МКҚК «Арай» бөбекжайы
Бекітемін:_________
Балабақша әдіскері:
Жумабаева А
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған іс - әрекет: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мамандық. Дәрігер»
Дайындаған: Жусупова Г
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мамандық. Дәрігер»
Мақсаты: Балалардың әртүрлі мамандықтар туралы білімдерін толықтыру. Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру арқылы зейіндерін дамыту. Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу және мамандық таңдауға қызығушылықтарын тудыру.
Көрнекіліктері: түрлі мамандық иелері туралы суреттер, құралдар, слайд.
Әдіс-тәсілі: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
|
Оқу кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық – қозғаушы |
- Балалардың назарларын сабаққа аудару. Шаттық
шеңбер |
Шаттық шеңберіне тұрып, бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс |
Тәрбиеші: Балалар сендер қандай мазмұндық
ойындар білесіңдер?
Кірпіштен сарай, үй салады, Ол адам кім болады? Осы жерде құрылысшы мамандық иесі екені айтылып, мамандық туралы әңгіме жүргізіледі. Сергіту сәті. Бала бала балақан Қане қайсы алақан Саусақтарың әйбат Былай былай ойнап «Кім болам?» дидактикалық ойыны. Шарты: балалар үлкендердің бала күндерінде кім болуды армандағандарын және болашақта өздерінің қандай маман иесі болғысы келетіні жөнінде әңгімелерін, ойларын ортаға салады. «Мамандықты ата» дидактикалық ойыны. Тақтадағы мамандық иелері бейнеленген суреттерге қарап, мамандық иелерін (дәрігер, ғарышкер, полиция, құрылысшы) айтады. Төмендегідей сұрақтарға жауап береді. - Дәрігер не істейді? - Ғарышкер ше? - Полиция қызметкері не істейді? - Тағы қандай мамандық түрлерін білесіңдер? |
Балаларға сурет көрсете отырып, мазмұндық ойындарды еске түсіріп жауаптарын алу. Балалар: «Дәрігер» ойынын ойнағымыз келеді. Балалар: Дәрігерге Балалар: Ауруханада, емханада. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталайды (Құрылысшы) Қимыл – қозғалыспен сергіту сәтін жасайды. Өздерінің өскенде кім болғысы келеді сол туіралы әңгімелейді. Тақтадағы мамандық иелерін бір-бірінен ажыратыды. Сұрақтарға жауап береді. Балалардың жауаптары тыңдалып, толықтырылады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Оқу қызметін қорытындылау.
-
Балалар сендер қандай маман иелер болсаңдар
да, ол мамандықтың бәрі қажет, бәрі жақсы екенін
ұмытпаңдар, |
Тәрбиешіні тыңдайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: Мамандықтардың барлығының қажет екенін, барлығы жақсы екенін
Болу: Мамандықтардың атаулары, олардың қай салаларды керек екендігі
Қолдану: Қандай маман иелерінің өз істері қандай екенін ойын жүзінде қолдану.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ашық сабақ. тақырыбы: Дәрігер
ашық сабақ. тақырыбы: Дәрігер
МКҚК «Арай» бөбекжайы
Бекітемін:_________
Балабақша әдіскері:
Жумабаева А
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған іс - әрекет: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мамандық. Дәрігер»
Дайындаған: Жусупова Г
Білім беру саласы: Коммуникация
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Мамандық. Дәрігер»
Мақсаты: Балалардың әртүрлі мамандықтар туралы білімдерін толықтыру. Сурет бойынша қойылған сұрақтарға толық жауап беруге дағдыландыру арқылы зейіндерін дамыту. Үлкендердің еңбегін бағалауға тәрбиелеу және мамандық таңдауға қызығушылықтарын тудыру.
Көрнекіліктері: түрлі мамандық иелері туралы суреттер, құралдар, слайд.
Әдіс-тәсілі: Әңгімелеу, түсіндіру, көрсету.
|
Оқу кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық – қозғаушы |
- Балалардың назарларын сабаққа аудару. Шаттық
шеңбер |
Шаттық шеңберіне тұрып, бір - біріне жылы лебіздерін білдіреді |
|
Ұйымдастырушылық ізденіс |
Тәрбиеші: Балалар сендер қандай мазмұндық
ойындар білесіңдер?
Кірпіштен сарай, үй салады, Ол адам кім болады? Осы жерде құрылысшы мамандық иесі екені айтылып, мамандық туралы әңгіме жүргізіледі. Сергіту сәті. Бала бала балақан Қане қайсы алақан Саусақтарың әйбат Былай былай ойнап «Кім болам?» дидактикалық ойыны. Шарты: балалар үлкендердің бала күндерінде кім болуды армандағандарын және болашақта өздерінің қандай маман иесі болғысы келетіні жөнінде әңгімелерін, ойларын ортаға салады. «Мамандықты ата» дидактикалық ойыны. Тақтадағы мамандық иелері бейнеленген суреттерге қарап, мамандық иелерін (дәрігер, ғарышкер, полиция, құрылысшы) айтады. Төмендегідей сұрақтарға жауап береді. - Дәрігер не істейді? - Ғарышкер ше? - Полиция қызметкері не істейді? - Тағы қандай мамандық түрлерін білесіңдер? |
Балаларға сурет көрсете отырып, мазмұндық ойындарды еске түсіріп жауаптарын алу. Балалар: «Дәрігер» ойынын ойнағымыз келеді. Балалар: Дәрігерге Балалар: Ауруханада, емханада. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталайды (Құрылысшы) Қимыл – қозғалыспен сергіту сәтін жасайды. Өздерінің өскенде кім болғысы келеді сол туіралы әңгімелейді. Тақтадағы мамандық иелерін бір-бірінен ажыратыды. Сұрақтарға жауап береді. Балалардың жауаптары тыңдалып, толықтырылады |
|
Рефлексивті түзетуші |
Оқу қызметін қорытындылау.
-
Балалар сендер қандай маман иелер болсаңдар
да, ол мамандықтың бәрі қажет, бәрі жақсы екенін
ұмытпаңдар, |
Тәрбиешіні тыңдайды. |
Күтілетін нәтиже:
Білу: Мамандықтардың барлығының қажет екенін, барлығы жақсы екенін
Болу: Мамандықтардың атаулары, олардың қай салаларды керек екендігі
Қолдану: Қандай маман иелерінің өз істері қандай екенін ойын жүзінде қолдану.
шағым қалдыра аласыз













