«Қазтұтынуодағы агробизнес және экономика
колледж» мекемесі
Ашық
сабақ
Т
Тақырыбы: Конфликт және оның
түрлері
Дайындаған: Өмірханова А.Ө
Семей
қаласы
Тақырып
Конфликт және оның түрлері
Модуль /пән
атауы
Іскерлік
қарым-қатынастағы психология
негіздері
1.Жалпы
мәліметтер
Сабақ типі Жаңа білімді
қалыптастыру
2.Мақсаты Жеке тұлғалар, тәлімгер мен оқушы
арасында жарасымды қарым-қатынас орнату арқылы, орын алуы мүмкін
келіспеушіліктердің алдын алу және пайда болған жағдайда тиімді
шешім табуына көмектесу.
2.1 Оқыту
нәтижесі,бағалау өлшемдері
Конфликт және оның түрлері туралы жаңа ақпаратты толық
меңгереді.
3.Сабақты
жабдықтау
-Көрнекілік құралдар/ наглядные
пособия:Оқулық,дәріс,презентация,
-Үлестірмелі материалдар/ раздаточный
материал: таратпа карточкалар
- Оқытудың техникалық құралдары/
технические средства обучения ноутбук,мультимедиалық проектор,электронды оқулықтар
Қолданылған
оқулықтар
Вердербер Р., Вердербер К. Психология общения. –
СПб: «Прайм-ЕВРОЗНАК», 2003. – 318
Этика делового общения. Юнита 1. Для студентов
Современного Гуманитарного Университета. – М.: СГУ, 2002. – 88
с.
Психология и этика делового общения. Юнита 1.
Теоретические основы психологии и этики делового общения. Для
студентов Современного Гуманитарного Университета. – М.: СГУ, 2002.
– 57 с.
Сабақтың мазмұны
Элемент
|
Сабақтың элементтері, оқу мәселелері оқыту әдістері мен
формалары
|
І
|
Ұйымдастыру кезең
1.Сәлемдесу
2.Білім алушыларды түгендеу.
3.Топқа сабақтың мақсатын хабарлау.
|
ІІ
|
Үй тапсырмасын сұрау
Тақырыпқа арналған сауалнама
толтыру
|
ІІІ
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру (Дәріс)
Жоспар
1.Конфликт және оның түрлері
2.Конфликтінің түрлері
|
ІV
|
Сабақты
бекіту
Сауалнаманы
толтырыңыз 1.Зейін дегеніміз
не?
2.Оқыту барысында ерікті
зейіннің рөлі қандай?
3.Доминант принципінің
мәні неде? Зейіннің қандай қасиеттері бар?
4.Жад дегеніміз
не?
5.Қысқа мерзімді есте
сақтауды жаттықтырудың қандай жолдарын
білесіңдер?
6.Ақыл-ой еңбегі гигиенасының
ережелері қандай ?
|
V
|
Сабақты
қорытындылау
Конфликтілерді топтастыруда зооконфликтілер
туралы сирек айтылады. А.Я.Анцупов пен А.И.Шипилов
зооконфликтілерді топтастыруға едірудің маңыздылығын келесідей етіп
дәлелдейді: «Адамның биологиялық табиғатын ескермей оның
конфликтілі жағдайдағы мінез-құлқын бағалау мүмкін емес». Қазіргі
гуманистік варианттағы психология адамдар мен жануарлардың
психикалық көріністері арасындағы параллельдің теңдігін
мойындамайды. Осыған байланысты жоғарыда келтірілген ой психологтар
тарапынан айтарлықтай қолдау тапқан жоқ. Осылайша, ғылымда
қабылданған конфликтілердің топтамасын талдау арқылы конфликтілерге
кең диапазонды әр түрлі деңгейлі құбылыстарды жатқызады. Дегенмен
де, оларды зерттеудің мәселелі жақтары әлі де болса толығымен анық
емес.
|
VІ
|
Үй тапсырмасы
Конфликт тақырыбына презентация
әзірлеңіз
|
VІІ
|
Рефлексия
Білім алушының тақырып бойынша түсініктерін
анықтау. Бүгінгі сабақтан үйрендім......
Бүгінгі сабақтан білемін.......
Келесі сабаққа ұсынысым.....
|