Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 1 Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары

    Мектеп: Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қарамоншақова Нұржамал Аухатқызы

    Сынып: 10 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескінін орындау.

    Сабақтың мақсаты

    • Сызық түрлері арқылы сызба орындау.

    • Сызба қаріптерін сызба да қолдану

    • Өлшемдерді қою арқылы графикалық кескін орындау.

    Бағалау критерийі

    • Сызық түрлері арқылы сызба орындай алады.

    • Сызба қаріптерін сызбада қолдана алады.

    • Өлшемдерді қою арқылы графикалық кескін орындайды.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Сызба сызықтары, сызба қаріптері, масштабтар.

    Диалогке қатысты сөз тіркестері

    1.Сызба дегенімізді қалай түсінеміз?

    2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді және айырмашылығы?
    3.Үлкен ұзын сызғышты не деп атаймыз?
    4.Неше сызық түрлері қандай?
    5.
    Сызба сызықтарының анықтамасы қандай?

    Құндылықтарға баулу




    • Достарының пікірін тыңдай білу, оған қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады.

    • Топта бірлесе қабылдау арқылы ынтымақтастық құндылығы қалыптасады.

    • Сызық түрлерін, сызба қаріптерін шығармашылықпен сыни тұрғыда орындау арқылы еңбек пен шығармашылдық құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, бейнелеу өнері, информатика, қазақ тілі.

    Алдыңғы білім

    Графикалық кесіндерді орындау ережелері туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут









    Ұйымдастыру бөлімі.

    Оқушыларды назарын сабаққа аудару үшін сыныпты әріптер бойынша топқа бөлу «А», «Б», «В». Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

    Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Осы әріптер жайында мағлұматтар сұрап түсіндіремін.

    Қаріптермен топқа бөлу:

    І «А»топ: Үлкен әріптер

    ІІ «Б»топ: Кіші әріптер

    ІІІ «В»топ: Таңбалар



    «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі
    1.Сызба дегенімізді қалай түсінеміз?

    2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді және айырмашылығы?
    3.Үлкен ұзын сызғышты не деп атаймыз?
    4.Неше сызық түрлері қандай?
    5.
    Сызба сызықтарының анықтамасы қандай?
    6.А3 пішімінің өлшемі
    қандай?
    7.Негізгі жазу графасының өлшемдерін ата?
    8.Масштаб ұғымын кім қалай түсінеді
    ?

    Қосымша 1.





    Топтарға бөлу











    Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.



    Сабақтың ортасы

    15минут














    Қолдану. Практикалық жұмыс.

    (ТЖ)1. «Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі

    Қаріптер арқылы тапсырма орындау

    І «А»топ: Үлкен әріптерді өлшеммен сызып жазады.

    ІІ «Б»топ: Кіші әріптердің өлшемін жазады.

    ІІІ «В»топ: Таңбаларды жазады.

    Үлкен қаріп 14 мм болса, кіші әріп 10 мм

    немесе 10 мм болса , кіші әріп 7 мм, таңбалар 10мм болады.

    Дескриптор

    1. Үлкен әріптердің өлшемін анықтайды;

    2. Кіші әріптердің салу жолдарын анықтайды;

    3. Таңбалардың орналасуын табады;

    ҚБ Бір-бірін бағалау

    «Екі жұлдыз бір тілек» стикерге оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін,ұсыныс, тілектерін жазады.

    Сызбада қаріп жазулары, сызық түрлерін қолдану ақпарат береміз.



    СТО, ОүБ,Кері байланыс






    Тірек сызбасы



    Өзара бағалау










    6минут




























    10минут




































    3минут

    2. (ЖЖ) «Бос орынды толтыр» әдісі арқылы сызба сызықтарының әлпетімен мен міндетін толтырамыз.

    Аталуы

    Міндеті

    Сызбасы

    Жуандығы

    Негізгі тұтас жуан сызық




    Тұтас жіңішке сызық




    Штрих сызық




    Штрихпунктир жіңішке сызық




    Қос нүктелі штрихпунктир сызық




    Үзік сызық




    Тұтас ирек сызық




    Әр топ тапсырмалары аяқтаған соң бір-бірінің жұмысын қарап дескриптор құрады.

    ҚБ Дескриптор

    1.Сызба сызықтарының міндетін анықтайды;

    2.Сызба сызықтарының сызбасын анықтайды;

    3.Сызба жуандығын орналасу жолын табады;

    4.Кестені толық толтырады;



    (Ө)Сараланған тапсырма.

    3.Тапсырма « Сәйкестендіру »әдісі


    Ұзындықтары 30 мм вертикаль, горизонталь және 45 ˚ бұрышпен көлбейтін үш кесінді салып, олардың өлшемдерін түсір (М1:1)







    1.34- суреттегі конустылықсызбаны орындау







    Қалыңдығы 4 мм шаршы тәрізді пластинканың центрінде диаметрі 16 мм цилиндр тәрізді тесігі бар. Шаршының бір қабырғасының ұзындығы 30 мм. Пластинканың сызбасын екі рет (нақты шамасында және М2:1 масштабында) салып, оның өлшемдерін түсір.




    Дескриптор

    1.Горизонталь, вертикаль, бұрыш кесінді өлшемін анықтайды;

    2.Конустықсызбаны орындайды;

    3.Шаршының цилиндрін тауып, өлшемдерінің орналасуын табады;

    ҚБ Өзін-өзі бағалау

    4.(Ө) «Бес қадам» әдісі. Әр топ өзара бір-бірімен бүгінгі өткен сабақты талқылайды.

    Сұрақтары

    1. Сызба сызықтарының анықтамасы мен түрлері қандай?
    2.
    Қаріп туралы не білесіз?

    3. Бас әріппен кіші әріп өлшемдерін атаңыз?

    4. Көлбеу жазуы неше градус болады?

    5. Сөзбен сөздің арасы мен жазу жолдарының арасы неге байланысты?

    (ҚБ)Өзін-өзі бағалау

    Күтілетін нәтиже бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады. Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады. Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады.өз ойын еркін жеткізе алады. Топтасуды үйренді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланды, білімін кеңейтті.






    Флипчарт, А-3 форматы,маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук


    Оқулық Сызу

    Авт.В.Г.Чукалин

    М.М.Ахметанов

    Алматы «Атамұра»2013





    АКТ














    Оқулық Сызу

    Сабақтың соңы

    2минут

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қарамоншақова Нұржамал Аухатқызы
    04 Мамыр 2020
    2049
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) 10-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) 10-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    - Сызық түрлері арқылы сызба орындау. - Сызба қаріптерін сызба да қолдану - Өлшемдерді қою арқылы графикалық кескін орындау.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Бекітемін:

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 1 Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары

    Мектеп: Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Қарамоншақова Нұржамал Аухатқызы

    Сынып: 10 сынып

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою)

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескінін орындау.

    Сабақтың мақсаты

    • Сызық түрлері арқылы сызба орындау.

    • Сызба қаріптерін сызба да қолдану

    • Өлшемдерді қою арқылы графикалық кескін орындау.

    Бағалау критерийі

    • Сызық түрлері арқылы сызба орындай алады.

    • Сызба қаріптерін сызбада қолдана алады.

    • Өлшемдерді қою арқылы графикалық кескін орындайды.

    Тілдік мақсаттар


    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    Сызба сызықтары, сызба қаріптері, масштабтар.

    Диалогке қатысты сөз тіркестері

    1.Сызба дегенімізді қалай түсінеміз?

    2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді және айырмашылығы?
    3.Үлкен ұзын сызғышты не деп атаймыз?
    4.Неше сызық түрлері қандай?
    5.
    Сызба сызықтарының анықтамасы қандай?

    Құндылықтарға баулу




    • Достарының пікірін тыңдай білу, оған қолдау көрсету арқылы құрмет құндылығы қалыптасады.

    • Топта бірлесе қабылдау арқылы ынтымақтастық құндылығы қалыптасады.

    • Сызық түрлерін, сызба қаріптерін шығармашылықпен сыни тұрғыда орындау арқылы еңбек пен шығармашылдық құндылығы қалыптасады.

    Пәнаралық байланыс

    Геометрия, бейнелеу өнері, информатика, қазақ тілі.

    Алдыңғы білім

    Графикалық кесіндерді орындау ережелері туралы біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    4 минут









    Ұйымдастыру бөлімі.

    Оқушыларды назарын сабаққа аудару үшін сыныпты әріптер бойынша топқа бөлу «А», «Б», «В». Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу.

    Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Осы әріптер жайында мағлұматтар сұрап түсіндіремін.

    Қаріптермен топқа бөлу:

    І «А»топ: Үлкен әріптер

    ІІ «Б»топ: Кіші әріптер

    ІІІ «В»топ: Таңбалар



    «Миға шабуыл» сұрақ-жауап әдісі
    1.Сызба дегенімізді қалай түсінеміз?

    2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді және айырмашылығы?
    3.Үлкен ұзын сызғышты не деп атаймыз?
    4.Неше сызық түрлері қандай?
    5.
    Сызба сызықтарының анықтамасы қандай?
    6.А3 пішімінің өлшемі
    қандай?
    7.Негізгі жазу графасының өлшемдерін ата?
    8.Масштаб ұғымын кім қалай түсінеді
    ?

    Қосымша 1.





    Топтарға бөлу











    Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.



    Сабақтың ортасы

    15минут














    Қолдану. Практикалық жұмыс.

    (ТЖ)1. «Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі

    Қаріптер арқылы тапсырма орындау

    І «А»топ: Үлкен әріптерді өлшеммен сызып жазады.

    ІІ «Б»топ: Кіші әріптердің өлшемін жазады.

    ІІІ «В»топ: Таңбаларды жазады.

    Үлкен қаріп 14 мм болса, кіші әріп 10 мм

    немесе 10 мм болса , кіші әріп 7 мм, таңбалар 10мм болады.

    Дескриптор

    1. Үлкен әріптердің өлшемін анықтайды;

    2. Кіші әріптердің салу жолдарын анықтайды;

    3. Таңбалардың орналасуын табады;

    ҚБ Бір-бірін бағалау

    «Екі жұлдыз бір тілек» стикерге оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін,ұсыныс, тілектерін жазады.

    Сызбада қаріп жазулары, сызық түрлерін қолдану ақпарат береміз.



    СТО, ОүБ,Кері байланыс






    Тірек сызбасы



    Өзара бағалау










    6минут




























    10минут




































    3минут

    2. (ЖЖ) «Бос орынды толтыр» әдісі арқылы сызба сызықтарының әлпетімен мен міндетін толтырамыз.

    Аталуы

    Міндеті

    Сызбасы

    Жуандығы

    Негізгі тұтас жуан сызық




    Тұтас жіңішке сызық




    Штрих сызық




    Штрихпунктир жіңішке сызық




    Қос нүктелі штрихпунктир сызық




    Үзік сызық




    Тұтас ирек сызық




    Әр топ тапсырмалары аяқтаған соң бір-бірінің жұмысын қарап дескриптор құрады.

    ҚБ Дескриптор

    1.Сызба сызықтарының міндетін анықтайды;

    2.Сызба сызықтарының сызбасын анықтайды;

    3.Сызба жуандығын орналасу жолын табады;

    4.Кестені толық толтырады;



    (Ө)Сараланған тапсырма.

    3.Тапсырма « Сәйкестендіру »әдісі


    Ұзындықтары 30 мм вертикаль, горизонталь және 45 ˚ бұрышпен көлбейтін үш кесінді салып, олардың өлшемдерін түсір (М1:1)







    1.34- суреттегі конустылықсызбаны орындау







    Қалыңдығы 4 мм шаршы тәрізді пластинканың центрінде диаметрі 16 мм цилиндр тәрізді тесігі бар. Шаршының бір қабырғасының ұзындығы 30 мм. Пластинканың сызбасын екі рет (нақты шамасында және М2:1 масштабында) салып, оның өлшемдерін түсір.




    Дескриптор

    1.Горизонталь, вертикаль, бұрыш кесінді өлшемін анықтайды;

    2.Конустықсызбаны орындайды;

    3.Шаршының цилиндрін тауып, өлшемдерінің орналасуын табады;

    ҚБ Өзін-өзі бағалау

    4.(Ө) «Бес қадам» әдісі. Әр топ өзара бір-бірімен бүгінгі өткен сабақты талқылайды.

    Сұрақтары

    1. Сызба сызықтарының анықтамасы мен түрлері қандай?
    2.
    Қаріп туралы не білесіз?

    3. Бас әріппен кіші әріп өлшемдерін атаңыз?

    4. Көлбеу жазуы неше градус болады?

    5. Сөзбен сөздің арасы мен жазу жолдарының арасы неге байланысты?

    (ҚБ)Өзін-өзі бағалау

    Күтілетін нәтиже бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады. Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады. Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады.өз ойын еркін жеткізе алады. Топтасуды үйренді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланды, білімін кеңейтті.






    Флипчарт, А-3 форматы,маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук


    Оқулық Сызу

    Авт.В.Г.Чукалин

    М.М.Ахметанов

    Алматы «Атамұра»2013





    АКТ














    Оқулық Сызу

    Сабақтың соңы

    2минут

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Сызу Ашық сабақ 10 сынып
    04.05.2020
    2049
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қарамоншақова Нұржамал Аухатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации