Материалдар / Ашық сабақ Тақырыбы : Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Тақырыбы : Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлығы: Буындап оқиды.Мәтіннің тақырыбын анықтайды. Көпшілігі: Жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды. Кейбірі: Достары туралы әңгіме құрастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2019
531
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Пән: Сауат ашуСынып: 1Мектеп: «Сырдария» жом кммМұғалім:Жорабекова Гүльмира БайболатовнаҚатысқаны:Қатыспағаны:
ҰМЖ бөлімі:Менің отбасым және достарым
Сабақтың тақырыбы Менің достарым Д д дыбысы мен әрпі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)1.2.1.2. Оқудың түрлерін(буындап, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану.1.1.4.1 Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау.

Сабақтың мақсаттарыБарлығы: Буындап оқиды.Мәтіннің тақырыбын анықтайды.Көпшілігі: Жиі кездесетін сөздерді тұтастай оқиды.Мәтіннің мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды.Кейбірі: Достары туралы әңгіме құрастырады.
Бағалау критерийлері
  • Сөздерді буындап, тұтас оқиды.
  • 2. Мәтіннің тақырыбынанықтайды , мазмұнын оның иллюстрациясы бойынша болжайды
    Құндылықтарды дарытуТарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Ой ұшқырлығын, сұрақтарға жауап беру, сұхбаттасу құндылықтарын дарыту
    Пәнаралық байланысКөркем еңбек, дүниетану
    АКТ қолдану дағдыларыПроектор, слайд
    Тілдік құзыреттілікТыңдалым, айтылым, оқылым
    АлдыңғыбілімдерОқушылар кейбір әңгімелерді, әр алуан мәтіннен ақпарат алуға болатынын білуі керек, солсияқты тұтас сөздерді, жиі кездесетін сөздерді, үш буынды сөздерді буынға бөліп оқитын білімі бар.

    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы5 минут



    Тыңдалым айтылым







    Оқылым



































































    Сергіту сәті1 минут
    (Ұ) «Артық суретті алып таста» әдісі арқылы ширату тапсырмасын орындату. Д әріпінен басталатын суреттерді қалдыр. Артығын алып таста«Тақырып қандай?» әдісі арқылы суреттер ұсынып, қандай болуы мүмкін екендігін сұраймын.



    1-тапсырма «Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісі- Д - дыбысына қатысты сөз ойлау, сөзді қатыстырып сөйлем құрату.Сөздерді оқы.Да-ла ау-ла Да-на Ду-латда-ла-да ау-ла-да Да-на-да Ду-лат-та

    Кері байланыс. Оқушылардың жауаптары үшін «Жарайсың!», «Керемет», «Өте жақсы» сөздерін пайдаланамын !

    2-тапсырма. (Т) Саралау тапсырма қарастырылған. «Суреттер сөйлейді» әдісі1) Сурет бойынша әңгіме құрастыр. Тақырыбын анықта.2) Достарың туралы әңгіменің соңын тыңда. Әңгіменің басын болжа.



    Ду, ду, ду! Дүк-дүк!   Пойызкеледі.   Ду, ду, ду! Дүк-дүк!   Бәріжолбереді.   Ду, ду, ду! Дүк–дүк!   Жүгіріпөтпе,   Ду, ду, ду! Дүк-дүк!   Тұратұршышетте.   У, ду, ду! Дүк-дүк!   Пойыздыөткіз.   Қолбұлғапқалайық


    Суреттер

































































































    Сабақтың соңыКері байланыс. «3-2-1» стратегиясы. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет

    Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Қабілетті балаларға: 4-тапсырманы постер жасап, қорғайды.Тақпақ құрастыру«Екі жұлдыз, бір тілек», «Бағдаршам» және «Жарайсың» тәсілдерін қолдандымНобутук, проектор, аудиотаспа
    БақылауСабақтың мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді?Ынтымақтастық атмосферасы қандай болды? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс-әрекеттер ұтымдыболды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?





    Қорытынды бағалауСабақтың ең ұтымды кезеңдері.1:«Сөз ойла, тез ойла» ойын әдісіұтымды болды.2:Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.1: Кері байланыс2:«3-2-1» стратегиясыКелесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!