Ашық сабақ Тақырыбы : Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Тақырыбы : Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Буындап оқиды.Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Көпшілігі: Жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды. Кейбірі: Достары туралы әңгіме құрастырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Пән: Сауат ашу

Сынып: 1

Мектеп: «Сырдария» жом кмм

Мұғалім:Жорабекова Гүльмира Байболатовна

Қатысқаны:

Қатыспағаны:

ҰМЖ бөлімі:

Менің отбасым және достарым

Сабақтың тақырыбы

Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.1.2. Оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.

1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.


Сабақтың мақсаттары

Барлығы: Буындап оқиды.Мәтіннің тақырыбын анықтайды.

Көпшілігі: Жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды.

Кейбірі: Достары туралы әңгіме құрастырады.

Бағалау критерийлері

  1. Сөздерді буындап, тұтас оқиды.

2. Мәтіннің тақырыбынанықтайды , мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ой ұшқырлығын, сұрақтарға жауап беру, сұхбаттасу құндылықтарын дарыту

Пәнаралық байланыс

Көркем еңбек, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Проектор, слайд

Тілдік құзыреттілік

Тыңдалым, айтылым, оқылым

Алдыңғыбілімдер

Оқушылар кейбір әңгімелерді, әр алуан мәтіннен ақпарат алуға болатынын білуі керек, солсияқты тұтас сөздерді, жиі кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп оқитын білімі бар.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут



Тыңдалым айтылым





Оқылым



































Сергіту сәті

1 минут

(Ұ) «Артық суретті алып таста» әдісі арқылы ширату тапсырмасын орындату.

Д әріпінен басталатын суреттерді қалдыр. Артығын алып таста

«Тақырып қандай?» әдісі арқылы суреттер ұсынып, қандай болуы мүмкін екендігін сұраймын.



1-тапсырма «Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісі
- Д - дыбысына қатысты сөз ойлау, сөзді қатыстырып сөйлем құрату.

Сөздерді оқы.

Да-ла ау-ла Да-на Ду-лат
да-ла-да ау-ла-да Да-на-да Ду-лат-та

Бағалау критерийі

Дескриптор

Сөздерді буындап, тұтас оқиды.


  • Сөздерді буындап оқиды.

  • Сөздерді тұтас оқиды.


Кері байланыс. Оқушылардың жауаптары үшін «Жарайсың!», «Керемет», «Өте жақсы» сөздерін пайдаланамын !


2-тапсырма. (Т) Саралау тапсырма қарастырылған. «Суреттер сөйлейді» әдісі

1) Сурет бойынша әңгіме құрастыр. Тақырыбын анықта.

2) Достарың туралы әңгіменің соңын тыңда. Әңгіменің басын болжа.


Бағалау критерийі

Дескриптор

Мәтіннің тақырыбын анықтайды , мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды

-тақырыпты анықтайды;

-иллюстрациясы бойынша болжайды


Ду, ду, ду! Дүк-дүк!
   Пойызкеледі.
   Ду, ду, ду! Дүк-дүк!
   Бәріжолбереді.
   Ду, ду, ду! Дүк–дүк!
   Жүгіріпөтпе,
   Ду, ду, ду! Дүк-дүк!
   Тұратұршышетте.
   У, ду, ду! Дүк-дүк!
   Пойыздыөткіз.
   Қолбұлғапқалайық


Суреттер


















































Сабақтың соңы

Кері байланыс. «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет


Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлай

сыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілетті балаларға: 4-тапсырманы постер жасап, қорғайды.Тақпақ құрастыру

«Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» және «Жарайсың» тәсілдерін қолдандым

Нобутук, проектор, аудиотаспа

Бақылау

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

Оқушылар не үйренді?

Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды?

Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымды

болды ма?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?




Қорытынды бағалау

Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.

1:«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісіұтымды болды.

2:

Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.

1: Кері байланыс

2:«3-2-1» стратегиясы

Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.01.2019
579
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі