Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 1 Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары |
Мектеп: Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қарамоншақова Нұржамал Аухатқызы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескінін орындау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Сызба сызықтары, сызба қаріптері, масштабтар. Диалогке қатысты сөз тіркестері 1.Сызба дегенімізді қалай түсінеміз? 2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді
және айырмашылығы? |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, бейнелеу өнері, информатика, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Графикалық кесіндерді орындау ережелері туралы біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 4 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды назарын сабаққа аудару үшін сыныпты әріптер бойынша топқа бөлу «А», «Б», «В». Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Осы әріптер жайында мағлұматтар сұрап түсіндіремін. Қаріптермен топқа бөлу: І «А»топ: Үлкен әріптер ІІ «Б»топ: Кіші әріптер ІІІ «В»топ: Таңбалар
«Миға
шабуыл» сұрақ-жауап әдісі 2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді және
айырмашылығы? |
Қосымша 1. Топтарға бөлу
Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 15минут |
Қолдану. Практикалық жұмыс. (ТЖ)1. «Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі Қаріптер арқылы тапсырма орындау І «А»топ: Үлкен әріптерді өлшеммен сызып жазады. ІІ «Б»топ: Кіші әріптердің өлшемін жазады. ІІІ «В»топ: Таңбаларды жазады.
Үлкен қаріп 14 мм болса, кіші әріп 10 мм немесе 10 мм болса , кіші әріп 7 мм, таңбалар 10мм болады. Дескриптор
ҚБ Бір-бірін бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» стикерге оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін,ұсыныс, тілектерін жазады. Сызбада қаріп жазулары, сызық түрлерін қолдану ақпарат береміз. |
СТО, ОүБ,Кері байланыс Тірек сызбасы Өзара бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
6минут 10минут 3минут |
2. (ЖЖ) «Бос орынды толтыр» әдісі арқылы сызба сызықтарының әлпетімен мен міндетін толтырамыз.
Әр топ тапсырмалары аяқтаған соң бір-бірінің жұмысын қарап дескриптор құрады. ҚБ Дескриптор 1.Сызба сызықтарының міндетін анықтайды; 2.Сызба сызықтарының сызбасын анықтайды; 3.Сызба жуандығын орналасу жолын табады; 4.Кестені толық толтырады;
(Ө)Сараланған тапсырма. 3.Тапсырма « Сәйкестендіру »әдісі Ұзындықтары 30 мм вертикаль, горизонталь және 45 ˚ бұрышпен көлбейтін үш кесінді салып, олардың өлшемдерін түсір (М1:1)
Дескриптор 1.Горизонталь, вертикаль, бұрыш кесінді өлшемін анықтайды; 2.Конустықсызбаны орындайды; 3.Шаршының цилиндрін тауып, өлшемдерінің орналасуын табады; ҚБ Өзін-өзі бағалау 4.(Ө) «Бес қадам» әдісі. Әр топ өзара бір-бірімен бүгінгі өткен сабақты талқылайды. Сұрақтары 1. Сызба сызықтарының
анықтамасы мен түрлері қандай? 3. Бас әріппен кіші әріп өлшемдерін атаңыз? 4. Көлбеу жазуы неше градус болады? 5. Сөзбен сөздің арасы мен жазу жолдарының арасы неге байланысты? (ҚБ)Өзін-өзі бағалау Күтілетін нәтиже бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады. Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады. Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады.өз ойын еркін жеткізе алады. Топтасуды үйренді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланды, білімін кеңейтті. |
Флипчарт, А-3 форматы,маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук Оқулық Сызу Авт.В.Г.Чукалин М.М.Ахметанов Алматы «Атамұра»2013
АКТ
Оқулық Сызу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 2минут |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қарамоншақова Нұржамал АухатқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) 10-сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) 10-сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
- Сызық түрлері арқылы сызба орындау. - Сызба қаріптерін сызба да қолдану - Өлшемдерді қою арқылы графикалық кескін орындау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Бекітемін:
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















