Материалдар / Ашық сабақ .Тақырыбы: "Мектептегі оқиға "

Ашық сабақ .Тақырыбы: "Мектептегі оқиға "

Материал туралы қысқаша түсінік
1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.2.1.1 Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қараша 2021
464
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ТАҚЫРЫБЫ: Мектептегі оқиға

(сөйледі дамыту)

Мектеп/МДҰ:133



Күні:25.10.2021

Педагогтің аты-жөні:

Сынып/топ:0 «Г» мад тобы

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсаты

0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау

0.1.3.1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау

0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу

0.2.1.1 Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу

Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер: Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды.

Көпшілік тәрбиеленушілер: Берілген тақырып аясында диалогке қатысады.

Кейбір тәрбиеленушілер: Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжайды.

Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер: Сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрап айтады.

Көптілділік: мектеп – школа school Негізгі терминдер мен сөз тіркестері. Мектеп, өлең шумақтары

Пікір алмасу сұрақтары:

Мектепте оқитын аға, әпкелерің бар ма? Бақыт мектептің ішінде не көрді?

Сыныпта қандай оқиға болды?

Өткен ҰОҚ алған білім

Отан, туған жер туралы білімдері болады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


І. Дұрыс әсерлі көңіл

(Ұ) Педагог балаларды ортаға шақырып, шаттық шеңберін Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық» өлең шумақтары арқылы жасатады.Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық! Оқысаңыз, балалар, Шамнан шырақ жағылар, Тілегенің алдыңнан Іздемей-ақ табылар.Кел, балалар, оқылық! Оқығанды көңілге Ықыласпен тоқылық.


Педагог:

  • Сендердің мектепте оқитын аға, әпкелерің бар ма?

  • Ендеше сендер сияқты Бақыт атты баланың басынан кешкен оқиғасын айтып берейін. Сендер мұқият тыңдаңдар.

Мектептегі оқиға

Бүгінгі күн күндегідей басталды. Жанар мектеп формасын киіп, мектепке жиналды. Бақыт Жанардың бес жасар інісі. Жанардың соңынан қалар емес.

  • Әпкетай, мен де мектепке барайыншы.

  • Болмайды.

  • Менің де мектепке барғым келеді.

  • Жоқ, болмайды.

  • Сөмкеңді көтерсем?

  • Жоқ дедім ғой, болмайды.

Бақыт Жанар есіктен шыға бере айғайға басып жылай бастады.

  • МShape1 ен де барам!

Осы кезде әжесі қастарына келіп:

- Жанаржан, бұл бала енді түске дейін жылайды. Мүмкін ертерек барып сыныбыңды, мектебіңді көрсетіп таныстырарсың, бір көріп қайтсын, - деп өтінді.

Жанар үлкендерді сыйлайтын, әжесінің көңілін қимады.

  • ЖShape2 арайды, тек тезірек, мұғалімім келгенше үлгерейік. Бақыттың қуанышында шек жоқ, Жанардың соңынан жылдам басын еріп келеді. Міне, асыға күткен мектепке де кірді.

Педагог: Балалар, қалай ойлайсыңдар, Бақыт мектептің ішінде не көрді?

Сыныпта қандай оқиға болды? Балалар жалғастырады.

Әліппе-дәптермен жұмыс:

1-тапсырма. Суретке қарап әңгіме құра. Мектепте не істейсіндер?Сергіту жаттығуы: Дәптерге жаздық, Суретті салдық.

Кітапты оқыдық,

Мұғаліммен сәлемдесу








Сабаққа керек затарды даярлау

мадақтау










мадақтау


күй орнату.


0-2 минут







ІІ. Мақсатты болжам.


3-5 минут



ІІІ. Тақырып бойынша


жұмыс.







6-21 минут
















Әліппе-дәптер



Педагог балаларға әңгімедегі Жанар мен інісі Бақыттың және әжесінің сөздерін диалог арқылы рөлге бөліп айтқызады.


Көптілділік: мектеп – школа school


Әліппе-дәптермен жұмыс:

2-тапсырма. Суреттерді салыстыр, екінші сынып бөлмесінде не жетіспейді? Олар не үшін қажет? Өз сөзіңмен әңгімелеп бер.

3-тапсырма.Мақалдардың мағынасын түсін. Ақыл озбайды, білім тозбайды. Оқы да біл, ойна да күл.Білекті бірді жығады, Білімді мыңды жығады.

Мақалдың мағынасын бірлесіп талқылайды.

Қызықты тапсырмалар орындайды











Сергіту жаттығуларын жасайды

мадақтау














мадақтау


IV. ҰОҚ

Педагог қорытынды жасайды. Балаларды



Әліппе-дәптер,

қорытындысы.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ