Сабақтың
басы
10
минут

|
1.Оқушылармен
амандасу.
2. Топқа
бөлу: STOPWATCH платформасы.

С ынып оқушыларына жағымды
ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
3.Үй тапсырмасын
пысықтау: Baamboozle платформасында сұрақтарға жауап
беру:
Топтық
жұмыс

1.Цикл алгоритм
дегеніміз не?
2.Программалаудағы цикл
түрлері?
3.Кірістірілген цикл
дегеніміз не?
4.Шарт цикл While-дың
ерекшелігі?
5. Continue нұсқаулығы
қандай жұмыс атқарады?
6.Программалаушылар программа жазуда қандай қате жіберуі
мүмкін?
|
1.Мұғаліммен
амандасады.
2. Бөлінген 3 топ
бойынша отырады


3. Сұрақтарға жауап
береді
|
«Қошеметтеу»
әдісі 
арқылы
бағалайды
Мадақтама
қағазы Қай топ көп ұпай жинайды, сол
топ жеңімпаз
1.Цикл алгоритм дегеніміз не?
5
2.Программалаудағы цикл
түрлері?10
3.Кірістірілген цикл дегеніміз
не? 15
4.Шарт цикл While-дың
ерекшелігі? 5
5. Continue нұсқаулығы қандай
жұмыс атқарады? 10
6.Программалау
шылар
программа
жазуда қандай қате
жіберуі мүмкін? 15
|
Оқулық,
Автор:
Р.А.Қадырқұлов,
Г.К.Нұрмұханбетова
Интерактивті тақта,
компьютер, слайд
Oqulyqtar.kz сайты
https://youtu.be/5-9G3M5ma5k

|
Сабақтың
ортасы
25
минут

|

Жеке
жұмыс
Тәжірибелік
жұмыс:
Тапсырма
№1
Есептің берілгені:
у=5х2+8
1.Бағдарлама кодын
жасау;
2.Python
орындау.
Тапсырма
№2
Есептің
берілгені:
Үш қабырғасы берілген
үшбұрыштың ауданын Герон формуласымен есептеу
1.Бағдарлама кодын
жасау;
2.Python
орындау.
Тапсырма
№3
Есептің
берілгені:
Бір жасушалы амеба әр 3
сағат сайын
2 жасаушаға бөлінеді.
3, 6, 9,12….24 сағаттан кейін неше амеба болатынын анықтау
қажет
1.Бағдарлама кодын
жасау;
2.Python
орындау.
Тапсырма
№4
Есептің
берілгені:
Дайын блок сызба
берілген
1.Бағдарлама кодын
жасау;
2.Python
орындау.
Тапсырма
№5
Есептің
берілгені:
Функцияны кестелеу
алгоритмін құру
1. Блок сызбасын құру;
2.Псевдокод
жасау.
Оқушыларға
практикалық жұмыс орындату, бағыт беру
Нәтижесі: оқушылар Python программасын құра алады.
ЕҚБЕ: Сұрақтарға
«Ия», «Жоқ» деп жауап беру
|
Компьютермен
жұмыс:
1-тапсырманы
орындайды
2-тапсырманы
орындайды
3-тапсырманы
орындайды
4-тапсырманы
орындайды

5-тапсырманы
орындайды
|
Дескриптор 2
балл
1.Бағдарлама кодын жасайды; 1
балл
2.Python орындайды. 1
балл
Дескриптор 2
балл
1.Бағдарлама кодын жасайды; 1
балл
2.Python орындайды. 1
балл
Дескриптор 2
балл
1.Бағдарлама кодын жасайды; 1
балл
2.Python орындайды. 1
балл
Дескриптор 2
балл
1.Бағдарлама кодын жасайды; 1
балл
2.Python орындайды. 1
балл
Дескриптор 2
балл
1.Блок сызбасын құрады; 1
балл
2.Псевдокод жасайды. 1
балл
Дескриптор барлығы:
10 балл
|

|
Сабақтың
соңы
10
минут

|
Қорытынды:
Тапсырма
Дұрыс сөзді
тап
« TurboSite»
бағдарламасында тест сұрақтарына жауап
беру.
Өзін-өзі
бағалау.
Бағалау:
Ә р оқушының орындаған
тапсырмалары бойынша бағалау.
Power.Point
программасында
бағалау
Кері
байланыс:
Үй
жұмысы:
128 бет Программалық
кодтарды қайталау
|
Сұрақтарға ауызша жауап
береді
Бүгінгі сабақтағы
іс-әрекеттеріне кері байланыс жасалынады
Күнделікке жазады
|
Ауызша
Мадақтау
Оқушының жиналған балы
айтылады. Калькулятор бағалау парағы
Экранда
көрсету

Bilim. class баға
қою
|

|