|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аспан әлемінің құпиялары |
|
|
|||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Тогысбаева Мереке Кыпшакбаевна |
|
|||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жұлдызды аспанның құпиясы |
|
|||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру. 5.А3.Ауызша мәтіндер құрауда қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын, үндестік заңын ескеріп айту. 5.Ж3.Жазба жұмыстарында сипаттау, бейнелеу құралдарын қолданып жазу. |
|
|||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы: Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер жайлы ақпарат алады Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша жаңа сөздерді меңгереді. Көбі: Жұлдыздар туралы аңыздар, ертегілер бойынша берілген сөздерді сипаттайды. Мәтінді әңгімелеуде қазақ тіліндегі төл дыбыстардың дыбысталуын ескереді. Кейбірі: Жазба жұмыстарында берілген бейнелеу құралдарын дұрыс қолданады және мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіреді. |
|
|||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділер жайлы ақпа- рат береді. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде аспан әлемін зерттеген ұлы көшпенділерді сипат- тайды, қосымша мәліметтер береді. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды. |
|
|||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
аспан әлемі жұлдыз құпия қозғалыс бақылау аспан денесі еңсе құрсау шексіз шашыраңқы ақшыл жолақ |
|
|||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Табиғатты сүюге тәрбиелеу |
|
|||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
|
|||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Шоқжұлдыздар |
|
|||||||||||||||||
|
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||
|
|
Сабақтың басы 5 мин |
Сәлемдесу, түгендеу «Жүректен-жүрекке» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру. «Сөзді тап» әдісі арқылы өтілген материалды қайталау Қораптан күн, жұлдыз, айдың суреттерін алғыза отырып топқа бөлу. Сабақтың мақсатымен таныстыру.
|
А4 ақ қағаздары Қобдиша, қиынды қағаздар Қорапша, жұлдыз бен ай суреттері |
||||||||||||||||
|
|
Сабақтың ортасы
11 мин 7 мин 9 мин 11 мин |
Тақырыпқа сай жұмбақ
шешкізу. Оқушыларға «Тірек сөздер» стратегиясының негізінде тақтадағы плакаттарға бірнеше сөздер жазады. Оқушылар кезек-кезек тақтаға шығады. Маркерлерді пайдаланып, ассоциаграмма құрайды Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақы- рыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады. 2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады. 3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. Ә) Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 6-тапсырманы орындатады. В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 7-тапсырманы орында- тады. (Т). Мәтінді түсініп оқыңыз. Төменде берілген сұрақтардың ішінен 3 сұрақтың ішінен 2 сұраққа таңдау жасаңыз. Жаңа сұрақтарға өз көзқарасыңызды білдіріп, ауызша жауап дайындаңыз. Айту барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескеріңіз. Аңыз бойынша өткен заманда біреудің Айсұлу және Күнсұлу деген екі егіз қызы болыпты. Екеуі де теңдесі жоқ сұлу екен. Бірінен бірі асқан сұлумын деп, бірімен-бірі үнемі ұрысысып, жиі-жиі жанжалдасып қалады екен. Бір күні Күнсұлу іс тігіп отырған Айсұлуға тиісіп: - Сеннен мен сұлумын! – дейді. Ал Айсұлу болса: - Жоқ, сен сұлу емессің, мен сұлумын! – деп таласады. Ақыр аяғында бұл талас үлкен шатаққа айналады. Ыза қысып, әбден ашуланған Күнсұлу өзіне қарсы келіп отырған Айсұлудың бетін тырнап алады. Күнсұлу тырнағының дағы Айсұлудың бетіне өшпестей болып тиеді. Міне, содан бері Айсұлу жұрттан ұялып, тек түнде ғана тысқа шығады екен. Ал, бейбастықпен қатты ұятқа қалған Күнсұлу түн қараңғылығында бұғып жатады екен. Содан бері Айсұлу мен Күнсұлу біріне-бірі көрінбей, бірінен-бірі жасырынып, аулақтап жүреді екен. Кесірлі Ай жазасын осылай тартқан.
Дескриптор Білім алушы -Мәтінді түсінеді; -Мәтінге қатысты сұрақтарға өз ойын білдіреді; -Ойын білдіру барысында қазақ тіліне тән төл дыбыстардың дыбысталу ерекшелігін ескереді. Кері байланыс (Т). «Айсұлу мен Күнсұлу» ертегісі бойынша «Уақыт тізбегін» жасайды, қорғайды.
СЕРГІТУ СӘТІ (Т.) «Дара диаграммасы» арқылы Күнсұлуға сипаттама жаз.
(ҚБ). Оқушылар «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы бірін-бірі тыңдайды,бағалайды, пікір білдіреді. (С).Тапсырма Оқушылар Күнсұлу келбетін сипаттап, мәтін құраңыз. Сипаттауда берілген бейнелеу құралдарын қолданыңыз. Бейнелеу құралдары: Алма мойын, қолаң шаш, бұраң бел, моншақтай көз, қыр мұрын.
Дескриптор Білім алушы - суретпен мұқият танысады; - Күнсұлудың келбетін сипаттау үшін ұсынылған бейнелеу құралдарын қолданады; - Күнсұлудың бет-әлпетін сипаттайды; Кері байланыс |
Оқулық, ватман, түрлі-түсті қарындаш-тар, фломастер-лер, маркерлер |
||||||||||||||||
|
|
Сабақтың соңы 2 мин
|
Толғанай – түсіндім Жарты ай- сұрақтарым бар Туған ай – түсінбедім
|
Толған ай, жарты а Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
| ||||||||||||||||


















