өзіне кері байланыс жасайды.

    Оқушыларға қызыл, сары және жасыл түсті карточкалар беріледі. Оқушылар:

    • Толықтай түсінсе, сенімді болса Жасыл түсті

    • Түсінуге жақын болса, аздап білсе Сары түсті;

    • Түсінбесе, сенімді болмаса Қызыл түсті көрсетеді.


    Тапсырма №3. Жұптық жұмыс. Берілген тізбені пайдалана отырып, табиғи карбонаттардың қолдану аймағын көрсететін тұжырымдамалық карта түзеді.

    1.Кәдімгі күйе 2. Графит 3. Алмаз. 4. Карбин.

    5. Поликумилен 6. Антрацит 7.СаСО3 әктас немесе бор, 8.МgCO3 магнезит, 9.СаСО3 * МgCO3 доломит,10. Сталагнат.


    Дескриптор:

    1. Табиғи карбонаттарға сипаттама береді

    2. Әрбір табиғи карбонаттаың қолдану аймағын табады.

    3. Көміртектің маңызды қосылыстарының қоршаған орта мен адам өміріндегі рөлін түсіндіре біледі.

    4. Әр жұп тұжырымдамалық карталарын қорғайды.


    ҚБ: «2 жұлдыз, 1 тілек» тәсілімен оқушылардың өзара кері байланысы.


    Тапсырма №4. Жеке жұмыс. Қабілеті жоғары оқушылар үшін тапсырма: Оқулықтың 36-бетіндегі 1-4 есептерін шығару.

    ҚБ: Мұғалімнің ауызша кері байланысы (мадақтауы).


    http://okulyk-edu.kz/








    Тапсырмалар жазылған парақшалар




























    Тапсырмалар жазылған парақшалар







































    Түрлі түсті стикерлер



    Тапсырмалар жазылған парақшалар









    kz/search

    екі+жұлдыз+бір+тілек




    Сабақтың соңы

    37-40 мин

    Оқушылар «Аяқталмаған сөздер» тәсілімен<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Химия Мақала 10 сынып
    27.12.2021
    3193
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Амантаева Айгерим Кайратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации