Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Аспан әлемінің құпиялары



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Тогысбаева Мереке Кыпшакбаевна


    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Жұлдызды аспанның құпиясы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

    5.А3.Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.Ж3.Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.



    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:

    Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер жайлы ақпарат алады

    Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша жаңа сөздерді меңгереді.

    Көбі:

    Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша берілген сөздерді сипаттайды. Мәтінді әңгімелеуде қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескереді.

    Кейбірі:

    Жазба жұмыстарында берілген бейнелеу құралдарын дұрыс қолданады және мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді.


    Бағалау критерийлері

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер жайлы ақпа- рат береді.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділерді сипат- тайды, қосымша мәліметтер береді.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.



    Тілдік мақсаттар


    аспан әлемі

    жұлдыз

    құпия

    қозғалыс

    бақылау

    аспан денесі

    еңсе

    құрсау

    шексіз

    шашыраңқы

    ақшыл жолақ


    Құндылықтарға баулу

    Табиғатты сүюге тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану


    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Шоқжұлдыздар



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 мин

    Сәлемдесу, түгендеу

    «Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Сөзді тап» әдісі арқылы өтілген материалды қайталау

    Қораптан күн, жұлдыз, айдың суреттерін алғыза отырып топқа бөлу.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    А4 ақ қағаздары

    Қобдиша, қиынды қағаздар

    Қорапша, жұлдыз бен ай суреттері


    Сабақтың ортасы
















    11 мин




























    7 мин











    9 мин













    11 мин

    Тақырыпқа сай жұмбақ шешкізу.
    Мекенi көкте екi ару,
    Бiр-бiрiн көруге зәру. (Күн мен Ай)

    Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады.

    Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма құрайды

    Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    2. Мәтіналды жұмыс.

    А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

    3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    Ә) Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

    Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 6-тапсырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орында- тады.

    (Т). Мәтінді түсініп оқыңыз. Төменде берілген сұрақтардың ішінен 3 сұрақтың ішінен 2 сұраққа таңдау жасаңыз. Жаңа сұрақтарға өз көзқарасыңызды білдіріп, ауызша жауап дайындаңыз. Айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескеріңіз.


    Аңыз бойынша өткен заманда біреудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі егіз қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп, бірімен-бірі үнемі ұрысысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: - Сеннен мен сұлумын! – дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын! – деп таласады. Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағының дағы Айсұлудың бетіне өшпестей болып тиеді. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана тысқа шығады екен. Ал, бейбастықпен қатты ұятқа қалған Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне-бірі көрінбей, бірінен-бірі жасырынып, аулақтап жүреді екен. Кесірлі Ай жазасын осылай тартқан.


    р/с

    Сұрақ

    Жауап

    1

    Күнсұлудың Айсұлуды бетінен тырнап алу себебі?

    Ыза қысып, әбден ашуланғаннан

    2

    Не себепті егіз қыздар бірінен-бірі жасырынып, аулақтап жүреді?

    Ұялғаннан

    3

    Шығарманың негізгі ойы қандай?

    түбінде ұятқа қалмау үшін, әрбір істі ойлап істе


    Дескриптор Білім алушы

    -Мәтінді түсінеді;

    -Мәтінге қатысты сұрақтарға өз ойын білдіреді;

    -Ойын білдіру барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескереді.

    Кері байланыс

    (Т). «Айсұлу мен Күнсұлу» ертегісі бойынша «Уақыт тізбегін» жасайды, қорғайды.

    СЕРГІТУ СӘТІ

    (Т.) «Дара диаграммасы» арқылы Күнсұлуға сипаттама жаз.

    (ҚБ). Оқушылар «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі тыңдайды,бағалайды, пікір білдіреді.

    (С).Тапсырма

    Оқушылар Күнсұлу келбетін сипаттап, мәтін құраңыз. Сипаттауда берілген бейнелеу құралдарын қолданыңыз.

    Бейнелеу құралдары: Алма мойын, қолаң шаш, бұраң бел, моншақтай көз, қыр мұрын.





    Дескриптор Білім алушы

    - суретпен мұқият танысады;

    - Күнсұлудың келбетін сипаттау үшін

    ұсынылған бейнелеу құралдарын қолданады;

    - Күнсұлудың бет-әлпетін сипаттайды;

    Кері байланыс

    Оқулық, ватман, түрлі-түсті қарындаш-тар, фломастер-лер, маркерлер


    Сабақтың соңы

    2 мин


    Толғанай – түсіндім

    Жарты ай- сұрақтарым бар

    Туған ай – түсінбедім

    Толған ай, жарты а

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Тогысбаева Мереке Кыпшакбаевна
    12 Қаңтар 2020
    2631
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ тақырыбы: "Жұлдызды аспанның құпиясы" 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ тақырыбы: "Жұлдызды аспанның құпиясы" 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жас мамандарға көмек ретінде ұсынып отырмын
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

    Аспан әлемінің құпиялары



    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Тогысбаева Мереке Кыпшакбаевна


    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Жұлдызды аспанның құпиясы


    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

    5.А3.Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.Ж3.Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу.



    Сабақтың мақсаты

    Барлығы:

    Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер жайлы ақпарат алады

    Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша жаңа сөздерді меңгереді.

    Көбі:

    Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша берілген сөздерді сипаттайды. Мәтінді әңгімелеуде қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескереді.

    Кейбірі:

    Жазба жұмыстарында берілген бейнелеу құралдарын дұрыс қолданады және мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді.


    Бағалау критерийлері

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер жайлы ақпа- рат береді.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділерді сипат- тайды, қосымша мәліметтер береді.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды.



    Тілдік мақсаттар


    аспан әлемі

    жұлдыз

    құпия

    қозғалыс

    бақылау

    аспан денесі

    еңсе

    құрсау

    шексіз

    шашыраңқы

    ақшыл жолақ


    Құндылықтарға баулу

    Табиғатты сүюге тәрбиелеу


    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану


    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Шоқжұлдыздар



    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


    Ресурстар


    Сабақтың басы

    5 мин

    Сәлемдесу, түгендеу

    «Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру.

    «Сөзді тап» әдісі арқылы өтілген материалды қайталау

    Қораптан күн, жұлдыз, айдың суреттерін алғыза отырып топқа бөлу.

    Сабақтың мақсатымен таныстыру.


    А4 ақ қағаздары

    Қобдиша, қиынды қағаздар

    Қорапша, жұлдыз бен ай суреттері


    Сабақтың ортасы
















    11 мин




























    7 мин











    9 мин













    11 мин

    Тақырыпқа сай жұмбақ шешкізу.
    Мекенi көкте екi ару,
    Бiр-бiрiн көруге зәру. (Күн мен Ай)

    Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады.

    Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма құрайды

    Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    2. Мәтіналды жұмыс.

    А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

    3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    Ә) Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

    Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 6-тапсырманы орындатады.

    В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орында- тады.

    (Т). Мәтінді түсініп оқыңыз. Төменде берілген сұрақтардың ішінен 3 сұрақтың ішінен 2 сұраққа таңдау жасаңыз. Жаңа сұрақтарға өз көзқарасыңызды білдіріп, ауызша жауап дайындаңыз. Айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескеріңіз.


    Аңыз бойынша өткен заманда біреудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі егіз қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп, бірімен-бірі үнемі ұрысысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: - Сеннен мен сұлумын! – дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын! – деп таласады. Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағының дағы Айсұлудың бетіне өшпестей болып тиеді. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана тысқа шығады екен. Ал, бейбастықпен қатты ұятқа қалған Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне-бірі көрінбей, бірінен-бірі жасырынып, аулақтап жүреді екен. Кесірлі Ай жазасын осылай тартқан.


    р/с

    Сұрақ

    Жауап

    1

    Күнсұлудың Айсұлуды бетінен тырнап алу себебі?

    Ыза қысып, әбден ашуланғаннан

    2

    Не себепті егіз қыздар бірінен-бірі жасырынып, аулақтап жүреді?

    Ұялғаннан

    3

    Шығарманың негізгі ойы қандай?

    түбінде ұятқа қалмау үшін, әрбір істі ойлап істе


    Дескриптор Білім алушы

    -Мәтінді түсінеді;

    -Мәтінге қатысты сұрақтарға өз ойын білдіреді;

    -Ойын білдіру барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескереді.

    Кері байланыс

    (Т). «Айсұлу мен Күнсұлу» ертегісі бойынша «Уақыт тізбегін» жасайды, қорғайды.

    СЕРГІТУ СӘТІ

    (Т.) «Дара диаграммасы» арқылы Күнсұлуға сипаттама жаз.

    (ҚБ). Оқушылар «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі тыңдайды,бағалайды, пікір білдіреді.

    (С).Тапсырма

    Оқушылар Күнсұлу келбетін сипаттап, мәтін құраңыз. Сипаттауда берілген бейнелеу құралдарын қолданыңыз.

    Бейнелеу құралдары: Алма мойын, қолаң шаш, бұраң бел, моншақтай көз, қыр мұрын.





    Дескриптор Білім алушы

    - суретпен мұқият танысады;

    - Күнсұлудың келбетін сипаттау үшін

    ұсынылған бейнелеу құралдарын қолданады;

    - Күнсұлудың бет-әлпетін сипаттайды;

    Кері байланыс

    Оқулық, ватман, түрлі-түсті қарындаш-тар, фломастер-лер, маркерлер


    Сабақтың соңы

    2 мин


    Толғанай – түсіндім

    Жарты ай- сұрақтарым бар

    Туған ай – түсінбедім

    Толған ай, жарты а

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    12.01.2020
    2631
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Тогысбаева Мереке Кыпшакбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации