Белес ЖОБМ – балабақшасы
Ашық ұйымдастырылған оқу
қызметі
Тақырыбы: «Бауырсақ»
Тобы: «Ақбота» тобы
Өткізген: Зинахай Ф.С.
Белес – 2020 жыл
Күні: 29.03.20
ж
Білім беру саласы:
Таным
Тобы:Ақбота
Бөлімі:Құрастыру
Тақырыбы:Бауырсақ
Мақсаты: Ертегі мазмұнын өз еркімен айтуға
үйрету,кейіпкерлерді ажырата білуге меңгерту.Ертегінің мазмұнын
түсіну, бауырсақты құрастыра алу қабілетін меңгерту. Балаларды
қағазбен ұқыпты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: түсіндіру,көрсету, «Бауырсақ» ертегісін оқып
беру, сұрақ- жауаптар, ойын, АКТ.
Көрнекіліктер: Ертегі желісінің суреттері,кейіпкерлер суреттері,
үнтаспа, АКТ.
Әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің іс-
әрекеті
|
Балалардың іс-
әрекеті
|
Мотивациялық
қозғаушы
|
Шаттық
шеңбері.
Күн
күлімдеп нұр төкті, бізге жолдап...
Балалар: Сәлем!
Жақсы сөздер нұр септі, бізге
жолдап...
Балалар: Сәлем!
Еске сақтап кеңесті, достарға
сыйла...
Балалар: Сәлем!
Кел,қосылып айтайық
бір-бірімізге...
Балалар: Сәлем!
Балалар, бүгін біздерде ерекше күн. Себебі, бүгін
біздерге көптеген қонақтар келген
екен.
|
Күн
күлімдеп нұр төкті, бізге жолдап...
Балалар: Сәлем!
Жақсы сөздер нұр септі, бізге
жолдап...
Балалар: Сәлем!
Еске сақтап кеңесті, достарға
сыйла...
Балалар: Сәлем!
Кел,қосылып айтайық
бір-бірімізге...
Балалар:
Сәлем!
Балалар қонақтармен
амандасады.
|
Іздену-
ұйымдастырушы
|
Таңғажайып
сәт.
Балалар, бүгін бізге ертегі кейіпкері қонаққа
келіпті. Балалар, бұл кім екен?Танып тұрсыңдар
ма?
Дұрыс. Бұл –
Бауырсақ.
Бауырсақ ертегісін білеміз бе,балалар? Ендеше
есімізге түсірейік.
Суреттермен
жұмыс.
Бауырсақ ертегісінің желісін суреттер арқылы
әңгімелеп беру.
Сергіту
сәті.
Бауырсақпен бірге музыканың сүйемелдеуімен
қимылдар орындау.
Балалар,Бауырсақ бүгін көңілді. Ол бізге
өтінішпен келген екен. Өзі секілді Бауырсақ жасап беруін өтіну үшін
келіпті. Жасап береміз бе?
Ендеше алдарымызда тұрған Бауырсақты көріп
тұрсыңдар ма? Бұл суретте Бауырсақтың қандай бөлігі
жетіспейді?
Дұрыс. Көзі жетіспейді екен. Ендеше суретте
көздің орнын көріп тұрсыңдар ма? Мына суреттің қасында тұрған
көздерді орындарына
қойып,құрастырамыз.
Жарайсыңдар. Бауырсақтың суретті пайда болды
ма?
Ойын: «Ертегі желісімен суреттерді орындарына
қою».
|
Балалар
таңғалады.
Бұл
– Бауырсақ.
Ия,білеміз.
Балалар желілік суреттерге қызығып
қарайды.
Балалар қимылдар
орындайды.
Иә.
Көзі.
Иә.
Балалар көздерді орындарына
қояды.
Иә.
Балалар,ертегі желісімен суреттерді рет-ретімен
қоюға тырысады.
|
Рефлексивті
-коррекциялаушы
|
Балалар,бүгін бізге қандай ертегі кейіпкері
қонаққа келді? «Бауырсақ» ертегісі қандай ұғым қалыптастырды?
Балалар,Бауырсақ сіздерге көп рахмет айтуда. Өзіне ұқсайтын
Бауырсақ құрастырып бергендерін үшін,сіздерге сыйлықтары бар екен.
Балаларды мадақтау.
|
Бауырсақ бізге қонаққа
келді.
Балалардың
жауабы.
Балалар қуанады.
|
Күтілетін нәтиже:
Баланың білуі: Ертегі мазмұнын біліп,оны әңгімелей білді.
Ертегідегі Бауырсақты құрастыра білід.
Баланың меңгеруі:
Ертегі мазмұнын рет-ретімен айта білуді,
Бауырсақты құрастыра білудіә меңгерді.
Баланың жасай алуы:
Өз бетімен ертегі мазмұнын баяндай алады,
Бауырсақтың суретін құрастыра алды.