Материалдар / Ашық сабақ .Тақырыбы: "Мен табиғатты қалай бақылаймын?"

Ашық сабақ .Тақырыбы: "Мен табиғатты қалай бақылаймын?"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бақылау» ұғымын түсіндіру. Жанды табиғат, оның тіршілік ортасы және жансыз табиғаттағы қайталанбас құбылыс түрлері туралы білімдерін жетілдіру. Жанды және жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2021
446
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Таным»

Тексерілді: З.Д.Максотова

Пән:Жаратылыстану

Мектеп: №133 ЖОББМ

Күні: 03.09.2021

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: МАД «Г»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Сабақтың тақырыбы

Мен табиғатты бақылай аламын ба?»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


Табиғат байлығына қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу


Сабақтың мақсаты


 «Бақылау» ұғымын түсіндіру. Жанды табиғат, оның тіршілік ортасы және жансыз табиғаттағы қайталанбас құбылыс түрлері туралы білімдерін жетілдіру.

Жанды және жансыз табиғатқа не жататынын түсіндіру арқылы есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Бағалау критерийлері


Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

5 минут

Балаларды шеңбер бойына тұрғызып, төмендегі өлең жолдарын айтқызады:

Армысың, асыл күн!

Армысың, көк аспан!

Армысың, жан досым!

Міне , менің қолым

Балалар бір – бірінің қолын ұстап, жылу сезімдерін білдіреді.













Негізгі бөлім





Біздер балалар қызықты да, қыр сыры мол ғажайып әлемде өмір сүріп жатырмыз. Айналаға қарасақ, бізді көптеген заттардың қоршап жатқанын білеміз. Олар: неше түрлі әдемі ғимараттар, жолдар, көпірлер, ұшақ, жиһаздар және т.б. Бірақ айналамыздағы заттардың көпшілігі адамның көмегінсіз өздері пайда болған. Оларға жер мен су, ағаштар мен жануарлар,күн мен аспан жатады, оларды бір сөзбен табиғат деп атаймыз. Табиғаттың бір бөлігіне азық та, су да , киім де қажет емес. Олар тау тас, ауа, ғаламшар, жансыз табиғат. Ал бір бөлігі тыныс алады, өседі, қоректеніп көбейеді, яғни бұлар жанды табиғат қатарына жатады. Жанды табиғатқа адам, өсімдік, жануар жатады.

Жанды табиғат –живая природа- wildlife

Сергіту сәті.

Әліппе дәптермен жұмыс.

Тапсырма №1.Сурет бойынша әңгіме құрастыру.

Тапсырма №2. Торғайдың тіршілігі үшін не қажет? Белгіле.Торғайды неліктен жанды табиғат бөлігі дейді


3.Сурет сал.Боя.

Жанды табиғатқа жататын табиғаттың бір бөлігінің тіршілігі туралы не білесің


III. Қорытынды.

-Жансыз табиғатқа нелер жатады?

-Жанды табиғатқа нелер жатады?

-Олардың айырмашылығы неде


Күтілетін нәтиже:

Білуі : табиғаттың не екенін

Игеру: табиғаттың пайдалы екенін

Меңгеру: табиғаттағы құбылыстарды








Көлдің беті кілегей,

Жер сап сары бірегей.

Тырау тырау тырналар

Түстікке бетті бұрды олар.

Қара суық жел есті,

Күннің көзі көмескі.

Балаларжансыз және жанды табиғаттың айырмашылығын айтады









Әліппе дәптермен жұмыс





















суреттер


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ