|
Күні: Пән: Сауат ашу Сынып: 1 |
Мектеп: «Сырдария» жом кмм Мұғалім:Жорабекова Гүльмира Байболатовна Қатысқаны: Қатыспағаны: |
||||||||||
|
ҰМЖ бөлімі: |
Менің отбасым және достарым |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2. Оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Буындап оқиды.Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Көпшілігі: Жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды. Кейбірі: Достары туралы әңгіме құрастырады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
2. Мәтіннің тақырыбынанықтайды , мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды |
||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ой ұшқырлығын, сұрақтарға жауап беру, сұхбаттасу құндылықтарын дарыту |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек, дүниетану |
||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Проектор, слайд |
||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Тыңдалым, айтылым, оқылым |
||||||||||
|
Алдыңғыбілімдер |
Оқушылар кейбір әңгімелерді, әр алуан мәтіннен ақпарат алуға болатынын білуі керек, солсияқты тұтас сөздерді, жиі кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп оқитын білімі бар. |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Тыңдалым айтылым Оқылым Сергіту сәті 1 минут |
(Ұ) «Артық суретті алып таста» әдісі арқылы ширату тапсырмасын орындату. Д әріпінен басталатын суреттерді қалдыр. Артығын алып таста «Тақырып қандай?» әдісі арқылы суреттер ұсынып, қандай болуы мүмкін екендігін сұраймын.
1-тапсырма «Сөз ойла, тез
ойла» ойын әдісі Сөздерді оқы.
Да-ла ау-ла Да-на
Ду-лат
Кері байланыс. Оқушылардың жауаптары үшін «Жарайсың!», «Керемет», «Өте жақсы» сөздерін пайдаланамын !
2-тапсырма. (Т) Саралау тапсырма қарастырылған. «Суреттер сөйлейді» әдісі 1) Сурет бойынша әңгіме құрастыр. Тақырыбын анықта. 2) Достарың туралы әңгіменің соңын тыңда. Әңгіменің басын болжа.
Ду, ду, ду!
Дүк-дүк! |
Суреттер
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет |
|
|||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||||||||
|
Қабілетті балаларға: 4-тапсырманы постер жасап, қорғайды.Тақпақ құрастыру |
«Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» және «Жарайсың» тәсілдерін қолдандым |
Нобутук, проектор, аудиотаспа |
|||||||||
|
Бақылау Сабақтың мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
|
|
|||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1:«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісіұтымды болды. 2: Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1: Кері байланыс 2:«3-2-1» стратегиясы Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім? |
|||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Тақырыбы : Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі
Ашық сабақ Тақырыбы : Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі
|
Күні: Пән: Сауат ашу Сынып: 1 |
Мектеп: «Сырдария» жом кмм Мұғалім:Жорабекова Гүльмира Байболатовна Қатысқаны: Қатыспағаны: |
||||||||||
|
ҰМЖ бөлімі: |
Менің отбасым және достарым |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.1.2. Оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. 1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. |
||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Буындап оқиды.Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Көпшілігі: Жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды. Кейбірі: Достары туралы әңгіме құрастырады. |
||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
2. Мәтіннің тақырыбынанықтайды , мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды |
||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ой ұшқырлығын, сұрақтарға жауап беру, сұхбаттасу құндылықтарын дарыту |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек, дүниетану |
||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Проектор, слайд |
||||||||||
|
Тілдік құзыреттілік |
Тыңдалым, айтылым, оқылым |
||||||||||
|
Алдыңғыбілімдер |
Оқушылар кейбір әңгімелерді, әр алуан мәтіннен ақпарат алуға болатынын білуі керек, солсияқты тұтас сөздерді, жиі кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп оқитын білімі бар. |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы 5 минут Тыңдалым айтылым Оқылым Сергіту сәті 1 минут |
(Ұ) «Артық суретті алып таста» әдісі арқылы ширату тапсырмасын орындату. Д әріпінен басталатын суреттерді қалдыр. Артығын алып таста «Тақырып қандай?» әдісі арқылы суреттер ұсынып, қандай болуы мүмкін екендігін сұраймын.
1-тапсырма «Сөз ойла, тез
ойла» ойын әдісі Сөздерді оқы.
Да-ла ау-ла Да-на
Ду-лат
Кері байланыс. Оқушылардың жауаптары үшін «Жарайсың!», «Керемет», «Өте жақсы» сөздерін пайдаланамын !
2-тапсырма. (Т) Саралау тапсырма қарастырылған. «Суреттер сөйлейді» әдісі 1) Сурет бойынша әңгіме құрастыр. Тақырыбын анықта. 2) Достарың туралы әңгіменің соңын тыңда. Әңгіменің басын болжа.
Ду, ду, ду!
Дүк-дүк! |
Суреттер
|
|||||||||
|
Сабақтың соңы |
Кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат; Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті; Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет |
|
|||||||||
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
|||||||||
|
Қабілетті балаларға: 4-тапсырманы постер жасап, қорғайды.Тақпақ құрастыру |
«Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» және «Жарайсың» тәсілдерін қолдандым |
Нобутук, проектор, аудиотаспа |
|||||||||
|
Бақылау Сабақтың мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
|
|
|||||||||
|
Қорытынды бағалау Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1:«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісіұтымды болды. 2: Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1: Кері байланыс 2:«3-2-1» стратегиясы Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім? |
|||||||||||
шағым қалдыра аласыз













