2. (ЖЖ) «Бос орынды
толтыр» әдісі арқылы сызба
сызықтарының әлпетімен мен міндетін
толтырамыз.
Аталуы
|
Міндеті
|
Сызбасы
|
Жуандығы
|
Негізгі тұтас жуан
сызық
|
|
|
|
Тұтас жіңішке
сызық
|
|
|
|
Штрих
сызық
|
|
|
|
Штрихпунктир жіңішке
сызық
|
|
|
|
Қос нүктелі штрихпунктир
сызық
|
|
|
|
Үзік
сызық
|
|
|
|
Тұтас ирек
сызық
|
|
|
|
Әр топ тапсырмалары аяқтаған
соң бір-бірінің жұмысын қарап дескриптор
құрады.
ҚБ
Дескриптор
1.Сызба сызықтарының міндетін
анықтайды;
2.Сызба сызықтарының сызбасын
анықтайды;
3.Сызба жуандығын орналасу
жолын табады;
4.Кестені толық
толтырады;
(Ө)Сараланған
тапсырма.
3.Тапсырма
« Сәйкестендіру
»әдісі
Ұзындықтары 30 мм вертикаль, горизонталь және
45 ˚ бұрышпен көлбейтін үш кесінді салып, олардың өлшемдерін түсір
(М1:1)
1.34- суреттегі конустылықсызбаны
орындау
Қалыңдығы 4 мм шаршы тәрізді пластинканың
центрінде диаметрі 16 мм цилиндр тәрізді тесігі бар. Шаршының бір
қабырғасының ұзындығы 30 мм. Пластинканың сызбасын екі рет (нақты
шамасында және М2:1 масштабында) салып, оның өлшемдерін
түсір.
Дескриптор
1.Горизонталь, вертикаль,
бұрыш кесінді өлшемін анықтайды;
2.Конустықсызбаны
орындайды;
3.Шаршының цилиндрін тауып,
өлшемдерінің орналасуын табады;
ҚБ Өзін-өзі
бағалау
4.(Ө) «Бес қадам»
әдісі.
Әр топ өзара бір-бірімен
бүгінгі өткен сабақты талқылайды.
Сұрақтары
1. Сызба сызықтарының
анықтамасы мен түрлері қандай?
2. Қаріп туралы не
білесіз?
3. Бас әріппен кіші әріп
өлшемдерін атаңыз?
4. Көлбеу жазуы неше градус
болады?
5. Сөзбен сөздің арасы мен
жазу жолдарының арасы неге байланысты?
(ҚБ)Өзін-өзі бағалау
Күтілетін нәтиже бір-бірінің ойына пікірлерін
еркін қоса алады. Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады. Бір-бірін
тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады.өз ойын еркін жеткізе алады.
Топтасуды үйренді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға
дағдыланды, білімін
кеңейтті.
|