Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) 10-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Бөлім 1 Ақпаратты визуализациялаудың графикалық әдістері мен құралдары |
Мектеп: Ахмет Байтұрсынұлы атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Қарамоншақова Нұржамал Аухатқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 сынып |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Тәжірибелік жұмыс (сызық түрлері, сызба қаріптері, өлшемдерді қою) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.1.3.3 Негізгі жазулар мен өлшемдерді қою, сызба қаріптері, сызық түрлері масштабтар туралы білімдерін көрсете отырып, графикалық кескінін орындау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге қатысты лексика мен терминология: Сызба сызықтары, сызба қаріптері, масштабтар. Диалогке қатысты сөз тіркестері 1.Сызба дегенімізді қалай түсінеміз? 2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді
және айырмашылығы? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, бейнелеу өнері, информатика, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Графикалық кесіндерді орындау ережелері туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 4 минут
|
Ұйымдастыру бөлімі. Оқушыларды назарын сабаққа аудару үшін сыныпты әріптер бойынша топқа бөлу «А», «Б», «В». Бүгінгі сабақтағы іс-әрекеттерін атап шығу. Осы арқылы оқушыларды топтарға бөлінеді. Осы әріптер жайында мағлұматтар сұрап түсіндіремін. Қаріптермен топқа бөлу: І «А»топ: Үлкен әріптер ІІ «Б»топ: Кіші әріптер ІІІ «В»топ: Таңбалар
«Миға
шабуыл» сұрақ-жауап әдісі 2.Бұрыштықтар нешеге бөлінеді және
айырмашылығы? |
Қосымша 1. Топтарға бөлу
Оқушыларды мадақтау арқылы бағалау.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 15минут |
Қолдану. Практикалық жұмыс. (ТЖ)1. «Ойлан,Жұптас,Бөліс» әдісі Қаріптер арқылы тапсырма орындау І «А»топ: Үлкен әріптерді өлшеммен сызып жазады. ІІ «Б»топ: Кіші әріптердің өлшемін жазады. ІІІ «В»топ: Таңбаларды жазады.
Үлкен қаріп 14 мм болса, кіші әріп 10 мм немесе 10 мм болса , кіші әріп 7 мм, таңбалар 10мм болады. Дескриптор
ҚБ Бір-бірін бағалау «Екі жұлдыз бір тілек» стикерге оқушылар кері байланыс арқылы өздерінің сабақтан алған әсерлерін,ұсыныс, тілектерін жазады. Сызбада қаріп жазулары, сызық түрлерін қолдану ақпарат береміз. |
СТО, ОүБ,Кері байланыс Тірек сызбасы Өзара бағалау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6минут 10минут 3минут |
2. (ЖЖ) «Бос орынды толтыр» әдісі арқылы сызба сызықтарының әлпетімен мен міндетін толтырамыз.
Әр топ тапсырмалары аяқтаған соң бір-бірінің жұмысын қарап дескриптор құрады. ҚБ Дескриптор 1.Сызба сызықтарының міндетін анықтайды; 2.Сызба сызықтарының сызбасын анықтайды; 3.Сызба жуандығын орналасу жолын табады; 4.Кестені толық толтырады;
(Ө)Сараланған тапсырма. 3.Тапсырма « Сәйкестендіру »әдісі Ұзындықтары 30 мм вертикаль, горизонталь және 45 ˚ бұрышпен көлбейтін үш кесінді салып, олардың өлшемдерін түсір (М1:1)
Дескриптор 1.Горизонталь, вертикаль, бұрыш кесінді өлшемін анықтайды; 2.Конустықсызбаны орындайды; 3.Шаршының цилиндрін тауып, өлшемдерінің орналасуын табады; ҚБ Өзін-өзі бағалау 4.(Ө) «Бес қадам» әдісі. Әр топ өзара бір-бірімен бүгінгі өткен сабақты талқылайды. Сұрақтары 1. Сызба сызықтарының
анықтамасы мен түрлері қандай? 3. Бас әріппен кіші әріп өлшемдерін атаңыз? 4. Көлбеу жазуы неше градус болады? 5. Сөзбен сөздің арасы мен жазу жолдарының арасы неге байланысты? (ҚБ)Өзін-өзі бағалау Күтілетін нәтиже бір-бірінің ойына пікірлерін еркін қоса алады. Бір-бірімен қарым-қатынасы қалыптасады. Бір-бірін тыңдай білуге үйренеді, бағалай алады.өз ойын еркін жеткізе алады. Топтасуды үйренді, мағынаны ашуда бірлесе жұмыс атқаруға дағдыланды, білімін кеңейтті. |
Флипчарт, А-3 форматы,маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук Оқулық Сызу Авт.В.Г.Чукалин М.М.Ахметанов Алматы «Атамұра»2013
АКТ
Оқулық Сызу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 2минут |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда: 45 000 000 ₸ Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |